Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za e-trgovine in storitve

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Ljudje so množično in z veliko hitrostjo napredovali proti digitalni zrelosti, kar je povečalo število internetnih uporabnikov in spletnih trgovin. Svet e-trgovin je postal ena od najhitrejših in najbolj priljubljenih možnosti za kupovanje in prodajo izdelkov na spletu. 

Poleg skrbi, kako pritegniti, udejaniti in spodbuditi prodajo ter zmanjšati odliv kupcev, se je pojavila tudi skrb, kako omogočiti osebno storitev z neosebnimi mediji. Klepet v živo predstavlja rešitev za uspeh pri strankah in investicijsko prednost pri poslovanju na internetu.

Klepet v živo za e-trgovine in storitve
Primer okna za klepet

Kaj je program za podporo v živo?

Poenostavljeno povedano je klepet v živo samo majhno okno, ki ga aktivira gumb za klepet, vgrajen na spletni strani. Daljši odgovor je, da je del kompleksnega programa za pomoč strankam in ena od najboljših rešitev za izboljšavo komunikacije in storitve med e-trgovino in njenimi strankami.

Z integracijo pripomočka za klepet v živo na spletni strani trgovine, bodo vaši operaterji za klepet v živo lahko omogočali podporo strankam z svetlobno hitrostjo, vsem zainteresiranim in kupcem. Vodili jih bodo mimo različnih točk prodajnega kanala.

Kako se klepet v živo odraža v primerjavi s telefonom ali email sporočili? 

Live Chat predstavlja alternativo tradicionalnim komunikacijskim kanalom in izstopa zaradi več opaznih prednosti.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Ko kupec brska po vaši spletni strani, preverja zadnjo ponudbo in je njegovo zanimanje na vrhuncu, si res ne želite, da zaradi pomanjkanja možnosti za takojšnjo pomoč pri težavi potencialno izgubite posel. To je primerljivo s hojo po tradicionalni trgovini, kjer ne morete najti ustrežljivega prodajalca, ko ga potrebujete. 

Uporaba klepeta v živo je udobna možnost za takojšnjo izmenjavo sporočil in od kupca, ki potrebuje pomoč, zahteva najmanj truda, saj mu ni potrebno prekiniti procesa s klicanjem po telefonu ali pisanjem email sporočil. 

V primerjavi s telefonom ali email sporočili je ta platforma poceni za vzdrževanje, saj lahko en sam agent ureja več klepetov istočasno in na ta način zmanjšuje čakalno vrsto. Administratorji lahko vzpostavijo simultane klepete za vsakega agenta individualno. To zagotavlja, da podporno osebje ni preobremenjeno in da stranke dobijo kar najboljšo storitev.

Kako pomemben je klepet v živo za e-trgovsko industrijo?

Za vsako trgovino, online ali tradicionalno, je prvi vtis najpomembnejši. Atraktiven dizajn, tema in logotip so ključni deli podobe blagovne znamke spletne trgovine in spletne prisotnosti. Ko pa pot pripelje na vašo spletno stran, so vaše možnosti brez prave spletne podpore precej na tankem ledu. 

Pozornost spletnega nakupovalca je relativno kratkega veka – okoli 5 do 10 minut.

Za preprečevanje zapuščanja vozičkov v tako kratkem časovnem oknu priložnosti, lahko operater kupca privabi z osebnim pristopom in pozdravom v obliki proaktivnega povabila na klepet.

Kot ostale funkcije klepeta v živo, je tudi to prilagodljivo pojavno okno, ki se lahko na spletni strani pojavi po določenem času med brskanjem stranke na vaši spletni strani. Druga prednost je, da jo lahko agent uporabi za specifičnega kupca ali specifično stran, na primer na strani za plačilo. 

Klepet v živo ni uporaben le pri navzkrižni prodaji, ampak tudi v poprodaji. Med sejo klepeta lahko agent promovira najnovejše izdelke ali ekskluzivne izdelke po meri stranke. To pomeni za klepet v živo in podporo kupcem tudi močno marketinško orodje. 

Pregled klepeta je odlična funkcija, ki poglablja povezavo med agenti in strankami. Agentu omogoča nadzor števila obiskovalcev na čakanju, njihov URL, lokacije in vedenje. Z jasno sliko trenutnih spletnih obiskovalcev lahko agent izstopa in zanesljivo obvlada vsako konverzacijo ter omogoči prilagojeno osebno izkušnjo.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta

Med interakcijami klepeta lahko gradite svojo CRM zbirko podatkov. Če začenjate kot majhno podjetje, ki šele zbira seznam strank, bi morda razmislili o implementaciji obrazca pred klepetom. Stranke so voljne deliti svoje osebne informacije za bolj direktno in navdušujočo izkušnjo nakupovanja. Obrazec pred klepetom je enostavno nastaviti. Ko ste ustvarili gumb za klepet, kliknite na potrditven okvirček na: Zahtevaj informacije z obrazcem pred klepetom. Od tega trenutka naprej se ob vsaki aktivaciji gumba za klepet stranki prikaže obrazec za deljenje njegovih podatkov.

Klepet v živo za e-trgovine in storitve
Kako sestaviti obrazec pred klepetom

Čeprav je klepet v živo fantastičen pripomoček za prodajo, je vrednost tudi v možnosti taktike zadrževanja. V okviru večkanalne podporne strategije lahko podjetja zadržijo v povprečju 89% svojih strank.

Pri spletnem nakupovanju ni obratovalnih časov. Stranka lahko pričakuje storitve 24/7. Razumljivo pa to ni vedno mogoče. Za zadovoljitev vseh strank LiveAgent klepet omogoča pošiljanje sporočil preko kontaktnih obrazcev. Kakor hitro bo ekipa za podporo ali agent spet na spletu, bo kupec dobil odziv.

Klepet v živo za e-trgovine in storitve
Primer kontaktnega obrazca

Vse funkcije klepeta v živo so prilagodljive z možnostjo vstavljanja vaše CSS kode za predstavljanje podobe blagovne znamke.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Kako naj agenti upravljajo seje klepeta v e-trgovini? 

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Online prodaja je način prodaje na internetu. Spreten in usposobljen agent za klepet v živo pomaga ustvarjati idealno nakupovalno izkušnjo.

Postati agent za klepet v spletni trgovini je nekaj drugega, kot biti zaposlen v tradicionalni prodajalni. Potrebuje spretnost in bonton.

  • Učinkovite računalniške spretnosti
  • Odlična slovnica
  • Večoperativnost
  • Znanje o poslovanju in izdelkih
  • Hitro razmišljanje
  • Odlične komunikacijske spretnosti
  • Profesionalnost in vljudnost

Klepet v živo opremlja agente z dragocenim setom funkcij. Njihova uporaba agentom omogoča hiter in učinkovit odziv na potrebe strank. 

  • Univerzalni nabiralnik: Vsaka seja klepeta je spremenjena in shranjena v obliki kartice v univerzalnem, deljenem nabiralniku. Vsak agent z dostopom lahko išče in pregleduje profile strank ter zgodovino prejšnjih interakcij.
Klepet v živo za e-trgovine in storitve
Primer univerzalnega nabiralnika (kliknite za povečavo)
  • Posneti odzivi in predefinirani odgovori: Pomemben faktor odvračanja strank je oteženo prejemanje odgovorov na pogosta vprašanja, še zlasti med fazo plačevanja. Bodisi gre za stroške dostave ali politiko vračanja, posneti odzivi so lahko vnaprej pripravljeni v pričakovanju pogostih vprašanj kupcev.
  • Ogled tipkanja v realnem času: Opcijska, vendar uporabna funkcija za agente, ki si želijo biti korak pred svojimi kupci. Agent lahko opazuje tipkanje stranke in pripravi odziv, še preden stranka klikne na gumb.
Tipkanje v realnem času
Primer ogleda tipkanja (kliknite za povečavo)
  • Distribucija klepeta: Prenos klepeta do razpoložljivih agentov ali samodejno usmerjanje klepeta z izbiro treh predefiniranih možnosti – naključno dodeljevanje, zvonjenje vsem, maksimalni izkoristek. Ta funkcija zagotavlja enakomerno distribucijo dela med agenti in pozitivno storitev za stranke.
Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)
  • Anketa po klepetu: Omogoča vašim kupcem pustiti povratno informacijo za sejo klepeta, oceno izdelka ali oceniti učinkovitost agenta. Pozitivne ocene strank so lahko uporabljene na socialnih omrežjih ali kot referenca na spletni strani. Alternativno lahko iz zbranih podatkov zgradite vsebino za pogosta vprašanja ali blog. Lahko pa razkrije tudi pomanjkljivost v navigaciji na spletni strani ali vam pomaga optimizirati spletno stran za druge mobilne naprave.
Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Za testiranje hitrosti pisanja LiveAgent vabi agente k preizkusu brezplačnega testa tipkanja direktno na LiveAgent’s spletni strani.

Klepet v živo za e-trgovine in storitve
Brezplačen test tipkanja

Če bi radi videli seznam vseh razpoložljivih funkcij klepeta v živo bolj podrobno, se obrnite na našo stran s funkcijami.

Kako integrirati klepet v živo na vašo spletno stran? 

Integracija gumba za klepet v živo ne more biti bolj enostavna. Edina zahteva je, da kopirate in prilepite kratko HTML kodo iz vašega LiveAgent računa na vašo spletno stran in že je vse v živo. Ni potrebno prenašati dodatnega programa, integracija s programi tretjih oseb  in aplikacij je podprta.

Veliko spletnih trgovin je upravljanih preko Shopify aplikacije in LiveAgent program za klepet je bil razvit z mislijo na integracijo in migracijo.

How to add live chat to Shopify store | www.liveagent.com

Katere so varnostne funkcije klepeta v živo? 

Skrb za varnost je vedno velika. Zaščita podatkov, varnost računov in zasebnost so teme za vsakega, ki upravlja in vzpostavlja poslovanje na spletu. LiveAgent ni izjema. Tukaj je nekaj najboljših varnostnih funkcij.

Baza znanja

Če bi radi izvedeli več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Če želite videti razpoložljive pakete, preverite naš cenik.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico