Pregled IBM Watson Assistant

Pregled IBM Watson Assistant
Compare Pregled IBM Watson Assistant with other in: How Pregled IBM Watson Assistant is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
264 reviews

IBM Watson Assistant je orodje, ki uporablja pogovorno umetno inteligenco. Temelji na globokem učenju, obdelavi naravnega jezika in strojnem učenju. Zagotavlja storitev klepetalnega robota za podjetja, ki želijo skrajšati čas, porabljen za storitve za stranke. IBM Watson Assistant je enostaven za krmarjenje…

Pricing
Starting from:
$ 0-140   na mesec
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Uporabniška izkušnja
4
Cena
4
Izvedba
4

Key takeaways

Pros

  • Na voljo je brezplačen načrt
  • Enostaven za krmarjenje
  • Veliko funkcij za brezplačen načrt

Cons

  • Premalo vaj in vodnikov
  • Izzivi pri avtorizaciji podatkov o kreditni kartici in številki DDV
  • Preveč osnovne predloge (ni nujno prevara)
  • Zahtevna integracija z aplikacijami tretjih oseb

Začetek s funkcijo IBM Watson Assistant

Programska oprema IBM Watson AI Assistant chatbot lahko razume vaše zahteve, se prilagodi vaši domeni, prepozna odgovore v preprostem jeziku, vodi naravne pogovore brez prekinitev in več. Poleg tega je IBM-ov bot z umetno inteligenco mogoče namestiti na več kanalov družbenih medijev, kot so Intercom, Slack, Facebook Messenger, SMS s Twilio, WhatsApp in celo Amazon Alexa.

Za začetek uporabe programske opreme sem šel na spletno mesto za prijavo na chatbota in začel postopek registracije. Če želite uporabljati klepetalni robot, morate ustvariti račun IBM Cloud, tako da navedete naslednje podatke:

  • e-poštni naslov (potrebno ga je preveriti, preden nadaljujete s postopkom prijave),
  • ime in priimek,
  • država ali regija.

Prav tako boste pozvani, da sprejmete določila in pogoje ter se strinjate s prejemanjem tržnih informacij (slednje ni obvezno).

Ustvarite svoj račun IBM Cloud

V naslednji fazi boste povabljeni, da pregledate različna obvestila o zasebnosti in se strinjate z obdelavo podatkov. Ko bo to opravljeno, bo čas za potrditev vaše identitete. Ponovno so me zahtevali, da zagotovim različne podrobnosti, kot so želena vrsta računa, podatki o podjetju, podatki za obračun in podatki o kreditni kartici. Na začetku me je to nekoliko odvrnilo, saj sem le želel preizkusiti chatbota. Zagotavljanje tako občutljivih podatkov, kot je kreditna kartica, je bilo zame neprijetno.

IBM Cloud - preverite svojo identiteto
Preverjanje veljavnosti kartice IBM Cloud ni uspelo

Na moje presenečenje se je zgodilo nekaj razočaranja. Pri ustvarjanju računa nisem mogel avtorizirati nobene svoje kreditne kartice. Še več, v nobeni konfiguraciji tudi ni bilo mogoče preveriti moje DDV številke, kar me je še bolj razjezilo. Zaradi tega je celoten postopek registracije trajal približno eno uro in moram priznati, da sploh ni potekal gladko. Teh težav nisem pričakoval, pa so se vseeno pojavile. Morda zato, ker so moje kartice in podjetje registrirani na Poljskem, vendar to ne bi smelo biti težava. Prijava vam ne bi smela povzročati težav, tudi če ste novi v teh vrstah orodij, če imate poverilnice, ki jih IBM sprejema.

Kar zadeva vmesnik, je bil precej uporabniku prijazen. Čeprav nisem velik oboževalec temnih barv, ki jih uporablja IBM, je bilo po orodju enostavno krmariti brez težav.

Funkcije in izvedba IBM Watson Assistant

Po nekaj težavah s postopkom registracije je končno prišel čas, da občutite vse funkcije, ki jih ponuja IMB Watson Assistant. Bil sem še posebej navdušen, da sem jih preizkusil, saj so bile ocene, ki sem jih prebral, mešane.

Začel sem tako, da sem si ogledal aplikacijo, da bi videl, kakšna sta UX in vizualni dizajn. Potem ko sem bil skeptičen glede prevladujočih temnih barv, sem presenečen ugotovil, da ni bilo tako zastrašujoče, kot sem mislil.

Ne bi rekel, da je bilo zelo enostavno najti vse na hitro, a čez nekaj časa se je vse poznalo. Nekaj, kar me je izzvalo, je bila integracija orodja z drugimi aplikacijami tretjih oseb. Če nimate izkušenj z API-ji in integracijami, se lahko tukaj izgubite.

IBM-ov klepetalni robot ponuja široko paleto funkcij znotraj brezplačnega paketa, ki jih lahko izkoristite, kot so:

  • webchat,
  • SMS in MMS,
  • integracije kanalov za sporočanje,
  • API kanala po meri,
  • do 1000 mesečno aktivnih uporabnikov,
  • 3 asistenti,
  • 7 dni hrambe analitičnih podatkov,
  • vodilni NPL (obdelava naravnega jezika),
  • integracije pisarne za pomoč uporabnikom,

in še več.

Kar zadeva težave, na katere sem naletel, je ena izstopala. Čeprav ne bi rekel, da je bila težava s klepetalnim botom, temveč moja izkušnja z uporabo drugih klepetalnih botov. Težava, ki sem jo imel, je bila, da je po mojem mnenju chatbot imel preveč osnovne predloge. Morda ni težava za vse. Mislim, da sem pričakoval več od chatbota, ki ga ponuja podjetje, kot je IBM.

Verjetno je bila še ena stvar, ki me je razočarala, pomanjkanje vodnikov in vadnic, zaradi katerih bi bil postopek vkrcanja zame zagotovo bolj prijeten. V primerjavi z nekaterimi drugimi rešitvami, ki sem jih preizkusil, morajo razvijalci IBM-ovega chatbota nekaj nadoknaditi. Čeprav obstaja nekaj vadnic, se mi zdi, da bi lahko bile jasnejše za uporabnika.

Zmogljivost in uporabnost

Na splošno je IBM-ov chatbot razmeroma enostaven za uporabo, rezultate pa lahko preizkusite, ko ga konfigurirate. Poleg tega usposabljanje modela ne vzame veliko časa. Po testiranju chatbota na enem od mojih testnih spletnih mest sem bil z rezultati precej zadovoljen. Poleg tega sem bil vesel, ko sem videl, da je chatbot vedno razumel in se natančno odzval na uporabniški vnos, tudi če je bil zapleten.

Cene IBM Watson Assistant

Prvič, IBM Watson Assistant je na voljo v popolnoma brezplačni različici. Poleg tega se lahko uporabniki naročijo na plačljive pakete. Spodaj so vsi razpoložljivi načrti in njihove podrobnosti.

Lite paket (0 USD/mesec)

Ta načrt ponuja kar nekaj funkcij v smislu raznolikosti. Nekaj primerov vključuje spletni klepet, sporočila SMS in MMS, integracije s kanali za sporočanje, API-je kanalov po meri in do 1000 mesečnih aktivnih uporabnikov.

Cenovni načrt Watson Assistant Lite

Načrt Plus (od 140 $/mesec)

Možnost načrta Plus je že od 140 USD na mesec. Je lepa mešanica med brezplačnim in poslovnim načrtom. Njegove ključne značilnosti vključujejo 30-dnevno hrambo analitičnih podatkov, 24-urno omejitev časovne omejitve seje in možnost iskanja po obstoječi vsebini.

Cenovni načrt Watson Assistant Trial in Plus

Načrt za podjetja (cene po meri/mesec)

Za dostop do še več funkcij se lahko naročite na IBM-ov paket Enterprise, ki ima prilagojene cene. Poleg tistega, kar je že vključeno v prejšnjih 2 načrtih, vam možnost podjetja omogoča dostop do izolacije podatkov, podpore pri vkrcanju, klasifikacije paketnih namenov, HIPAA, SLA za čas delovanja, integracije segmentov in več.

Cenovni načrt Watson Assistant Enterprise

Zaključek

Če povzamem vse, sem nadvse užival v testiranju klepetalnega robota IBM Watson. Po mojem mnenju bo to orodje (v brezplačni različici) dovolj za vse, ki delajo svoje prve korake s chatboti, pa tudi za tiste, ki želijo narediti nekoliko naprednejše korake. Glede na to, da orodje ponuja brezplačno preskusno različico in celo brezplačen načrt, predvidevam, da vam ne bo veliko škodilo, če se odločite zanj, tudi če vam na koncu ne bo všeč.

Pogoste napake in težave

Želim ustvariti brezplačen račun IBM Cloud brez posredovanja podatkov o kreditni kartici ali zaračunavanju.

Ne morete ustvariti brezplačnega računa IBM Cloud, ne da bi zagotovili podatke za obračun. Vendar IBM Cloud ponuja brezplačno raven storitev, ki uporabnikom omogoča brezplačno preizkušanje nekaterih njihovih storitev. Za dostop do brezplačne stopnje bodo morali uporabniki posredovati podatke za obračun, vendar jim IBM ne bo zaračunal uporabe storitev, ki so vključene v brezplačni različici, če ostanejo znotraj njenih omejitev.

Product reviews

Naučite se, katere elemente morate vključiti na kontrolni seznam skrbnega pregleda strank, da zaščitite svoje podjetje pri pridobivanju novih strank.

Skrbni pregled stranke kontrolni seznam

V besedilu najdemo opis najboljših praks za učinkovito komunikacijo s strankami, pri čemer se priporoča pozitiven ton, ponudba rešitev in izobraževanje strank ter pravilna kategorizacija primerov. Za izboljšanje kakovosti storitev za stranke se priporoča uporaba kontrolnih seznamov, ki vključujejo ocenjevanje kakovosti storitev, iskanje načinov za izboljšanje ter vzpostavljanje postopkov. Nadalje se besedilo osredotoča na kontrolne sezname za revizijo klicnega centra in druge HR kontrolne sezname. LiveAgent je eden izmed priporočenih ponudnikov kontrolnih seznamov za boljše organiziranje delovnih tokov ter doseganje poslovnega uspeha.

Programska oprema za upravljanje storitev je program, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje storitev, ki jih ponujajo svojim strankam. Programska oprema za upravljanje storitev je odličen način za optimizacijo tehnologije podjetja.

Programska oprema za upravljanje storitev

LiveAgent ponuja programsko podporo s številnimi funkcijami, vključno z integracijo družbenih medijev, SLA upravljanjem, samopostrežno storitvijo in podporo v živo. Programska oprema izboljšuje komunikacijo in interakcijo s strankami ter produktivnost. LiveAgent je prejel številne nagrade in certifikate ter nudi podporo strankam po vsem svetu. Poleg tega, lahko se stranke dogovorijo za demo klic in raziskujejo podrobneje, kako LiveAgent koristi njihovemu poslovanju.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Kaj kupci menijo

Podjetja se ne zavedajo, kaj kupce odvrača od nakupa. Statistika kaže, da so procesi preveč avtomatizirani in primanjkuje personalizacije. Več kot 29 % potrošnikov se pritožuje nad skriptnimi odgovori, medtem ko so integrirani kontaktni obrazci preveč zapleteni za izpolnjevanje. Stranke želijo dostop do digitalnih kanalov za podporo, 86 % strank pa je pripravljenih plačati več za boljšo storitev. Kritike in povratne informacije strank so ključne za izboljšanje storitev.

Želite izvedeti več o bazi znanja monday.com? Oglejte si naš članek, če želite izvedeti, kako deluje in kako se je obnesel v naših testih.

pregled baze znanja monday.com

Stonly, HelpCrunch, Dynamics 365 in FreshdeskLiveAgent so platforme za upravljanje baze znanja, ki omogočajo ena na ena demonstracijske klice in integracije z raznimi komunikacijskimi orodji. Stonly ponuja veliko funkcij, a je zelo drag, medtem ko se pri HelpCrunch in Dynamics 365 osredotočajo na tisto, kar je pomembno, in imajo razumne cene. FreshdeskLiveAgent je tudi platforma za registracijo, ki ponuja klice ena na ena, nadzorno ploščo pa še pripravljajo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico