Večina od nas raje ne bi priznala, da se prekinitve in incidenti dogajajo pogosteje, kot bi želeli, zlasti v delovnem okolju – in v mnogih primerih se jim je praktično nemogoče izogniti. Težava ni v tem, zakaj pride do motenj in incidentov (razen če gre za notranje, ponavljajoče se napake) – pomembno je, kako ravnate z njimi. Najboljši način za to je uporaba programskih rešitev za upravljanje incidentov.
Programske rešitve za upravljanje incidentov zagotavljajo popolno nastavitev za podjetja, ki imajo razmeroma pogoste težave in motnje. Omogoča spremljanje incidentov skozi njihov celoten življenjski cikel in reševanje.
Spodaj bomo razložili, kako je programska oprema za upravljanje incidentov ključnega pomena za sodobna podjetja. Ponudili vam bomo tudi 25 fantastičnih programskih rešitev za upravljanje incidentov.
Kaj je programska oprema za upravljanje incidentov?
Programska oprema za upravljanje incidentov (IMS), včasih imenovana upravljanje klicev ali programska oprema za kontaktni center or contact center software je ključnega pomena za IT arzenal vsakega podjetja. To je orodje, ki vam omogoča, da začnete delovati, ko naletite na kakršne koli prekinitve, povezane s tehnologijo, ali nenačrtovane.
S to programsko opremo lahko odpravite svoje težave, zabeležite svoje težave in poenostavite “postopek obnovitve”, kar omogoča majhen ali nič vpliva na poslovanje vas in vašega podjetja. Zato strankam ni treba soočiti z motnjami v njihovi storitvi.
Predstavljajte si programsko opremo za upravljanje incidentov kot centralizirano skladišče orodij, ki spremljajo, beležijo in rešujejo incidente, hkrati pa vodijo evidenco o tem, kaj se je zgodilo. Tako bo naslednjič, ko se pojavi težava, rešitev veliko enostavnejša.
Na prvi pogled se morda zdi programska oprema za upravljanje incidentov le sistem za sledenje težavam. Realnost pa je precej drugačna. Funkcije, zmogljivosti in funkcionalnost programske opreme za upravljanje incidentov so običajno bolj obsežne in izpopolnjene. Zato lahko poleg pomoči podjetjem pri sledenju in reševanju njihovih težav izboljšajo tudi svoj IT okvir in upravljanje storitev kot celote.
Zakaj bi morali uporabljati programsko opremo za upravljanje incidentov?
Uporaba programske opreme za upravljanje incidentov je koristna na več načinov, vsi pa se osredotočajo na pomoč podjetjem, da se vrnejo na pravo pot, potem ko je incident motil njihov potek dela.
V večini podjetij je cilj zadovoljiti stranko. Povečanje zadovoljstva strank je prednostna naloga in tu pridejo na vrsto rešitve IMS. Z rešitvami IMS lahko obvladate veliko vstopnic v rekordnem času, kar pomeni veliko lažje zagotavljanje izjemne podpore, interakcijo s strankami ter pravočasno in učinkovito odpravljanje morebitnih prijav ali težav. Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom IT kot dela vaše rešitve IMS lahko nudi dodatno podporo pri obvladovanju skrbi strank in racionalizaciji postopka reševanja.
Zahvaljujoč rešitvam IMS lahko vaša ekipa za podporo strankam hitro zaključi velike incidente, ne da bi izgubljala čas za špekulacije. Celovito upravljanje incidentov je praktično sinonim za platforme za odzivanje na incidente, kar pomeni, da so platforme bistveno orodje za pravilno upravljanje odzivov na incidente.
Zahteve za storitve so običajne v kateri koli panogi, vendar učinkovitost vašega procesa upravljanja incidentov narekuje splošno uspeh, hitrost in prefinjenost vašega delovnega procesa. Z uporabo IMS lahko izboljšate odzivne čase in čase razrešitve prek rešitev SaaS.
Nekatere najbolj opazne prednosti uporabe te programske opreme so:
Manj skupnih izpadov
Če vodite podjetje, ga morate nujno vzdrževati kot dobro naoljen stroj, tudi če se zdi, da obstaja težava. Z uporabo vrhunske platforme za upravljanje incidentov lahko zagotovite, da bo vaše delovanje manj izpadov, saj se težave beležijo, spremljajo in rešujejo na poenostavljen način.
Boljši vpogled v težave in sledenje
Poleg zagotavljanja vpogleda v začetni vzrok težave lahko ponudniki rešitev za upravljanje incidentov pomagajo odkrijete, kaj je povzročilo težavo. Na to ne smete biti pozorni le, ko poskušate rešiti težavo – enako pomembno je odpraviti verjetnost, da se bo ista težava v prihodnosti znova pojavila. Predstavljajte si, če se težava spet pojavi. Če je temu tako, bi imeli boljši vpogled v to, kako bi lahko hitreje zagotovili rešitev incidenta kakršnim koli poizvedbam strank in vstopnicam v zvezi s tem.
Izboljšana organizacija izdaje
Težave s sledenjem, beleženjem in zapisi prejšnjih rešitev so temeljni vidiki robustne programske rešitve za upravljanje incidentov. Podjetjem zagotavljajo točne podatke v realnem času, potrebne za reševanje težav. Ukazni center za incidente zbira informacije o teh težavah – na primer, kdaj in zakaj so se pojavile ter kako ste jih rešili – v bistvu vam pomaga rešiti več težav v nadaljevanju. Poleg tega je fantastično za izboljšanje vašega obstoječega okvira IT in zagotovitev, da se te težave pojavljajo manj.
Poenostavljena učinkovitost
Učinkovitost je vse v podjetju in zato je treba vsako težavo obravnavati na poseben način, še posebej, če vodite podjetje, ki je usmerjeno v stranke. Z uporabo programskih rešitev za upravljanje incidentov bodo vaši agenti servisne službe vedno imeli enak pristop k reševanju težav. Prihrani dragoceni čas, odpravi možnost domnev in poveča učinkovitost, s katero agenti rešujejo zadevni problem.
Popolna preglednost
Odločanje v realnem času, ki temelji na podatkih, ni edini trend, ki je postal industrijski standard, saj je popolna preglednost bolj priljubljena kot kdaj koli prej. Ljudje bodo vedno želeli vedeti stanje svojih prijav za incidente, z vodilnimi programskimi rešitvami za upravljanje incidentov pa bodo vedno vedeli, kaj se dogaja v ozadju.
Uporaba programske opreme za upravljanje incidentov ima vse te fantastične prednosti, najpomembnejša pa je morda zagotavljanje potrebnih podatkov, ki jih lahko uporabite za izboljšanje svojega poslovanja. Če imate na primer motnje in incidente zaradi ene vrste naprav več kot drugih, vam bo to dalo potreben vpogled za rešitev te težave. Ta filozofija velja za vse vidike vašega poslovanja. S programsko opremo za upravljanje incidentov lahko izpostavite najbolj problematična področja vašega podjetja in implementirate okvir za incidente, ki lahko zmanjša motnje in možne stroške v prihodnosti.
Najboljše funkcije programske opreme za upravljanje incidentov
Vaš izbrani sistem IMS mora vključevati vrsto funkcij, ki vam omogočajo obdelavo vseh vrst zahtevkov in poenostavitev odzivnega časa in delovnega poteka. Nekatere najpomembnejše funkcije, ki jih morate iskati v IMS, so:
Zahtevki
Sistem za izdajo zahtevkov je ena ključnih značilnosti rešitve IMS. Dober sistem izdaje zahtevkov mora vključevati:
- Možnost večkanalne prodaje vstopnic, ki vam omogoča, da poenostavite prodajo vstopnic na eno lokacijo.
- Vrhunski prostor za shranjevanje, tako da lahko indeksirate vse zahtevke.
- Rešitev CRM, ki vam pomaga spremljati interakcije s strankami, hkrati pa nudi možnost pošiljanja množičnih dejanj.
Poleg tega mora imeti čim več elementov avtomatizacije. V dobrem sistemu IMS so funkcije, kot sta samodejna distribucija vstopnic in eskalacija, makri in predlogi odgovorov ter deduping so zelo iskani.
Klepet v živo
Avtomatizacija vas lahko pripelje le tako daleč, rešitve AI pa niso dovolj izpopolnjene, da bi bile rešitev na enem mestu za vse poizvedbe strank. Zato bi moral IMS najvišje stopnje imeti vrsto funkcije klepeta v živo, kot je komunikacija v realnem času, neposredna sporočila, indeksiranje klepeta, sledenje interakcijam in samodejna distribucija. Te funkcije bodo vaši ekipi pomagale, da čim prej poskrbi za težave vaših strank.
Klicni center
Klicni center je prav tako sestavni del katerega koli sistema za upravljanje incidentov. V idealnem primeru bi morali imeti možnost uporabljati svoj klicni center IMS za dohodne in odhodne klice tako lahko obravnavate pomisleke zapletenih strank. Poleg tega IVR in samodejni povratni klic vam lahko pomagajo obvestiti stranke o statusu njihovega primera.
Družbeni mediji
Družabni mediji so eden od bistvenih elementov sodobnega poslovanja. IMS bi moral imeti brezhibno integracije z omrežji družbenih medijev in nuditi fantastično spremljanje blagovne znamke in upravljanje ugleda, da zagotovite, da vaši obiskovalci, stranke , in stranke so kar se da zadovoljne.
Portal za stranke
Bazo znanja je vedno dobro imeti, še posebej, če želite zagotoviti čim več samopostrežnih rešitev kolikor je mogoče. Z izgradnjo baze znanja bodo vaše stranke lahko poiskale informacije o izdelkih in storitvah na vaših straneh s pogostimi vprašanji ali forumi. Poleg tega bi moral učinkovit IMS zagotavljati ploščo za povratne informacije in predloge, tako da lahko vaše stranke zagotovijo kritičen vpogled v to, kako poslovanje je mogoče izboljšati.
Varnost
IMS je dober le toliko, kolikor je varen, kar pomeni, da boste morali opraviti nekaj raziskav, preden boste iskali katero koli posebno možnost. Običajno so najbolj varne rešitve IMS v oblaku in ponudujejo šifriranja, preverjanje v dveh korakih, več podatkovnih centrov in skladnost z GDPR.
Lastnosti
Kaj koristi IMS, če ni naložen z vsemi funkcijami, ki jih potrebujete za reševanje, indeksiranje in prejemanje obvestil o motnjah ali vstopnicah? Glede na vašo poslovno usmeritev pričakujete določene funkcije, vendar so nekatere najpogostejše:
- Večkanalna komunikacija
- Poročanje o incidentih
- Upravljanje zahtevkov
- Konfiguracija delovnega toka
- Upravljanje SLA
- Neomejena zgodovina
Koliko stane programska oprema za upravljanje incidentov?
Več kot nekaj ponudnikov storitev IMS ponuja dinamične cenovne načrte in modele cen po meri, vendar imajo mnogi vnaprej organizirane cene na podlagi svojih funkcij.
Cena IMS je odvisna tudi od števila uporabnikov, ki jih podpira. Več agentov uporablja IMS, višja je cena. Vendar pa vsi sistemi niso ocenjeni na podlagi posameznega uporabnika, saj so nekatere fantastične možnosti popolnoma brezplačne za komercialno uporabo.
25 najboljših programskih rešitev za upravljanje incidentov na trgu
Spodaj bomo opisali petindvajset fantastičnih rešitev IMS, vse njihove značilnosti, prednosti, slabosti in kar je najpomembnejše, njihovo ceno. Nato bomo zožili izbor in razkrili, katere rešitve so najboljše na trgu (po našem mnenju).
1. LiveAgent
LiveAgent je ena najbolj priljubljenih rešitev za upravljanje strank na trgu. Platforma ima neverjeten seznam zastopnikov in agentom omogoča dostop do številnih funkcij po razumni ceni. LiveAgent ponuja vrsto celovitih rešitev, kot je centralizirana lokacija za shranjevanje vstopnic, avtomatizacija storitev za stranke, upravljanje incidentov in opozarjanje.
Programska oprema je znana po enostavni uporabi in brezhibni integraciji. Je tudi ena najboljših možnosti na trgu glede cene in funkcionalnosti.
Samo zato, ker je razmeroma enostaven za uporabo, ne pomeni, da ni izpopolnjen, saj bo to orodje za upravljanje incidentov omogočilo celo najbolj celovit in kompleksno izdajanje vstopnic in poteki dela za avtomatizacijo.
Skratka, to je nujna programska rešitev, če želite izboljšati svoje podjetje, uporabniško izkušnjo in želite z lahkoto in hitro obravnavati poslovno kritične incidente ter podporne karte.
Drug pozitiven vidik te programske opreme je, da ima prilagodljiv sprednji del, kar pomeni, da ga lahko integrirate s svojim obstoječim dizajnom in ogrodjem IT.
Prednosti:
- Enostaven za uporabo
- Cenovno dostopne
- Prilagodljivo
- Celotna rešitev
- Programska oprema SaaS Cloud
Slabosti:
- Brez integracije LinkedIn
Cena:
Cene LiveAgent se začnejo pri 9 USD na agenta na mesec, vendar se lahko dvignejo do 49 USD na agenta na mesec, če iščete celotno paleto funkcij, kot so klicni center in socialne integracije. Vendar pa ima 30-dnevno brezplačno preskusno različico in za testiranje vsega, kar je splošno na voljo v paketu All-Inclusive, ni potrebna kreditna kartica.
All-In-One solution
Create a LiveAgent account and begin tracking, logging, and solving incidents immediately.
2. Opsgenie
Opsgenie je rešitev IMS, ki se osredotoča na to, da vse deluje čim dlje. Storitev je najboljša izbira, če želite svoje vstopnice, poročila o incidentih in motnje centralizirati na enem mestu, da jih je mogoče pravilno razrešiti, indeksirati in slediti.
Druga pomembna stvar, ki jo je treba omeniti, je izjemna zmožnost filtriranja, ki vam omogoča, da daste prednost bolj perečim vprašanjem kot druge. Opsgenie svojim uporabnikom omogoča tudi, da se poglobijo v kritično analizo težav, ki se pojavljajo.
Opsgenie ni samo za organizacijo in reševanje vstopnic; prav tako preprečuje, da bi se težave pojavile na prvem mestu. Kot tak je izjemno prilagodljiv in se lahko integrira v skoraj vsak sistem. Lahko razišče težave in znatno izboljša vaš obstoječi okvir.
Prednosti:
- Celotna rešitev
- Vpogled in preiskava s funkcijami ločljivosti
- Dinamična opozorila in poročila
- Funkcije določanja prioritet
- Več kanalov obveščanja
Slabosti:
- Lackluster skrbniške pravice
- Kompleksni uporabniški vmesnik za načrtovanje
Cena:
Cene Opsgenie se začnejo pri 9 USD na agenta na mesec. Ta cena zajema opozarjanje in upravljanje incidentov. Toda za 29 USD na agenta na mesec boste dobili celotno paleto funkcij, ki jih Opsgenie ponuja. Ponujajo 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje, vključno z osnovnim opozarjanjem in upravljanjem dežurstva za do pet oseb.
3. Zendesk
Zendesk je ena najbolj znanih programskih rešitev za upravljanje incidentov na trgu. Je enostaven za uporabo, pokriva širok nabor funkcij in je na splošno zelo dobro pregledan CMS, IMS in ITSM.
Ena od stvari, zaradi katerih je Zendesk iskana programska oprema, je ta, da je popolnoma prilagodljiv in ponuja fantastične integracije, poleg tega pa je zelo enostaven za implementacijo v vseh vidikih vašega podjetja, vključno z IMS.
Zendesk ima na voljo vrsto vodilnih v panogi vozovnic, avtomatizacije in celo analitičnih funkcij za programske rešitve za upravljanje incidentov. Programska oprema za upravljanje incidentov Zendesk ponuja vse prave rešitve na prepričljiv, enostaven za uporabo in prilagodljiv način.
Prednosti:
- Zelo enostaven za uporabo
- Popolnoma prilagodljiv
- Zmogljive funkcije
- Podrobna analitika
- Samodejno odgovarjanje
Slabosti:
- Neprilagodljive cene
Cena:
Cene Zendeska se začnejo pri 49 USD na agenta na mesec za njegov standardni paket funkcij, vendar se lahko dvignejo do 99 USD na agenta na mesec, če želite uporabiti vse funkcije.
4. BigPanda
BigPanda je rešitev za IMS, izdelana izrecno za IT operativce, ki želijo izboljšati svoj IT okvir. Medtem ko je izdajanje vstopnic, upravljanje dežurstva in reševanje problemov glavni namen tega IMS, je še vedno osredotočen na čim boljši izboljšanje obstoječega sistema.
BigPanda ima edinstvene funkcije, kot so korelacija dogodkov, podrobna analitika, analiza temeljnih vzrokov in avtomatizacija odziva na incident. To je celovita rešitev za podjetja z večjo delovno obremenitvijo, ki vam omogoča, da povečate učinkovitost obravnave incidentov, prijav in motenj.
Prednosti:
- Centralizacija opozoril
- Avtomatizirano združevanje opozoril in algoritemska korelacija opozoril
- Pametno izdajanje zahtevkov
- Pogledi za spremljanje po meri
Slabosti:
- Ni enostaven za uporabo
- Dražje od drugih rešitev na trgu
Cena:
Cene BigPanda se začnejo pri 149 USD na agenta na mesec za standardni paket za upravljanje incidentov, vendar se lahko dvignejo do 449 USD na agenta na mesec, če iščete celotno paleto funkcij, ki jih ponuja BigPanda. BigPanda ima 90-dnevno brezplačno preskusno različico, ki vam omogoča, da preizkusite vse komponente pred nakupom programske opreme.
5. OnPage
OnPage je programska oprema za upravljanje incidentov, ki se osredotoča na opozarjanje, poročanje o varnostni učinkovitosti, poročanje o incidentih in časovno seznanjene rešitve za vstopnice, ki jih podjetja prejemajo vsak dan. Ponuja vrhunski sistem za izdajo vozovnic in funkcije za določanje prednosti ter obvestila in obvestila za celotno podjetje.
Zaradi tega je OnPage vznemirljiva rešitev IMS, saj ima edinstven uporabniški vmesnik, ki je zelo enostaven za uporabo, a hkrati zelo dodelan in zapleten.
Omogoča vam, da poenostavite odzivne čase in spremenite način, kako ravnate s pogodbami o ravni storitev vaših strank.
Prednosti:
- Enostaven za uporabo
- Enostavna integracija
- Izjemen uporabniški vmesnik/UX
- Opozorila in obvestila
- Varna aplikacija za pametni telefon
Slabosti:
- Podpora samo za angleški jezik
Cena:
Cene OnPages se začnejo pri 13,99 USD na agenta na mesec za njegov standardni paket funkcij, vendar se lahko dvignejo do 29,99 USD na agenta na mesec, če iščete celotno paleto funkcij, ki jih ponuja OnPage. OnPage ima 7-dnevno brezplačno preskusno različico, ki vam omogoča, da preizkusite funkcije pred nakupom programske opreme in vrste dodatkov.
6. AlertOps
AlertOps je programska aplikacija, zasnovana za podjetja in podjetja, da jim pomaga obvladovati incidente, prihraniti čas, prihraniti denar in izboljšati ravnanje z vstopnicami. Ta programska rešitev za upravljanje incidentov omogoča agentom dostop do zelo izpopolnjenega sistema za izdajo vozovnic, ki je skrit za zelo preprostim uporabniškim vmesnikom/UX.
Obstajajo sistemi za določanje prednosti, obvestila za celotno podjetje in fantastična prilagodljivost. Zaradi česar je AlertOps odlična rešitev IMS, je ta, da ponuja neprimerljivo kontekstualizacijo, ki vam omogoča, da dežurnim strokovnjakom predstavite težave na veliko bolj preprost način, kar poveča njihovo učinkovitost.
Na voljo je tudi z odprtim API-jem brez kode, ki omogoča nemoteno integracijo s skoraj vsako obstoječo IT infrastrukturo.
Prednosti:
- Zelo enostaven za uporabo
- Razvrstitev prednosti
- Spremljanje KPI
- Izjemen sistem izdaje zahtevkov
- Obnovitev po nesreči
- Cenovno dostopne
Slabosti:
- Omejene zmogljivosti osnovnega načrta
Cena:
Cene AlertOps se začnejo pri 5 USD na agenta na mesec za njegov osnovni paket, vendar se lahko dvignejo do 23 USD na agenta na mesec, če iščete celotno paleto funkcij, ki jih ponuja AlertOps. AlertOps ponuja tudi brezplačno 14-dnevno preizkusno različico in pakete/cene po meri na povpraševanje.
7. ServiceNow
ServiceNow je fantastičen del programske opreme IMS, ustvarjen za podjetja, ki želijo zavarovati, racionalizirati in izpopolniti svoj potek dela. Poleg izdajanja vozovnic, poročanja, indeksiranja in reševanja – ta del programske opreme izboljšuje vaše obstoječe poslovne prakse, da zmanjša izpade, finančne izgube zaradi pomanjkljivosti IT in izboljša vašo izkušnjo storitev za stranke.
Nekaj njegovih ključnih prednosti je zelo enostaven za uporabo uporabniški vmesnik, ki ga spremljata odlična zasnova in enostavna izvedba. Poleg tega ServiceNow ponuja platformo za upravljanje informacijske tehnologije na enem mestu, ki vam omogoča, da centralizirate svoje storitvene operacije, prihranite denar, čas in znatno izboljšate upravljanje težav.
Prednosti:
- Gostuje v oblaku
- Odlično poročanje
- Enostavna izvedba
- Vrhunski sistem izdaje vstopnic
- Dobra podpora
Slabosti:
- Visoki vnaprejšnji stroški
- Brez lokalne možnosti
Cena:
ServiceNow ima spremenljive cene. Glede na to, kako zapleten je sistem, se lahko stroški dvignejo ali znižajo.
Medtem ko ServiceNow ponuja različne prednosti, je še vedno pomembno razmisliti o nekaterih alternativah, ki bi lahko odkrile rešitve, ki so bolje usklajene z vašimi specifičnimi zahtevami. Oglejte si druge konkurente storitve ServiceNow, da zagotovite, da lahko izberete rešitev, ki bo najbolj ustreza vašemu podjetju.
8. Spiceworks
Spiceworks ni nujno rešitev IMS, saj je bolj programska rešitev za upravljanje tehnologije. Kakor koli že, znotraj te programske opreme obstaja zelo izvedljiv sistem za upravljanje incidentov, ki vam omogoča, da izboljšate zadovoljstvo strank in poenostavite delovanje vaše službe za pomoč uporabnikom.
Z vsemi standardnimi funkcijami poročanja, analitike, objav, obvestil in določanja prednosti Spiceworks vključuje tudi vrsto edinstvenih funkcij, vključno s strokovnimi nasveti, tržnimi vpogledi in raziskavami trendov.
Ponuja vse od izdajanja zahtevkov, upravljanja e-pošte, poročanja, konfiguracije delovnega toka in vrste drugih funkcij na strani IMS.
Spletna alternativa Spiceworks je dostopna s katere koli lokacije, vendar ji manjkajo funkcije različice, ki jo gosti sami.
Prednosti:
- Celotna rešitev
- Številne edinstvene lastnosti
- Optimizirane rešitve IMS
- Odličen osnovni nadzor
- Enostavna postavitev in usposabljanje
Slabosti:
- Oglasi so lahko nadležni
- Omejevanje možnosti skaliranja
Cena:
Brezplačna je za komercialno uporabo v vseh paketih, zaradi česar je Spiceworks idealno orodje za podjetja, ki iščejo rešitve IMS, ne da bi pri tem škodovali.
9. Rundeck
Rundeck je edinstven, odprtokoden in DevOpsu prijazen sistem za upravljanje incidentov. Nenehno je uvrščen kot ena najboljših možnosti za manjše operacije in manjše odzivne ekipe. Rundeck sam po sebi ni IMS – je bolj platforma, ki vam omogoča implementacijo rešitev IMS.
Močno je osredotočen na avtomatizacijo, kar vam omogoča, da poenostavite vse, od podpore strankam, izdajanja vozovnic in odzivov na incidente. Rundeck vam bo omogočil avtomatizacijo stvari, kot so popravila, obvestila in diagnostika, kar bo močno izboljšalo učinkovitost vašega delovnega procesa.
Na voljo je tudi z edinstvenimi funkcijami, kot so sprožilci dogodkov, uravnoteženje obremenitve in samodejno razporejanje na podlagi virov.
Prednosti:
- DevOps prijazen
- Licenciranje skupnosti in predstavitev sta na voljo brezplačno
- Dobra avtomatizacija
- Vizualizacija življenjskega cikla
Slabosti:
- Ni uporabniku prijazen
- Za licenciranje podjetja se morate obrniti na njih
- Relativno zapleteno
Cena:
Rundeck ima licenco skupnosti, ki je popolnoma brezplačna in odprtokodna, vendar dobi podporo samo na forumih skupnosti. Njihova Enterprise License zahteva naročnino, vendar se boste morali obrniti na njih, da dobite ponudbo. Čeprav je zapleten v primerjavi z večino rešitev IMS, je idealen za majhna podjetja, ki se ukvarjajo z IT, zaradi neprekosljive podpore ekipe DevOps.
10. NinjaRMM
NinjaRMM je rešitev IMS, ki vam pomaga slediti, reševati in indeksirati vse vstopnice, ki prihajajo, kar zmanjšuje čas, potreben za odpravo motenj.
Ker ima noro preprost postopek implementacije, ima širok nabor funkcij. Na voljo je tudi z nekaj fantastičnimi varnostnimi funkcijami, ki vam omogočajo zaščito vaših poslovnih interesov, medtem ko sodelujete pri daljinskem upravljanju in spremljanju. Poleg tega IT strokovnjakom omogoča, da zmanjšajo čas izpada in zmanjšajo verjetnost zrušitev, saj je prijazen do DevOps.
Prednosti:
- Enostavna integracija
- Zelo uporabniku prijazen UI/UX
- Orodja za daljinsko upravljanje
- Izjemna varnost
Slabosti:
- Možnosti so za neizkušene uporabnike lahko ogromne.
Cena:
Cene NinjaRMM so prilagodljive. Cene so prilagojene, zato so lahko stroški nizki ali visoki, odvisno od tega, kaj iščete in kako zapleteno je.
Have any questions about the software you should use?
Schedule a demo with one of our customer success experts.
11. Issuetrak
Issuetrak je programska oprema za sledenje težavam, ki je zelo preprosta za uporabo. Ta preprosta, varna in gladka programska rešitev uporabnikom omogoča upravljanje poizvedb, pomoč strankam in poenostavitev njihovega dela, hkrati pa prihrani čim več denarja za izpade in zrušitve.
To je vrhunska platforma za povečanje produktivnosti in izboljšanje vašega IT okvirja prek uporabniku zelo prijaznega vmesnika. Ponuja brezhibne integracije, deluje s praktično vsemi aplikacijami drugih proizvajalcev in je popolnoma prilagodljiv.
Prednosti:
- Prilagodljiva blagovna znamka
- Korektivni in preventivni ukrepi (CAPA)
- Večkanalna komunikacija
- Redne posodobitve
Slabosti:
- Namestitev je lahko težavna
Cena:
Cene Issuetrak temeljijo na ponudbah po meri. Odvisno od vrste programske opreme in stopnje prefinjenosti, ki jo iščete, se lahko stroški dvignejo ali znižajo.
12. Upravljanje storitev Jira
Programska oprema za upravljanje storitev Jira, prej znana kot Jira Service Desk, je odlična rešitev IMS za majhne do srednje velike ekipe, ki omogoča poenostavljeno obveščanje, izdajanje vstopnic in komunikacijo v celotnem podjetju. Je prijazen do DevOps-a in je usmerjen v zmanjševanje možnih motenj in incidentov z zagotavljanjem odličnega sistema indeksiranja, razmeroma podrobnih vpogledov in analitike.
Poleg tega, da je enostavna za uporabo, enostavna in lahka programska oprema za upravljanje storitev – Jira Service Management ponuja tudi brezplačne funkcije službe za pomoč uporabnikom.
Prednosti:
- Zelo enostaven za uporabo
- Lahka
- Uporabniku prijazen uporabniški vmesnik
- Obvestila za celotno podjetje
Slabosti:
- Manjka funkcije, ki so v bistvu del industrijskih standardov
- Relativno drago
Cena:
Jira-ine cene se začnejo pri 20 USD na agenta na mesec za njihove standardne načrte, vendar se lahko dvignejo do 40 USD na agenta na mesec, če iščete celotno paleto funkcij ali več sedežev za agente (do 15 agentov). Ponujajo brezplačno različico, ki vključuje rešitve za pomoč uporabnikom in tudi zelo osnovni IMS.
13. xMatters
xMatters je platforma ITSM in IMS, osredotočena na avtomatizacijo delovnega toka, racionalizacijo notranjih procesov, poročanje in reševanje poizvedb, vstopnic in motenj. xMatters vam omogoča, da zaščitite svoje podjetje pred težavami s storitvami, tako da zagotovite podroben vpogled v vsako prijavo, kar vam omogoča, da uvedete preventivne ukrepe za reševanje težav, preden se pojavijo.
Ta platforma IMS je opremljena tudi z vseobsegajočo avtomatizacijo delovnega toka, ki vam omogoča, da zmanjšate čas izpada in vsako leto prihranite znaten znesek denarja. Ima upravljanje na klic, odlične funkcije za upravljanje incidentov in bliskovito hitre odzivne čase.
Prednosti:
- Sofisticiran
- Avtomatizira potek dela
- Izjemne funkcije razporejanja
Slabosti:
- Integracije je težko vzpostaviti
- Kompleksni uporabniški vmesnik
Cena:
Cene xMatters se začnejo pri 9 USD na agenta na mesec, vendar se lahko dvignejo do 39 USD na agenta na mesec, če iščete njihovo celotno paleto funkcij. xMatters ima tudi brezplačno različico in ponudbo po meri, če imate posebne zahteve.
14. AlloyNavigator
AlloyNavigator je sistem za upravljanje sredstev IT in IMS. V primerjavi z večino možnosti na tem seznamu je to precej zapleteno orodje in vključuje široko paleto funkcij. Čeprav ni najbolj dostopno orodje za uporabo, je noro prilagodljivo in prilagodljivo, kar pomeni, da če izvajate obsežno operacijo, lahko AlloyNavagiator prilagodite svojim specifičnim potrebam.
Ponuja popolno tehnično podporo, popolnoma nastavljiva vozlišča, module in vrhunsko storitev za stranke. Toda, ne glede na to, kako zapleteno je, ga je mogoče upravljati, odvisno od vašega pristopa k njegovi uporabi. Ta možnost je odlična za majhne in velike aplikacije na strani IMS zaradi svoje neprimerljive razširljivosti.
Prednosti:
- Izjemno upravljanje premoženja
- Razširljivo
- Razširljivo
- Moduli, ki jih je mogoče spreminjati
- Prilagajanje programske opreme
Slabosti:
- Brez osebne podpore
- Dokumentacija je lahko ogromna
Cena:
Cene AlloyNavigatorja se začnejo pri 19 USD na agenta na mesec za največ tri agente, vendar se lahko dvignejo do 79 USD na agenta na mesec, če vas zanimajo njihove poslovne funkcije. AlloyNavigator ponuja tudi brezplačno različico in brezplačno demo različice premium.
15. Opozorilo Derdack
Derdack je preprosta, enostavna za uporabo in lahka rešitev IMS za mala in srednja podjetja. Ponuja preprost način za indeksiranje, reševanje in obveščanje ljudi o kakršnih koli težavah, incidentih ali motnjah. To je dokaj preprost SaaS, ki je fantastičen za optimizacijo vašega odzivnega časa, prihranek denarja pri izpadih in zmanjševanje incidentov in motenj.
Ima preprost uporabniški vmesnik, sistem povleci in spusti, ki vam omogoča obvladovanje poizvedb, in zelo optimizirano mobilno aplikacijo, ki vam omogoča spremljanje in upravljanje incidentov, medtem ko ste na poti.
Prednosti:
- Zelo enostaven za uporabo
- Mobilna aplikacija višjega razreda
- Zelo preprost uporabniški vmesnik
- Obvestilo za celotno podjetje
- Brezhibna integracija
Slabosti:
- Majhen nabor funkcij IMS
- Posodobitve niso idealno nastavljene
Cena:
Cene Derdack Alert se lahko razlikujejo. Obrnite se na njihovo podporno osebje in razložite, kako boste uporabljali njihovo programsko opremo, in odgovorili vam bodo s ponudbo.
16. Squadcast
Squadcast je razmeroma izdelana in zapletena programska oprema za upravljanje incidentov, ki podjetjem omogoča, da z lahkoto obravnavajo velike količine incidentov in motenj. Platforma ima zapleteno ozadje z brezhibnim sprednjim delom, zaradi česar je zmogljiva, a enostavna za uporabo.
Izrecno je zgrajen za večje aplikacije in je optimiziran za zmanjšanje izpadov in kršitev SLO, izboljšanje dostave in učinkovitosti ter odpravo čim več težav, incidentov in motenj.
Prednosti:
- Enostavna integracija
- Vrhunska mobilna aplikacija
- Zelo prefinjeno
- SLO sledenje
- Opozorila za celotno podjetje
- Cenovno dostopne
- Možnosti preusmeritve
Slabosti:
- Pomanjkanje funkcij in integracij v primerjavi z nekaterimi drugimi možnostmi
Cena:
Cene za Squadcast se začnejo pri 9 USD na agenta na mesec za največ tri agente, vendar se lahko dvignejo do 19 USD na agenta na mesec. Kakor koli že, Squadcast ponuja brezplačno rešitev IMS, ki je v celoti operativna za srednje do velike poslovne aplikacije.
17. StatusCast
StatusCast je vrhunska platforma za upravljanje incidentov, poročanje IT oddelku, povečanje zadovoljstva strank in izboljšanje funkcionalnosti vašega IT omrežja. Omogoča vam nemoteno razporeditev vseh poizvedb in incidentov, hkrati pa ponuja vrhunske analitične funkcije.
Ena od stvari, zaradi katerih je Statuscast odličen IMS, je ta, da čim bolj zmanjša stroške IT z racionalizacijo komunikacije, podajanjem podrobnih poročil in ponuja izjemne zmogljivosti upravljanja in spremljanja. Prav tako vam omogoča, da sprejmete proaktivne ukrepe za preprečevanje težav, preden se pojavijo.
Prednosti:
- Lahka
- Celovit uporabniški vmesnik
- Zmogljiva analitika
- Proaktivni ukrepi
- Odlična komunikacija
Slabosti:
- Težave s prilagodljivostjo in razširljivostjo
- Drago
Cena:
Cene Statuscasta se začnejo pri 39 USD na mesec za do sto agentov in enega skrbnika, vendar se lahko dvignejo do 299 USD na mesec za pet tisoč naročnikov in deset administratorjev. Ponuja 14-dnevno brezplačno preskusno različico, ki vam omogoča, da preizkusite orodje pred nakupom (potrebna je kreditna kartica).
18. C2Atom
C2Atom je odličen ITSM, ki se izkaže za rešitev na enem mestu za upravljanje incidentov, storitev in delovnega toka. Omogoča vam, da zaradi preprostega uporabniškega vmesnika z lahkoto nastavite vse, od upravljanja delovnega toka do načrtovanja in prerazporejanja.
Druge prednosti uporabe C2Atoma so njegove izjemne varnostne funkcije za zaščito vseh podatkov v tem ITSM in vrsta funkcij za obravnavo strank in morebitnih težav, ki bi jih lahko imeli z vašo storitvijo. Poleg tega je poln avtomatizacije storitev, AI, poročil o artiklih, analitike in funkcij upravljanja sredstev.
Prednosti:
- Rešitev za upravljanje incidentov v oblaku ali lokalna rešitev
- S funkcijami
- Interaktivni GUI
- Forumi za usposabljanje, dokumenti in spletni seminarji
Slabosti:
- Pomanjkanje prilagajanja nekaterih funkcij
Cena:
Cene C2Atom se začnejo pri 50 USD na agenta na mesec za preproste funkcije, kot je izdaja vozovnic, vendar se lahko dvignejo do 65 USD na agenta na mesec, če iščete sočasno različico. Priložen je demo preizkus ter ponudbe po meri in cene glede na vaše zahteve.
19. Amixr
Amixr je zelo preprosta, enostavna in lahka programska oprema ITSM. Omogoča vam, da indeksirate svoje incidente, pošiljate poročila, jim dajete prednost in jih obdelujete z največjo lahkoto. Morda ni najbolj izpopolnjeno orodje na seznamu, vendar je najboljša možnost za lastnike podjetij, ki želijo nekaj, kar je cenovno ugodno in enostavno za uporabo.
Ponuja brezhibno integracijo z aplikacijami drugih proizvajalcev, je odličen za rotacijo dežurstva in ponuja dostojno analizo in vpogled v poizvedbe, ki jih prejmete, tako da lahko vidite, kaj je treba pozneje izboljšati. Zagotavlja nekatere funkcije avtomatizacije in je predvsem v oblaku, vendar je lahko na mestu, če se naročite na najdražjo različico.
Prednosti:
- Enostavno in naravnost
- Skromno poročanje in analitika
- Obvestila in obvestila za celotno podjetje
Slabosti:
- Ni idealno za večje organizacije
Cena:
Cene Amixr se začnejo pri 9 USD na mesec za stvari, kot so SMS in telefonski klici, vendar se lahko dvignejo do 19 USD, če iščete funkcije avtomatizacije. Imajo tudi brezplačno različico, ki je primerna za osnovno opozarjanje in upravljanje dežurstva.
20. Zenduty
Zenduty je izjemno razširljiva rešitev IMS, ki je idealna za vse vrste poslovnih operacij. Dokler obravnavate stranke, incidente, motnje in poizvedbe, vam Zenduty nudi rešitev na enem mestu za vse povezane stvari.
Vključuje osnovne funkcije IMS, kot so opozarjanje, določanje prednostnih nalog in upravljanje dežurstev, ponuja pa tudi razburljivo funkcionalnost, kot sta sledenje in spremljanje sredstev. Je odlično orodje za centralizacijo in delovni potek odzivanja na incidente brez trenja. Prav tako je prilagodljiv, kar vam omogoča, da z lahkoto oblikujete orodje za svoje posebne potrebe.
Prednosti:
- DevOps prijazen
- Prilagodljivo
- Razširljivo
- S funkcijami
- Kontekstualizacija
Slabosti:
- Brez baze znanja
Cena:
Cene Zenduty se začnejo pri 19 USD na agenta na mesec za SSO in osnovne rešitve za odzivanje na incidente. Kljub temu se lahko premaknejo do 39 USD na agenta na mesec, če iščete neomejene podatke in popolne skrbniške funkcije.
21. Cortex XSOAR
Cortex XSOAR je vrhunski varnostno usmerjen ITSM z vrsto inovativnih funkcij, ki se večinoma spuščajo v čim večjo avtomatizacijo procesov IMS. To orodje je znano po svoji neprebojni varnosti, ima odlično integracijo z vsemi aplikacijami in zmanjšuje čas izpada vaših strežnikov in storitev.
Stvari, zaradi katerih je Cortex XSOAR tako pomemben igralec na trgu, so funkcije upravljanja in spremljanja. Omogočajo vam, da nadzirate, orkestrirate in komunicirate z večino stvari, ki se dogajajo v oblaku. Je zelo usmerjena v kibernetsko varnost.
Prednosti:
- Varnostno usmerjeno
- Fantastična integracija
- Enostavno prilagajanje
- Enostavno upravljanje
Slabosti:
- Drage, a prilagodljive cene
- Za namestitev je potrebna pomoč prodajalca
Cena:
Cortex XSOAR ponuja cenovne načrte po meri. Za več informacij se obrnite na njihovo podporno osebje.
22. PagerDuty
PagerDuty je izjemen IMS in CMS. Omogoča vam, da z avtomatizacijo odvzamete veliko dela službi za pomoč uporabnikom. Ima vse standardne funkcije IMS in se močno osredotoča na povečanje produktivnosti, zmanjševanje izpadov in povečanje dobička z zagotavljanjem izjemne podrobne komunikacije in kontekstualizacije težav.
Zaradi česar je PagerDuty edinstven je, da tudi z vsemi standardnimi funkcijami IMS vključuje napredne algoritme umetne inteligence in uporablja strojno učenje, da nenehno izboljšuje svojo storitev in jo oblikuje natančno za vaše potrebe.
Prednosti:
- AI in ML
- Vse standardne funkcije IMS
- Upravljanje na klic
- Preusmeritev klica
- Vrhunska varnost
Slabosti:
- Kompleksno
- Togost cen je lahko za nekatere težava
Cena:
PagerDuty ima brezplačno možnost za majhne ekipe. Profesionalni paket je 19 USD na uporabnika na mesec za enotni vhod, integracije zahtevkov, e-pošto in podporo za klepet. Stane 39 $ na agenta na mesec, če iščete neomejen dostop do podatkov in napredne integracije ITSM.
23. Splunk On-Call
Splunk je eden najstarejših in najbolj uveljavljenih IMS na trgu. Uporabljajo ga in mu zaupajo podjetja vseh velikosti in je znan po zagotavljanju osnovnih funkcij IMS na poenostavljen in enostaven način.
To je platforma, ki temelji na oblaku, z veliko varnostnimi grožnjami in funkcijami za odkrivanje anomalij, hkrati pa ima zelo uporabniku prijazen sprednji del in GUI. Poleg funkcij IMS, kot so klici, preusmerjanje, obvestila in poročanje – Splunk ponuja funkcije selitve v oblaku ter storitvena orodja za upravljanje in spremljanje IT.
Prednosti:
- Dobro uveljavljeno
- Pogosto posodobljen
- Enostaven za uporabo
- Lastnosti avtomatizacije
Slabosti:
- Ekskluzivno v oblaku
Cena:
Splunk ponuja cene po meri. Priložen je demo preskus, ki vam omogoča, da preizkusite njegove funkcije pred nakupom.
24. Freshservice
Freshservice je celovit ekosistem ITSM, ki vam omogoča upravljanje, nadzor in interakcijo z vsemi incidenti, ki se pojavijo v poslovanju vašega podjetja. Omogoča vam obravnavanje poizvedb strank, indeksiranje incidentov in pospeševanje zagotavljanja storitev z izjemno hitrostjo.
Freshservice-jeve zmogljivosti za upravljanje incidentov ponujajo tudi rešitve umetne inteligence, zaradi katerih je praktično brez napora obravnavanje vseh prijav, najava težav in njihovo odpravljanje z rekordno hitrostjo z rekordno donosnostjo naložbe.
Prednosti:
- Odlična razširljivost
- Fantastična varnost
- Celotna rešitev
- Celotna rešitev
- Ogromna baza virov
Slabosti:
- Osredotočeno na skrb za interno bazo strank
- Pomanjkanje integracij družbenih medijev
Cena:
Cene Freshservice se začnejo pri 19 USD na agenta na mesec za celovito obvladovanje incidentov, vendar se lahko dvignejo do 109 USD na agenta na mesec, če iščete ekskluzivne funkcije.
25. Podpora SolarWinds
Programska oprema SolarWinds Service Desk je še ena celovita rešitev za upravljanje in spremljanje incidentov in IT storitev. Uporablja umetno inteligenco za zbiranje, indeksiranje, konsolidacijo, kontekstualizacijo in določanje prednosti dohodnih vstopnic. Vse težave je mogoče popraviti, preden postanejo pogost pojav.
Ima zanimiv sistem podvojitve, ki preprečuje, da bi se vaš nabiralnik prepolnil z enakimi zahtevami. Ponuja tudi standardizacijo upravljanja zahtev po storitvah. To je idealno zaradi dvokončne narave sistemov ITSM, saj omogoča optimalno upravljanje, spremljanje in interakcijo med vsemi stranmi.
Vključuje tudi portal storitev za zaposlene, kjer lahko agenti najdejo odgovore na pogosta vprašanja, ki bi jih lahko zamenjali za resnejši incident.
Prednosti:
- Celotna rešitev
- Sistem podvajanja
- Kontekstualizacija
- Odlična komunikacija
- Funkcije za odkrivanje tveganja
- Razporeditev prednosti in objave
Slabosti:
- Zmeden uporabniški vmesnik
- Lackluster funkcija iskanja
Cena:
Cene SolarWinds temeljijo izključno na povpraševanju, saj ima vsako povpraševanje ponudbo po meri. Odvisno od vrste programske opreme in stopnje prefinjenosti, ki jo iščete, je cena lahko dostopna ali draga.
Primerjava 5 najboljših programov za upravljanje incidentov
LiveAgent
LiveAgent je z dobrim razlogom na samem vrhu našega seznama. Ponuja najboljšo komplet funkcij po dostopnih cenah. Poleg tega, da dosledno prekaša večino svoje konkurence, ima razumno oznako ceno, je enostaven za uporabo in zagotavlja razširljivo upravljanje incidentov rešitev.
Poleg tega ponuja sporočila v realnem času, poročanje, analitiko, obsežno baza znanja in samopostrežna portal za stranke. Odlikuje se pri prilagajanju, integraciji in ima vsekanalno komunikacijo. Cene za LiveAgent se začnejo pri 9 USD.
Discover new features each time you login
LiveAgent is a multi-channel help desk software that offers numerous advanced features. Learn about them all.
Freshdesk
Freshdesk je še en uspešen kandidat za prestol najboljšega IMS na trgu. Ponuja vrsto funkcij, med katerimi je najpomembnejša relativno sofisticirano upravljanje incidentov in vstopnični sistem.
Tako kot LiveAgent podpira takojšnje sporočanje, analitiko in poročanje v realnem času ter ima sodobno bazo znanja. Je prilagodljiv, kar vam omogoča, da ga uskladite z obstoječo zasnovo spletnega mesta. Podpira tudi večkanalno komunikacijo.
Zendesk
Zendesk zaseda prvo mesto na različnih seznamih, ker je ena najboljših rešitev IMS na trgu. Podpira široko paleto aplikacij, ima bazo znanja, ponuja večkanalno komunikacijo in je tudi ena izmed cenovno ugodnejših možnosti na trgu.
Čeprav je cenovno ugoden, ni brez pomanjkljivosti. Aplikacija za telefon je manj kot idealna in se nagiba k zrušitvi, uporabniški vmesnik pa je poln možnosti.
Spiceworks
Služba za pomoč uporabnikom Spiceworks je rešitev IMS z najboljšo ceno, saj je popolnoma brezplačna za komercialno uporabo. Je enostaven za uporabo, vendar ima skromen nabor funkcij. Manjkajo tudi preproste integracije, možnosti prilagajanja in večkanalna komunikacija.
Nazadnje je zapletena za nastavitev in nima mobilne podpore, kar otežuje spremljanje v realnem času.
Splunk On-Call
Splunk On-Call ni mogoče šteti za čisti IMS, saj ponuja vrsto drugih funkcij, ki ne spadajo v to kategorijo. Med svojim skromnim številom funkcij ponuja pošiljanje sporočil, večkanalno komunikacijo, določanje prioritet in kontekstualizacijo.
Na koncu je uporabniški vmesnik precej zapleten in je izključno v oblaku, zaradi česar ni primeren za poslovne aplikacije.
Sistem podpore po e-pošti | Capterra ocena | Brezplačna različica | Brezplačen preizkus | Začetna cena |
LiveAgent | 4.7/5 (približno 1.000 ocen) | DA | DA | $9 na agenta/mesec |
Freshdesk | 4,5/5 (približno 2,3 tisoč ocen) | DA | DA | $18 /mesec |
Zendesk | 4,4/5 (približno 2,6 tisoč ocen) | NE | DA | $19 /mesec |
Spiceworks | 4.4/5 (493 ocene) | DA | DA | N/A |
Splunk On-Call | 4,5/5 (30 ocen) | NE | DA | $19 /mesec |
Zaključne misli
Ne glede na to, v kateri panogi ste, če se soočate z incidenti, motnjami ali uporabljate sistem za izdajo vozovnic, imate lahko koristi od uporabe IMS. IMS vam ne pomaga samo pri poenostavitvi vašega delovnega procesa in prihrani denar z zmanjšanjem izpadov. Omogoča tudi interno izboljšanje obstoječega okvira IT, s čimer zagotovite, da se večina težav in motenj sploh ne zgodi. To je način, kako ohraniti stvari na pravi poti in vzpostaviti vzajemno koristne odnose s strankami.
Maximize your chances of success
LiveAgent streamlines your workflows, manages multiple communication channels, and ultimately improves your relationship with customers.
Frequently Asked Questions
What is incident management software?
An incident management software is a software solution that allows you to resolve, index, and file your tickets and complaints in an organized fashion, further streamlining your efficiency and workflow.
Why do you need incident management software?
Companies lose around 700 billion dollars a year on downtime, and IMS solutions help minimize the losses through anticipation, great records, and visibility.
What is the difference between incident management software and a help desk?
Incident management software is solely for solving and indexing incidents and disruptions, while a help desk is for all customer queries.
What's the difference between cloud-based and on-premises incident management software?
Cloud-based IMS solutions are usually faster, cheaper, and better for small to mid-sized businesses, and they don’t require much maintenance from the user. On-premises software solutions are typically reserved for large-scale operations with on-site IT departments.
What is an omnichannel incident management software solution?
An omnichannel incident management software solution simply means that it works enterprise-wide, allowing you to announce, notify, and handle custom reports and tickets on a wide scale.
What are the benefits of using incident management software?
IMS solutions help companies save money, improve service reliability, streamline their workflow, and provide better service to their customers.
How to choose the best incident management software?
Before you make a choice, you’ll have to know what you need. Assemble a list of all the features you want your IMS to have, your budget, and your capabilities, and pick an IMS accordingly.
How much does incident management software cost?
That usually depends on several categories: the sophistication of the software, the number of agents working with the IMS, the provider itself. Some IMS solutions are free of charge.
How does incident management software work?
Think of incident management software as a centralized tool for notifying, analyzing, and automating the ticketing, disruption, and reports to provide faster resolutions, less downtime, and save money.
Why is quality assurance important for incident management software solutions?
Quality assurance is a staple of businesses across the globe, and since IMS solutions handle tickets, reports, and inquiries, you'll always want to select the best one available.
Delite ta članek
Učinkovita programska oprema za odhodni klicni center
Izboljšajte svojo prodajo in trženje s programsko opremo za odhodni klicni center LiveAgent. Brez pristojbine za namestitev, 24/7 podpora, in brez potrebe po kreditni kartici. Preizkusite 14-dnevno brezplačno različico in optimizirajte odnose s strankami z integrirano CRM rešitvijo. Pridružite se podjetjem, kot so Forbes in Airbus, ter izkoristite vse prednosti večkanalne platforme.
Prava programska oprema za pomoč za vsak zagon
Zagotovite izjemno podporo s platformo LiveAgent za startupe. Brezplačnih 6 mesecev in 50% popust. Prijavite se zdaj!
Naredite to s platformo za vključevanje strank
LiveAgent izboljšuje zadovoljstvo strank z večkanalno platformo za sodelovanje s strankami. Oglejte si prednosti LiveAgenta in se prepričajte sami.
Empatija pri storitvah za stranke
Preberite več o empatiji pri storitvah za stranke in načinih, kako lahko z vključevanjem empatičnih izjav izboljšate splošne storitve za stranke/podporo.