Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Poskusite najboljšo alternativo za samopostrežno podporo brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Primerjajte Zoho Desk z LiveAgentom.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je s strani preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.7
HelpJuice je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.5
Zoho Desk je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.7
Document 360 je s strani preverjenih uporabnikov Capttere prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.6
HelpJuice je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.4
Zoho Desk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
|
4.7
Document 360 je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
|
4.8
HelpJuice je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
|
4.3
Zoho Desk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.9
Document 360 je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,9 od 5 možnih.
|
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.1
Preverjeni uporabniki Capterre so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so Helpjuice ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.5
Preverjeni uporabniki Capterre so Zoho Desk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.6
Preverjeni uporabniki Capterre so Document 360 ocenili s 4,6 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
|
15-39 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
59-199 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
39 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
120-369 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
49 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
Katalogiranje/Kategorizacija
Ustvarjanje strukturiranih skladišč znanja s kategorijami in podkategorijami.
|
LiveAgent ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
|
Zendesk ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
|
HelpJuice ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
|
Zoho Desk ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
|
Document 360 ponuja katalogizacijo/kategorizacijo člankov.
|
Sodelovanje
Omogoča agentom, da sodelujejo pri reševanju zahtevkov.
|
LiveAgent podpira sodelovanje.
|
Zendesk podpira sodelovanje.
|
HelpJuice podpira sodelovanje.
|
Zoho Desk podpira sodelovanje.
|
Document 360 podpira sodelovanje.
|
Upravljanje vsebine
Upravljanje vsebine baze znanja prek podprtih urejevalnikov WYSIWYG.
|
LiveAgent ponuja orodja za upravljanje vsebine.
|
Zendesk ponuja orodja za upravljanje vsebine.
|
HelpJuice ponuja orodja za upravljanje vsebine.
|
Zoho Desk ponuja orodja za upravljanje vsebine.
|
Document 360 ponuja orodja za upravljanje vsebine .
|
Odločitveno drevo
Ustvarjanje avtomatiziranih delovnih tokov v bazi znanja/portalu za stranke na podlagi edinstvenih sprožilcev.
|
LiveAgent ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
|
Zendesk ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
|
HelpJuice ne ponuja funkcije odločitvenega drevesa.
|
Zoho Desk ponuja funkcijo odločitvenega drevesa.
|
Document 360 ne ponuja funkcije odločitvenega drevesa.
|
Debatni forumi
Uporabnikom omogoča, da vodijo razprave prek forumov.
|
LiveAgent ponuja debatne forume.
|
Zendesk ponuja debatne forume.
|
HelpJuice ne ponuja debatnih forumov.
|
Zoho Desk ponuja debatne forume.
|
Document 360 ponuja debatne forume.
|
Iskanje celotnega teksta
Iskanje po celotnem besedilu poišče vse primere iskanega izraza v bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja iskanje po celotnem besedilu.
|
Zendesk ponuja iskanje po celotnem besedilu.
|
HelpJuice ponuja iskanje po celotnem besedilu.
|
Zoho Desk ponuja iskanje po celotnem besedilu.
|
Document 360 ponuja iskanje po celotnem besedilu.
|
Upravljanje baze znanja
Upravljanje, urejanje, ustvarjanje in spremljanje forumskih razprav, okenc za povratne informacije in predloge, pogosto zastavljenih vprašanj in člankov o tem, kako ravnati.
|
LiveAgent ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
|
Zendesk ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
|
HelpJuice ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
|
Zoho Desk ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
|
Document 360 ponuja funkcije upravljanja baze znanja.
|
Samopostrežni portal
Funkcija, ki omogoča vzpostavitev portala za stranke, v katerega se lahko vaše stranke registrirajo in dostopajo do svojih preteklih zahtevkov in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Zendesk ponuja samopostrežni portal.
|
HelpJuice ponuja samopostrežni portal.
|
Zoho Desk ponuja samopostrežni portal.
|
Document 360 ponuja samopostrežni portal.
|
LiveAgent združuje izvrsten klepet v živo, izdelavo zahtevkov in avtomatizacijo, ki nam omogočajo izjemno podporo našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Z LiveAgentom imate nadzor nad samopostrežno podporo. Naša rešitev v oblaku vam zagotavlja službo za pomoč uporabnikom, ki jo je enostavno uporabljati in upravljati. Cena je preprosta in plačujete samo tisto, kar uporabljate. Agente in storitve lahko dodajate, spreminjate ali brišete.
LiveAgent ponuja veliko funkcij za samopostrežbo, kot so notranja in javna baza znanja, forum za agente in stranke, pripomočki za iskanje in drugo.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih