VoIP telefon

Kaj je VoIP telefon?

VoIP telefon je digitalna naprava, ki za prenos in sprejem telefonskih klicev uporablja tehnologijo internetnega protokola (IP). VoIP telefon pretvori glas klicatelja v digitalne informacije, ki se nato posredujejo prejemniku na drugem koncu linije.

VoIP telefon lahko pokliče kateri koli drug telefon, ne glede na to, ali želite poklicati tradicionalni telefon (npr. analogni telefon), virtualni telefon ali mobilni telefon. Za razliko od analognega telefona, telefon VoIP za pravilno delovanje potrebuje širokopasovno povezavo. Na srečo lahko VoIP telefon uporablja wi-fi, mobilno povezavo in druge vrste internetnih povezav.

Kako deluje VoIP telefon?

Ste se kdaj vprašali, kaj se dogaja v ozadju, ko pri klicu VoIP uporabljate ponudnika VoIP? VoIP klice lahko izvajate na več načinov.

1) S telefonom VoIP vnesete telefonsko številko v številčnico in nato začnete klic. Kot končni klicatelj za opravljanje VoIP klicev ni posebnih zahtev glede strojne opreme. Na primer, lahko kličete s prenosnim računalnikom, uporabite aplikacijo v pametnem telefonu ali kupite namensko slušalko VoIP.

2) Ponudnik storitev VoIP sprejme zahtevo za klic in vas prek internetne tehnologije poveže s svetovnim telefonskim omrežjem. Ponudnik storitev VoIP vas lahko poveže s skoraj vsemi drugimi telefonskimi storitvami (npr. analognim telefonom, poslovnim telefonom ali telefonom VoIP).

3) Ko so vaši klici VoIP povezani, se zvočni valovi, ki jih oddate, pretvorijo v digitalne signale, hitro pošljejo po internetu in pretvorijo nazaj v zvok. Postopek je podoben za osebo na drugi strani klica.

Upoštevajte, da boste za pravilno delovanje telefonske storitve VoIP potrebovali zanesljivo internetno povezavo. Če živite na območju brez zanesljive internetne povezave, boste morda želeli imeti rezervni mobilni telefon ali navaden telefon.

A software for streamlined VoIP calling

LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.

Katere vrste VoIP telefonov so na voljo?

Glede na vaš proračun in nastavitve lahko uporabljate več vrst VoIP telefonov. Morda boste lahko uporabljali več vrst VoIP telefonov (na primer poslovni telefon za svojo pisarno in mobilno napravo med potovanjem).

Tu so najpogostejše vrste VoIP telefonov.

  • Hard phones

Hard phones, znan tudi kot fizični telefon, je fizična naprava, ki jo lahko postavite na mizo za telefonske klice VoIP. Verjetno bo imel fizično številčnico in dodatne funkcije, ki vam bodo pomagale upravljati dohodne klice prek širokopasovne internetne povezave.

  • Softphones

Softphones so odlična izbira za lastnika podjetja, ki želi zmanjšati nered in povečati prilagodljivost. Namesto fizične naprave s številčnico je softphones aplikacija, ki jo lahko zaženete na prenosnem računalniku ali mobilni napravi. Ker ni na voljo posebne strojne opreme, lahko  najboljši softphones dodatno prihranijo stroške.

  • VoIP programska oprema

Ta vrsta telefona VoIP je aplikacija, ki se izvaja na mobilni napravi ali računalniku. Za klicanje lahko na primer naložite aplikacijo Skype v računalnik ali pametni telefon. Morda se boste za dodatno udobje odločili za nakup slušalk, ki so priključene na vrata USB vašega računalnika.

  • Mobilna naprava

Za opravljanje VoIP klicev lahko uporabite več vrst mobilnih naprav. Na primer, skoraj vsi sodobni modeli mobilnih telefonov Android in Apple lahko uporabljajo programsko opremo VoIP. Zato lahko kličete iz tabličnega računalnika ali pametnega telefona.

  • Poslovni telefon

Poslovni telefon VoIP je običajno pritrjen na določeno lokacijo, kot je pisarna upravnika (znana tudi kot namizni telefon). Ponuja lahko napredne funkcije, kot so konferenčni klici, glasovna pošta in virtualni receptor, ki niso običajne pri običajnem telefonu. Če izberete vse-v-enem poslovni telefonski sistem, lahko dostopate do naprednih zmogljivosti, kot so zvok visoke ločljivosti, načrti mednarodnih klicev in zanesljive videokonference.

  • Navaden telefon

Ko večina ljudi išče navaden telefon, misli na tradicionalni stacionarni telefon, ki se uporablja predvsem za analogne telefonske klice. Vsak telefonski klic se nato posreduje z nedigitalno tehnologijo (tj. analognimi signali). Čeprav običajni telefon nima dodatnih zmogljivosti, ki jih običajno najdemo v sodobnih telefonih, je dobra izbira, če nimate zanesljive omrežne povezave. Morda pa ne veste, da lahko z vmesnikom VoIP povežete analogni telefon s ponudnikom storitev VoIP. Prodajalec ali proizvajalec lahko v takem primeru preveri zmogljivosti vašega običajnega telefona.

Maximize the efficiency of your business

LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.

Kakšne so lastnosti VoIP telefona?

Posebnosti, ki jih ponuja vsak ponudnik storitev VoIP, se zelo razlikujejo. Zaradi preprostosti lahko ločite osnovne funkcije (tj. standardne funkcije, ki so skupne skoraj vsakemu telefonu VoIP) in napredne funkcije, ki vam omogočajo več komunikacijskih možnosti.

Če želite dodatne funkcije, si vzemite nekaj minut časa in se obrnite na prodajalca pri ponudniku VoIP. V mnogih primerih lahko za doplačilo kupite dostop do številnih funkcij. Zlasti se lahko zaračunajo dodatne pristojbine, če želite napredne funkcije (npr. enoten komunikacijski sistem za velika podjetja).

Fully stacked customer service software

Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.

Kakšne so prednosti uporabe telefonskega sistema VoIP?

Ob predpostavki, da imate zanesljivo internetno povezavo, imajo telefoni VoIP prednosti, ki jih morate razumeti, preden se poslovite od tradicionalnih stacionarnih telefonov.

  • Prihranite prostor

Lastniki podjetij vedo, da si mnogi zaposleni želijo delati na daljavo. Odprava običajnih telefonov in prehod na telefonski sistem v oblaku je odličen način za prihranek prostora. Namesto fizičnih telefonov na vsaki mizi lahko zaposleni kličejo VoIP prek svojih prenosnih računalnikov ali mobilnih naprav.

  • Stroškovno učinkovito

Za mnoge ljudi je priložnost, da prihranijo denar s prehodom na VoIP, privlačna. Lastniki podjetij, ki plačujejo za več telefonskih linij in storitve na dolge razdalje, lahko vidijo znatno prednost pri prihranku stroškov.

  • Kakovost storitev

Kot lastnik podjetja potrebujete hitro podporo. Na žalost podjetja, ki ponujajo fiksne telefone, pogosto prisilijo stranke, da na storitev dolgo čakajo. Pri podjetjih, ki uporabljajo VoIP storitve, je manj verjetno, da bodo stranke doživele razočaranje. Še bolj pa v kombinaciji z drugimi komunikacijskimi kanali.

  • Poslovne komunikacije

Lastniki podjetij z zaposlenimi na več lokacijah (npr. klicni center, prodajna ekipa na terenu itd.) potrebujejo prilagodljivo telefonsko storitev. Napredni sistem klicnega centra ki gostuje v oblaku, običajno vključuje IVR (interaktivni glasovni odziv), samodejni povratni klic, video klice, neomejeno snemanje klicev, in integracijo VoIP.

Youtube video: LiveAgent | Call center software in your helpdesk

A single interface for managing customer queries

Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.

Frequently asked questions

Kaj je VoIP telefon?

VoIP telefon uporablja omrežja IP in digitalne signale za prenos in sprejemanje klicev do kogar koli, ne glede na to, ali imajo tradicionalni telefon, mobilni telefon ali virtualni telefon.

Kako deluje VoIP telefon?

Telefonski klic VoIP vključuje več elementov, ki jih obravnava ponudnik storitev VoIP. V številčnico vnesete telefonsko številko. Telefonski sistemi VoIP vas samodejno povežejo z osebo, ki jo kličete. Vaš pogovor se nato posreduje naprej in nazaj z digitalnimi signali.

Katere vrste VoIP telefonov so na voljo?

Obstaja več vrst telefonov VoIP. Softfoni vam omogočajo telefonske klice VoIP prek prenosnega računalnika ali mobilne naprave. Trdi telefoni so neke vrste fizična naprava, ki jo lahko postavite na mizo. Vsak ponudnik VoIP ponuja različne vrste VoIP telefonov.

Kakšne so lastnosti VoIP telefona?

Funkcije telefona VoIP se razlikujejo glede na model in storitev VoIP. Na splošno lahko pričakujete, da boste prejemali dohodne klice in klicali. V nekaterih primerih boste morda imeli klice po vsej državi, videokonference in druge funkcije.

Kakšne so prednosti uporabe telefonskega sistema VoIP?

Ne pozabite, da imajo VoIP telefoni številne prednosti. Običajno lahko v primerjavi s tradicionalnimi telefoni prihranite pri stroških. Poleg tega lahko prihranite prostor, če po želji odstranite namizne telefone. Nazadnje, VoIP telefoni so hitri in prilagodljivi - po potrebi lahko preprosto dodate več telefonskih linij.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO
Spoznajte, kaj je VoIP klic. Razumeti poglobljeno s pojasnili strokovnjakov.

VoIP klic

LiveAgent je platforma za pomoč strankam, odjemalski portal in programska oprema za dohodni klicni center ter sistem upravljanja pritožb. Ponuja tudi VoIP telefonske sisteme in samopostrežno programsko opremo. Družba ima številne nagrade in certifikate ter partnerski program. Naročite se na novice, da boste obveščeni o popustih. Varnostna politika zasebnosti in politika GDPR sta na voljo.

Spoznajte več o klicalniku VoIP. Poglobljeno razumevanje z razlagami strokovnjakov.

VoIP klicalnik

Klicalniki VoIP uporabljajo internetno povezavo za odhodne glasovne klice. Obstajajo različne vrste klicalnikov, vključno s klicalniki s predvidevanjem, močnimi klicalniki, predoglednimi klicalniki, robnimi klicalniki in progresivnimi klicalniki. Uporaba VoIP klicalnikov lahko izboljša učinkovitost komunikacijskih procesov s strankami in se uporablja tako v prodaji kot v podpori strankam. Vendar pa lahko kakovost in hitrost internetne povezave vplivata na kakovost klicev.

Izvedite več o VoIP. Razumeti poglobljena pojasnila strokovnjakov.

VoIP

Ponudnik storitev VoIP LiveAgent predstavlja svoje lastnosti, integracije ter alternative, vključno s podporo in blogom. Njihova programska oprema pomaga pri pomoči strankam, telefonskih sistemih in upravljanju pritožb. LiveAgent nudi tudi snemanje VoIP klicev ter podporo preko spletnega portala. Lahko se naročite na novice za najnovejše informacije o posodobitvah in popustih. Pogoji poslovanja, varnostna politika zasebnosti in politika zasebnosti GDPR so prav tako omogočeni.

Povečajte svoj poslovni doseg in vzpostavite lokalno prisotnost na območju, ne da bi morali biti fizično prisotni.

VoIP brez fiksne povezave

Tekst vsebuje informacije o podpori in izdelkih podjetja LiveAgent. Vključene so tudi kontaktni podatki za prodajo ter informacija o izdelavi računa in dostopu do nadzorne plošče.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico