Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & brezplačno bomo prenesli vaše podatke iz Teamwork Desk.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migracija iz Teamwork Desk?

Migracija iz ene rešitve za podporo strankam na drugo ni nujno naporen in zapleten proces. LiveAgent služba za pomoč uporabnikom ponuja brezplačno storitev migracije iz Teamwork Desk. Naša služba za podporo strankam vam lahko pomaga prenesti vaše podatke in vam pomaga pri celotnem migracijskem procesu. Poskrbeli bomo, da bodo vse vaše informacije o strankah, kartice, oznake in drugi podatki varno prenešeni in boste takoj lahko začeli uporabljati vaš LiveAgent.

Primerjava TeamWork Desk in LiveAgent

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
TeamWork Desk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
TeamWork Desk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
TeamWork Desk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja samopostrežno storitev v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
TeamWork Desk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
TeamWork Desk ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 20 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja funkcije API v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
TeamWork Desk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
TeamWork Desk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Brezplačna pomoč pri migraciji

Naša ekipa za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagala pri migraciji po meri že od samega začetka. Prenesemo lahko vse podatke iz seznama stikov, stranke s podrobnimi karticami, oznake in vse vaše povratne informacije, da se boste lahko takoj osredotočili na pomembne dele komunikacije.

Katere tipe podatkov lahko migrirate?

Kartice

Vso vašo komunikacijo in vse kartice

Kontakte in agente

Stranke, kontakte in vaše agente za pomoč strankam

Oznake

Oznake vsebujejo pomembne organizacijske informacije

Si želite to narediti sami?

Migracijski vtičnik je ena od razpoložljivih možnosti za izvoz iz Teamwork Desk. Naprednim uporabnikom omogoča prenos dokumentacije podjetja in podatkov službe za pomoč strankam. Potrebujete le vaše Teamwork Desk podatke za prijavo in pripravljen API.
Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Migracija na LiveAgent je enostavna

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Naj vas popeljemo na ogled LiveAgent

Naš sistem za prodajo vstopnic bo poskrbel, da se ne boste utopili v e-pošti . Poleg tega obravnava več kot le to – zajema tudi vso komunikacijo z klepet v živo, baza znanja, klicni center in družabna omrežja všečFacebook, Twitter inInstagram. Povežete lahko tudi svoj račun Viber.

Vse podpirajo številnenapredne funkcije, ki poenostavljajo vaše delovne poteke. Izkoristite lahko tudi več kot 140 integracij z drugo programsko opremo, da povežete celoten potek dela v eno mesto.

Spoznajte naš večkanalni kartični sistem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ste pripravljeni na preizkus?

Spoznajte LiveAgent in si v praksi poglejte njegovo polno zmogljivost. Kliknite na gumb spodaj in začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom še danes, brez obveznosti in brez zahteve po podatkih o kreditni kartici.
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Bili boste v dobrih rokah!​

Ali veste, kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Pravilno ste uganili… LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Povezani članki zTeamwork Desk migracija
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x