Kako lahko ponudim tehnično podporo?
Tehnično podporo v živo lahko zagotavljate po različnih kanalih. Na primer; e -pošta, telefonski klici ali s tehnično podporo spletnega klepeta. Za zagotavljanje odlične tehnične podpore večina podjetij uporablja programsko opremo za pomoč uporabnikom. Programska oprema za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, poenostavi komunikacijo s strankami in ponuja napredna orodja zastopnikom za tehnično podporo.
Iz katerih delov je sestavljena najboljša programska oprema za tehnično podporo?
Pošta
Vsako podjetje vsak dan prejme na tone e -poštnih sporočil. S storitvijo LiveAgent bodo vaši spletni zastopniki za podporo strankam enakomerno razporejeni po e -pošti. Poleg tega lahko svoje e -poštne predloge prilagodite za učinkovit potek dela, ko prejmete novo obvestilo o e -poštnih zahtevkih.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Pošta
Klepet s tehnično podporo
Vedno več strank se raje obrne prek storitve LiveChat za hitrejši odziv. Na vašem spletnem mestu je v teh dneh veliko gumbov za klepet Kako se torej klepet LiveAgent razlikuje? No, najprej lahko vidite, kaj kupec piše, še preden pošlje. Tako se lahko vnaprej pripravita. Ali stranka potrebuje posebne dokumente, navodila? Priložite dokument ali mu pošljite povezave. Ali morate stranko premestiti v drug oddelek? Preprosto z LiveAgentom!
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Klepet.
Klici
Ali hkrati kličete svoje stranke prek telefona in računalnika? LiveAgent vam lahko pomaga preusmeriti klice na računalnike vaših agentov. Nič več preklapljanja med napravami, klice upravljajte z enega vmesnika.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Klici.
Družbeni mediji
Pridobivanje vprašanj/poizvedb o izdelkih/storitvah vašega podjetja na družbenih medijih, kot so; Facebook, Twitter ali Viber? Z LiveAgentom lahko integrirate te platforme SoMe in poskrbite, da boste vedno na tekočem z vsemi težavami ali pomisleki. Sodelovanje s svojim občinstvom/strankami je pomembnejše kot kdaj koli prej. Sledite in upravljajte svojo pripoved o SoMe z LiveAgentom.
Če želite izvedeti več, preberitee LiveAgent – Družbeni mediji.
Forum
Forum je odličen način, da svojim strankam zagotovite prostor za medsebojno pomoč. Z LiveAgentom ne morete samo ustvariti foruma, ampak boste tudi obveščeni vsakič, ko vaše stranke objavijo na njem. Zato lahko nemudoma odgovorite na vsa vprašanja.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Forum.
Kontaktni obrazci
Spletna podpora strankam velikokrat dobi veliko neželene pošte. Eden od načinov za preprečitev tega je, da svojim strankam zagotovite kontaktne obrazce. Tako je vaša e -pošta za podporo strankam (poslovna) »skrita«. Poleg tega prejmete več informacij o strankah – ustrezne informacije, kot so; Ime, e -poštni naslov, telefonska številka, kar vam na koncu pomaga pri zagotavljanju boljših storitev.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Kontaktni obrazci.
Video klici
Spletna podpora strankam je včasih lahko težavna. Sposobnost pokazati ali voditi stranko prek spletnih video klicev je lahko velika prednost za številna podjetja. Nič več težav pri razlagi tehničnih težav strankam, preprosto delite zaslon in pomagajte stranki.
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Video klici.
Povratne informacije
Možnost povratnih informacij LiveAgent je odličen način, da ugotovite mnenja in skrbi svojih strank. Lahko vam preprosto pomaga izboljšati vsak dan. Prilagodite svoj gumb za povratne informacije v storitvi LiveAgent in postanite vsak dan boljši!
Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent – Povratne informacije.
Vas zanima LiveAgent? Preizkusite z našim 30-dnevnim brezplačnim preizkusom in svojim strankam takoj zagotovite večkanalno izkušnjo!
Druge funkcije LiveAgent, ki izboljšujejo vašo tehnično podporo v živo:
- Zahtevki
- CRM
- Vnaprej pripravljena sporočila/ vnaprej določena sporočila
- Rules in SLAs
- Univerzalna mapa
- IVR
Je tehnična podpora težka?
Biti spletni zastopnik za tehnično podporo je zahtevno delo, saj zahteva veliko potrpljenja in znanja. Poleg tega se pogosto ponavlja in premalo ceni, saj so stranke lahko nesramne in zahtevne.
Kaj je potrebno, da postanete spletni zastopnik za tehnično podporo?
Predstavniki tehnične podpore morajo imeti veliko znanja o tehničnih specifikacijah izdelkov in storitev, ki jih ponujajo. Poleg tega morajo agenti za tehnično podporo imeti aktivno poslušanje in spretnosti ljudi. Morajo biti sposobni razumeti, kaj želi stranka, ter jih biti sposobni potrpežljivo voditi do reševanja težav.
Kakšne veščine mora imeti spletni agent za tehnično podporo?
Agenti za tehnično podporo morajo dobro razumeti izdelek, ki ga prodaja njihovo podjetje, da lahko svojim strankam pomagajo pri enostavnih in zapletenih vprašanjih.
Kot je navedeno zgoraj, morajo imeti predstavniki strank tudi aktivno poslušanje in znanje ljudi. Koristno je tudi, če so agenti za tehnično podporo večjezični. Tako lahko podprejo več strank v več jezikih.
Nenazadnje morajo biti agenti sposobni pisati hitro in brez napak. Hitra hitrost tipkanja zagotavlja, da stranke hitro dobijo odgovore na svoja vprašanja. To zagotavlja zadovoljstvo strank, posledično pa izboljšuje zadrževanje in prihodek.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz spletna tehnična podpora?
Tehnična podpora je storitev, v okviru katere podjetja nudijo pomoč uporabnikom tehnoloških izdelkov-obeh naprav, na primer telefonov ali računalnika, pa tudi programske oprem3. Njihov namen je pomagati uporabniku pri reševanju posebnih težav z izdelkom/p>
Kakšne so značilnosti spletne tehnične podpore?
Značilnosti spletne tehnične podpore so predvsem odlična sposobnost reševanja težav, odkrivanja njihovega vzroka in ustrezne rešitve. Poleg tega so izjemno pomembne komunikacijske sposobnosti, ki omogočajo individualen in primeren pristop do stranke. Pomembna je tudi prilagodljivost in neupoštevanje običajnih vzorcev.
Ali lahko zagotovite spletno tehnično podporo prek LiveAgent?
Seveda lahko s storitvijo LiveAgent zagotovite spletno tehnično podporo. Omogoča komunikacijo s strankami in ponuja napredno orodje zastopnikom tehnične podpore. Na enem mestu lahko upravljate vse komunikacijske kanale (e -pošta, klepet v živo, videoklepet, družabni mediji itd.), Ustvarite lahko center za pomoč strankam in imate dostop do poročil in zgodovine komunikacije.
Večkanalno sodelovanje strankVečkanalno sodelovanje strank
Večkanalno vključevanje strank olajša izboljšanje sodelovanja s strankami prek različnih komunikacijskih kanalov. S tem se poveča hitrost odgovorov, zadovoljstvo strank in možnost vzpostavitve pomembnih odnosov. LiveAgent omogoča personalizirano izkušnjo za vsakega stranko, kar izboljša učinkovitost podpore strankam.
Večkanalna storitev za stranke
Optimalna storitev za stranke je ključna za uspeh podjetja LiveAgent, ki ponuja programske rešitve za pomoč strankam. Culturalni faktorji vplivajo na standarde storitev strank, saj so v nekaterih državah storitve prioriteta, v drugih pa ne. Napredne programske rešitve, kot je LiveAgent, omogočajo učinkovito delo z analizo podatkov in izboljšujejo zadovoljstvo strank. Cena se giblje od 15 USD na uporabnika na mesec. Partnerski program in spletni seminarji so na voljo.