Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del večje domene, imenovane korenska domena. Ker je LiveAgent aplikacija v oblaku, mora vsak račun LiveAgent stranke imeti svojo posebno poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot poddomene korenske domene www.ladesk.com.
Končna poddomena izgleda tako: youraccount.ladesk.com
Če vam trenutna domena ni všeč, lahko vedno zaprosite našo podporo za premik vašega računa na drugo, ki je na voljo. Račun LiveAgent lahko namestite tudi na svoji domeni.
Frequently Asked Questions
Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del korenske domene, je dodaten odsek imena glavne domene. V svoji glavni domeni imate lahko več poddomen, od katerih ima vsaka različne vire. Poddomen ni treba pridružiti istemu gostovanju kot glavni domeni.
Zakaj za uporabo LiveAgent potrebujete poddomeno?
LiveAgent je aplikacija v oblaku, zato mora imeti vsak račun stranke LiveAgent svojo poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot sudomene glavne domene ladesk.com.
Ali je mogoče v LiveAgentu spremeniti svojo poddomeno?
Če želite spremeniti poddomeno v LiveAgentu, lahko zaprosite za prenos svojega računa na drug dostop. Račun LiveAgent lahko dodelite tudi svoji domeni.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.