Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Z povratnim klicem v čakalno vrsto LiveAgentovega klicnega centra vašim agentom ne bo treba ročno spremljati zahtevanih povratnih klicev. Vgrajena funkcija ACD (samodejna distribucija klicev) deluje sinhronizirano z našim zmogljivim sistemom IVR, da samodejno zadrži številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti poleg samodejnega izbiranja številke klicatelja in dodelitve klica ustreznemu agentu.
Svojim strankam omogočite, da prejmejo povratni klic ekipe vašega kontaktnega centra, namesto da bi morali čakati na čakanju. Če upoštevate njihov čas, boste zmanjšali stopnjo prekinitve klicev in videli splošno povečanje zadovoljstva strank.
Stranke pričakujejo izkušnjo brez težav vsakič, ko se obrnejo na podporo za stranke. Če jim omogočite možnost samodejnega povratnega klica, jim lahko zagotovite brezhibno storitev. Zmanjšajte trud strank še danes, hkrati pa izboljšajte zadovoljstvo strank in zvestobo vaši blagovni znamki.
Programska oprema našega kontaktnega centra ponuja enotno namizje agenta za vse kanale. Z LiveAgentom lahko agenti vašega kontaktnega centra dostopajo do vseh poizvedb iz različnih kanalov (družabnih medijev, klepeta v živo, e-pošte, telefona) v enem vmesniku.
Nastavite pravila za avtomatizacijo, da izboljšate produktivnost in potek dela vašega agenta. Pravila avtomatizacije je mogoče uporabiti za samodejno pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil, dodajanje oznak (povratni klic) vstopnicam in drugo.
Programska oprema za povratni klic klicnega centra LiveAgent je opremljena s funkcijo ACD za zagotavljanje nemotenega klica prenose in vrhunsko uporabniško izkušnjo. Naša funkcija ACD samodejno usmerja klicatelje do najprimernejšega agenta/oddelka glede na razpoložljivost, prednost ali naključno dodelitev.
Naš spletni klicni center je opremljen z zmogljivim sistemom IVR ki je pripravljen za izvajanje kompleksnih dreves IVR. Sistem IVR je dovolj enostaven za uporabo za začetnike, a dovolj robusten, da zadovolji potrebe poklicnega klicnega centra.
Programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno beleži vsak dohodni in odhodni klic. Sistem lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev, ki se lahko uporabljajo za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje, nemoteno predajo zahtevkov ali pravne namene. span>
Poleg popolne programske opreme za klicni center je LiveAgent na enem mestu za vse stvari v storitvah za stranke.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z vsemi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.
Funkcija samodejnega povratnega klica je funkcija računalniške telefonije, ki omogoča kličočim, da zahtevajo povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi prevzeli klic, ali če preprosto želijo, da jih pokličejo na kasneje.
Z uporabo funkcije samodejnega povratnega klica v programsko opremo navideznega klicnega centra boste lahko svojim strankam nudili boljše storitve. Če je funkcija povratnega klica aktivna, to pomeni, da cenite čas svoje stranke, kar stranke najbolj želijo.
Stroški programske opreme za povratni klic se razlikujejo. Vendar je funkcija povratnega klica običajno del sistema
Če želite aktivirati funkcijo povratnega klica, se morate pomakniti do Konfiguracije -> Klic -> Številke -> Uredi številko -> IVR -> Vstavite želeno funkcijo povratnega klica -> Shrani.
Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo?
LiveAgent je odlična rešitev za izboljšanje komunikacije s strankami in premaga vse druge rešitve na trgu. Poleg tega vam programska oprema za telefonijo omogoča nizke stroške in dostopnost brez investicij v opremo. Pri izbiri primerjajte značilnosti, funkcije in prilagodljivost ter se odločite glede na potrebe vašega podjetja.
Let's elevate customer care together
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga uporabljajo številna podjetja. Uporaba tega orodja je povečala zadovoljstvo strank in prodajo ter omogočila boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo agentom. LiveAgent je cenovno ugoden, zanesljiv in enostaven za uporabo ter omogoča neomejeno število agentov, integracijo telefonije in statistični pregled potreb strank. Številne stranke so LiveAgent zelo zadovoljne in ga priporočajo kot najboljšo rešitev za klepet v živo.
Let's elevate customer care together
Predstavljena je programska oprema za pomoč uporabnikom z več kot 180 funkcijami in več kot 195 integracijami. Ta rešitev omogoča upravljanje vseh komunikacijskih kanalov iz enega nabiralnika in ponuja orodja za produktivnost. Brezplačno lahko preizkusite 7 ali 30 dni. Kreditna kartica ni potrebna.
Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami
Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.
Programska oprema za upravljanje izkušenj strank
Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, namenjene podjetjem, ki aktivno vlagajo v digitalno trženje ter želijo racionalizirati svoja prizadevanja. Bitrix24 ponuja tri načrte, ki se razlikujejo po ceni in funkcionalnosti. SurveyMonkey CX omogoča hitro ustvarjanje prilagodljivega programa uporabniške izkušnje. Startquestion je priporočljiv za srednje velika in velika podjetja, ki želijo boljši stik s svojimi zaposlenimi in strankami. Userlike pa se integrira z drugimi aplikacijami za sporočanje in pomaga spremljati vedenje strank.
Bodite zadovoljni s programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank
Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank lahko pomaga podjetju ustvariti dolgoročne odnose s strankami, kar vodi k višjim prihodkom in prepoznavnosti blagovne znamke. Ankete CSAT so najboljši način merjenja zadovoljstva strank, vendar je pomembno, da so vprašanja usmerjena v poslovne potrebe. Zadovoljne stranke lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, kar je ključnega pomena za konkurenčno prednost podjetja.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih