Poslovite se od počasne, slabše programske opreme

Preklopi na LiveAgent & brezplačno bomo prenesli vaše podatke iz Teamwork Desk.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migracija iz Teamwork Desk?

Migracija iz ene rešitve za podporo strankam na drugo ni nujno naporen in zapleten proces. LiveAgent služba za pomoč uporabnikom ponuja brezplačno storitev migracije iz Teamwork Desk. Naša služba za podporo strankam vam lahko pomaga prenesti vaše podatke in vam pomaga pri celotnem migracijskem procesu. Poskrbeli bomo, da bodo vse vaše informacije o strankah, kartice, oznake in drugi podatki varno prenešeni in boste takoj lahko začeli uporabljati vaš LiveAgent.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Primerjava TeamWork Desk in LiveAgent

Funkcije Liveagent TeamWork Desk
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja vstopnice v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
TeamWork Desk ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
TeamWork Desk ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežno storitev v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja samopostrežno storitev v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Facebooka.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
TeamWork Desk ne ponuja integracije s Twitterjem.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
TeamWork Desk ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja bazo znanja v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
TeamWork Desk ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 20 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja funkcije API v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
TeamWork Desk ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
TeamWork Desk ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
TeamWork Desk ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko oddate.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
TeamWork Desk ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan, vse dni v tednu v načrtu za 11 USD/agenta/mesec.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Brezplačna pomoč pri migraciji

Naša ekipa za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagala pri migraciji po meri že od samega začetka. Prenesemo lahko vse podatke iz  seznama stikov, stranke s podrobnimi karticami, oznake in vse vaše povratne informacije, da se boste lahko takoj osredotočili na pomembne dele komunikacije.

Katere tipe podatkov lahko migrirate?

Kartice

Vso vašo komunikacijo in vse kartice

Kontakte in agente

Stranke, kontakte in vaše agente za pomoč strankam

Oznake

Oznake vsebujejo pomembne organizacijske informacije

Si želite to narediti sami?

Migracijski vtičnik je ena od razpoložljivih možnosti za izvoz iz Teamwork Desk. Naprednim uporabnikom omogoča prenos dokumentacije podjetja in podatkov službe za pomoč strankam. Potrebujete le vaše Teamwork Desk podatke za prijavo in pripravljen API.
Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Migracija na LiveAgent je enostavna

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Naj vas popeljemo na ogled LiveAgent

Naš sistem za prodajo vstopnic bo poskrbel, da se ne boste utopili v e-pošti . Poleg tega obravnava več kot le to – zajema tudi vso komunikacijo z klepet v živo, baza znanja, klicni center in družabna omrežja všeč Facebook, Twitter in Instagram. Povežete lahko tudi svoj račun Viber.

Vse podpirajo številne napredne funkcije, ki poenostavljajo vaše delovne poteke. Izkoristite lahko tudi več kot 140 integracij z drugo programsko opremo, da povežete celoten potek dela v eno mesto.

Spoznajte naš večkanalni kartični sistem

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Ste pripravljeni na preizkus?

Spoznajte LiveAgent in si v praksi poglejte njegovo polno zmogljivost. Kliknite na gumb spodaj in začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom še danes, brez obveznosti in brez zahteve po podatkih o kreditni kartici.
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Bili boste v dobrih rokah!​

Ali veste, kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Pravilno ste uganili… LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Povezani članki zTeamwork Desk migracija
7 najboljših programskih aplikacij za klepet v živo. LiveAgent je eden izmed teh ponudnikov, ki omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke.

Pregled klepeta v živo

7 najboljših programskih aplikacij za klepet v živo. LiveAgent je eden izmed teh ponudnikov, ki omogoča ustvarjanje odlične izkušnje za stranke.

Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Najprej razmišljajte hitro, nato govorite pametno.

Komunikacija

Optimalna storitev za stranke zahteva strateško komuniciranje, ne manipulacijo. Najprej razmišljajte hitro, nato govorite pametno.

LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.

Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci

LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

Več o tem

Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami. Zgodbe o izkušnjah strank o Le Louvru. Inovacijska in Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo.

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

To solve button

Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

Videos - Kako V Resnici Deluje Trzenje Od Ust Do Ust

Kako v resnici deluje trženje od ust do ust

Videos - Kako V Resnici Deluje Trzenje Od Ust Do Ust

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico