Pregled programske opreme za storitve za stranke družbenih medijev Sprout Social

Pregled programske opreme za storitve za stranke družbenih medijev Sprout Social
Compare Pregled programske opreme za storitve za stranke družbenih medijev Sprout Social with other in: How Pregled programske opreme za storitve za stranke družbenih medijev Sprout Social is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
3427 reviews

Programska oprema družbe Sprout Social za upravljanje družbenih medijev vam pomaga zgraditi uspešno spletno blagovno znamko. S to rešitvijo se lahko povežete s strankami in sledilci na najbolj priljubljenih platformah družbenih medijev.

Pricing
Starting from:
$ 249   na mesec
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Uporabniška izkušnja
3.5
Cena
3
Izvedba
5

Key takeaways

Pros

  • Enostaven za integracijo in uporabo
  • Koristna podpora strankam
  • Podrobno poročanje in analitika

Cons

  • Za manjša podjetja je lahko predrago
  • Manjkajoča obvestila v različici brskalnika
  • Občasni hrošči

Začetek uporabe funkcij družbenih medijev Sprout Social

Sprout Social pomaga posameznikom in podjetjem upravljati svoje družbene medije, biti v koraku s strankami in imeti vse podrobnosti komunikacije v družbenih medijih pod eno streho. Na voljo je kot brskalnik ali mobilna aplikacija.

Prijava na 30-dnevno brezplačno preskusno obdobje je bila neverjetno enostavna. Preprosto sem izpolnil zahtevane podatke in dodal še nekaj podrobnosti, da bi dobil bolj prilagojen pristop.

Sprout Social - prilagodite svoj račun

Po tem sem pričakoval, da bom videl nadzorno ploščo ali nekakšno pozdravno stran. Na moje presenečenje Sprout Social ni premleval in je takoj ponudil povezavo mojih računov v družabnih medijih.

Sprout Social - povežite svoje profile

Iskreno povedano, odprava bremena iskanja ustreznih nastavitev in krmarjenja po različnih menijih je naredila izkušnjo veliko hitrejšo in prijetnejšo. Vse kar sem moral narediti je, da sem se prijavil v svoje račune in to je bilo to.

Sprout Social - povežite Facebook stran

Zato sem preprosto izpolnil svoje poverilnice za Facebook in Sprout Social je objavil, da je pripravljeno. Če imate težave s povezovanjem svojih strani, imajo na naslednjem zavihku celo hitro odpravljanje težav, tako da vam ni treba brskati po obsežni bazi znanja.

Sprout Social - povežite Instagram

Dodajanje Instagrama in Twitterja je bilo enako, zato o tem ne bom podrobneje razpravljal.

Ko je bilo to opravljeno, me je Sprout Social pozdravil s polirano nadzorno ploščo, po kateri je bilo zelo enostavno krmariti. Ker sem že opravil nalogo povezovanja svojih računov družabnih medijev, sem lahko prosto brskal po njej in si ogledal različne funkcije, ki jih ponujajo.

Nadzorna plošča Sprout Social

Funkcije in značilnosti družbenih medijev Sprout Social

Sprout Social je predvsem platforma za upravljanje družabnih medijev in ne za podporo strankam. Če bi torej ocenjeval samo funkcije za podporo strankam, mi ne bi bilo nerodno reči, da niso posebej obsežne. Prva stvar, ki sem jo opazil, je bila, da Sprout Social očitno nima vzpostavljenega nobenega sistema za izdajo zahtevkov. Večji poudarek je na funkcijah, kot so načrtovanje objav, preučevanje analitike konkurence ter osredotočanje na splošno prisotnost v družabnih medijih in zdravje blagovne znamke.

Ustvarjanje objav je še posebej enostavno z modrim gumbom Novo v zgornjem desnem kotu. S klikom nanj se odpre pojavno okno, ki vam omogoča preprosto ustvarjanje in načrtovanje objav v družabnih medijih.

Sprout Social - ustvarite novo objavo na Facebooku

Seveda prejmete svoj nabiralnik z dohodnimi sporočili, omembami, komentarji in vsem, kar imate. Konfigurirate in natančno prilagodite lahko vrste sporočil, ki prihajajo v pametno mapo »Prejeto«.

Sprout Social – dovoljene vrste sporočil

Funkcionalnost, ki mi je bila všeč in me je spomnila na popolno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, je možnost dodajanja notranjih opomb vsem interakcijam s strankami. To je še posebej koristno za agente in ekipe, ki lahko sodelujejo pri težavi.

Druga funkcija, ki je lahko uporabna za ekipe, ki se soočajo s strankami, je funkcija Recenzije podjetja Sprout Social. Omogoča vam povezovanje različnih platform za pregledovanje in upravljanje vseh povratnih informacij strank z enega mesta, tako da vam ni treba preverjati vsake od njih posebej.

Sprout Social – pregled vseh ocen

Družbeni mediji Sprout Social vključujejo uporabniško izkušnjo

Od samega začetka mi je bilo zelo enostavno vse nastaviti. Stranki sem naročil, da je napisala komentar na mojo poslovno stran na Facebooku in takoj se je pojavil v pametni mapi »Prejeto«.

Sprout Social – pregled sporočil

S klikom na Ogled teme sem lahko odgovoril, všečkal, dodal komentatorja na svoj seznam VIP in izpolnil nekaj dodatnih informacij o njem.

Malo pa me je presenetilo dejstvo, da ni bilo nobenega obvestila, ko je prispel moj komentar. V levem stranskem meniju je razdelek Obvestila, vendar je vedno trdil, da je prazen, ne glede na to, ali je bilo v mapi »Prejeto« kaj novega ali ne.

Obvestila Sprout Social

Moja prva misel je bila, da morda dohodni komentarji privzeto ne sprožajo obvestil. Motil sem se. Nastavitve so pokazale, da morajo vse interakcije zahtevati obvestilo. Opazil sem, da prejemam e-poštna sporočila vsakič, ko pride do novega komentarja ali kakršne koli druge interakcije s stranko, vendar so obvestila ostala prazna.

Nato sem poskušal poslati sporočilo svojemu podjetju, saj sem mislil, da ni možnosti, da se ne bi pojavilo v obvestilih, vendar sem se motil. In tako sem šel k podporni dokumentaciji in poskušal ugotoviti, zakaj mi obvestila ne delujejo.

Malo me je sram priznati, koliko ur sem porabil za brskanje po Googlu, branje podpornih člankov in brskanje po pogostih vprašanjih. Končno sem popustil in stopil v stik s podporo.

Izkušnja s službo za stranke Sprout Social je bila odlična. Oseba, s katero sem govoril, se je hitro odzvala in bila je res vljudna in ustrežljiva. Na žalost moje težave ni bilo mogoče rešiti. Kot se je izkazalo, obvestila delujejo samo v mobilni aplikaciji. In ker sem v Chromu uporabljal Sprout Social, ne jaz ne predstavnik podpore za stranke nisva mogla storiti ničesar glede tega. Vendar so mi zagotovili, da bodo zahtevali dodajanje te funkcije v mojem imenu, tako da te težave v prihodnosti morda ne bo.

Cenik Sprout Social

Standard

Najcenejši paket Sprout Social stane 249 USD na mesec, pri čemer vsak dodatni uporabnik stane 199 USD mesečno. Na tej stopnji lahko nastavite 5 družabnih profilov, orodja za naloge in CRM, aplikacije za iOS in Android, plačljiva orodja za promocijo za objave na Facebooku in drugo.

Professional

Naslednja stopnja vas bo stala 399 USD na mesec, poleg tega pa bo dodajanje več uporabnikov stalo 299 USD na mesec za vsakega posebej. Z najbolj priljubljenim načrtom Sprout Social lahko uživate v vseh funkcijah iz prejšnje stopnje, plus neomejenih socialnih profilih, konkurenčnih poročilih na Facebooku, Instagramu in Twitterju, integraciji Social Commerce in še veliko več.

Advanced

Za mesečni strošek 499 USD, plus 349 USD za vsakega dodanega uporabnika, lahko izkoristite klepetalne robote in avtomatizacijo, opozorila o povečanih sporočilih, ankete na Twitterju in številne druge napredne funkcije.

Enterprise

Če želite razpravljati o tej cenovni ravni, se obrnite na prodajno ekipo Sprout Social in zahtevajte predstavitev. Paket Enterprise vključuje vse napredne funkcije iz prejšnje stopnje, plus 24/5 prednostno podporo strankam, vrhunsko svetovanje in različne vrhunske dodatke.

Zaključek

Sprout Social je odlična storitev za upravljanje družbenih medijev, ki jo podjetja in posamezniki uporabljajo za delo na svoji spletni prisotnosti. Funkcije, kot so naknadno razporejanje, poročanje o temah, iskalnik vsebine in druge, so lahko odlični dodatki k vaši strategiji trženja v družabnih medijih. Vendar mislim, da Sprout Social ne bi uporabil kot primarno rešitev servisne službe. Ne razumite me narobe, lahko bi vam uspelo, če bi se res potrudili. Moje mnenje je, da Sprout Social odlično opravlja svoje delo, za kar je zasnovan, zato morda ni najboljši pristop, če svojo ekipo in samo programsko opremo prisilite, da naredita nekaj, za kar ni bila zasnovana.

Skratka, krmarjenje po Sprout Socialu je neverjetno preprosto, tako da tudi prvi uporabniki ne bi smeli imeti težav z učenjem. Njihovo podporno osebje in dokumentacija so ustrežljivi in usposobljeni, tako da tudi če naletite na težave, ne bo trajalo predolgo, da jih odpravite. Na žalost Sprout Social nima nekaterih funkcij službe za pomoč uporabnikom. Če pa je vaš primarni cilj učinkovito upravljanje vaših računov v družabnih medijih, je to morda odlična rešitev za vas.

Pogoste napake in težave

Dobivam napako Facebook API.

Ta napaka se pojavi, ko Sprout poskuša objaviti sporočilo na vaši strani, vendar Facebook preprosto ne more objaviti sporočila. Zaradi začasnih napak Facebook včasih ne dostavi sporočil ali posodobitev. V tem primeru je najbolje, da vsebino objavite neposredno na svoji Facebook strani.

Ne morem pošiljati sporočil Twitter zaradi neveljavnih ali potečenih žetonov.

Ta napaka se pojavi, ko morate znova avtorizirati svoj račun Twitter v Sproutu. Kliknite zavihek Težave v predalu za obvestila. Znova pooblastite svoj Twitter račun tako, da se prijavite in sledite korakom za ponovno pooblastitev za Twitter.

Ne prejemam obvestil.

V različici brskalnika trenutno ni mogoče nastaviti obvestil. Vendar pa lahko uporabite aplikacijo za iOS ali Android, kjer obvestila delujejo pravilno.

Product reviews

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Slovar programske opreme za pomoč uporabnikom

Ta besedilni niz vsebuje veliko strokovne terminologije, ki se nanaša na storitve za stranke in podporo uporabnikom. Naštevane so različne funkcije, orodja in platforme, kot so klicalniki, klepetalnice, programska oprema za podporo in sledenje zahtevkom ter storitve za stranke v živo. Prav tako vsebuje opisovano terminologijo, ki je povezana s klicnimi centri in njihovimi operativnimi postopki, kot so prioriteta zahtevkov, časi reševanje in spremljanje klicev.

Porabite manj za svoj klicni načrt z VoIP telefonskimi sistemi in integracijami ter na našem seznamu izberite najboljšega zase.

20 najboljših VoIP telefonskih sistemov in integracij

Klepeti v živo so pomembni za prvi vtis in zadrževanje strank na spletni strani ter za navzkrižno prodajo. FrëschKëscht uporablja LiveAgent za pomoč strankam in boljšo organizacijo notranjega dela. LiveAgent ponuja 175 funkcij in 40 integracij ter pakete za različne potrebe uporabnikov. Programska oprema za dohodne klice in za klepet v živo sta ključni za izboljšanje storitve strankam in povečanje prodaje. LiveAgent ima 24/7 podporni servis in je enostaven za uporabo.

Razmišljate o podjetju Statusbrew za podporo strankam v družabnih medijih? Oglejte si naš pregled in preverite, kako se je obnesel na našem splošnem testu.

Statusbrew pregled programske opreme za storitve za stranke v družabnih medijih

Istem je orodje za organiziranje in distribucijo zahtev za podporo strankam. Obstajajo brezplačne programske opreme za klepet v živo za spletno stran podjetja. LiveAgent in Tidio sta softwareska programa za storitve za stranke v družabnih medijih, ki ju je vredno pregledati. LiveAgent ponuja več kot 180 funkcij in več kot 40 integracij, medtem ko je Tidio preprostejši in bolj primeren za manjša podjetja. Programska oprema za klepetanje v živo LiveAgent omogoča odlično izkušnjo strankam in ima brezplačno preskusno različico.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo je razširjena rešitev, ki olajša komunikacijo in interakcijo med podjetji in njihovimi strankami.

Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo

LiveAgent ponuja programske rešitve za podporo strankam, vključno s sistemom za upravljanje zahtevkov in integracijo z družbenimi mediji. Klepet v živo je odlično orodje za izobraževalne in nevladne organizacije. Programska oprema za podporo strankam izboljša zadovoljstvo strank in poveča učinkovitost podpornih agentov. Najboljše prakse, kot so ustrezno usposabljanje agentov in pravilno označevanje zahtevkov, lahko pripomorejo k izboljšanju kakovosti podpore strankam.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico