Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del večje domene, imenovane korenska domena. Ker je LiveAgent aplikacija v oblaku, mora vsak račun LiveAgent stranke imeti svojo posebno poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot poddomene korenske domene www.ladesk.com.
Končna poddomena izgleda tako: youraccount.ladesk.com
Če vam trenutna domena ni všeč, lahko vedno zaprosite našo podporo za premik vašega računa na drugo, ki je na voljo. Račun LiveAgent lahko namestite tudi na svoji domeni.
Frequently asked questions
Kaj je poddomena?
Poddomena je domena, ki je del korenske domene, je dodaten odsek imena glavne domene. V svoji glavni domeni imate lahko več poddomen, od katerih ima vsaka različne vire. Poddomen ni treba pridružiti istemu gostovanju kot glavni domeni.
Zakaj za uporabo LiveAgent potrebujete poddomeno?
LiveAgent je aplikacija v oblaku, zato mora imeti vsak račun stranke LiveAgent svojo poddomeno. V praksi to pomeni, da so vsi računi nameščeni kot sudomene glavne domene ladesk.com.
Ali je mogoče v LiveAgentu spremeniti svojo poddomeno?
Če želite spremeniti poddomeno v LiveAgentu, lahko zaprosite za prenos svojega računa na drug dostop. Račun LiveAgent lahko dodelite tudi svoji domeni.
Razmišljate o migraciji iz Kustomerja?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki izboljšuje podporo strankam in povečuje prodajo. Uporaba LiveAgenta poveča odzivni čas za 60% ter stopnjo konverzije plačanih strank za 325%. Orodje je enostavno za uporabo in ima profesionalen pristop do strank. LiveAgent se priporoča vsem, ki jih zanima izboljšanje prodaje in podpore strankam.
FrëschKëscht je začel uporabljati aplikacijo za pomoč strankam LiveAgent konec leta 2020, da bi strankam nudili boljše storitve. LiveAgent jim je omogočil boljšo organizacijo notranjega dela in procesiranje dnevnih emailov ter znatno povečal prodajo. Zaposleni cenijo enostavno uporabo LiveAgent-a in zadovoljni so z njim ter veseli, da lahko vsak dan obdelujejo emaile z LiveAgent-om, namesto da se ukvarjajo z običajnimi, nestrukturiranimi in neorganiziranimi email nabiralniki.
Klepet v živo za e-trgovino in storitve
Klepeta v živo so odlična rešitev za izboljšanje komunikacije med spletno trgovino in strankami. To predstavlja alternativo telefonskim in email kanalom ter je enostavno za vzdrževanje in poceni. Klepeti so pomembni za prvi vtis strank na spletni strani, zato jih je treba uporabiti za preprečevanje zapuščanja spletne strani. Poleg tega lahko klepetalniki uporabljajo klepet za navzkrižno prodajo in podporo poprodaji, pa tudi kot marketinško orodje. Klepeti lahko pomagajo tudi pri zbiranju pomembnih podatkov CRM in so neprecenljivi za taktiko zadrževanja strank. Funkcije klepeta v živo so prilagodljive in jih je mogoče prilagoditi podobi blagovne znamke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam s številnimi funkcijami, ki vključujejo telefonske sisteme VoIP, upravljanje pritožb in odjemalski portal. Ponuja brezplačno preskusno različico ter je enostaven za uporabo. LiveAgent se lahko integrira z drugimi programi ter je resnično priljubljena programska oprema za upravljanje s storitvami za stranke.