Poslovite se od počasne, podpovprečne programske opreme

Preklopite na LiveAgent in prenesite svoje podatke iz programske opreme Helprace.

  • ✓ Brez stroškov namestitve
  • ✓ Storitve za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Prehajate iz programske opreme Helprace?

Ali razmišljate o prehodu s Helpraca na drugo programsko opremo za pomoč uporabnikom? Hitro preklopite s Helpraca na programsko opremo LiveAgent in pridobite dostop do popolnoma opremljenega sistema za pomoč uporabnikom, ki vam lahko pomaga zagotoviti neverjetno podporo strankam.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Primerjava programske opreme Helprace z LiveAgentom

Funkcije Liveagent
Preizkusite najboljšo alternativo službi za pomoč strankam brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
Helprace
Izdelava zahtevkov
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahtevke strank.
LiveAgent ponuja izdelavo zahtevkov v paketu Zahtevek, ki stane 15 $ na agenta na mesec.
Helprace ponuja izdelavo zahtevkov v paketu, ki stane 30 $ na mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko namestite na katerokoli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Helprace ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za vzpostavljanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Helprace ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja samopostrežni portal v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
Helprace ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Helprace ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Helprace ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in pošiljanje Viber sporočil neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Helprace ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Odložišče znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z navodili za odpravljanje težav, pogosto zastavljenimi vprašanji in članki z navodili za uporabo.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja bazo znanjo v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Forum za stranke
Spletni forum za razpravo za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja forum za stranke v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Avtomatizacija in pravila
Delovni procesi, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacija in pravila v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja avtomatizacijo in pravila v paketu, ki stane 30 $/agenta/mesec.
API - Aplikacijski programski vmesnik
Nabor funkcij, ki različnim aplikacijam omogočajo sodelovanje.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja funkcije API v paketu, ki stane 10 $/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, še preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Helprace ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot Skype, Zoom, ali Facetime klici.
LiveAgent ponuja video klice.
Helprace ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Zahtevki ne pretečejo in se ne izbrišejo-- do njih lahko dostopate kadarkoli.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno zgodovino v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih strani
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število spletnih strani v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko namestite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Helprace ne ponuja neomejenega števila gumbov za klepet.
Neomejeno število zahtevkov/sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-sporočil in zahtevkov.
LiveAgent ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno število zahtevkov/sporočil v paketu, ki stane 10 $/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljen ali prejet klic in ga kadarkoli predvajajte.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Helprace ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila povpraševanj, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu "Zahtevek", ki stane 15 $/agenta/mesec.
Helprace ponuja neomejeno podporo 24/7 v paketu, ki stane 10 $/mesec.
Maximum queue time

Brezplačen prehod iz programske opreme Helprace

Helprace je odlična programska rešitev za pomoč strankam, ki služi številnim podjetjem po vsem svetu, vendar se zavedamo, da vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje. Ali ste že preizkusili programsko opremo LiveAgent kot naslednjo želeno programsko opremo za zagotavljanje odlične izkušnje s strankami? Preklopite na drug sistem za izdelava zahtevkov in preidite s Helpraca še danes. Izberite podatke, ki jih potrebujete in preidite še danes. In če vas najprej zanima, kaj zmore LiveAgent, pritisnite spodnji gumb in si oglejte celotno izkušnjo naše programske rešitve za pomoč strankam.

Kakšne podatke lahko prenesete s sistema Helprace?

Ljudje

Prenesite skrbnika, profile agentov in profile strank.

Zahtevki za podporo

Prenesite vaše zahtevke skupaj z njihovo zgodovino

Oznake

Preselite oznake in oddelke

Preidite in izkusite naša orodja v praksi

Sistem za izdelavo zahtevkov, elektronski poštni računi in baza znanja so šele začetek, ko preklopite na LiveAgent. Z ustreznimi orodji lahko naredite še več. Lahko dobite super hiter gradnik za klepet v živo, zanesljiv klicni center in integracije družabnih omrežij, kot so Facebook Messenger, Instagram ali Viber. Poleg naštetega je na voljo tudi sistem za zahtevke, integracija elektronske pošte in baza znanja. Vse, kar morate storiti, je, da izberete pravi načrt in izberete orodja, ki jih želite uporabljati. Ko to storite, lahko greste še dlje in izkoristite napredne funkcije ter številne integracije, ki pospešujejo in povečujejo učinkovitost vašega delovnega procesa.
liveagent tools

Oglejte si nekaj naših orodij

get inspired

Podpora strankam je naša specialiteta

Odlična programska oprema z odličnimi orodji lahko olajša delo agentom za podporo strankam, zaradi česar bodo vaše stranke bolj zadovoljne. Zadovoljna stranka pomeni višji dobiček in večja zvestoba. Za izdelavo odličnega orodja za podporo strankam mora podjetje vedeti, kako zagotoviti odlično podporo svojim strankam. Zato vsem svojim strankam nudimo 24-urno podporo, 7 dni v tednu. Obrnite se na nas, kadarkoli potrebujete pomoč pri uporabi programske opreme ali želite le pridobiti nekaj informacij.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd ocena

Tako izgleda dobra uporabniška izkušnja

Ste pripravljeni na prehod na programsko opremo LiveAgent?

Ustvarite svoj 14-dnevni brezplačni preskus in še danes preklopite na LiveAgent. Kliknite spodnji gumb ali se obrnite na nas, če želite izvedeti več o prehodu iz sistema Helprace.
LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Prehod iz druge programske opreme za pomoč uporabnikom?

Brezplačno prenesite podatke od katerihkoli spodaj naštetih ponudnikov programskih rešitev za pomoč uporabnikom. Preklopite še danes. Za vas je poskrbljeno.
AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Povezani članki zPrehod s programske opreme Helprace
LiveAgent ponuja snemanje klicev, IVR, celovito zgodovino klicev in poročila o obremenitvi klicev. Ponuja tudi štiri cenovne stopnje, od brezplačne do velike, z naprednimi funkcijami. Uporabnikom omogoča enostavno nastavitev in uporabo.

Pregled programske opreme za snemanje klicev

LiveAgent ponuja snemanje klicev, IVR, celovito zgodovino klicev in poročila o obremenitvi klicev. Ponuja tudi štiri cenovne stopnje, od brezplačne do velike, z naprednimi funkcijami. Uporabnikom omogoča enostavno nastavitev in uporabo.

Uporaba makrov v LiveAgent omogoča hitro odzivanje na vprašanja strank, olajša delo agentov in zagotavlja doslednost odzivov. LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam.

Vnaprej sestavljena sporočila (makri) v LiveAgent

Uporaba makrov v LiveAgent omogoča hitro odzivanje na vprašanja strank, olajša delo agentov in zagotavlja doslednost odzivov. LiveAgent ponuja številne funkcije za podporo strankam.

Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam, s poglobljenimi razlagami funkcij klepeta v živo, anketami in navodili za nastavitev. Spletni seminarji nudijo vpogled v različne zmožnosti klepeta v živo.

LiveAgent Webinar 3: Klepet v živo & Povabila na klepet

Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam, s poglobljenimi razlagami funkcij klepeta v živo, anketami in navodili za nastavitev. Spletni seminarji nudijo vpogled v različne zmožnosti klepeta v živo.

Odlična storitev za stranke se začne z boljšo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Oglejte si prednosti LiveAgent in začnite v 5 minutah.

Zagotovite odlične storitve za stranke

Povečajte prihodek s klepetom v živo in klicnim centrom. LiveAgent ponuja najhitrejši klepet v živo na trgu in zanesljivo rešitev za klice. Oglejte si večkanalno rešitev za pomoč uporabnikom z robustnimi funkcijami.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled

LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x