Cenik LiveAgent

7 ali 30 dni brezplačnega preizkusa
Brezplačni preskus za 7 dni z brezplačno e-pošto ali 30 dni z e-pošto podjetja
Kreditna kartica ni potrebna Nadgradite in plačajte sproti Brez pogodb Brez stroškov nastavitve Prekličite kadar koli
Posel
Podjetje
Prihranite do 20 % z letnim obračunavanjem

Načrt podjetja vključuje

  • Vse funkcije iz velikega načrta
    Pridobite vse velike funkcije LiveAgent
  • Posebni upravitelj ključnih računov
    Dobili boste namenskega pomočnika LiveAgent
  • Prednostna podpora
    Vašim poizvedbam bomo dali prednost
  • Podprta integracija Whatsapp
    Pomagali vam bomo integrirati vaš WhatsApp
  • Nastavitev zaračunavanja po meri
    Zaračunavanje bomo prilagodili vašim željam
  • Upravljanje načrtovanih izdaj
    Zagotovite si prilagojeno obdobje vzdrževanja in urnik posodobitev
  • Klic in poročila o pregledu storitve
    Zagotovite si redno pokličite za pregled storitve, da se pogovorite o kakovosti storitev, predlagate izboljšave in prejmete prilagojeno poročilo o prijavah, poslanih naši skupini za podporo
  • Do 40 vlog po meri
    Ustvarite po meri vloge za podporne agente v vaši organizaciji
  • Baza znanja na več ravneh
    Ustvarite več razl. različne baze znanja na različnih domenah z enim računom LiveAgent
  • Integracija podprtih kanalov
    Poiščite pomoč pri nastavitvi kanalov

Enterprise

Celovita poslovna rešitev z dodatno podporo & ekskluzivne storitve

$69 /agent

na mesec zaračunano letno
ali $85 iz meseca v mesec

LiveAgent help desk software for enterprise

Iščete nekaj dodatnega za svoje podjetje?

Ni vam treba iskati več. LiveAgentov paket Enterprise je prava izbira za vas! Poleg vseh orodij, ki jih poznate iz prejšnjih načrtov, dobite dodatne storitve, kot so prednostna podpora strankam, podprte integracije, razpored posodobitev po meri in drugo. Oglejte si celoten seznam storitev in ugotovite, kako lahko izkoristite paket Enterprise.

Ste v dobri družbi

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

* Storitev se zaračuna po ceniku, ki ga najdete v spodnji popolni primerjavi paketov

Primerjajte načrte

Primerjajte naše načrte in izberite najboljšega zase

Large icon

Veliko podjetje

$49/agent/mesec/letno
$49/agent/month/annualy
Enterprise icon

Enterprise

$69/agent/mesec/letno

Komunikacijski kanali

Portal za stranke
Nastavite portal za stranke skupaj z bazo znanja, forumom in pogostimi vprašanji. Funkcija portala za stranke
DA DA DA DA DA Kontaktni obrazci – gumbi za stik z nami
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3 10 20 1 200 Kontaktni obrazci – na strani
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3 10 20 1 200 Slack obvestila
Prejmite obvestilo Slack vsakič, ko prejmete novo prijavo ali odgovor na prijavo v LiveAgent. Funkcija obveščanja Slack
DA DA DA DA DA Forum strank
Ustvarite forum spletne skupnosti za svoje uporabnike. Opolnomočite jih, da postavljajo vprašanja, dajejo odgovore in vodijo razprave. Funkcija foruma strank
DA DA DA DA DA Izdajanje e-poštnih vozovnic – dohodni e-poštni računi
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
1 10 40 1 100 Izdajanje e-poštnih vozovnic – odhodni e-poštni računi
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
1 10 40 1 100 Gumb za klepet v živo
Pridobite zaupanje strank in povečajte prodajo s prilagojeno podporo v klepetu v živo v realnem času. Funkcija klepeta v živo
1 3 10 1 50 Proaktivna povabila na klepet
Pritegnite obiskovalce svojega spletnega mesta tako, da jih povabite na klepet z vašimi agenti. Funkcija proaktivnih povabil na klepet
0 DA DA 0 DA Gumbi za povratne informacije
Spodbudite stranke, da vam pošljejo nove zamisli in povratne informacije za prihodnji razvoj. Funkcija za povratne informacije in predloge
0 DA DA 0 DA Viber
Odgovorite na sporočila Viber neposredno z nadzorne plošče LiveAgent. Funkcija Viber
1 račun 2 računa DA 0 DA Twitter
Spremljajte edinstvene ključne besede in odgovarjajte na tvite, ki zahtevajo ukrepanje. Vsi odgovori, ki jih ustvari LiveAgent, se pošljejo kot tviti. Funkcija Twitterja
1 račun 2 računa DA 0 DA Facebook & Instagram
Odgovarjajte na Facebook sporočila, objave, komentarje ali omembe neposredno iz LiveAgent. Funkcija Facebook
1 račun 2 računa DA 0 DA WhatsApp 0 0 1 račun 0 DA Podpora klicnega centra/video klic
Povečajte izhodno prodajo in izboljšajte zadovoljstvo strank z našo funkcijo videoklica. Bodite osebni in ne pozabite se nasmejati! Funkcija video klica
DA DA — DA Podpora klicnega centra/glasovni klic
Izberite svoj VoIP ponudnika s seznama naših partnerjev, nastavite neomejeno število agentskih naprav in začnite sprejemati telefonske klice neposredno iz brskalnika. Podpora za klicni center
DA DA — DA

Upravljanje pogovorov

Zgodovina vstopnic
Shrani vse vstopnice in prepise klepetov za nedoločen čas.
Kadar koli dostopajte do vseh preteklih vstopnic, pogovorov in posnetkov klicev za zagotavljanje kakovosti, pravne namene ali usposabljanje.
Neomejeno Neomejeno Neomejeno 7 dni Neomejeno Združi vstopnice
Ste prejeli več prijav o isti težavi in jih želite združiti? Brez problema! Uporabite našo funkcijo za združitev vstopnic.
DA DA DA DA DA Polja vstopnic po meri
Ste izvedeli nekaj dragocenih informacij? Ustvarite polje za vstopnice po meri in ga dodajte na ploščo z informacijami o vstopnicah. Funkcija polja vstopnic po meri
DA DA DA DA DA Deljene vstopnice
Ste prejeli vstopnico z več zahtevami? Razdelite vstopnico na dve in vsako dodelite drugemu agentu/oddelku. Funkcija razdeljene vstopnice
DA DA DA DA DA Interne vstopnice
Ustvarite notranjo opombo za svoje sodelavce. Opombe so vidne samo agentom, zato ni treba skrbeti, da bodo drugi končni uporabniki ali stranke videli vaše zasebne opombe. Interne vstopnice
DA DA DA DA DA Priponke
Preprosto povlecite in spustite priloge (slike, glasba, video, dokumenti itd.), da jih delite s svojimi strankami. Funkcija prilog
DA DA DA DA DA Množične akcije vstopnic
Izberite več vstopnic hkrati in zaženite množična dejanja, da prihranite čas. S to funkcijo lahko razrešite, prenesete ali izbrišete več vstopnic z enim klikom. Funkcija množičnih akcij vstopnic
DA DA DA DA DA Za reševanje algoritma
Samodejno določite prednost prijavam, ki jih je treba rešiti v skladu s pogodbami o ravni storitev (SLA) ter datumom in uro, ko so bile prejete. Funkcija za rešitev
DA DA DA DA DA Anketa o zadovoljstvu z vstopnicami
Samodejno pošiljanje e-poštnih sporočil z anketo o zadovoljstvu z vstopnicami po vsaki interakciji, da zagotovite, da vaše stranke prejmejo visokokakovostno storitev.
DA DA DA DA DA Oznake po meri
Dodajte oznake po meri za organiziranje in filtriranje vstopnic, medtem ko si na prvi pogled ogledate njihovo vsebino.
DA DA DA DA DA Filtri vstopnic po meri
Ustvarite edinstvene filtre vstopnic za lažje iskanje in filtriranje. Funkcija filtrov vstopnic po meri
3 filtri/agent 5 filtrov/agent 20 filtrov/agent 1 filter/agent 100 filtrov/agent Opombe agenta k vstopnici s
Dodajte zasebne opombe vstopnicam. Zasebne opombe so vidne
samo agenti, tako da vam ni treba skrbeti, ali jih bodo vaše stranke ali drugi končni uporabniki videli. Opombe agenta k funkciji vstopnic
DA DA DA DA DA Nadzorne plošče v realnem času
Pregled vaše statistike uporabe v realnem času.
DA DA DA DA DA Prestopi z vozovnicami
Prenesite vstopnice zastopnikom ali oddelkom, ki so najbolje opremljeni za njihovo obdelavo z enim klikom.
DA DA DA DA DA Urejevalnik WYSIWYG
Uporabite naš urejevalnik WYSIWYG za oblikovanje vsebine vaših e-poštnih sporočil, e-poštnih predlog in člankov v zbirki znanja. Funkcija urejevalnika WYSIWYG
DA DA DA DA DA Več zavihkov vstopnic
Ali rešujete več kot eno prijavo hkrati? Brez problema! Odprite več zavihkov vstopnic v aplikaciji LiveAgent in po potrebi preklapljajte naprej in nazaj. Funkcija več zavihkov vstopnic
DA DA DA DA DA Delovni čas
Kdaj ste na voljo za pomoč svojim strankam? Sporočite jim s funkcijo delovnih ur
DA DA DA DA DA Oddelki
Ustvarite oddelke za prodajo, trženje in tehnično podporo za lažje usmerjanje vstopnic in delitev odgovornosti.Funkcija oddelkov
1 10 30 1 100 Vloge v oddelkih — — — — DA Odgovori v pločevinkah
Pospešite svoje odgovore z uporabo vnaprej določenih zaporedij besedila. Funkcija vnaprej pripravljenih odgovorov
20 100 500 0 1000 Stiki & Skupine
Segmentirajte stranke glede na zanimanja, starost, narodnost ali katero koli drugo meritev. Funkcija stikov & Funkcija skupin
DA DA DA DA DA Vnaprej določeni odgovori
Ustvarite vnaprej določene odgovore za poizvedbe podpore, na katere je mogoče odgovoriti s splošnim odgovorom. Funkcija vnaprej določenih odgovorov
20 100 500 0 1000 Prepisi klepetov
Ali vaše stranke potrebujejo kopijo pogovora, ki so ga imele z vami? Pošljite jim prepise klepetov po e-pošti.
DA DA DA — DA Deljenje datotek prek klepeta
Naš klepet v živo podpira skupno rabo datotek JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF in TXT.
DA DA DA DA DA Mobilni telefon
Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končano t okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končanot okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končanot okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končanot okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končanot okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končanot okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končano t okno

Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
DA DA DA DA DA Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
DA DA DA DA DA Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
DA DA — DA Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
DA DA DA — DA Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
DA DA — DA Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
DA DA — DA IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
DA DA — DA V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
DA DA — DA Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
DA DA — DA Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
0 0 3 0 40

Prilagajanje

Ključi API-ja / omejitve hitrosti
Povežite različne programe, programsko opremo ali orodja z LiveAgentom in avtomatizirajte nešteto opravil. Funkcija API
1 5 10 — 100 Predloge za e-pošto strank
Konfigurirajte e-poštne predloge za svoje stranke in agente. Vse e-poštne predloge, ki jih pošlje LiveAgent, je mogoče oblikovati kot HTML ali navadna besedilna e-poštna sporočila. Funkcija e-poštnih predlog
DA DA DA DA DA Pravila & Pravila časa
Ustvarite sprožilce po meri, pravila avtomatizacije in časovna pravila, da pospešite ponavljajoče se naloge, ki ne zahtevajo pozornosti vaših agentov. Pravila in Funkcija časovnih pravil
DA DA DA DA DA Igrifikacija
Motivirajte, zabavajte, povečajte produktivnost in spodbujajte sodelovanje v skupinah. Funkcija gamification
DA DA DA DA DA Prilagoditev gradnikov kontaktnega obrazca
Izberite pripomoček obrazca za stik iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal estetiki vašega podjetja.
DA DA DA DA DA Prilagajanje pripomočkov za klepet
Izberite pripomoček za klepet iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal barvni paleti vašega podjetja.
DA DA DA DA DA Prilagoditev pripomočkov za povabila na klepet
Izberite obliko povabila za klepet iz naše galerije predlog in jo prilagodite svojim potrebam.
DA DA DA — DA Konfiguracija zvoka
Prilagodite ali onemogočite vse zvoke obvestil, ki jih slišite v LiveAgentu. Izbirajte med našimi obstoječimi zvoki ali naložite svoje datoteke. Funkcija konfiguracije zvoka
DA DA — DA Iskanje & zamenjati
LiveAgent lahko samodejno poišče določene nize v vsakem dohodnem sporočilu in jih zamenja z nečim drugim, preden se prikažejo ali shranijo v bazi podatkov. Iskanje & funkcija zamenjave
DA DA — DA Prilagoditev pripomočkov za klice
Ustvarite privlačne pripomočke za klice ali izberite iz naše galerije predlog. Prilagodite kateri koli obstoječi dizajn glede na svoje potrebe.
DA DA DA DA DA Prilagoditev pripomočkov za video klice
Ustvarite privlačne pripomočke za videoklice ali izberite obstoječi dizajn iz naše galerije predlog. Prilagodite katero koli obstoječo predlogo glede na svoje potrebe.
— — DA — DA Baza znanja
Ustvarite kategorije na portalu za stranke na podlagi vaših izdelkov, storitev ali vrst strank. Dodajte članke v bazi znanja, forume ali table s povratnimi informacijami. Baza znanja
1 – privzeto 1 2 1 – privzeto 10 Baza več znanj
Večkratna baza znanja* vam daje priložnost, da ustvarite neomejeno število ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak od njih svoj edinstven dizajn , nastavitve in vsebina. Zbirka znanja
19 USD / mesec / na račun DA Brez blagovne znamke
Odstranite blagovno znamko LiveAgent iz oken in gumbov za klepet v živo, baze znanja/portala za stranke, oken in gumbov za klice, kontaktnih obrazcev, obrazcev za povratne informacije in e-pošte predloge.
— 19 USD / mesec / na račun 19 USD / mesec / na račun — DA

Več o tem izvornem besediluIzvorno besedilo je obvezno, če želite pridobiti dodatne informacije o prevodu
Pošljite povratne informacije
Stranska podokna
Zgodovina
Shranjeno
Prispevajte
Število znakov je omejeno na 5.000 znakov. Če želite prevesti več, uporabite puščice.

Nazaj

Naprej

Končano

Poročanje

Pregled analitike
Pridobite pregled svoje podpore strankam. Oglejte si, kdo je v interakciji z vašim podjetjem, in spremljajte storitev, ki jo prejemajo. Funkcija pregleda analitike
DA DA — DA Poročilo o uspešnosti
Spremljajte uspešnost svojih agentov za podporo. Poglejte, kdo je najbolj produktiven, kdo ima raje e-pošto kot klepete v živo in kdo zagotavlja dosledne rezultate skozi čas. Funkcija poročila o uspešnosti
DA DA — DA Poročilo agenta
Ustvarite poročila agentov za delovni čas, odgovorjene vstopnice, klepete, klice, prodajo, ocene in drugo za določeno časovno obdobje. Funkcija poročila agenta
DA DA — DA Ocene agentov
Ustvarite poročila o ocenah agentov skupaj s komentarji strank. Funkcija ocen agentov
DA DA — DA Poročilo oddelka
Ustvarite poročila o številu odgovorjenih prijav, klepetov, klicev in drugega v posameznem oddelku v določenem časovnem obdobju. Funkcija poročila oddelka
DA DA — DA Poročilo o kanalu
LiveAgent vam ponuja podrobne vpoglede v vsak komunikacijski kanal: e-pošta, klepet v živo, klicni center, kontaktni obrazci, Instagram, Facebook sporočila, Tweeti itd. . Funkcija poročila o kanalu
DA DA — DA Poročilo o oznakah
Ustvarjanje poročil o oznakah za določeno časovno obdobje. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Funkcija poročil o oznakah
DA DA — DA Zgodovina vstopnic
Filtrirajte vstopnice po dnevu, tednu, mesecu, letu ali časovnem obdobju po meri, da ustvarite poročilo o zgodovini vstopnic. Ugotovite, kateri oddelki so imeli največ dodeljenih prijav, kateri agenti so jih rešili, njihova trenutna stanja in drugo.
DA DA — DA Moje delovno poročilo
Ustvarite poročila o delu, ki ste ga opravili v
dan, teden, mesec, leto ali v časovnem obdobju po meri. Ugotovite, koliko vstopnic vam je bilo dodeljenih, s katerega kanala so prišle in njihov trenutni status.
DA DA — DA Razpoložljivost agenta za klice, klepete, vstopnico
Spremljajte razpoložljivost svojih agentov in natančno preverite, kdaj so na spletu (datum, ure, od, do). Funkcija razpoložljivosti agenta
DA DA — DA Klic, dosegljivost klepeta
Ustvarite poročila o razpoložljivosti vsakega agenta za sprejemanje klicev in klepetov. Odkrijte, kdo je najbolj vključen in kdo mora povečati svojo podporo.
DA DA — DA Klic, klepet, nalaganje vstopnic
Ugotovite, kateri agenti so imeli največ prijav, klicev in klepetov, da primerjate in optimizirate delovne obremenitve svojega agenta.
DA DA — DA

Integracije

Integracije
Pridobite dostop do vseh vtičnikov LiveAgent in integracij z drugimi programskimi rešitvami za poenotenje in poenostavitev vašega poteka dela.
DA DA DA — DA

Podpora in storitve

Storitev za stranke
Nudimo 24/7 podporo strankam vse leto. Stopite v stik z nami prek klepeta v živo, e-pošte, telefona, družbenih medijev ali prek našega portala za stranke. Ponujamo tudi večjezično podporo.
po najboljših močeh 24/7 24/7 po najboljših močeh 24/7 Nastavitev bele rokavice
Udobno se namestite in se sprostite, medtem ko bomo za vas nastavljali vaš račun LiveAgent. Prijavite se v sistem službe za pomoč uporabnikom, pripravljen za uporabo, ki bo povečal produktivnost vašega agenta in izboljšal vaše storitve za stranke.
DA DA DA DA DA Aplikacije za iPhone/Android
Nudimo aplikacijo LiveAgent za operacijska sistema Android in iOS. Funkcija mobilnih aplikacij za iPhone/Android
DA DA DA DA DA Podpora za več jezikov
LiveAgent trenutno podpira prevode v 45 jezikov, novi pa se redno dodajajo. Funkcija podpore za več jezikov
DA DA DA DA DA Podpora za več spletnih mest
Imate več podjetij, izdelkov ali poddomen z edinstvenimi spletnimi mesti? Ni problema, LiveAgent lahko pridobi in poenostavi vse vstopnice v en sam račun LiveAgent.
DA DA DA DA DA Podpora za več znamk
Ustvarite več zbirk znanja za vsakega od svojih izdelkov, blagovnih znamk ali skupin uporabnikov.
DA DA DA DA DA Strojna oprema IP telefona
Se počutite bolj udobno pri uporabi strojne opreme telefona? Brez problema! Povežite ga z LiveAgentom, da na njem sprejemate klice. Ni vam treba uporabljati programskih telefonov ali sprejemati klicev v brskalniku, če vam to ni všeč.
DA DA DA DA DA Usposabljanje za izdelke (spletno usposabljanje iz oči v oči)
Načrtujte usposabljanje za LiveAgent za svojega vodjo podpore, da mu pomagate bolje razumeti orodje ali mu pomagate pri nekaterih konfiguracijskih izzivih, na katere bo morda naletel na poti z LiveAgentom .
DA DA — DA Višji vodja računa
Podpora upravitelja računa kot neposredne kontaktne točke. Upravitelj računa se lahko zagotovi na zahtevo v velikem načrtu za račune z več kot 50 agenti.
— — DA — DA Posebna ekipa za vkrcanje
Zagotovite si pomoč pri nastavitvi v belih rokavicah od naše ekipe strokovnjakov, ki vam bo pomagala začeti uporabljati orodja in funkcije LiveAgent.
— — — DA

Varnost in dovoljenja

Podatkovni center EU/ZDA/UK/SG
Trenutno imamo več podatkovnih centrov po vsem svetu. Naše račune strank nameščamo na najboljšo možno strežniško točko, odvisno od tega, kje se nahajajo, in ob upoštevanju njihove nacionalne zakonodaje. Več podatkovnih centrov
DA DA DA DA DA Integracija SpamAssassin
Prihranite čas in se borite proti neželeni pošti s samodejnim filtriranjem neželene pošte. LiveAgent implementira SpamAssassin anti-spam platformo, ki blokira spam. Funkcija filtrov za neželeno pošto
DA DA DA DA DA Omejitev dostopa do agentske plošče
Omejite število številk IP, ki imajo dostop do vaše agentske plošče.
DA DA DA DA DA Upravljanje pravilnika o geslu
LiveAgent zagotavlja, da geslo, ki ga izberete za svoj račun, ni bilo ogroženo v prejšnjih kršitvah podatkov.
DA DA DA DA DA Preverjanje v dveh korakih
Zaščitite svoj račun LiveAgent z geslom in dodatno kodo iz mobilne aplikacije Google Authenticator. Funkcija preverjanja v dveh korakih.
DA DA DA DA DA Šifriranje HTTPS
Vsi računi, ki jih gosti LiveAgent, delujejo na varni povezavi z uporabo protokola HTTPS. Funkcija šifriranja HTTPS
DA DA DA DA DA Seznam prepovedanih obiskovalcev
Vam nekdo pošilja neželeno pošto ali je zoprn? Prepovedajte njihov naslov IP, da jim preprečite klepetanje z vami. Prekličite prepoved, ko boste pripravljeni, tako da pregledate seznam obiskovalcev, ki so izključeni iz vašega klepeta.
DA DA DA DA DA Revizijski dnevnik
Ste našli kaj sumljivega? Preglejte dnevnik nadzora, da vidite, katera dejanja je izvedel vsak agent v določenem časovnem obdobju. Funkcija dnevnika nadzora
— — DA — DA Gostovanje domene po meri
Namesto tega gostite svoj račun LiveAgent na svoji domeni.
DA DA — DA SSO
Uporabite enotno prijavo (SSO), da olajšate prijavo svojim agentom. Prijavite se enkrat brez ponovnega vnosa faktorjev za preverjanje pristnosti in pospešite postopek.
— — — — DA Pošiljanje e-pošte prek našega vgrajenega e-poštnega strežnika
Uporabite naše poštne strežnike za pošiljanje e-poštnih sporočil LiveAgenta pod vašo potrditvijo, namesto vaše.
— — DA — DA Prilagajanje sistemskih e-poštnih predlog
Spremenite besedilo in obliko vseh sistemskih e-poštnih sporočil in jih prilagodite, kadar koli je to potrebno.
— — — — DA

Avtomatizacija

Pravila dogodka

 

Nastavite pravila avtomatizacije za različne dogodke in določite, katera dejanja se bodo samodejno izvedla, kadar koli se v LiveAgentu zgodi določen dogodek.
20100200
Časovna pravila

 

Nastavite časovna pravila, ki bodo samodejno izvajala dejanja po preteku določenih časovnih obdobij v vašem sistemu LiveAgent.
102040
pravila SLA

 

Nastavite interna pravila sporazuma o ravni storitev (SLA), ki zagotavljajo nemoteno izkušnjo za vaše agente in stranke. Uporabite jih za določitev odgovornosti, kazni in pravnih sredstev za vzdrževanje pravilnega poteka dela.
5 SLA1020
ravni SLA

 

Nastavite pravila sporazuma o ravni storitev (SLA) na več ravneh, da zagotovite pravilne poteke dela na več kot eni ravni. Uporabite jih lahko za določanje delovnih tokov v različnih okoliščinah.
5 SLA1020

Najboljše uporabniške izkušnje so
zgrajene z LiveAgentom

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR potovalna agencija je največja potovalna agencija na Slovaškem z več kot 100 letno tradicijo in ima 90 000 zadovoljnih strank, ki vsako leto lahko potujejo v več kot 150…

    Read more about Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht se je začel kot šolski projekt in je kasneje zrasel v pravo podjetje, zahvaljujoč dobrim storitvam za stranke in uspehu.

    Read more about FrëschKëscht

  • Read Post Affiliate Pro's story

    Post Affiliate Pro

    Post Affiliate Pro je vodilna programska oprema za sledenje podružnic in je na voljo od leta 2004. Zaupa ji več kot 30k podjetij.

    Read more about Post Affiliate Pro

  • Read Zľava Dňa's story

    Zľava Dňa

    Zľava Dňa je slovaška internetna prodaja, ki ponuja dnevne izdelke, storitve in darila s popustom do 90%.

    Read more about Zľava Dňa

  • Read Websupport's story

    Websupport

    Websupport je največji ponudnik spletnega gostovanja in registrator domen na Slovaškem, Češkem in Madžarskem.

    Read more about Websupport

  • Read SolidTrust Pay's story

    SolidTrust Pay

    SolidTrust Pay je ponudnik e-denarnic in plačilnih storitev za posameznike, podjetnike, zagonska podjetja in mala podjetja.

    Read more about SolidTrust Pay

LiveAgent
Oglejte si, kako deluje!

00:00/02:25

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Cenik LiveAgent

Potrebujete pomoč pri odločanju o
najboljšem načrtu za vas?

Vsako podjetje je drugačno. Imamo ekipo skrbnikov za uspeh strank, ki je pripravljena preučiti vaš specifični primer uporabe.

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte različne možnosti programske opreme službe za pomoč in poiščite najboljšo ponudbo. Izberite število agentov, ki jih potrebujete, pridobite primerjavo cen in poiščite svoje idealno orodje za prodajo vstopnic.

Pogosta vprašanja

Kako deluje 14-dnevna preskusna različica?

Vsako preskusno obdobje se začne s funkcijami iz velikega načrta in vam omogoča 14-dnevni dostop do vseh funkcij LiveAgent. Za prijavo na preskusno obdobje ni potrebna kreditna kartica. Če želite še naprej uporabljati svoj račun, lahko predložite podatke o kreditni kartici in nadgradite na plačljivo različico.

Ali obstajajo kakšne pogodbe?

Ne. Ni pogodb. Zaračunavamo mesečno. Svoj načrt lahko kadar koli znižate in nadgradite ter dodate ali odstranite agente. Ni pristojbin za namestitev in stranka posodobitve storitev in izdelkov so za vedno brezplačne.

Ali je brezplačni račun res brezplačen?

Absolutno da! Želimo, da se podjetja prijavijo za naš brezplačni paket LiveAgent, uporabljajo osnovne funkcije službe za pomoč uporabnikom, hkrati pa potrebujemo omejitve za zmanjšanje zlorabe. Zato lahko pomagamo manjšim podjetjem pri rasti in morebitni nadgradite na naše neomejene pakete s polnim naborom funkcij.

Ali so moji podatki varni?

Vsekakor! Zagotavljamo najsodobnejšo varnost. Naši računi gostujejo v priznanih podatkovnih središčih, zaščitenih s 24-urnim nadzorom. Sodelujemo tudi s številnimi varnostnimi raziskovalci, da zagotovimo, da je aplikacija v koraku z najnovejšo varnostjo standardov. Vsi računi vključujejo šifriranje SSL za varovanje vaših podatkov.

Ali podpirate poslovne odjemalce?

Da, imamo. Če ste podjetniško podjetje, se obrnite na nas, če želite izvedeti več o možnostih. Druga možnost je, da preverite naše poslovne cene ali oddate zahtevo za ponudbo.

Ali nudite VIP podporo kot dodatno funkcijo?

Da, nudimo VIP podporo za stranke, ki potrebujejo posebne SLA. Oglejte si našo VIP stran, če želite izvedeti več o VIP podpori.

Katere načine plačila sprejemate?

Sprejemamo vse glavne kreditne kartice, vključno z Mastercard, VISA, Diners in American Express. Sprejemamo tudi plačila prek PayPala. Če želite uporabiti drugo vrsto plačila, se obrnite na našo podporo strankam na support@liveagent .com.

Ali zaračunavate alikvote za občasne dodatne agente?

Zaračunali vam bomo samo dejansko uporabo. Nikoli vam ne bomo dodatno zaračunali, če je vaša storitev za stranke sezonska ali ko morate v določenem času dodati ali odstraniti agente.

Kakšna je vaša politika poštene uporabe?

Želimo zagotoviti, da lahko vse naše stranke uživajo in uspešno uporabljajo našo storitev ne glede na kakršne koli pogoje. Če nekatere stranke uporabijo toliko podatkov ali kršijo pravila, da bi to lahko vplivalo na druge uporabnike, se lahko obrnemo na te kršitelje in se pogovorimo o spremembi njihovo uporabo in omejitve ali preklic svojih računov. Prav tako si pridržujemo pravico do spremembe omejitev računa brez predhodnega obvestila.

Preklapljate med brezplačnimi/plačljivimi paketi?

Tehnično ni mogoče preklopiti z brezplačnega računa na 14-dnevno preskusno različico in obratno. Ne skrbite, kadar koli lahko nadgradite z brezplačnega računa na plačljivo naročnino. Upoštevajte, da ne boste se lahko po tem vrnete na brezplačen račun. Upoštevajte: brezplačni računi imajo določene omejitve, zato je testiranje vseh razpoložljivih funkcij LiveAgent možno šele po nadgradnji na plačljivi paket ali ustvarjanju drugega 14-dnevnega brezplačnega preskusnega računa.

Kje se nahajajo moji podatki?

Da zagotovimo bliskovito hitro storitev, bodo podatki o vašem računu locirani v najbližjem podatkovnem centru glede na vašo geografsko lokacijo. Trenutno imamo podatkovne centre v Dallasu (ZDA), Newarku (ZDA), Londonu (UK), Frankfurtu (Nemčija), Singapur (Singapur) in Bratislava (Slovaška). Podatki naših evropskih strank se nahajajo v enem od naših evropskih podatkovnih centrov in smo skladni z GDPR.

Imate še kakšna vprašanja?

Tukaj smo za vas! Začnite klepet v živo ali nam pišite na support@liveagent.com. Naša podpora deluje 24/7, vključno s prazniki, in z veseljem vam bomo pomagali pri vprašanje. Prav tako smo na spletu v klepetu v živo in dosegljivi po telefonu med delovnim časom v večini časovnih pasov.

Ali cene, prikazane na spletni strani, vključujejo DDV?

Cene na spletni strani ne vključujejo DDV, vendar je DDV vključen v računih, odvisno od nekaj pogojev. Če ima stranka sedež v Evropski uniji, DDV ne dodamo na račun v če imajo veljavno ID za DDV. Če ima stranka sedež v Evropski uniji in nima veljavne ID za DDV, bo DDV vključen v račun. Če je stranka zunaj Evropske unije, ne vključimo DDV na računih. Če ima stranka sedež na Slovaškem, moramo na račun obvezno dodati DDV.

Sorodni viri zaCenik podjetje

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico