Izboljšajte zadovoljstvo s programsko opremo za povratni klic

Pokažite strankam, da cenite njihov čas s programsko opremo za samodejni povratni klic.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Samodejni povratni klic za vaše stranke

Omogočite svojim strankam, da zahtevajo samodejni povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi sprejeli njihov klic, ali če jih preprosto želijo pozneje poklicati. Naš sistem za povratni klic v čakalni vrsti prihrani strankino mesto v vrsti in ko je na čelu čakalne vrste, jih sistem samodejno pokliče nazaj. Danes izboljšajte izkušnjo svojih strank z našo programsko opremo za povratni klic.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Programska oprema klicnega centra s pametno funkcijo povratnega klica

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja funkcijo povratnega klica kot del svoje možnosti IVR (interaktivni glasovni odziv). Namesto da čakajo na čakanju, lahko vaše stranke zdaj zahtevajo povratni klic s pritiskom enega samega gumba. Ni treba čakati na čakanje ali skrbeti, da bi izgubili mesto v vrsti. LiveAgent bo samodejno poklical stranko, ko bo na prvem mestu čakalne vrste.

Prednosti programske opreme za povratni klic

Manj dela za vaše agente

Z povratnim klicem v čakalno vrsto LiveAgentovega klicnega centra vašim agentom ne bo treba ročno spremljati zahtevanih povratnih klicev. Vgrajena funkcija ACD (samodejna distribucija klicev) deluje sinhronizirano z našim zmogljivim sistemom IVR, da samodejno zadrži številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti poleg samodejnega izbiranja številke klicatelja in dodelitve klica ustreznemu agentu.

Svojim strankam omogočite, da prejmejo povratni klic ekipe vašega kontaktnega centra, namesto da bi morali čakati na čakanju. Če upoštevate njihov čas, boste zmanjšali stopnjo prekinitve klicev in videli splošno povečanje zadovoljstva strank.

Stranke pričakujejo izkušnjo brez težav vsakič, ko se obrnejo na podporo za stranke. Če jim omogočite možnost samodejnega povratnega klica, jim lahko zagotovite brezhibno storitev. Zmanjšajte trud strank še danes, hkrati pa izboljšajte zadovoljstvo strank in zvestobo vaši blagovni znamki.

Kako deluje funkcija samodejnega povratnega klica?

Če želite začeti uporabljati storitev samodejnega povratnega klica, preprosto ustvarite skript IVR, ki vključuje možnost povratnega klica.
Customer support agent chatting live with client

Stroškovno učinkovita programska oprema klicnega centra za povratni klic

Programska oprema klicnega centra za povratne klice je stroškovno učinkovita rešitev za podjetja vseh velikosti. Pri samodejnih povratnih klicih bo za sprejem klicev potrebno manj agentov kontaktnega centra, saj obseg klicev ne bo tako velik.

Samodejni povratni klici ustvarjajo več prodajnih priložnosti

Ne zamudite potencialnih prodajnih priložnosti preprosto zato, ker vaše stranke ne morejo stopiti v stik z vami. Z samodejnimi povratnimi klici bodo vaše stranke manj verjetno razočarane in opustile svoje telefonske klice. Če jim omogočite, da zahtevajo samodejni povratni klic, lahko hkrati ustvarite več prodaje in izboljšate zadovoljstvo strank.
Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Več vpogledov v statistiko uporabe

Zberite več vpogledov v storitev, ki jo nudite. Naše zanesljive funkcije poročanja predstavljajo statistične podatke o vašem navideznem klicnem centru, vključno z neodgovorjenimi in sprejetimi klici, trajanjem klicev, dodeljenimi agenti in še več. S programsko opremo kontaktnega centra LiveAgent obstajajo neskončne možnosti poročanja. Podatke segmentirajte po dnevih, tednih, mesecih ali časovnem obdobju po meri in ustvarite graf ali grafikon, ki najbolje ustreza vašim potrebam. Bolj ko ste seznanjeni s storitvijo, ki jo opravljate, bolj lahko izboljšate in povečate zadovoljstvo in zvestobo strank.

Funkcije programske opreme za povratni klic

Samodejno zadržanje čakalne vrste

Funkcija samodejnega povratnega klica LiveAgent-a drži mesto vaše stranke v vrsti. Lahko prekinejo s tem, da je njihova številka ohranjena, da je mesto v čakalni vrsti varno in da je njihov povratni klic neizbežen.

Vsekanalno namizje agenta

Programska oprema našega kontaktnega centra ponuja enotno namizje agenta za vse kanale. Z LiveAgentom lahko agenti vašega kontaktnega centra dostopajo do vseh poizvedb iz različnih kanalov (družabnih medijev, klepeta v živo, e-pošte, telefona) v enem vmesniku.

Pravila avtomatizacije za izboljšanje produktivnosti

Nastavite pravila za avtomatizacijo, da izboljšate produktivnost in potek dela vašega agenta. Pravila avtomatizacije je mogoče uporabiti za samodejno pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil, dodajanje oznak (povratni klic) vstopnicam in drugo.

Samodejna distribucija klicev (ACD)

Programska oprema za povratni klic klicnega centra LiveAgent je opremljena s funkcijo ACD za zagotavljanje nemotenega klica prenose in vrhunsko uporabniško izkušnjo. Naša funkcija ACD samodejno usmerja klicatelje do najprimernejšega agenta/oddelka glede na razpoložljivost, prednost ali naključno dodelitev.

Zmogljiv telefonski sistem IVR

Naš spletni klicni center je opremljen z zmogljivim sistemom IVR ki je pripravljen za izvajanje kompleksnih dreves IVR. Sistem IVR je dovolj enostaven za uporabo za začetnike, a dovolj robusten, da zadovolji potrebe poklicnega klicnega centra.

Sistem samodejnega povratnega klica LiveAgentja prevzame vse težke pogoje, s čimer zagotavlja, da lahko agenti še naprej sprejemajo klice brez prekinitev. Ko stranka zahteva povratni klic in pride na prvo mesto čakalne vrste, sistem samodejno pokliče njihovo številko in jo poveže z ustreznim agentom kontaktnega centra.

Neomejeno število posnetkov klicev

Programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno beleži vsak dohodni in odhodni klic. Sistem lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev, ki se lahko uporabljajo za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje, nemoteno predajo zahtevkov ali pravne namene. span>

Hibridni tokovi zahtevkov

Hibridni pogled zahtevkov LiveAgent zagotavlja, da lahko agenti kontaktnega centra spremljajo strankino pot reševanja težav po več kanalih, medtem ko ostanejo v isti niti zahtevkov. Hibridni tokovi zahtevkov pomagajo agentom zagotoviti vpogledne in prilagojene odgovore, ki pomagajo izboljšati zadovoljstvo in zvestobo strank.

Oglejte si, kako vam lahko samodejna programska oprema za povratni klic pomaga

Uživajte v brezplačnem 14-dnevnem preizkusu LiveAgentja in si oglejte, kaj lahko naša rešitev virtualnega spletnega klicnega centra naredi za vaše podjetje in skupino za podporo strankam, prodajo in trženje.

več kot 3.000 ocen Capterra GetApp G2 Crowd

Ponujamo veliko več kot le avtomatizirano programsko opremo za povratni klic

Poleg popolne programske opreme za klicni center je LiveAgent na enem mestu za vse stvari v storitvah za stranke.

LiveAgent helpdesk tour
Povežite vse svoje račune za družbenih omrežjih z našo programsko opremo kontaktnega centra, da izboljšate produktivnost agentov in zaščitite podatke svojih strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z Instagramom, Twitterjem, Facebookom, Facebook Messengerjem in Viberjem.
Proactive chat invitation in LiveAgent
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Uživajte v naprednih funkcijah, kot so proaktivna povabila na klepet, obrazci brez povezave, obrazci pred klepetom, pa tudi pogled vnosa v realnem času, ki vam omogoča, da vidite, kaj stranka vtipka v polje za klepet, preden pritisne tipko za pošiljanje. Zmogljivosti klepeta v živo s kontaktom LiveAgent vam bodo pomagale izboljšati sodelovanje strank, povečati prodajo in hkrati povečati zadovoljstvo strank.
LiveAgent helpdesk tour
Z našo programsko opremo vstopničnega sistema usmerite vse poizvedbe strank na centralizirano namizje za vse kanale. Dodelite zahtevke različnim oddelkom in agentom ter organizirajte vsako poizvedbo glede na oznake, prednost ali datum prejema. Oglejte si pot rešitve vsake stranke od začetka do konca, prek različnih podpornih kanalov in v kontekstno bogati obliki z našim hibridnim tokom zahtevkov.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Ustvarite in oblikujte svojo lastno bazo znanja z našim urejevalnikom WYSIWYG  (kar vidite, to dobite). Izboljšajte zadovoljstvo strank z zagotavljanjem orodij za samopomoč, kot so članki, pogosta vprašanja ali forumi skupnosti.

Kar najbolje izkoristite rešitev za povratni klic čakalne vrste

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja veliko več kot le povratni klic v čakalni vrsti.
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent je opremljena z več kot 200 uporabnimi funkcijami, ki vam bodo pomagale poenostaviti potek dela vašega agenta in uganiti storitve strankam. Danes izboljšajte delovanje svojega agenta z LiveAgent.
Programska oprema našega kontaktnega centra je zasnovana tako, da dobro deluje z drugimi aplikacijami. Vključite svoje priljubljene v našo programsko opremo klicnega centra, da dosežete največjo učinkovitost agenta, pa tudi celovit pregled profila vsake stranke skupaj s prejšnjimi nakupi in interakcijami z vašim podjetjem.
Naš glavni cilj je vaš uspeh. Podpora strankam LiveAgent je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu na več komunikacijskih kanalih, vključno s Twitterjem, Facebookom, Instagramom, e-pošto, klepetom v živo, našim portalom za stranke ali telefonom. Stopite z nami v stik, kadar koli nas potrebujete, z veseljem vam bomo pomagali. Ponujamo tudi podporo v več jezikih, če jo potrebujete.
Agents building customer support portal

Neskončne možnosti prilagajanja

Programska oprema za povratni klic LiveAgent je bila zgrajena z mislijo na prilagodljivost, razširljivost in skupinsko sodelovanje. Ker ima vsako podjetje (ne glede na njegovo velikost ali panogo, v kateri je) različne potrebe, je naš kontaktni center popolnoma prilagodljiv. Našo programsko opremo je mogoče prilagoditi za operacije katere koli velikosti in katerega koli namena, ne glede na to, ali je vaš kontaktni center specializiran za vhodne storitve za stranke, odhodne prodaje ali oboje. Naši strokovni svetovalci ali tehnično osebje vam lahko pomagajo ustvariti najučinkovitejšo in najučinkovitejšo programsko rešitev, ki ustreza vašim potrebam. Ne glede na to, ali se ukvarjate z zdravstvom, gostinstvom, SaaS-om, avtomobilizmom, elektronsko trgovino ali izobraževalno industrijo, lahko LiveAgent prilagodite svojim potrebam.

LiveAgent napreden, cenovno ugoden in enostaven za uporabo rešitev za povratni klic v čakalni vrsti​

Security lock and badge
Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent je skladna z GDPR, Google OAuth Verified, šifrirana s HTTPS in shranjuje podatke o strankah v Tier-III + ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001.
Person organizing information into tickets
Programska oprema klicnega centra LiveAgent je popolnoma zasnovana v oblaku. Vsak dan z lahkoto dostopajte do zmogljivih funkcij samodejnega povratnega klica v vašem kontaktnem centru.
Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Naša večkanalna programska oprema klicnih centrov je samo v letu 2020 prejela več kot 20 nagrad  zaradi svojih večkanalnih zmogljivosti, zmogljivega domačega CRM in naprednih CRM integracij. Odkrijte, kako LiveAgent danes ustvarja nemotene prehode z enega kanala na drugega.
Customer support agent chatting live with client
Programska oprema klicnega centra LiveAgent je na voljo po  cenovnem modelu freemium. Ponujamo brezplačno programsko opremo klicnega centra in napredno plačljivo različico, ki vključuje samodejne povratne klice. Naš paket programske opreme za plačljivi klicni center je na voljo po dostopni ceni. Plačajte manj in si zagotovite večjo vrednost z LiveAgent še danes.

Zagotovite prilagojene izkušnje

Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo na vas prek podpornih kanalov, ki jih imajo raje. Naj bo to prek klepeta v živo, e-pošte, glasu, videa, družabnih omrežij ali spletnega klepeta, LiveAgent je pripravljen zagotoviti nemoteno večkanalno izkušnjo strank, ki jo vaše stranke pričakujejo. Z našim sistemom povratnega klica zagotovite visoko personalizirano, dobro obveščeno in s kontekstom bogato storitev ter uživajte v izboljšanih dolgotrajnih odnosih s strankami, večjem zadovoljstvu strank, večji zvestobi strank in več prodajnih priložnosti.
LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Zagotovite neprimerljivo storitev s programsko opremo za povratni klic LiveAgent

Oglejte si našo večkrat nagrajeno programsko opremo za povratni klic z večkanalnim klicnim centrom. Preizkusite naše zmogljive integracije IVR in CRM, da odkrijete, kako lahko v vseh servisnih kanalih zagotovite brezhibne izkušnje strank. Zahtevajte predstavitev ali ustvarite brezplačno 14-dnevno preskusno različico, da si ogledate vse, kar ponuja programska oprema klicnega centra LiveAgent.

Kaj menijo naše stranke?

Povezani članki zProgramska oprema za povratni klic
LiveAgent ponuja snemanje klicev, IVR, celovito zgodovino klicev in poročila o obremenitvi klicev. Ponuja tudi štiri cenovne stopnje, od brezplačne do velike, z naprednimi funkcijami. Uporabnikom omogoča enostavno nastavitev in uporabo.

Pregled programske opreme za snemanje klicev

LiveAgent ponuja snemanje klicev, IVR, celovito zgodovino klicev in poročila o obremenitvi klicev. Ponuja tudi štiri cenovne stopnje, od brezplačne do velike, z naprednimi funkcijami. Uporabnikom omogoča enostavno nastavitev in uporabo.

Spoznajte, kaj je označevanje klicev. Poglobljeno razumite koncepte podpore strankam s preprostimi razlagami strokovnjakov.

Označevanje klicev

Označevanje klicev v klicnih centrih je ključno za organizacijo in izboljšanje storitve strankam. Dodajanje oznak omogoča kategorizacijo interakcij za lažjo analizo.

LiveAgent je vsestranska programska oprema za pomoč strankam, ki izboljšuje podporo podjetjem. Oglejte si ta pregled o tem, kako vam lahko njegove funkcije klicnega centra koristijo.

Pregled programske opreme klicnega centra LiveAgent

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam in upravljanje odnosov s strankami. Ponuja cenik, lastnosti, integracije, podporo, selitev podatkov, dnevnik sprememb, partnerski program, portal za podporo in akademijo. Namenjen je izboljšanju odnosov s strankami.

Funkcije povratnega klica storitev za stranke vašim strankam omogočajo, da zahtevajo povratni klic, namesto da čakajo, če je linija zasedena.

Povratni klic službe za stranke

LiveAgent ponuja številne funkcije, vključno s povratnimi klici za stranke. To omogoča avtomatizacijo povratnih klicev, povečuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje čakalne vrste. LiveAgent je prijazen in uporaben za različne podjetja. Ustvarite brezplačen račun in izkoristite vse njegove prednosti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x