Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste se naveličali svoje programske opreme za samopostrežno podporo?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa za samopostrežno podporo na trgu.

  • ✓ Brez stroškov vzpostavitve   
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Najboljše alternative za samopostrežno podporo

Izboljšajte zadovoljstvo svojih strank in prodajo z zagotavljanjem enostavnih možnosti samopostrežbe. Napredne alternative za samopostrežno podporo ponujajo integracije z bazami znanja, portali za stranke in možnosti sodelovanja za zelo nizko ceno.

Oglejte si našo temeljito primerjavo najboljših možnosti samopostrežne podpore na podlagi ocen uporabnikov, funkcij in cen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcije Liveagent Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
HelpJuice Zoho Desk
Primerjajte Zoho Desk z LiveAgentom.
Document 360
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je s strani preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
4.7
HelpJuice je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
4.5
Zoho Desk je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
4.7
Document 360 je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.6
HelpJuice je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.4
Zoho Desk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
4.7
Document 360 je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.8
HelpJuice je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
4.3
Zoho Desk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.9
Document 360 je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,9 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki Capterre so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so Helpjuice ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki Capterre so Zoho Desk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.6
Preverjeni uporabniki Capterre so Document 360 ocenili s 4,6 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
15-39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
59-199 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
120-369 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
49 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Katalogiranje/Kategorizacija
Ustvarjanje strukturiranih skladišč znanja s kategorijami in podkategorijami.
LiveAgent ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
Zendesk ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
HelpJuice ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
Zoho Desk ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
Document 360 ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
Sodelovanje
Omogoča agentom, da sodelujejo pri reševanju zahtevkov.
LiveAgent podpira sodelovanje.
Zendesk podpira sodelovanje.
HelpJuice podpira sodelovanje.
Zoho Desk podpira sodelovanje.
Document 360 podpira sodelovanje.
Upravljanje vsebine
Upravljanje vsebine baze znanja prek podprtih urejevalnikov WYSIWYG.
LiveAgent ponuja orodja za upravljanje vsebine.
Zendesk ponuja orodja za upravljanje vsebine.
HelpJuice ponuja orodja za upravljanje vsebine.
Zoho Desk ponuja orodja za upravljanje vsebine.
Document 360 ponuja orodja za upravljanje vsebine .
Odločitveno drevo
Ustvarjanje avtomatiziranih delovnih tokov v bazi znanja/portalu za stranke na podlagi edinstvenih sprožilcev.
LiveAgent ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
Zendesk ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
HelpJuice ne ponuja funkcije odločitvenega drevesa.
Zoho Desk ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
Document 360 ne ponuja funkcije odločitvenega drevesa.
Debatni forumi
Uporabnikom omogoča, da vodijo razprave prek forumov.
LiveAgent ponuja debatne forume.
Zendesk ponuja debatne forume.
HelpJuice ne ponuja debatnih forumov.
Zoho Desk ponuja debatne forume.
Document 360 ponuja debatne forume.
Iskanje celotnega teksta
Iskanje po celotnem besedilu poišče vse primere iskanega izraza v bazi znanja.
LiveAgent ponuja iskanje po celotnem besedilu.
Zendesk ponuja iskanje po celotnem besedilu.
HelpJuice ponuja iskanje po celotnem besedilu.
Zoho Desk ponuja iskanje po celotnem besedilu.
Document 360 ponuja iskanje po celotnem besedilu.
Upravljanje baze znanja
Upravljanje, urejanje, ustvarjanje in spremljanje forumskih razprav, okenc za povratne informacije in predloge, pogosto zastavljenih vprašanj in člankov o tem, kako ravnati.
LiveAgent ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
Zendesk ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
HelpJuice ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
Zoho Desk ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
Document 360 ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
Samopostrežni portal
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Zendesk ponuja samopostrežni portal.
HelpJuice ponuja samopostrežni portal.
Zoho Desk ponuja samopostrežni portal.
Document 360 ponuja samopostrežni portal.

LiveAgentu zaupa več kot 30.000 podjetij

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Help desk templates

Ustvarjeno za rastoča podjetja

Naša alternativna možnost samopostrežne podpore je zasnovana tako, da jo lahko širite skupaj s svojim podjetjem. Ne glede na to, ali ste majhno podjetje, ki posluje sezonsko, ali veliko podjetje, se lahko LiveAgent prilagodi vašim potrebam.

Intuitiven vmesnik, ki ga je enostavno uporabljati

Enostavno ustvarite svoja skladišča znanja. Naš intuitivni uporabniški vmesnik je sodoben in eleganten, ponuja vam prostor in fleksibilnost za ustvarjanje čudovitih in premišljenih baz znanja z urejevalnikom WYSIWYG.

WYSIWYG-editor-for-articles-LiveAgent
Customer portal email templates

Neomejeno shranjevanje, dostop in uporabniki

Najboljše alternative za samopostrežno podporo morajo zagotavljati neomejeno shranjevanje dokumentov in dostop do njih za vse stranke in člane vaše organizacije. Pri LiveAgentu ni nobenih dodatnih stroškov za prostor za shranjevanje, obiske strani ali dodatne baze znanja.

Podpira več baz znanja

Naša alternativna možnost samopostrežne podpore lahko upravlja neomejeno število notranjih in zunanjih baz znanja. Ustvarite načrte za uvajanje, podporna skladišča za več blagovnih znamk/izdelkov in še več.

portal cliente liveagent
free-knowledge-base-software-Knowledge-Base-Customizer

Uskladite svojo estetsko obliko

Naša alternativa za samopostrežno podporo ponuja več vnaprej pripravljenih predlog za bazo znanja/portalov za stranke, ki jih je mogoče zelo prilagoditi. Če jo želite prilagoditi oblikovnim smernicam svoje blagovne znamke, uporabite CSS/HTML po meri.

Integriran klepet v živo

Povzdignite svoj portal za stranke z našim integriranim klepetom v živo. Omogočite svojim strankam, da se obrnejo na vas, če ne najdejo informacij, ki jih iščejo. Naš klepet je integriran z vašo bazo znanja in v skrajnem primeru lahko uporabniku prikaže koristne članke, preden se oglasi.

integrated kb 2
knowledgebase custom edit   my tickets (2)

Sledenje zahtevku

Pri alternativnih možnostih samopostrežne podpore je ključnega pomena preglednost. Svojim strankam omogočite uporabo sistema za sledenje zahtevkom, ki jim omogoča vpogled v pretekle zahtevke, oddane zahtevke in napredek pri reševanju.

Naša alternativa za samopostrežno podporo

Peter Komornik

LiveAgent združuje izvrsten klepet v živo, ticketing in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Vendar to še ni vse

LiveAgent je opremljen s številnimi naprednimi funkcijami, ki vam bodo pomagale izboljšati storitve za stranke in prodajo. Naša alternativa za samopostrežno podporo ponuja vgrajen klicni center, večkanalni ticketing, integracije družabnih medijev in lasten klepet v živo .

Customer service templates

Prihranite do 15 ur tedensko

S pravili za avtomatizacijo s časovnim in dogodkovnim sprožilcem, lahko avtomatizirate vsakdanja in ponavljajoča se opravila. Začnite spodbujati odnose s strankami, namesto da se osredotočate na naloge, ki jih je mogoče avtomatizirati z nekaj kliki.

Povečajte prodajo s pravimi pogledi v podatke

Optimizirajte strategijo storitev glede na podatke v realnem času. Navdušite stranke z enostavnimi možnostmi samopostrežbe, hkrati pa ostanite na voljo za pomoč v realnem času prek vseh komunikacijskih kanalov.

Reports-Liveagent-feature
crm integrations

Z našim CRM sistemom dostopajte do vseh pomembnih podatkov

Zagotovite hitre, prilagojene in strokovne storitve z vgrajenim sistemom CRM. Z enim klikom dostopajte do vseh pomembnih informacij o strankah, vključno s preteklimi naročili in preteklimi povpraševanji v vseh komunikacijskih kanalih.

Prihranite večz LiveAgentom.

Oglejte si, kako se samopostrežna programska oprema LiveAgent lahko primerja z drugimi alternativami, in ponudite svoji službi za pomoč uporabnikom pravo rešitev za pravo ceno.

Naše stranke to povedo najbolje

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Zakaj bi za alternativo za samopostrežno podporo izbrali programsko opremo LiveAgent?

Z LiveAgentom imate nadzor nad samopostrežno podporo. Naša rešitev v oblaku vam zagotavlja službo za pomoč uporabnikom, ki jo je enostavno uporabljati in upravljati. Cena je preprosta in plačujete samo tisto, kar uporabljate. Agente in storitve lahko dodajate, spreminjate ali brišete.

Katere funkcije samopostrežbe ponuja LiveAgent?

LiveAgent ponuja veliko funkcij za samopostrežbo, kot so notranja in javna baza znanja, forum za agente in stranke, pripomočki za iskanje in drugo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico