Ali vas sporočila na družbenih omrežjih pogosto odvrnejo od vaših potencialnih strank in kupcev? Konec je. Povežite vse svoje kanale družabnih medijev v LiveAgent in izkoristite napredno avtomatizacijo. Z neomejeno zgodovino in enotnimi sporočili dobite popolno sliko vsake osebe, s katero ste se pogovarjali.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Najbolj priljubljena
LiveAgentova programska oprema za storitve za družbene medije se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Storitve za stranke v družabnih medijih ponujajo storitve strankam ali potencialnim strankam prek platform družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram ali Twitter. Storitve za stranke v družabnih medijih vključujejo odgovarjanje na neposredna sporočila, komentarje in omembe v 24 urah.
Najboljši način za uporabo družabnih medijev kot orodja za storitve za stranke je, da svoje kanale v družabnih medijih obravnavate tako, kot bi ravnali z uradnim zahtevkom stranke. Zagotovite hitre, poštene, sladke in dobro poznane odgovore na vsa sporočila, komentarje ali omembe.
Programska oprema za storitve socialnih medijev je del rešitve za pomoč uporabnikom. Predstavnikom strank omogoča takojšen odgovor na poizvedbe strank iz enega vmesnika. Posledično jim za odgovor ni treba preklapljati med platformami. Programska oprema lahko prepreči frustracije in nezadovoljstvo strank, saj nikoli ne boste izgubili sledi poizvedbam strank. Biti prisoten in se hitro odzvati je pomembno za izgradnjo odnosov s strankami na platformah SoMe. S to rešitvijo storitev za stranke v družabnih medijih lahko učinkovito in uspešno zgradite zvestobo strank.
LiveAgent se poveže z več platformami družbenih medijev. Na primer, vsakič, ko od Instagrama prejmete komentar ali omembo objave, boste v LiveAgentu prejeli zahtevek. Enako velja za Twitter. Poleg tega lahko povežete Viber in Facebook.
Družbeni mediji so pomembni za storitve za stranke, saj podjetjem omogočajo interakcijo s svojim občinstvom. Podjetja lahko preprosto obvestijo svoje stranke o prihajajočih dogodkih, prodaji ali spremembah. Na enak način se lahko stranke obrnejo na podjetja z vprašanji, komentarji ali pomisleki. Če vprašanja strank ostanejo neodgovorjena, stranke ne bodo oklevale in svoje podjetje odnesle drugam.
Programska oprema za pomoč uporabnikom
Ohranjanje vse komunikacije na enem mestu s programsko opremo za pomoč uporabnikom pomaga agentom za pomoč strankam bolje razumeti težave in hitreje odgovoriti. Izboljšajte učinkovitost z večkanalno rešitvijo za upravljanje celotne komunikacije s strankami z enega mesta.
Omogočite stranke s programsko opremo baze znanja
The article discusses the benefits of implementing a knowledge base solution for businesses. By creating essential articles in multiple languages, this solution can improve customer experience and satisfaction, as well as reduce the workload for customer support teams. It also highlights the importance of providing quick and easy access to relevant information for impatient customers and preventing customer confusion and overload.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Povečajte sodelovanje z LiveAgent
LiveAgent je večkanalna rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje. Priporočena je za podporo strankam in omogoča prilagodljivost in hitrost na vseh podpornih kanalih. Poleg tega omogoča tudi povečanje angažiranosti strank in izboljšanje sodelovanja s strankami.
Programska oprema za klepetanje v živo
Programska oprema za klepet v živo je odlična za povečanje stopnje zadrževanja strank in vključenosti. LiveAgent ponuja številne funkcije, medtem ko HubSpot Service Hub in tawk.to sta primerna za startupe in srednje velika podjetja. Zoho Desk je prilagodljiv in ima visoko oceno.
Prehajate iz Extenda na programsko opremo LiveAgent?
Izberite "LiveAgent za vedno brezplačen" ali enega od plačljivih paketov z 43 različnimi jeziki in podporo 24/7. Povečajte prihranke in donosnost naložb z ugodnostmi LiveAgenta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.