Cenik LiveAgent

7 ali 30 dni brezplačnega preizkusa
Brezplačni preskus za 7 dni z brezplačno e-pošto ali 30 dni z e-pošto podjetja
Kreditna kartica ni potrebna Nadgradite in plačajte sproti Brez pogodb Brez stroškov nastavitve Prekličite kadar koli
Posel
Podjetje
Prihranite do 20 % z letnim obračunavanjem

Načrt podjetja vključuje

  • Vse funkcije iz velikega načrta
    Pridobite vse velike funkcije LiveAgent
  • Posebni upravitelj ključnih računov
    Dobili boste namenskega pomočnika LiveAgent
  • Prednostna podpora
    Vašim poizvedbam bomo dali prednost
  • Podprta integracija Whatsapp
    Pomagali vam bomo integrirati vaš WhatsApp
  • Nastavitev zaračunavanja po meri
    Zaračunavanje bomo prilagodili vašim željam
  • Upravljanje načrtovanih izdaj
    Zagotovite si prilagojeno obdobje vzdrževanja in urnik posodobitev
  • Klic in poročila o pregledu storitve
    Zagotovite si redno pokličite za pregled storitve, da se pogovorite o kakovosti storitev, predlagate izboljšave in prejmete prilagojeno poročilo o prijavah, poslanih naši skupini za podporo
  • Do 40 vlog po meri
    Ustvarite po meri vloge za podporne agente v vaši organizaciji
  • Baza znanja na več ravneh
    Ustvarite več razl. različne baze znanja na različnih domenah z enim računom LiveAgent
  • Integracija podprtih kanalov
    Poiščite pomoč pri nastavitvi kanalov

Enterprise

Celovita poslovna rešitev z dodatno podporo & ekskluzivne storitve

$69 /agent

na mesec zaračunano letno
ali $85 iz meseca v mesec

LiveAgent help desk software for enterprise

Iščete nekaj dodatnega za svoje podjetje?

Ni vam treba iskati več. LiveAgentov paket Enterprise je prava izbira za vas! Poleg vseh orodij, ki jih poznate iz prejšnjih načrtov, dobite dodatne storitve, kot so prednostna podpora strankam, podprte integracije, razpored posodobitev po meri in drugo. Oglejte si celoten seznam storitev in ugotovite, kako lahko izkoristite paket Enterprise.

Ste v dobri družbi

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Zadovoljne stranke so najboljše stranke

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

* Storitev se zaračuna po ceniku, ki ga najdete v spodnji popolni primerjavi paketov

Primerjajte načrte

Primerjajte naše načrte in izberite najboljšega zase

Large icon

Veliko podjetje

$49/agent/mesec/letno
$49/agent/month/annualy
Enterprise icon

Enterprise

$69/agent/mesec/letno

Pricing

Per agent/month billed annually
Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$19
$35
$30
$59
$49
Y
$85
$75

Komunikacijski kanali

Portal za stranke
Nastavite portal za stranke skupaj z bazo znanja, forumom in pogostimi vprašanji. Funkcija portala za stranke
Y Y Y Y Y
Kontaktni obrazci – gumbi za stik z nami
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3 10 50 1 200
Kontaktni obrazci – na strani
Dajte svojim strankam možnost, da se obrnejo prek kontaktnega obrazca, ki je nameščen neposredno na vašem spletnem mestu.Funkcija obrazca za stik
3 10 50 1 200
Slack obvestila
Prejmite obvestilo Slack vsakič, ko prejmete novo prijavo ali odgovor na prijavo v LiveAgent. Funkcija obveščanja Slack
Y Y Y Y
Forum strank
Ustvarite forum spletne skupnosti za svoje uporabnike. Opolnomočite jih, da postavljajo vprašanja, dajejo odgovore in vodijo razprave. Funkcija foruma strank
Y Y Y Y Y
Izdajanje e-poštnih vozovnic – dohodni e-poštni računi
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
3 10 150 2 150
Izdajanje e-poštnih vozovnic – odhodni e-poštni računi
Pametna prodaja e-poštnih vozovnic zagotavlja, da se nobena e-pošta ne izgubi ali ostane neodgovorjena. Naš sistem izdajanja vozovnic tudi preprečuje podvojene odgovore s funkcijo zaznavanja trkov agentov. Funkcija prodaje vstopnic
2 5 50 1 100
Gumb za klepet v živo
Pridobite zaupanje strank in povečajte prodajo s prilagojeno podporo v klepetu v živo v realnem času. Funkcija klepeta v živo
1 3 15 1 50
Proaktivna povabila na klepet
Pritegnite obiskovalce svojega spletnega mesta tako, da jih povabite na klepet z vašimi agenti. Funkcija proaktivnih povabil na klepet
Y Y Y
Gumbi za povratne informacije
Spodbudite stranke, da vam pošljejo nove zamisli in povratne informacije za prihodnji razvoj. Funkcija za povratne informacije in predloge
Y Y Y
Viber
Odgovorite na sporočila Viber neposredno z nadzorne plošče LiveAgent. Funkcija Viber
$39/mesec $39/mesec Y Y
Twitter
Spremljajte edinstvene ključne besede in odgovarjajte na tvite, ki zahtevajo ukrepanje. Vsi odgovori, ki jih ustvari LiveAgent, se pošljejo kot tviti. Funkcija Twitterja
$39/mesec $39/mesec Y Y
Facebook
Odgovarjajte na Facebook sporočila, objave, komentarje ali omembe neposredno iz LiveAgent. Funkcija Facebook
$39/mesec $39/mesec Y Y
Facebook + Instagram
Integracija z Instagramom ni mogoča brez integracije s Facebookom. Funkcija Instagram
$39/mesec + $19/mesec $39/mesec + $19/mesec Y Y
WhatsApp
Svojo številko WhatsApp integrirajte s svojim sistemom za prodajo vozovnic LiveAgent in jo uporabite za odgovarjanje na sporočila WhatsApp v sistemu za prodajo vozovnic. Opomba: integracija trenutno deluje samo s ponudniki Twilio in 360dialog.
3 številke 3+ številke
Podpora klicnega centra/video klic
Povečajte izhodno prodajo in izboljšajte zadovoljstvo strank z našo funkcijo videoklica. Bodite osebni in ne pozabite se nasmejati! Funkcija video klica
Y Y Y

Upravljanje pogovorov

Zgodovina vstopnic
Shrani vse vstopnice in prepise klepetov za nedoločen čas.
Kadar koli dostopajte do vseh preteklih vstopnic, pogovorov in posnetkov klicev za zagotavljanje kakovosti, pravne namene ali usposabljanje.
Neomejeno Neomejeno Neomejeno 7 dni Neomejeno
Združi vstopnice
Ste prejeli več prijav o isti težavi in jih želite združiti? Brez problema! Uporabite našo funkcijo za združitev vstopnic.
Y Y Y Y Y
Polja vstopnic po meri
Ste izvedeli nekaj dragocenih informacij? Ustvarite polje za vstopnice po meri in ga dodajte na ploščo z informacijami o vstopnicah. Funkcija polja vstopnic po meri
Y Y Y Y Y
Deljene vstopnice
Ste prejeli vstopnico z več zahtevami? Razdelite vstopnico na dve in vsako dodelite drugemu agentu/oddelku. Funkcija razdeljene vstopnice
Y Y Y Y Y
Interne vstopnice
Ustvarite notranjo opombo za svoje sodelavce. Opombe so vidne samo agentom, zato ni treba skrbeti, da bodo drugi končni uporabniki ali stranke videli vaše zasebne opombe. Interne vstopnice
Y Y Y Y Y
Priponke
Preprosto povlecite in spustite priloge (slike, glasba, video, dokumenti itd.), da jih delite s svojimi strankami. Funkcija prilog
Y Y Y Y Y
Množične akcije vstopnic
Izberite več vstopnic hkrati in zaženite množična dejanja, da prihranite čas. S to funkcijo lahko razrešite, prenesete ali izbrišete več vstopnic z enim klikom. Funkcija množičnih akcij vstopnic
Y Y Y Y Y
Za reševanje algoritma
Samodejno določite prednost prijavam, ki jih je treba rešiti v skladu s pogodbami o ravni storitev (SLA) ter datumom in uro, ko so bile prejete. Funkcija za rešitev
Y Y Y Y Y
Anketa o zadovoljstvu z vstopnicami
Samodejno pošiljanje e-poštnih sporočil z anketo o zadovoljstvu z vstopnicami po vsaki interakciji, da zagotovite, da vaše stranke prejmejo visokokakovostno storitev.
Y Y Y
Oznake po meri
Dodajte oznake po meri za organiziranje in filtriranje vstopnic, medtem ko si na prvi pogled ogledate njihovo vsebino.
Y Y Y Y Y
Filtri vstopnic po meri
Ustvarite edinstvene filtre vstopnic za lažje iskanje in filtriranje. Funkcija filtrov vstopnic po meri
300 filtrov/agent 500 filtrov/agent 1000 filtrov/agent 50 filtrov/agent 5000 filtrov/agent
Opombe agenta k vstopnici s
Dodajte zasebne opombe vstopnicam. Zasebne opombe so vidne
samo agenti, tako da vam ni treba skrbeti, ali jih bodo vaše stranke ali drugi končni uporabniki videli. Opombe agenta k funkciji vstopnic
Y Y Y Y Y
Nadzorne plošče v realnem času
Pregled vaše statistike uporabe v realnem času.
Y Y Y Y Y
Prestopi z vozovnicami
Prenesite vstopnice zastopnikom ali oddelkom, ki so najbolje opremljeni za njihovo obdelavo z enim klikom.
Y Y Y Y Y
Urejevalnik WYSIWYG
Uporabite naš urejevalnik WYSIWYG za oblikovanje vsebine vaših e-poštnih sporočil, e-poštnih predlog in člankov v zbirki znanja.Funkcija urejevalnika WYSIWYG
Y Y Y Y Y
Več zavihkov vstopnic
Ali rešujete več kot eno prijavo hkrati? Brez problema! Odprite več zavihkov vstopnic v aplikaciji LiveAgent in po potrebi preklapljajte naprej in nazaj.Funkcija več zavihkov vstopnic
Y Y Y Y Y
Delovni čas
Kdaj ste na voljo za pomoč svojim strankam? Sporočite jim s funkcijo delovnih ur
Y Y Y Y Y
Oddelki
Ustvarite oddelke za prodajo, trženje in tehnično podporo za lažje usmerjanje vstopnic in delitev odgovornosti.Funkcija oddelkov
10 20 150 3 300
Vloge v oddelkih Y
Odgovori v pločevinkah
Pospešite svoje odgovore z uporabo vnaprej določenih zaporedij besedila. Funkcija vnaprej pripravljenih odgovorov
20 100 500 1000
Stiki & Skupine
Segmentirajte stranke glede na zanimanja, starost, narodnost ali katero koli drugo meritev. Funkcija stikov & Funkcija skupin
Y Y Y Y Y
Vnaprej določeni odgovori
Ustvarite vnaprej določene odgovore za poizvedbe podpore, na katere je mogoče odgovoriti s splošnim odgovorom. Funkcija vnaprej določenih odgovorov
20 100 500 1000
Prepisi klepetov
Ali vaše stranke potrebujejo kopijo pogovora, ki so ga imele z vami? Pošljite jim prepise klepetov po e-pošti.
Y Y Y Y
Deljenje datotek prek klepeta
Naš klepet v živo podpira skupno rabo datotek JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF in TXT.
Y Y Y Y Y
Mobilno klepetalno okno
Naši pripomočki za klepet v živo so odzivni – stranke lahko z lahkoto začnejo klepete v mobilni napravi ali namizju.
Y Y Y Y Y
Nastavitev pozdravnega sporočila v klepetu
Pošljite samodejna pozdravna sporočila v klepetu obiskovalcem vašega novega spletnega mesta, da pokažete, da ste na spletu in da ste jim na voljo, da jim po potrebi pomagate.
Y Y Y Y Y
Nadzor obiskovalcev v realnem času
Spremljajte, kaj počnejo obiskovalci vašega spletnega mesta. Oglejte si, katere URL-je so odprli, kako dolgo so brskali po vsaki strani in prejmite obvestilo, ko se pomaknejo na novo stran na vašem spletnem mestu.
Y Y Y
Ankete o zadovoljstvu s klepetom
Pridobite takojšnje povratne informacije po vsaki interakciji s stranko. Ugotovite, kako se lahko izboljšate, kaj je bilo narejeno prav, in spremljajte zadovoljstvo strank skozi čas. Funkcija ocenjevanja agentov
Y Y Y
Sledenje času
Pridobite globlje razumevanje delovanja vaše službe za pomoč uporabnikom s sledenjem delovnim navadam vašega posrednika. Oglejte si, koliko časa potrebujejo, da se odzovejo na vsako vstopnico, koliko časa so bili na spletu ali kako dolge so bile njihove prekinitve. Funkcija sledenja času
$19/mesec $19/mesec Y Y
Čakalna vrsta klicev
Če so vsi spletni agenti zasedeni s tekočimi klici, bo LiveAgent samodejno ustvaril čakalno vrsto klicev za nove klicatelje. Indikator čakalne vrste klicev
Y Y Y
IVR
Izboljšajte izkušnjo svojih strank v klicnem centru z oblikovanjem celovitih interaktivnih glasovnih odzivnih dreves (IVR), ki jih usmerijo k ustreznemu oddelku za podporo ali agentu. Funkcija IVR
Y Y Y
V posnetkih klicev
Neomejeno snemanje klicev zagotavlja, da ste vedno
zaščiten z visokokakovostnimi posnetki vaših klicev, kadar koli jih najbolj potrebujete. Funkcija neomejenih snemanj klicev<
Y Y Y
Usmerjanje klicev & prenosi
Programska oprema našega klicnega centra je opremljena z ACD in spremljanimi prenosi klicev. Od danes naprej uživajte v brezhibnih prehodih klicev iz enega oddelka ali agenta v drugega. Usmerjanje klicev in Funkcija prenosov klicev
Y Y Y
Vloge po meri
Ustvarite in poimenujte vloge ter prilagodite dovoljenja agentov. Funkcija vlog po meri
3 40

Prilagajanje

Ključi API-ja
Povežite različne programe, programsko opremo ali orodja z LiveAgentom in avtomatizirajte nešteto opravil. Funkcija API
1 5 10 100
Predloge za e-pošto strank
Konfigurirajte e-poštne predloge za svoje stranke in agente. Vse e-poštne predloge, ki jih pošlje LiveAgent, je mogoče oblikovati kot HTML ali navadna besedilna e-poštna sporočila. Funkcija e-poštnih predlog
Y Y Y Y
Pravila & Pravila časa
Ustvarite sprožilce po meri, pravila avtomatizacije in časovna pravila, da pospešite ponavljajoče se naloge, ki ne zahtevajo pozornosti vaših agentov. Pravila in Funkcija časovnih pravil
Y Y Y Y
Igrifikacija
Motivirajte, zabavajte, povečajte produktivnost in spodbujajte sodelovanje v skupinah. Funkcija gamification
Y Y Y Y Y
Prilagoditev gradnikov kontaktnega obrazca
Izberite pripomoček obrazca za stik iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal estetiki vašega podjetja.
Y Y Y Y Y
Prilagajanje pripomočkov za klepet
Izberite pripomoček za klepet iz naše galerije predlog in ga prilagodite tako, da bo ustrezal barvni paleti vašega podjetja.
Y Y Y Y Y
Konfiguracija zvoka
Prilagodite ali onemogočite vse zvoke obvestil, ki jih slišite v LiveAgentu. Izbirajte med našimi obstoječimi zvoki ali naložite svoje datoteke. Funkcija konfiguracije zvoka
Y Y Y
Iskanje & zamenjati
LiveAgent lahko samodejno poišče določene nize v vsakem dohodnem sporočilu in jih zamenja z nečim drugim, preden se prikažejo ali shranijo v bazi podatkov. Iskanje & funkcija zamenjave
Y Y Y
Prilagoditev pripomočkov za klice
Ustvarite privlačne pripomočke za klice ali izberite iz naše galerije predlog. Prilagodite kateri koli obstoječi dizajn glede na svoje potrebe.
Y Y Y Y
Prilagoditev pripomočkov za video klice
Ustvarite privlačne pripomočke za videoklice ali izberite obstoječi dizajn iz naše galerije predlog. Prilagodite katero koli obstoječo predlogo glede na svoje potrebe.
Y Y
Baza znanja
Ustvarite kategorije na portalu za stranke na podlagi vaših izdelkov, storitev ali vrst strank. Dodajte članke v bazi znanja, forume ali table s povratnimi informacijami. Baza znanja
1 2 3 1 10
Dodatna baza znanja
Večkratna baza znanja* vam daje priložnost, da ustvarite neomejeno število ločenih portalov za stranke, kjer ima lahko vsak od njih svoj edinstven dizajn , nastavitve in vsebina. Zbirka znanja
19 USD / mesec / na bazo znanja 19 USD / mesec / na bazo znanja 19 USD / mesec / na bazo znanja 19 USD / mesec / na bazo znanja
Brez blagovne znamke
Odstranite blagovno znamko LiveAgent iz oken in gumbov za klepet v živo, baze znanja/portala za stranke, oken in gumbov za klice, kontaktnih obrazcev, obrazcev za povratne informacije in e-pošte predloge.
19 USD / mesec / na račun 19 USD / mesec / na račun Y
Parkiranje domen po meri
Parkirajte svoj račun LiveAgent, da bo dostopen iz vaše lastne domene. Parkiranje domen po meri
Y Y Y Y Y

Lastnosti AI

Pomočnik za odgovore AI
novoIzboljšajte svojo podporo strankam z AI Answer Assistant. Poganja ga ChatGPT in vaš ključ API-ja OpenAI ter ustvarja uglajene e-poštne odgovore, poenostavlja odgovore in povečuje učinkovitost posrednika.
Y Y

Poročanje

Pregled analitike
Pridobite pregled svoje podpore strankam. Oglejte si, kdo je v interakciji z vašim podjetjem, in spremljajte storitev, ki jo prejemajo. Funkcija pregleda analitike
Y Y Y
Poročilo o uspešnosti
Spremljajte uspešnost svojih agentov za podporo. Poglejte, kdo je najbolj produktiven, kdo ima raje e-pošto kot klepete v živo in kdo zagotavlja dosledne rezultate skozi čas. Funkcija poročila o uspešnosti
Y Y Y
Poročilo agenta
Ustvarite poročila agentov za delovni čas, odgovorjene vstopnice, klepete, klice, prodajo, ocene in drugo za določeno časovno obdobje. Funkcija poročila agenta
Y Y Y
Ocene agentov
Ustvarite poročila o ocenah agentov skupaj s komentarji strank. Funkcija ocen agentov
Y Y Y
Poročilo oddelka
Ustvarite poročila o številu odgovorjenih prijav, klepetov, klicev in drugega v posameznem oddelku v določenem časovnem obdobju. Funkcija poročila oddelka
Y Y Y
Poročilo o kanalu
LiveAgent vam ponuja podrobne vpoglede v vsak komunikacijski kanal: e-pošta, klepet v živo, klicni center, kontaktni obrazci, Instagram, Facebook sporočila, Tweeti itd. . Funkcija poročila o kanalu
Y Y Y
Poročilo o oznakah
Ustvarjanje poročil o oznakah za določeno časovno obdobje. Posamezne vnose lahko razvrstite po časovnem obdobju, oddelku, kanalu in agentu. Funkcija poročil o oznakah
Y Y Y
Zgodovina vstopnic
Filtrirajte vstopnice po dnevu, tednu, mesecu, letu ali časovnem obdobju po meri, da ustvarite poročilo o zgodovini vstopnic. Ugotovite, kateri oddelki so imeli največ dodeljenih prijav, kateri agenti so jih rešili, njihova trenutna stanja in drugo.
Y Y Y
Moje delovno poročilo
Ustvarite poročila o delu, ki ste ga opravili v
dan, teden, mesec, leto ali v časovnem obdobju po meri. Ugotovite, koliko vstopnic vam je bilo dodeljenih, s katerega kanala so prišle in njihov trenutni status.
Y Y Y
Razpoložljivost agenta za klice, klepete, vstopnico
Spremljajte razpoložljivost svojih agentov in natančno preverite, kdaj so na spletu (datum, ure, od, do). Funkcija razpoložljivosti agenta
Y Y Y
Klic, dosegljivost klepeta
Ustvarite poročila o razpoložljivosti vsakega agenta za sprejemanje klicev in klepetov. Odkrijte, kdo je najbolj vključen in kdo mora povečati svojo podporo.
Y Y Y
Klic, klepet, nalaganje vstopnic
Ugotovite, kateri agenti so imeli največ prijav, klicev in klepetov, da primerjate in optimizirate delovne obremenitve svojega agenta.
Y Y Y

Integracije

Integracije
Pridobite dostop do vseh vtičnikov LiveAgent in integracij z drugimi programskimi rešitvami za poenotenje in poenostavitev vašega poteka dela.
Y Y Y Y

Podpora in storitve

Storitev za stranke
Nudimo 24/7 podporo strankam vse leto. Stopite v stik z nami prek klepeta v živo, e-pošte, telefona, družbenih medijev ali prek našega portala za stranke. Ponujamo tudi večjezično podporo.
po najboljših močeh 24/7 24/7 po najboljših močeh 24/7
Nastavitev bele rokavice
Udobno se namestite in se sprostite, medtem ko bomo za vas nastavljali vaš račun LiveAgent. Prijavite se v sistem službe za pomoč uporabnikom, pripravljen za uporabo, ki bo povečal produktivnost vašega agenta in izboljšal vaše storitve za stranke.
Y Y Y Y Y
Aplikacije za iPhone/Android
Nudimo aplikacijo LiveAgent za operacijska sistema Android in iOS. Funkcija mobilnih aplikacij za iPhone/Android
Y Y Y Y Y
Podpora za več jezikov
LiveAgent trenutno podpira prevode v 45 jezikov, novi pa se redno dodajajo. Funkcija podpore za več jezikov
Y Y Y Y Y
Podpora za več spletnih mest
Imate več podjetij, izdelkov ali poddomen z edinstvenimi spletnimi mesti? Ni problema, LiveAgent lahko pridobi in poenostavi vse vstopnice v en sam račun LiveAgent.
Y Y Y Y Y
Podpora za več znamk
Ustvarite več zbirk znanja za vsakega od svojih izdelkov, blagovnih znamk ali skupin uporabnikov.
Y Y Y Y Y
Strojna oprema IP telefona
Se počutite bolj udobno pri uporabi strojne opreme telefona? Brez problema! Povežite ga z LiveAgentom, da na njem sprejemate klice. Ni vam treba uporabljati programskih telefonov ali sprejemati klicev v brskalniku, če vam to ni všeč.
Y Y Y Y Y
Usposabljanje za izdelke (spletno usposabljanje iz oči v oči)
Načrtujte usposabljanje za LiveAgent za svojega vodjo podpore, da mu pomagate bolje razumeti orodje ali mu pomagate pri nekaterih konfiguracijskih izzivih, na katere bo morda naletel na poti z LiveAgentom .
Y Y Y
Višji vodja računa
Podpora upravitelja računa kot neposredne kontaktne točke. Upravitelj računa se lahko zagotovi na zahtevo v velikem načrtu za račune z več kot 50 agenti.
Y
Posebna ekipa za vkrcanje
Zagotovite si pomoč pri nastavitvi v belih rokavicah od naše ekipe strokovnjakov, ki vam bo pomagala začeti uporabljati orodja in funkcije LiveAgent.
Y

Varnost in dovoljenja

Podatkovni center EU/ZDA/UK/SG
Trenutno imamo več podatkovnih centrov po vsem svetu. Naše račune strank nameščamo na najboljšo možno strežniško točko, odvisno od tega, kje se nahajajo, in ob upoštevanju njihove nacionalne zakonodaje. Več podatkovnih centrov
Y Y Y Y Y
Integracija SpamAssassin
Prihranite čas in se borite proti neželeni pošti s samodejnim filtriranjem neželene pošte. LiveAgent implementira SpamAssassin anti-spam platformo, ki blokira spam. Funkcija filtrov za neželeno pošto
Y Y Y Y Y
Omejitev dostopa do agentske plošče
Omejite število številk IP, ki imajo dostop do vaše agentske plošče.
Y Y Y Y Y
Upravljanje pravilnika o geslu
LiveAgent zagotavlja, da geslo, ki ga izberete za svoj račun, ni bilo ogroženo v prejšnjih kršitvah podatkov.
Y Y Y Y Y
Preverjanje v dveh korakih
Zaščitite svoj račun LiveAgent z geslom in dodatno kodo iz mobilne aplikacije Google Authenticator. Funkcija preverjanja v dveh korakih.
Y Y Y Y Y
Šifriranje HTTPS
Vsi računi, ki jih gosti LiveAgent, delujejo na varni povezavi z uporabo protokola HTTPS. Funkcija šifriranja HTTPS
Y Y Y Y Y
Seznam prepovedanih obiskovalcev
Vam nekdo pošilja neželeno pošto ali je zoprn? Prepovedajte njihov naslov IP, da jim preprečite klepetanje z vami. Prekličite prepoved, ko boste pripravljeni, tako da pregledate seznam obiskovalcev, ki so izključeni iz vašega klepeta.
Y Y Y Y Y
Revizijski dnevnik
Ste našli kaj sumljivega? Preglejte dnevnik nadzora, da vidite, katera dejanja je izvedel vsak agent v določenem časovnem obdobju. Funkcija dnevnika nadzora
Y Y
SSO
Uporabite enotno prijavo (SSO), da olajšate prijavo svojim agentom. Prijavite se enkrat brez ponovnega vnosa faktorjev za preverjanje pristnosti in pospešite postopek.
Y Y
Pošiljanje e-pošte prek našega vgrajenega e-poštnega strežnika
Uporabite naše poštne strežnike za pošiljanje e-poštnih sporočil LiveAgenta pod vašo potrditvijo, namesto vaše.
Y Y
Prilagajanje sistemskih e-poštnih predlog
Spremenite besedilo in obliko vseh sistemskih e-poštnih sporočil in jih prilagodite, kadar koli je to potrebno.
Y Y Y Y Y

Avtomatizacija

Pravila dogodka
Nastavite pravila avtomatizacije za različne dogodke in določite, katera dejanja se bodo samodejno izvedla, kadar koli se v LiveAgentu zgodi določen dogodek.
501505001000
Časovna pravila
Nastavite časovna pravila, ki bodo samodejno izvajala dejanja po preteku določenih časovnih obdobij v vašem sistemu LiveAgent.
30100200
Pravila SLA
Nastavite interna pravila sporazuma o ravni storitev (SLA), ki zagotavljajo nemoteno izkušnjo za vaše agente in stranke. Uporabite jih za določitev odgovornosti, kazni in pravnih sredstev za vzdrževanje pravilnega poteka dela.
550100
Ravni SLA
Nastavite pravila sporazuma o ravni storitev (SLA) na več ravneh, da zagotovite pravilne poteke dela na več kot eni ravni. Uporabite jih lahko za določanje delovnih tokov v različnih okoliščinah.
520100

Najboljše uporabniške izkušnje so
zgrajene z LiveAgentom

  • Read Satur's story

    Satur

    SATUR potovalna agencija je največja potovalna agencija na Slovaškem z več kot 100 letno tradicijo in ima 90 000 zadovoljnih strank, ki vsako leto lahko potujejo v več kot 150…

    Preberite več o Satur

  • Read FrëschKëscht's story

    FrëschKëscht

    FrëschKëscht se je začel kot šolski projekt in je kasneje zrasel v pravo podjetje, zahvaljujoč dobrim storitvam za stranke in uspehu.

    Preberite več o FrëschKëscht

View all

LiveAgent
Oglejte si, kako deluje!

00:00/02:25

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Cenik LiveAgent

Potrebujete pomoč pri odločanju o
najboljšem načrtu za vas?

Vsako podjetje je drugačno. Imamo ekipo skrbnikov za uspeh strank, ki je pripravljena preučiti vaš specifični primer uporabe.

Prihranite več z LiveAgentom

Primerjajte različne možnosti programske opreme službe za pomoč in poiščite najboljšo ponudbo. Izberite število agentov, ki jih potrebujete, pridobite primerjavo cen in poiščite svoje idealno orodje za prodajo vstopnic.

Povezani članki zCenik podjetje
LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot je Instagram.

Iščete alternativo za LiveChat?

LiveAgent ponuja več kot 175 uporabnih funkcij in najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču, klicni center in podporo kanalom, kot je Instagram.

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo. Izboljšajte svoje trženje s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.

Ali morate izboljšati svoj ugled na trgu?

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo. Izboljšajte svoje trženje s programsko opremo za pomoč uporabnikom LiveAgent.

Orodja za socialno poslušanje LiveAgent-a so odlična za proaktivno reševanje težav. Pridobite popoln pregled tega, kar govorijo o vašem podjetju danes.

Iščete orodja za socialno poslušanje?

Orodja za socialno poslušanje LiveAgent-a so odlična za proaktivno reševanje težav. Pridobite popoln pregled tega, kar govorijo o vašem podjetju danes.

Spoznajte več o brezplačnem preizkusu. Razumite poglobljeno z razlagami strokovnjakov.

Brezplačen preizkus

Spoznajte več o brezplačnem preizkusu. Razumite poglobljeno z razlagami strokovnjakov.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x