Quriobot pregled chatbota

Quriobot pregled chatbota
Compare Quriobot pregled chatbota with other in: How Quriobot pregled chatbota is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
15 reviews

Quriobot je orodje za pogovorno platformo za ustvarjanje chatbotov. Uporabnikom pomaga pritegniti potencialne stranke in avtomatizira storitve za stranke. Na splošno je orodje nekoliko stabilno, vendar ima nekaj pomanjkljivosti, ki bi lahko odvrnile številne naročnike. Več o tem v tem pregledu.

Pricing
Starting from:
$ 14   na mesec
Free trial: No
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.5
Uporabniška izkušnja
3
Cena
5
Izvedba
2.5

Key takeaways

Pros

  • Širok nabor cenovnih paketov
  • Veliko število predlog
  • Način za razvijalce s širšimi funkcijami

Cons

  • Problematična pot prijave z napakami in izpadi strežnika
  • Dolgo obdobje nalaganja
  • Dolgotrajen postopek vkrcanja
  • Pomanjkanje samodejnega shranjevanja

Začetek uporabe funkcije Quriobot

Quriobot je priljubljeno programsko orodje za chatbot s funkcijami, ki omogočajo uporabo chatbotov na spletnih mestih. Poleg tega lahko naročniki uporabljajo Quriobotove funkcije v različnih pogovornih sporočilih, vključno s Facebookom in WhatsAppom. Zdaj si bomo ogledali Quriobotovo funkcijo chatbota in videli, kako ta programska oprema deluje vsakodnevno.

Ker Quriobot ponuja brezplačen načrt, bi si mislili, da je z njim precej enostavno začeti. Kar morate storiti je, da obiščete njihovo spletno stran in kliknete gumb »prijava«. Ko se strinjate z nekaterimi pravili in pravilniki, se boste srečali z več možnostmi za ustvarjanje računa, vključno z: Google, Facebook, Office 365 in tradicionalnim načinom z uporabo vašega e-poštnega naslova in imena.

Tukaj sem naletel na nekaj težav. Ne glede na geslo, ki bi ga vnesel, bi Quriobot rekel, da ni dovolj močno. To se je zgodilo z vsaj 5 različnimi gesli, ki sem jih uporabil (vključno s tistimi s številkami in posebnimi znaki ter velikimi in malimi črkami). Na koncu sem se moral prijaviti s svojim Facebook računom.

Prijava na domači strani Quriobot
Strinjanje s pravili in politiko Quriobota
Možnosti ustvarjanja računa Quirobot

Po uspešni registraciji boste preusmerjeni na glavno stran vašega računa. Tukaj boste prejeli vodnik v 16 korakih o tem, kako začeti uporabljati Quriobot. Ni vam treba slediti, vendar se lahko izkaže za koristno. Obstaja možnost, da se boste hitreje naučili uporabljati Quriobot. Vadnica vas bo naučila, kako poimenovati svoje bote, izbrati predloge, dodati korake in pravila za novice, konfigurirati sporočila botov, jih implementirati in več.

Quriobot – vodnik za začetek
Quriobot - nastavitve chatbota

Ko ustvarite svojega bota, bo čas, da ga postavite na želene kanale. Tukaj imate nekaj možnosti za to. Klepetalni robot lahko postavite na ciljno stran, ga vdelate v svoje spletno mesto ali ga vključite v enega od integriranih takojšnjih sporočil, kot je WhatsApp.

Quriobot - možnosti integracije chatbota

Nekaj poudarkov:

  • Postopek prijave je nekoliko zahteven, saj spletna stran daje vtis hrošča in počasnosti
  • Postopek namestitve v običajnih pogojih traja nekaj minut, v primeru težav pa lahko traja dlje
  • Naletel sem na nekaj težav, večinoma s postopkom prijave in odjave, saj se po odjavi ni bilo mogoče znova prijaviti – moral sem ustvariti nov račun
  • Kot novinec se boste morda odvrnili od dokončanja postopka prijave

Quriobot chatbot Funkcije in izvedba

Če pogledamo Quriobotove funkcije in postopek izvajanja, se je treba še marsikaj dotakniti. Ko se lotite ustvarjanja svojega prvega dejanskega chatbota, boste morda pozitivno presenečeni nad nekaterimi razpoložljivimi možnostmi. To je zato, ker Quriobot ponuja široko paleto možnosti. Ustvarite lahko klepetalne robote za pomoč svojim strankam, pridobite potencialne stranke, zbirate povratne informacije, zberete informacije o potencialnih strankah in jih pošljete Zapierju, načrtujete sestanke, povečate prodajo in drugo.

Funkcije Quriobota

Najprej pohvala Quriobotu za zagotavljanje funkcije »predogleda«. Predogled vaših chatbotov na vsakem koraku poti ustvarjanja je zmogljiva in uporabna stvar. Omogoča vam, da spremljate svoj napredek in ugotovite, ali ne delate napak.

Quriobot - predogled chatbota

Če boste morali ustvariti klepetalne robote v več kot enem jeziku, sploh ne bo težav. Vse po zaslugi več kot 70 botov jezikov skupaj z dinamičnim prevodom iz Google Prevajalnika. To je še posebej uporabno za podjetja z mednarodnim občinstvom.

Quriobot - večjezične nastavitve

Predvsem ni veliko smisla izvajati chatbotov, če se ne ukvarjate s kakršnim koli sledenjem in analitiko. Na srečo lahko vsa dejanja Quriobota pošljete v svoj Google Analytics kot navidezne oglede strani in dogodke (tudi v Google Upravitelja oznak).

Quriobot - nastavitve sledenja in analitike

Kar zadeva implementacijo samih robotov za klepet, jih lahko postavite na veliko mest. Vključujejo: ciljno stran, vaše spletno mesto, takojšnje sporočanje (kot je Facebook, Viber) in kot ločen klepet v živo. Vsako mesto ima drugačen postopek implementacije, ki je prikazan v razdelku »kanali« na nadzorni plošči Quriobota.

Quriobot - nastavitve klepeta v živo

Zmogljivost in uporabnost

Moj splošni vtis je, da Quriobot ni najlažja programska oprema za klepetalnice, še posebej, če še nikoli niste oblikovali klepetalnic. Potrebujete nekaj časa, da se seznanite z vsemi funkcijami in njihovim delovanjem, tudi ko gre za ustvarjanje preprostega bota.

Lepa prednost je zagotovo funkcija “predogled”, ki vam omogoča, da vidite, kako vaši chatboti izgledajo v praksi. Na ta način lahko nekako spremljate svoj napredek na poti in se prilagajate skozi celoten proces.

Vendar ne pričakujte, da boste porabili malo časa za ugotavljanje vseh funkcij. Programska oprema daje vtis, da je zapletena in uporabniku ne preveč prijazna. Kar priliva še več olja na ogenj, so občasni izpadi sistema in napake.

Skratka, Quriobot ima vsekakor nekaj področij za izboljšave. Vendar jih ne boste opazili, če vaše potrebe niso preveč prefinjene.

Quriobot pricing

Prvič, Quriobot ponuja brezplačen načrt za svoje naročnike. To je dobra novica za vse ljubitelje neplačanih rešitev. Poleg tega obstajajo tudi plačljivi načrti, ki jih uporabniki lahko uporabljajo. Spodaj so razloženi vsi razpoložljivi načrti in njihove specifikacije.

Brezplačni paket

Znotraj tega načrta lahko pričakujete, da boste imeli dostop do precej spodobne palete funkcij.
Primeri vključujejo podporo po e-pošti, neomejeno število članov organizacije, vrste vseh korakov ter videz in občutek po meri na bota.

Še več, na voljo je nekaj zanimivih funkcij, ki jih lahko izkoristite za različne aplikacije za sporočanje, kot so: kanal Facebook, sprožilec komentarjev na Facebooku, kanal WhatsApp (Twilio), kanal LINE, kanal MessageBird, kanal Telegram, kanal Viber, kanal WhatsApp (360Dialog) in celo klepet v živo.

Poslovni načrt

Poslovni načrt se začne pri 14 USD/mesec in vključuje vse od brezplačnega načrta z nekaterimi dodatnimi ugodnostmi.

To so: odstranitev blagovne znamke Quriobot, domeno po meri za ciljno stran, posplošeno domeno in tudi celovito bazo znanja za vas in vaše stranke.

Agencijski načrt

Nato imamo agencijski načrt, ki se začne pri 1062 $/mesec. Znotraj tega lahko pričakujete, da boste videli čisto vse od poslovnega načrta. Poleg tega sta na voljo tudi popust za podorganizacijo in domena za uvedbo po meri.

Načrt podjetja

Nenazadnje se poglobimo v načrt Enterprise, ki se začne pri 5127 $/mesec. Ta vključuje vse iz agencijskega načrta. Kot bonus so na voljo tudi vse druge funkcije Quriobota, videz in občutek po meri, integracije API-jev po meri, poročanje po meri, roboti, ki so jih izdelali razvijalci Quriobot, in seveda vrhunska podpora s telefonom, e-pošto in klepetom.

Quriobot - cene

Zaključek

Na splošno je rešitev Quriobot chatbot povprečno orodje, ki izpolnjuje osnovne potrebe. Splošni vtis je, da ne ponuja nobenih izjemnih lastnosti.

Po drugi strani pa opravi delo, ko gre za ustvarjanje preprostih botov, čeprav se nekatere funkcije zdijo zmedene ali zahtevne, še posebej, če še nikoli niste kodirali.

Nekatere od zagotovo velikih prednosti so razpon cenovnih načrtov, raznolikost predlog in način za razvijalce. Vendar pa je to orodje v slabšem položaju zaradi težav, kot so težavna pot do prijave, dolg postopek implementacije in manjkajoče samodejno shranjevanje.

Opomba: Mnenja, izražena v tem članku, so mnenja gostujočega avtorja in ne nujno LiveAgenta.

Pogoste napake in težave

Kaj naj naredim, če ne morem shraniti svojega bota?

V primeru, da možnost shranjevanja bota ne deluje, obstaja nekaj možnih rešitev. Prvi: osvežite spletno mesto. V tem primeru pa lahko izgubite neshranjene spremembe. Dva: kliknite gumb »razveljavi neshranjene spremembe«. Na ta način pa boste izgubili tudi spremembe (vendar vsaj ne celotnega bota). Tretjič: za pomoč se obrnite na Quriobotovo podporo. Štiri: preverite njihov odgovor na zakaj ne morete shraniti svojega bota in opraviti bistvenih prilagoditev ali sprememb.

Ali lahko ugotovim, ali ima Quriobot izpad?

Seveda, mogoče je preveriti, ali ima Quriobot izpad. Če želite to narediti, se lahko na primer odpravite na spletno mesto Statusgator in tam preverite stanje Quriobota. Še več, morali bi ga imeti možnost videti neposredno na Quriobotovem spletnem mestu: če deluje pravilno in brez težav, to pomeni, da ni izpadov.

Kako najdem rešitve, če imam težave z urejanjem bota?

Če naletite na težave pri urejanju Quriobotov, imate 2 možnosti. Najprej si oglejte akademijo Quriobot s koristnimi članki. Če to ne pomaga, se obrnite na Quriobot po e-pošti in razložite težavo.

Product reviews

Želite izvedeti več o Gurujevi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Guru

Programska oprema Guru nudi odlično funkcionalnost baze znanja z urejevalnikom člankov, enostavnim uporabniškim vmesnikom in poceni cenovno politiko. Na voljo so trije načrti, od katerih je eden brezplačen/starter, drugi pa Builder. Za Enterprise načrt se morate obrniti na prodajo. Med težavami se lahko pojavijo napake pri prikazu slik in težave z dostavo povabil. Začetek z Guru je enostaven, saj ponuja brezplačno preskusno različico in preprosto registracijo.

Želite izvedeti več o Deskerovi bazi znanja? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

Pregled baze znanja Deskero

Deskero je rešitev za upravljanje storitev za stranke v oblaku, ki vključuje bazo znanja, večkanalno podporo, storitve za stranke družbenih medijev in storitve za stranke v klepetu v živo. Ponuja tri načrte, ki si razlikujejo po funkcijah in ceni. Vmesnik je dobro zasnovan in enostaven za navigacijo. Kljub temu, da manjka nekaj bistvenih funkcij, kot je prilagajanje člankov. Cena pa je sorazmerna s funkcijami, ki jih ponuja.

Naučite se, katere elemente morate vključiti na kontrolni seznam skrbnega pregleda strank, da zaščitite svoje podjetje pri pridobivanju novih strank.

Skrbni pregled stranke kontrolni seznam

V besedilu najdemo opis najboljših praks za učinkovito komunikacijo s strankami, pri čemer se priporoča pozitiven ton, ponudba rešitev in izobraževanje strank ter pravilna kategorizacija primerov. Za izboljšanje kakovosti storitev za stranke se priporoča uporaba kontrolnih seznamov, ki vključujejo ocenjevanje kakovosti storitev, iskanje načinov za izboljšanje ter vzpostavljanje postopkov. Nadalje se besedilo osredotoča na kontrolne sezname za revizijo klicnega centra in druge HR kontrolne sezname. LiveAgent je eden izmed priporočenih ponudnikov kontrolnih seznamov za boljše organiziranje delovnih tokov ter doseganje poslovnega uspeha.

Ali menite, da je že skrajni čas, da začnete uporabljati chatbote v svojem podjetju za podporo strankam? Razmislite o uporabi orodja Manychat.

Pregled bota Manychat

Programska oprema za izdelavo zahtevkov je sistem, ki omogoča lažje reševanje težav strank kot elektronska pošta. V članku najdete statistiko o pričakovanjih in preferencah strank. Izvedite več o avtomatizaciji klicnih centrov z razlago strokovnjakov. LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Kontaktirajte nas za demo različico in se naročite na naše novice z najnovejšimi posodobitvami in popusti.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico