Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Samodejni povratni klic za vaše stranke

Omogočite svojim strankam, da zahtevajo samodejni povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi sprejeli njihov klic, ali če jih preprosto želijo pozneje poklicati.

Naš sistem za povratni klic v čakalni vrsti prihrani strankino mesto v vrsti in ko je na čelu čakalne vrste, jih sistem samodejno pokliče nazaj.

Danes izboljšajte izkušnjo svojih strank z našo programsko opremo za povratni klic.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Programska oprema klicnega centra s pametno funkcijo povratnega klica

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja funkcijo povratnega klica kot del svoje možnosti IVR (interaktivni glasovni odziv). Namesto da čakajo na čakanju, lahko vaše stranke zdaj zahtevajo povratni klic s pritiskom enega samega gumba.

Ni treba čakati na čakanje ali skrbeti, da bi izgubili mesto v vrsti. LiveAgent bo samodejno poklical stranko, ko bo na prvem mestu čakalne vrste.

Prednosti samodejnega povratnega klica

Programska oprema za povratni klic

Z povratnim klicem v čakalni vrsti LiveAgent-a vašim agentom ne bo treba ročno nadzirati zahtevanih povratnih klicev. Vgrajena funkcionalnost ACD (samodejna distribucija klicev) deluje sinhronizirano z našim zmogljivim sistemom IVR, da samodejno zadrži številko klicatelja in jo postavi v čakalno vrsto, poleg tega pa samodejno pokliče številko klicatelja in klic dodeli ustreznemu agentu.

Business woman walking and holding a mobile phone

Strankam omogočite, da prejmejo povratni klic od ekipe kontaktnega centra, namesto da bi morali čakati na čakanju. Če boste pozorni na njihov čas, boste zmanjšali stopnjo opuščanja klicev in povečali splošno zadovoljstvo strank.

Definition of good customer service

Kupci pričakujejo brezskrbno izkušnjo vsakič, ko se obrnejo na podporo strankam. Če jim omogočite možnost samodejnega povratnega klica, jim lahko zagotovite nemoteno storitev. Danes zmanjšajte napore strank, hkrati pa izboljšajte zadovoljstvo in zvestobo vaši znamki.

Kako deluje funkcija samodejnega povratnega klica?

Če želite začeti uporabljati storitev samodejnega povratnega klica, preprosto ustvarite skript IVR, ki vključuje možnost povratnega klica.

Customer support agent chatting live with client

Stroškovno učinkovita programska oprema klicnega centra za povratni klic

Programska oprema klicnega centra za povratne klice je stroškovno učinkovita rešitev za podjetja vseh velikosti. Pri samodejnih povratnih klicih bo za sprejem klicev potrebno manj agentov kontaktnega centra, saj obseg klicev ne bo tako velik.

Samodejni povratni klici ustvarjajo več prodajnih priložnosti

Ne zamudite potencialnih prodajnih priložnosti preprosto zato, ker vaše stranke ne morejo stopiti v stik z vami. Z samodejnimi povratnimi klici bodo vaše stranke manj verjetno razočarane in opustile svoje telefonske klice. Če jim omogočite, da zahtevajo samodejni povratni klic, lahko hkrati ustvarite več prodaje in izboljšate zadovoljstvo strank.

customer service automated callback
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Več vpogledov v statistiko uporabe

Zberite več vpogledov v storitev, ki jo nudite. Naše zanesljive funkcije poročanja predstavljajo statistične podatke o vašem navideznem klicnem centru, vključno z neodgovorjenimi in sprejetimi klici, trajanjem klicev, dodeljenimi agenti in še več.

S programsko opremo kontaktnega centra LiveAgent obstajajo neskončne možnosti poročanja. Podatke segmentirajte po dnevih, tednih, mesecih ali časovnem obdobju po meri in ustvarite graf ali grafikon, ki najbolje ustreza vašim potrebam. Bolj ko ste seznanjeni s storitvijo, ki jo opravljate, bolj lahko izboljšate in povečate zadovoljstvo in zvestobo strank.

Funkcije programske opreme za povratni klic

customer service automated callback

Funkcija samodejnega povratnega klica LiveAgent-a drži mesto vaše stranke v vrsti. Lahko prekinejo s tem, da je njihova številka ohranjena, da je mesto v čakalni vrsti varno in da je njihov povratni klic neizbežen.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Vsekanalno namizje agenta

Naša programska oprema kontaktnega centra ponuja poenoteno večkanalno namizje agent. Z LiveAgent lahko agenti vašega kontaktnega centra dostopajo do vseh poizvedb iz različnih kanalov (družabni mediji, klepet v živo, e-pošta, telefon) v enem vmesniku.

Nastavite pravila avtomatizacije, da izboljšate produktivnost in potek dela vašega agenta. Pravila avtomatizacije lahko uporabite za samodejno pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil, dodajanje oznak (povratnega klica) v zahtevku in še več.

Programska oprema za povratni klic klicnega centra LiveAgent je opremljena s funkcijo ACD , ki zagotavlja nemoten prenos klicev in vrhunsko izkušnjo strank. Naša funkcija ACD samodejno usmerja klicatelje do najustreznejšega agenta/oddelek glede na razpoložljivost, prednost ali naključno dodelitev.

Naš spletni klicni center je opremljen z zmogljivim sistemom IVR, ki je pripravljen za izvajanje kompleksnih dreves IVR. Sistem IVR je dovolj enostaven za uporabo za začetnike, vendar dovolj močan, da zadovolji potrebe poklicnih klicnih centrov.

Inbound and Outbound Call Center Software

Sistem samodejnega povratnega klica LiveAgentja prevzame vse težke pogoje, s čimer zagotavlja, da lahko agenti še naprej sprejemajo klice brez prekinitev. Ko stranka zahteva povratni klic in pride na prvo mesto čakalne vrste, sistem samodejno pokliče njihovo številko in jo poveže z ustreznim agentom kontaktnega centra.

Programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno zabeleži vsak vhodni in odhodni klic. Sistem lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev, ki jih je mogoče uporabiti za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje, nemoteno oddajanje zahtevkov ali pravne namene.

Hibridni pogled zahtevkov LiveAgent zagotavlja, da lahko agenti kontaktnega centra spremljajo strankino pot reševanja težav po več kanalih, medtem ko ostanejo v isti niti zahtevkov. Hibridni tokovi zahtevkov pomagajo agentom zagotoviti vpogledne in prilagojene odgovore, ki pomagajo izboljšati zadovoljstvo in zvestobo strank.

Oglejte si, kako vam lahko samodejna programska oprema za povratni klic pomaga

Uživajte v brezplačnem 14-dnevnem preizkusu LiveAgentja in si oglejte, kaj lahko naša rešitev virtualnega spletnega klicnega centra naredi za vaše podjetje in skupino za podporo strankam, prodajo in trženje.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ponujamo veliko več kot le avtomatizirano programsko opremo za povratni klic

Poleg popolne programske opreme klicnega centra je LiveAgent vse na enem mestu za storitve za stranke.

tour 01

Povežite vse svoje račune za družbenih omrežjih z našo programsko opremo kontaktnega centra, da izboljšate produktivnost agentov in zaščitite podatke svojih strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z Instagramom, Twitterjem, Facebookom, Facebook Messengerjem in Viberjem.

tour 03

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Uživajte v naprednih funkcijah, kot so proaktivna povabila na klepet, obrazci brez povezave, obrazci pred klepetom, pa tudi pogled vnosa v realnem času, ki vam omogoča, da vidite, kaj stranka vtipka v polje za klepet, preden pritisne tipko za pošiljanje. Zmogljivosti klepeta v živo s kontaktom LiveAgent vam bodo pomagale izboljšati sodelovanje strank, povečati prodajo in hkrati povečati zadovoljstvo strank.

tour 02

Z našo programsko opremo vstopničnega sistema usmerite vse poizvedbe strank na centralizirano namizje za vse kanale. Dodelite zahtevke različnim oddelkom in agentom ter organizirajte vsako poizvedbo glede na oznake, prednost ali datum prejema. Oglejte si pot rešitve vsake stranke od začetka do konca, prek različnih podpornih kanalov in v kontekstno bogati obliki z našim hibridnim tokom zahtevkov.

What is knowledge base software

Ustvarite in oblikujte svojo lastno bazo znanja z našim urejevalnikom WYSIWYG  (kar vidite, to dobite). Izboljšajte zadovoljstvo strank z zagotavljanjem orodij za samopomoč, kot so članki, pogosta vprašanja ali forumi skupnosti.

Izkoristite svoj sistem povratnih klicev v čakalni vrsti

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja veliko več kot le povratni klic v čakalni vrsti.

Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent je opremljena z več kot 200 uporabnimi funkcijami, ki vam bodo pomagale poenostaviti potek dela vašega agenta in uganiti storitve strankam. Danes izboljšajte delovanje svojega agenta z LiveAgent.

Programska oprema našega kontaktnega centra je zasnovana tako, da dobro deluje z drugimi aplikacijami. Vključite svoje priljubljene v našo programsko opremo klicnega centra, da dosežete največjo učinkovitost agenta, pa tudi celovit pregled profila vsake stranke skupaj s prejšnjimi nakupi in interakcijami z vašim podjetjem.

Naš glavni cilj je vaš uspeh. Podpora strankam LiveAgent je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu na več komunikacijskih kanalih, vključno s Twitterjem, Facebookom, Instagramom, e-pošto, klepetom v živo, našim portalom za stranke ali telefonom. Stopite z nami v stik, kadar koli nas potrebujete, z veseljem vam bomo pomagali. Ponujamo tudi podporo v več jezikih, če jo potrebujete.

Agents building customer support portal

Neskončne možnosti prilagajanja

Programska oprema za povratni klic LiveAgent je bila zgrajena z mislijo na prilagodljivost, razširljivost in skupinsko sodelovanje. Ker ima vsako podjetje (ne glede na njegovo velikost ali panogo, v kateri je) različne potrebe, je naš kontaktni center popolnoma prilagodljiv.

Našo programsko opremo je mogoče prilagoditi za operacije katere koli velikosti in katerega koli namena, ne glede na to, ali je vaš kontaktni center specializiran za vhodne storitve za stranke, odhodne prodaje ali oboje. Naši strokovni svetovalci ali tehnično osebje vam lahko pomagajo ustvariti najučinkovitejšo in najučinkovitejšo programsko rešitev, ki ustreza vašim potrebam.

Ne glede na to, ali se ukvarjate z zdravstvom, gostinstvom, SaaS-om, avtomobilizmom, elektronsko trgovino ali izobraževalno industrijo, lahko LiveAgent prilagodite svojim potrebam.

Napreden, cenovno ugoden in preprost sistem povratnih klicev v čakalni vrsti LiveAgent

Security lock and badge

Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent je skladna z GDPR, Google OAuth Verified, šifrirana s HTTPS in shranjuje podatke o strankah v Tier-III + ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001.

Person organizing information into tickets

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je popolnoma zasnovana v oblaku. Vsak dan z lahkoto dostopajte do zmogljivih funkcij samodejnega povratnega klica v vašem kontaktnem centru.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Naša večkanalna programska oprema klicnih centrov je samo v letu 2020 prejela več kot 20 nagrad  zaradi svojih večkanalnih zmogljivosti, zmogljivega domačega CRM in naprednih CRM integracij. Odkrijte, kako LiveAgent danes ustvarja nemotene prehode z enega kanala na drugega.

Customer support agent chatting live with client

Programska oprema klicnega centra LiveAgent je na voljo po  cenovnem modelu freemium. Ponujamo brezplačno programsko opremo klicnega centra in napredno plačljivo različico, ki vključuje samodejne povratne klice. Naš paket programske opreme za plačljivi klicni center je na voljo po dostopni ceni. Plačajte manj in si zagotovite večjo vrednost z LiveAgent še danes.

Zagotovite prilagojene izkušnje

Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo na vas prek podpornih kanalov, ki jih imajo raje. Naj bo to prek klepeta v živo, e-pošte, glasu, videa, družabnih omrežij ali spletnega klepeta, LiveAgent je pripravljen zagotoviti nemoteno večkanalno izkušnjo strank, ki jo vaše stranke pričakujejo.

Z našim sistemom povratnega klica zagotovite visoko personalizirano, dobro obveščeno in s kontekstom bogato storitev ter uživajte v izboljšanih dolgotrajnih odnosih s strankami, večjem zadovoljstvu strank, večji zvestobi strank in več prodajnih priložnosti.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Zagotovite neprimerljivo storitev s programsko opremo za povratni klic LiveAgent

Oglejte si našo večkrat nagrajeno programsko opremo za povratni klic z večkanalnim klicnim centrom. Preizkusite naše zmogljive integracije IVR in CRM, da odkrijete, kako lahko v vseh servisnih kanalih zagotovite brezhibne izkušnje strank. Zahtevajte predstavitev ali ustvarite brezplačno 14-dnevno preskusno različico, da si ogledate vse, kar ponuja programska oprema klicnega centra LiveAgent.

Kaj menijo naše stranke?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kakšna je funkcija klicnega centra?

Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z vsemi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.

Kaj je samodejni povratni klic?

Funkcija samodejnega povratnega klica je funkcija računalniške telefonije, ki omogoča kličočim, da zahtevajo povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi prevzeli klic, ali če preprosto želijo, da jih pokličejo na kasneje.

Ali so samodejni povratni klici pomembna lastnost?

Z uporabo funkcije samodejnega povratnega klica v programsko opremo navideznega klicnega centra boste lahko svojim strankam nudili boljše storitve. Če je funkcija povratnega klica aktivna, to pomeni, da cenite čas svoje stranke, kar stranke najbolj želijo.

Koliko stane programska oprema za povratni klic?

Stroški programske opreme za povratni klic se razlikujejo. Vendar je funkcija povratnega klica običajno del sistema

Kako aktiviram samodejni povratni klic v LiveAgentu?

Če želite aktivirati funkcijo povratnega klica, se morate pomakniti do Konfiguracije -> Klic -> Številke -> Uredi številko -> IVR -> Vstavite želeno funkcijo povratnega klica -> Shrani.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico