Izboljšajte zadovoljstvo s programsko opremo za povratni klic

Pokažite strankam, da cenite njihov čas s programsko opremo za samodejni povratni klic.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Samodejni povratni klic za vaše stranke

Omogočite svojim strankam, da zahtevajo samodejni povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi sprejeli njihov klic, ali če jih preprosto želijo pozneje poklicati. Naš sistem za povratni klic v čakalni vrsti prihrani strankino mesto v vrsti in ko je na čelu čakalne vrste, jih sistem samodejno pokliče nazaj. Danes izboljšajte izkušnjo svojih strank z našo programsko opremo za povratni klic.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Programska oprema klicnega centra s pametno funkcijo povratnega klica

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja funkcijo povratnega klica kot del svoje možnosti IVR (interaktivni glasovni odziv). Namesto da čakajo na čakanju, lahko vaše stranke zdaj zahtevajo povratni klic s pritiskom enega samega gumba. Ni treba čakati na čakanje ali skrbeti, da bi izgubili mesto v vrsti. LiveAgent bo samodejno poklical stranko, ko bo na prvem mestu čakalne vrste.

Prednosti programske opreme za povratni klic

Z povratnim klicem v čakalno vrsto LiveAgentovega klicnega centra vašim agentom ne bo treba ročno spremljati zahtevanih povratnih klicev. Vgrajena funkcija ACD (samodejna distribucija klicev) deluje sinhronizirano z našim zmogljivim sistemom IVR, da samodejno zadrži številko klicatelja in mesto v čakalni vrsti poleg samodejnega izbiranja številke klicatelja in dodelitve klica ustreznemu agentu.

Svojim strankam omogočite, da prejmejo povratni klic ekipe vašega kontaktnega centra, namesto da bi morali čakati na čakanju. Če upoštevate njihov čas, boste zmanjšali stopnjo prekinitve klicev in videli splošno povečanje zadovoljstva strank.

Stranke pričakujejo izkušnjo brez težav vsakič, ko se obrnejo na podporo za stranke. Če jim omogočite možnost samodejnega povratnega klica, jim lahko zagotovite brezhibno storitev. Zmanjšajte trud strank še danes, hkrati pa izboljšajte zadovoljstvo strank in zvestobo vaši blagovni znamki.

Kako deluje funkcija samodejnega povratnega klica?

Če želite začeti uporabljati storitev samodejnega povratnega klica, preprosto ustvarite skript IVR, ki vključuje možnost povratnega klica.
Customer support agent chatting live with client

Stroškovno učinkovita programska oprema klicnega centra za povratni klic

Programska oprema klicnega centra za povratne klice je stroškovno učinkovita rešitev za podjetja vseh velikosti. Pri samodejnih povratnih klicih bo za sprejem klicev potrebno manj agentov kontaktnega centra, saj obseg klicev ne bo tako velik.

Samodejni povratni klici ustvarjajo več prodajnih priložnosti

Ne zamudite potencialnih prodajnih priložnosti preprosto zato, ker vaše stranke ne morejo stopiti v stik z vami. Z samodejnimi povratnimi klici bodo vaše stranke manj verjetno razočarane in opustile svoje telefonske klice. Če jim omogočite, da zahtevajo samodejni povratni klic, lahko hkrati ustvarite več prodaje in izboljšate zadovoljstvo strank.
Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Več vpogledov v statistiko uporabe

Zberite več vpogledov v storitev, ki jo nudite. Naše zanesljive funkcije poročanja predstavljajo statistične podatke o vašem navideznem klicnem centru, vključno z neodgovorjenimi in sprejetimi klici, trajanjem klicev, dodeljenimi agenti in še več. S programsko opremo kontaktnega centra LiveAgent obstajajo neskončne možnosti poročanja. Podatke segmentirajte po dnevih, tednih, mesecih ali časovnem obdobju po meri in ustvarite graf ali grafikon, ki najbolje ustreza vašim potrebam. Bolj ko ste seznanjeni s storitvijo, ki jo opravljate, bolj lahko izboljšate in povečate zadovoljstvo in zvestobo strank.

Funkcije programske opreme za povratni klic

Funkcija samodejnega povratnega klica LiveAgent-a drži mesto vaše stranke v vrsti. Lahko prekinejo s tem, da je njihova številka ohranjena, da je mesto v čakalni vrsti varno in da je njihov povratni klic neizbežen.

Programska oprema našega kontaktnega centra ponuja enotno namizje agenta za vse kanale. Z LiveAgentom lahko agenti vašega kontaktnega centra dostopajo do vseh poizvedb iz različnih kanalov (družabnih medijev, klepeta v živo, e-pošte, telefona) v enem vmesniku.

Nastavite pravila za avtomatizacijo, da izboljšate produktivnost in potek dela vašega agenta. Pravila avtomatizacije je mogoče uporabiti za samodejno pošiljanje nadaljnjih e-poštnih sporočil, dodajanje oznak (povratni klic) vstopnicam in drugo.

Programska oprema za povratni klic klicnega centra LiveAgent je opremljena s funkcijo ACD za zagotavljanje nemotenega klica prenose in vrhunsko uporabniško izkušnjo. Naša funkcija ACD samodejno usmerja klicatelje do najprimernejšega agenta/oddelka glede na razpoložljivost, prednost ali naključno dodelitev.

Naš spletni klicni center je opremljen z zmogljivim sistemom IVR ki je pripravljen za izvajanje kompleksnih dreves IVR. Sistem IVR je dovolj enostaven za uporabo za začetnike, a dovolj robusten, da zadovolji potrebe poklicnega klicnega centra.

Sistem samodejnega povratnega klica LiveAgentja prevzame vse težke pogoje, s čimer zagotavlja, da lahko agenti še naprej sprejemajo klice brez prekinitev. Ko stranka zahteva povratni klic in pride na prvo mesto čakalne vrste, sistem samodejno pokliče njihovo številko in jo poveže z ustreznim agentom kontaktnega centra.

Programska oprema klicnega centra LiveAgent samodejno beleži vsak dohodni in odhodni klic. Sistem lahko shrani neomejeno število posnetkov klicev, ki se lahko uporabljajo za zagotavljanje kakovosti, usposabljanje, nemoteno predajo zahtevkov ali pravne namene. span>

Hibridni pogled zahtevkov LiveAgent zagotavlja, da lahko agenti kontaktnega centra spremljajo strankino pot reševanja težav po več kanalih, medtem ko ostanejo v isti niti zahtevkov. Hibridni tokovi zahtevkov pomagajo agentom zagotoviti vpogledne in prilagojene odgovore, ki pomagajo izboljšati zadovoljstvo in zvestobo strank.

Oglejte si, kako vam lahko samodejna programska oprema za povratni klic pomaga

Uživajte v brezplačnem 14-dnevnem preizkusu LiveAgentja in si oglejte, kaj lahko naša rešitev virtualnega spletnega klicnega centra naredi za vaše podjetje in skupino za podporo strankam, prodajo in trženje.

več kot 3.000 ocen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ponujamo veliko več kot le avtomatizirano programsko opremo za povratni klic

Poleg popolne programske opreme za klicni center je LiveAgent na enem mestu za vse stvari v storitvah za stranke.

LiveAgent helpdesk tour
Povežite vse svoje račune za družbenih omrežjih z našo programsko opremo kontaktnega centra, da izboljšate produktivnost agentov in zaščitite podatke svojih strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom LiveAgent se integrira z Instagramom, Twitterjem, Facebookom, Facebook Messengerjem in Viberjem.
Proactive chat invitation in LiveAgent
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent se ponaša z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu. Uživajte v naprednih funkcijah, kot so proaktivna povabila na klepet, obrazci brez povezave, obrazci pred klepetom, pa tudi pogled vnosa v realnem času, ki vam omogoča, da vidite, kaj stranka vtipka v polje za klepet, preden pritisne tipko za pošiljanje. Zmogljivosti klepeta v živo s kontaktom LiveAgent vam bodo pomagale izboljšati sodelovanje strank, povečati prodajo in hkrati povečati zadovoljstvo strank.
LiveAgent helpdesk tour
Z našo programsko opremo vstopničnega sistema usmerite vse poizvedbe strank na centralizirano namizje za vse kanale. Dodelite zahtevke različnim oddelkom in agentom ter organizirajte vsako poizvedbo glede na oznake, prednost ali datum prejema. Oglejte si pot rešitve vsake stranke od začetka do konca, prek različnih podpornih kanalov in v kontekstno bogati obliki z našim hibridnim tokom zahtevkov.
LiveAgent - What is knowledge base software?
Ustvarite in oblikujte svojo lastno bazo znanja z našim urejevalnikom WYSIWYG  (kar vidite, to dobite). Izboljšajte zadovoljstvo strank z zagotavljanjem orodij za samopomoč, kot so članki, pogosta vprašanja ali forumi skupnosti.

Kar najbolje izkoristite rešitev za povratni klic čakalne vrste

Programska oprema klicnega centra LiveAgent ponuja veliko več kot le povratni klic v čakalni vrsti.
Programska oprema službe za pomoč uporabnikom LiveAgent je opremljena z več kot 200 uporabnimi funkcijami, ki vam bodo pomagale poenostaviti potek dela vašega agenta in uganiti storitve strankam. Danes izboljšajte delovanje svojega agenta z LiveAgent.
Programska oprema našega kontaktnega centra je zasnovana tako, da dobro deluje z drugimi aplikacijami. Vključite svoje priljubljene v našo programsko opremo klicnega centra, da dosežete največjo učinkovitost agenta, pa tudi celovit pregled profila vsake stranke skupaj s prejšnjimi nakupi in interakcijami z vašim podjetjem.
Naš glavni cilj je vaš uspeh. Podpora strankam LiveAgent je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu na več komunikacijskih kanalih, vključno s Twitterjem, Facebookom, Instagramom, e-pošto, klepetom v živo, našim portalom za stranke ali telefonom. Stopite z nami v stik, kadar koli nas potrebujete, z veseljem vam bomo pomagali. Ponujamo tudi podporo v več jezikih, če jo potrebujete.
Agents building customer support portal

Neskončne možnosti prilagajanja

Programska oprema za povratni klic LiveAgent je bila zgrajena z mislijo na prilagodljivost, razširljivost in skupinsko sodelovanje. Ker ima vsako podjetje (ne glede na njegovo velikost ali panogo, v kateri je) različne potrebe, je naš kontaktni center popolnoma prilagodljiv. Našo programsko opremo je mogoče prilagoditi za operacije katere koli velikosti in katerega koli namena, ne glede na to, ali je vaš kontaktni center specializiran za vhodne storitve za stranke, odhodne prodaje ali oboje. Naši strokovni svetovalci ali tehnično osebje vam lahko pomagajo ustvariti najučinkovitejšo in najučinkovitejšo programsko rešitev, ki ustreza vašim potrebam. Ne glede na to, ali se ukvarjate z zdravstvom, gostinstvom, SaaS-om, avtomobilizmom, elektronsko trgovino ali izobraževalno industrijo, lahko LiveAgent prilagodite svojim potrebam.

LiveAgent napreden, cenovno ugoden in enostaven za uporabo rešitev za povratni klic v čakalni vrsti​

Security lock and badge
Programska oprema kontaktnega centra LiveAgent je skladna z GDPR, Google OAuth Verified, šifrirana s HTTPS in shranjuje podatke o strankah v Tier-III + ali IV ali PCI DSS, SSAE-16 ali ISO 27001.
Person organizing information into tickets
Programska oprema klicnega centra LiveAgent je popolnoma zasnovana v oblaku. Vsak dan z lahkoto dostopajte do zmogljivih funkcij samodejnega povratnega klica v vašem kontaktnem centru.
Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Naša večkanalna programska oprema klicnih centrov je samo v letu 2020 prejela več kot 20 nagrad  zaradi svojih večkanalnih zmogljivosti, zmogljivega domačega CRM in naprednih CRM integracij. Odkrijte, kako LiveAgent danes ustvarja nemotene prehode z enega kanala na drugega.
Customer support agent chatting live with client
Programska oprema klicnega centra LiveAgent je na voljo po  cenovnem modelu freemium. Ponujamo brezplačno programsko opremo klicnega centra in napredno plačljivo različico, ki vključuje samodejne povratne klice. Naš paket programske opreme za plačljivi klicni center je na voljo po dostopni ceni. Plačajte manj in si zagotovite večjo vrednost z LiveAgent še danes.

Zagotovite prilagojene izkušnje

Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo na vas prek podpornih kanalov, ki jih imajo raje. Naj bo to prek klepeta v živo, e-pošte, glasu, videa, družabnih omrežij ali spletnega klepeta, LiveAgent je pripravljen zagotoviti nemoteno večkanalno izkušnjo strank, ki jo vaše stranke pričakujejo. Z našim sistemom povratnega klica zagotovite visoko personalizirano, dobro obveščeno in s kontekstom bogato storitev ter uživajte v izboljšanih dolgotrajnih odnosih s strankami, večjem zadovoljstvu strank, večji zvestobi strank in več prodajnih priložnosti.
LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Zagotovite neprimerljivo storitev s programsko opremo za povratni klic LiveAgent

Oglejte si našo večkrat nagrajeno programsko opremo za povratni klic z večkanalnim klicnim centrom. Preizkusite naše zmogljive integracije IVR in CRM, da odkrijete, kako lahko v vseh servisnih kanalih zagotovite brezhibne izkušnje strank. Zahtevajte predstavitev ali ustvarite brezplačno 14-dnevno preskusno različico, da si ogledate vse, kar ponuja programska oprema klicnega centra LiveAgent.

Kaj menijo naše stranke?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kakšna je funkcija klicnega centra?

Glavna funkcija klicnega centra je omogočiti strankam, da pokličejo podjetja z vsemi vprašanji glede izdelkov, pravilnikov, vračil, funkcionalnosti, odpravljanja težav ali povratnih informacij.

Kaj je samodejni povratni klic?

Funkcija samodejnega povratnega klica je funkcija računalniške telefonije, ki omogoča kličočim, da zahtevajo povratni klic, če je linija zasedena, če ni na voljo agentov, ki bi prevzeli klic, ali če preprosto želijo, da jih pokličejo na kasneje.

Ali so samodejni povratni klici pomembna lastnost?

Z uporabo funkcije samodejnega povratnega klica v programsko opremo navideznega klicnega centra boste lahko svojim strankam nudili boljše storitve. Če je funkcija povratnega klica aktivna, to pomeni, da cenite čas svoje stranke, kar stranke najbolj želijo.

Koliko stane programska oprema za povratni klic?

Stroški programske opreme za povratni klic se razlikujejo. Vendar je funkcija povratnega klica običajno del sistema

Kako aktiviram samodejni povratni klic v LiveAgentu?

Če želite aktivirati funkcijo povratnega klica, se morate pomakniti do Konfiguracije -> Klic -> Številke -> Uredi številko -> IVR -> Vstavite želeno funkcijo povratnega klica -> Shrani.

Related Articles to Programska oprema za povratni klic
Kličite in sprejemajte klice po internetu z našo napredno programsko opremo za telefonijo. Vsi mednarodni in medregionalni klici po lokalnih tarifah.

Potrebujete zanesljivo programsko opremo za telefonijo?

LiveAgent je odlična rešitev za izboljšanje komunikacije s strankami in premaga vse druge rešitve na trgu. Poleg tega vam programska oprema za telefonijo omogoča nizke stroške in dostopnost brez investicij v opremo. Pri izbiri primerjajte značilnosti, funkcije in prilagodljivost ter se odločite glede na potrebe vašega podjetja.

Ustvarite osupljive portale za stranke, baze znanja in kompleksna IVR drevesa. Filtrirajte zahtevke glede na oznake, oddelke, težave ali komunikacijske kanale. Dodelite in avtomatsko prenesite odgovornost agentom ali oddelkom. Organizirajte, prenesite ali razrešite povpraševanje strank s centralizirane nadzorne plošče. Vse z LiveAgentom.

Let's elevate customer care together

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga uporabljajo številna podjetja. Uporaba tega orodja je povečala zadovoljstvo strank in prodajo ter omogočila boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo agentom. LiveAgent je cenovno ugoden, zanesljiv in enostaven za uporabo ter omogoča neomejeno število agentov, integracijo telefonije in statistični pregled potreb strank. Številne stranke so LiveAgent zelo zadovoljne in ga priporočajo kot najboljšo rešitev za klepet v živo.

Ustvarite osupljive portale za stranke, baze znanja in kompleksna IVR drevesa. Filtrirajte zahtevke glede na oznake, oddelke, težave ali komunikacijske kanale. Dodelite in avtomatsko prenesite odgovornost agentom ali oddelkom. Organizirajte, prenesite ali razrešite povpraševanje strank s centralizirane nadzorne plošče. Vse z LiveAgentom.

Let's elevate customer care together

Predstavljena je programska oprema za pomoč uporabnikom z več kot 180 funkcijami in več kot 195 integracijami. Ta rešitev omogoča upravljanje vseh komunikacijskih kanalov iz enega nabiralnika in ponuja orodja za produktivnost. Brezplačno lahko preizkusite 7 ali 30 dni. Kreditna kartica ni potrebna.

Danes napredujte s programsko opremo za interakcijo s strankami. Bodite na tekočem z vsemi zahtevami strank in izboljšajte izkušnjo strank na vseh kanalih.

Pojasnite s programsko opremo za interakcijo s strankami

Izjave uporabnikov kažejo, da je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami, saj omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo. Uporabniki poročajo o povečanju zadovoljstva strank, prodaji, izboljšani podpori in prihranku časa. LiveAgent omogoča integracijo različnih kanalov komunikacije in ponuja veliko funkcionalnosti za uporabne funkcije poročanja.

LiveAgent izboljša zadovoljstvo strank s programsko opremo za večkanalno izkušnjo strank. V tem priročniku vam bomo pokazali, kako.

Programska oprema za upravljanje izkušenj strank

Bitrix24, SurveyMonkey CX, Startquestion in Userlike so štiri marketinške aplikacije, namenjene podjetjem, ki aktivno vlagajo v digitalno trženje ter želijo racionalizirati svoja prizadevanja. Bitrix24 ponuja tri načrte, ki se razlikujejo po ceni in funkcionalnosti. SurveyMonkey CX omogoča hitro ustvarjanje prilagodljivega programa uporabniške izkušnje. Startquestion je priporočljiv za srednje velika in velika podjetja, ki želijo boljši stik s svojimi zaposlenimi in strankami. Userlike pa se integrira z drugimi aplikacijami za sporočanje in pomaga spremljati vedenje strank.

Povečajte zadovoljstvo svojih strank z LiveAgentom in njegovim vgrajenim programskim orodjem za merjenje zadovoljstva strank Nicereply.

Bodite zadovoljni s programsko opremo za upravljanje zadovoljstva strank

Programska oprema za upravljanje zadovoljstva strank lahko pomaga podjetju ustvariti dolgoročne odnose s strankami, kar vodi k višjim prihodkom in prepoznavnosti blagovne znamke. Ankete CSAT so najboljši način merjenja zadovoljstva strank, vendar je pomembno, da so vprašanja usmerjena v poslovne potrebe. Zadovoljne stranke lahko postanejo zagovorniki blagovne znamke, kar je ključnega pomena za konkurenčno prednost podjetja.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico