Brezplačen preizkus

Vstopnični sistem za podporno službo

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Odlična podpora strankam je ena tistih stvari, ki jo danes vsi pričakujejo od podjetja. Če to naredite dobro, lahko ustvarite zvestobo strank s stranko in vašo blagovno znamko. Vendar, če to storite narobe, lahko to pomeni katastrofo in s tako veliko možnostmi, ki so na voljo potrošnikom, se verjetno ne bodo vrnili, če jih podžgete. Zato se zastavlja vprašanje: kako se prepričam, da bom svojim strankam ponudil najboljše podporne storitve, ki jih lahko obdržim?

Na to vprašanje lahko začnete odgovarjati tako, da razmislite o tem, kaj je za stranko pomembno. To so nematerialne dobrine, kot sta čas in zadovoljstvo. Najboljši način za izboljšanje teh vidikov storitev za stranke za vaše stranke je uvedba vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom za učinkovitejše in bolj efektivno reševanje težav.

Kaj je vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom?

Vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom je centraliziran sistem, ki beleži poizvedbe, zahteve in interakcije strank kot zahtevke, ki jih podporno osebje lahko organizira, nanje odzove in reši. Ta vrsta namizne programske opreme pomaga poenostaviti postopek reševanja povpraševanja strank. V posebnih primerih dodeli zahtevek agentu, ki je najbolje opremljen za obdelavo z samodejno distribucijo zahtevkov. Ta primer se dotika enega najpomembnejših vidikov vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom: avtomatizacije.

Kako deluje vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom?

Ta sistem deluje tako, da ustvarja zahtevke, ki so dokumenti in vodijo dnevnike interakcij s strankami. Na primer, predstavnik službe za stranke ustvari zahtevek v klicu v živo ali prek e-pošte. Zahtevki za podporo so shranjene v enotnem predalu, ki je dostopen vsem članom osebja. Ko je zahtevek ustvarjen, sistem obvesti agente z zvočnim ali elektronskim obvestilom.

Centralizirana služba za pomoč uporabnikom olajša ustvarjanje poročil po meri za sledenje ključnih poslovnih meritev in KPI-jev. Na primer, izboljšanje vaše podpore strankam je pomembno, ker je del osnove, po kateri bodo nekatere stranke ocenile podjetje na splošno.

Poleg tega lahko nastavitev pravil za avtomatizacijo izboljša celoten potek dela podporne skupine in zmanjša odzivni čas. Skrb za vaše stranke in njihova podpora dodaja vrednost vašemu podjetju; kot poroča Dimension Data, “84 % organizacij, ki si prizadevajo za boljši CX, poroča o povečanem prihodku.”

Sestavni deli vstopničnega sistema

Učinkovit vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom vsebuje komponente, ki določajo učinkovitost platforme in strankam ponujajo različne možnosti za sodelovanje s podjetji. Medtem ko lahko podjetja v nekaterih primerih uporabljajo orodja, kot je bot za umetno inteligenco, je Microsoft ugotovil, da je “učinkovitost botov pri reševanju težav padla na 28%. Poleg tega se ameriškim potrošnikom roboti ne zdijo učinkoviti, saj se 40 % zanaša na druge kanale za dosego v servisne ekipe.”

Večina potrošnikov se raje obrne na podporo ali blagovno znamko po telefonu, ker iščejo hiter odgovor ali dejansko osebo, s katero bi se lahko pogovorili. Torej, medtem ko ocenjujete glavne elemente vstopnićnega sistema službe za pomoč uporabnikom, morate upoštevati, da je najboljša programska oprema zasnovana tako, da naredi procese učinkovitejše in potrošnikom omogoči hitrejše reševanje pogostih težav.

Vstopnični sistemi službe za pomoč uporabnikom omogočajo poenostavljeno komunikacijo na vseh standardnih platformah. Odzivanje na želene kanale strank gradi zvestobo blagovni znamki in ohranjanje strank. Po eni sami slabi izkušnji s storitvijo za stranke bodo potrošniki šli naprej. Pri generaciji tisočletja je še večja verjetnost, da bo zamenjala blagovno znamko, saj je to storilo več kot tri četrtine.

Email

Najpogostejša oblika spletne komunikacije je elektronska pošta. Če želite ustvariti račun na katerem koli spletnem mestu ali storitvi, potrebujete e-poštni naslov. Zato je ključnega pomena imeti vzpostavljen sistem za upravljanje dohodne e-pošte.

Vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom ustvari ID-je zahtevkov za vsako e-pošto in jih dodeli ustreznim uporabnikom ali skupini v skladu s pravili avtomatizacije. Lastnik zahtevka lahko nato prenese, doda oznake, filtrira in drugo.

Posredujte e-pošto svojemu LiveAgentu

Klepet v živo

Tako kot telefonski klic, vendar z večjim poudarkom na večopravilnosti, klepet v živo omogoča stranki, da se v realnem času poveže z operaterjem. Posledično velja za enega najbolj zadovoljivih načinov komuniciranja. Potrošniki cenijo vedeti, da nekdo čaka na drugi strani zaslona, da odgovori na njihova vprašanja. Zaradi tega se počutijo pomembne in cenjene. Po podatkih 99 podjetij; “Približno 69 % nakupovalcev v ZDA zahteva funkcije klepeta v živo.”

Klepet v živo je programska oprema, ki temelji na brskalniku, kar pomeni, da vaša stranka skoraj ne potrebuje truda, ker je gumb za klepet vgrajen v spletno mesto ali določeno spletno stran. Preko klepetov v živo se stranke takoj povežejo z nekom, ki lahko pomaga rešiti njihove težave. Procesu dodatno pomaga kontekst spremljanja vedenja stranke na spletnem mestu. Ta raven takojšnjega sodelovanja vodi do pozitivne izkušnje strank.

Funkcija klepeta v realnem času vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom - LiveAgent

Klicni center

Ko ima vaša stranka vprašanje, ki ga ne zna natančno razložiti v klepetu ali z uporabo e-pošte, bo najverjetneje poklicala. Klicni center je centralizirana pisarna, ki je nastavljena za sprejemanje dohodnih klicev in obravnavo podpore po telefonu. Programska oprema za klicni center je virtualna rešitev, ki jo lahko integrirate s ponudnikom VoIP. Najpogostejše funkcije so interaktivni glasovni odziv (IVR), samodejni povratni klic, prenosi klicev in neomejeno snemanje klicev.

Ena študija je pokazala, da “več kot tri četrtine vseh potrošnikov raje stopi v stik s službo za stranke po telefonu.” Težavo je veliko hitreje razložiti po telefonu kot vtipkati. Čeprav je bistvenega pomena imeti druge kontaktne točke, je ključnega pomena imeti kraj za klic.

Povežite svojega VoIP ponudnika s programsko opremo za pomoč uporabnikom - LiveAgent

Upravljanje družbenih medijev

Družabni mediji so še ena pot podpore strankam, ki zahteva pozornost. Družbeni mediji strankam zagotavljajo platformo za neposredno pošiljanje sporočil podjetjem zunaj njihovih standardnih možnosti za stik. Zaradi tega je spremljanje omrežij družbenih medijev sestavni del zadovoljstva strank. Glede na študijo Social Habit “42 % potrošnikov pričakuje odgovor na družbenih medijih v 60 minutah. Kar zadeva izbrane kanale, kot je Facebook, 85 % potrošnikov pričakuje odgovor na svoja vprašanja v šestih urah, medtem ko 64 % uporabnikov Twitterja uporabniki pričakujejo odgovor v eni uri.”

Zato ponudniki vstopničnih sistemov službe za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent, ponujajo integracijo z glavnimi platformami družbenih medijev, da pomagajo razširiti mrežo vaših zmožnosti storitev za stranke. Da bi cenili pomen SoMe v storitvah za stranke, morate vedeti, da se prek Facebook messengerja vsak mesec izmenja približno milijarda sporočil med uporabniki in podjetji.

Povežite Facebook s programsko opremo za pomoč uporabnikom – LiveAgent

Portal za stranke

Portali za stranke so način za stranke, da dostopajo do virov 24 ur na dan. Stranke se lahko prijavijo za ogled podrobnosti o svojih naročilih, klepetajo s člani skupine za podporo in dostopajo do možnosti samopostrežne pomoči za hitro iskanje informacij. To je odlična možnost za zagotavljanje strankam, saj jim omogoča, da svoje težave rešijo neodvisno, ne da bi se obrnili na službo za stranke.

Standardne funkcije vključujejo baze znanja, forume, povratne informacije in predloge, oddajo zahtevke in pripomočke za iskanje. Te funkcije zagotavljajo, da ima portal za stranke vse informacije, ki jih stranka potrebuje, in olajša iskanje tistega, kar išče. To zmanjša število poizvedb, ki jih morajo vaši agenti za pomoč strankam dnevno obravnavati, in izboljša splošno zadovoljstvo, ki ga bo stranka občutila na koncu njihove interakcije z vašim podjetjem. To je win-win scenarij za vas, vaše zaposlene in vaše stranke.

Prilagajanje zbirke znanja v programski opremi portala za stranke – LiveAgent

Baza znanja

Baze znanja so ena ključnih funkcij v portalu za stranke. Strankam nudijo vire in članke za brskanje po rešitvah pogostih vprašanj. Ponudba te storitve ima prednosti pomoči strankam po delovnem času, hkrati pa zmanjša število poizvedb in poveča promet na vašem spletnem mestu.

Interna baza znanja omogoča skupinam za podporo hiter dostop do informacij za pospešitev interakcij s strankami in poenostavitev komunikacije. Zastopniki bodo imeli skladišče informacij za reševanje problema, ne da bi potrebovali drugega agenta, kar bo skrajšalo njihov čas za pomoč stranki. Ker je baza znanja neverjetno dostopna s funkcijo iskanja, lahko agenti med telefoniranjem ali klepetom hitro poiščejo informacije, ki jih potrebujejo za rešitev težave stranke. Pri vzpostavljanju baze znanja bi morali člani vseh oddelkov sodelovati, da bi ustvarili vir, ki ustreza kompleksnim potrebam zahtev po storitvah za stranke.

Zvestoba in ohranjanje strank - Baza znanja - LiveAgent

Ključne značilnosti učinkovitega vstopničnega sistema

Komponente pripovedujejo en del zgodbe za učinkovit vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom. Drugi del te zgodbe so bistvene lastnosti, ki so potrebne za učinkovit sistem, čeprav bo med obema zagotovo prišlo do križanja.

Prav tako je ključnega pomena, da se orodje za pomoč strankam, kot je učinkovit vstopnični sistem, prilagaja vašemu podjetju, medtem ko rastete. Nič ne upočasni rasti kot uvedba novega procesa, saj bo za prekvalifikacijo zaposlenih za uporabo novega sistema potreben čas, denar in trud. Tako je razširljivost skupna značilnost teh sistemov. Naprednejše funkcije, na katere bi morali biti pozorni, ko poskušate najti tovrstno rešitev, so avtomatizacija, poročanje in integracija.

Pomembna prednost avtomatizacije je, da prevzame odgovornost za vse ponavljajoče se ali enostavne naloge in jih dokonča. Avtomatizacija je implementirana v avtomatizirani distribuciji zahtevkov LiveAgent, ki označuje in dodeljuje zahtevke brez človeške interakcije. Del tega koncepta so tudi pripravljena sporočila.

Pripravljena sporočila so kot vnaprej posneto sporočilo, ki bi ga slišali v telefonskem imeniku; samo agent hitro izbere vnaprej pripravljeno sporočilo za podaljšan odzivni čas. Odvisno od sporočila stranke so lahko pripravljena sporočila tako preprosta, kot da jim sporočite, da potrebujete nekaj minut, da preučijo podrobnosti svojega računa. Zato vedo, da delate na njihovi zahtevi, vendar ni nujno, da bodo dobili odgovor takoj. Hitrejši odziv je vedno boljši, tudi če samo rečete, da razumete frustracijo stranke in delate na rešitvi.

Funkcija vnaprej pripravljenih sporočil v programski opremi za klepet v živo – LiveAgent

Poročanje ima tudi pomembno vlogo v vsaki organizaciji in lahko potrdi učinkovitost interakcij s storitvami za stranke. Odlično poročanje o storitvah za stranke lahko vaši organizaciji zagotovi pomembno analitiko, ki vam lahko pomaga pri opredelitvi SLA , ki jo lahko uporabite za trženje vaše blagovne znamke.

S pravo programsko opremo lahko integrirate tudi druge aplikacije, da poenostavite potek dela zaposlenih in še dodatno izboljšate učinkovitost. LiveAgent na primer omogoča integracijo z drugo programsko opremo za produktivnost, kot je Slack, tako da se porabi manj časa za preklapljanje med internimi komunikacijskimi aplikacijami in programsko opremo za produktivnost za dokončanje dnevnih nalog. Kot večkanalni vstopnični sistem za pomoč uporabnikom, LiveAgent služi kot osrednje mesto organizacije za storitve za stranke z zmogljivimi funkcijami za izboljšanje učinkovitosti in storitev za stranke.

Find the best solution for you

LiveAgent offers plenty of useful integrations and features, making customer service easier than ever before. Curious about all the opportunities?

Kako izbrati najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom

Izbira najboljšega vstopničnega sistema v službi za pomoč uporabnikom je lahko izziv, saj ima vsak svoje prednosti in slabosti. Spodnja merila vam lahko pomagajo pri odločitvi, kateri je najboljši za vas. Kljub temu je pomembno upoštevati, da tudi če se zdijo nekateri sistemi na splošno najboljši, morda niso najbolj primerni za vašo določeno situacijo.

Zaveze

Ko gledate na določeno rešitev za storitve za stranke, je ključnega pomena, da upoštevate čas, ko boste po pogodbi dolžni plačati njihov sistem. Nekateri ponudniki rešitev, kot je LiveAgent, zaračunavajo iz meseca v mesec brez pogodbe, tako da lahko kadar koli prekličete. Drugi, nasprotno, imajo lahko pogodbe, ki od vas zahtevajo, da še naprej uporabljate storitev. Ta dejavnik je ključnega pomena, da razmislite, preden se odločite in se nekaj tednov zataknete pri nečem, kar ne ustreza pogodbi.

Cene

Na prvi pogled je cena enostavna, saj lahko mesečne stroške določite pri katerem koli ponudniku, ki ponuja te storitve. Vendar morate upoštevati vse stroške, povezane s vstopničnim sistemom v službi za pomoč uporabnikom, ker presegajo samo ceno programske opreme. Upoštevati morate stroške usposabljanja, posodobitev in stalne podpore.

Podjetja bi morala z novo rešitvijo te stroške tehtati tudi glede na trenutne stroške na vozovnico v primerjavi z ocenjenimi stroški na vstopnico. Po poročanju BMCblogs je “povprečna cena vstopnice (v ZDA) znašala 15,56 $, z najnižjo 2,93 $ in najvišjo 46,69 $.” Bolj učinkovit kot vaš sistem omogoča vašim agentom, da imajo določeno vozovnico, bolj stroškovno učinkovit je sistem. Če obstaja prihranek pri stroških na vstopnico, lahko amortizacija nakupa rešitve pomaga pri vaši odločitvi.

Zagotovljene možnosti stika

Pomembno je tudi razmisliti o ponudnikovih storitvah za stranke in o tem, kako lahko stopite v stik z njimi. Podjetja se lahko obrnejo na skupino za podporo LiveAgent prek baze znanja, klepeta v živo, e-pošte ali telefona. Napaka vašega sistema lahko povzroči, da izgubite čas za odzivanje na vaše stranke, kar je izguba denarja. Zato je možnost, da se obrnete na ponudnika vstopničnega sistema v službi za pomoč uporabnikom, nujna.

Enostavnost povečanja ali zmanjšanja

Različne organizacije imajo različne prioritete, odvisno od tega, kje je njihovo podjetje. Sodelovanje s ponudnikom rešitev za storitve za stranke, ki vam omogoča prilagodljivost pri povečanju in zniževanju, je nujno. Ko rastete, je možnost, da sčasoma dodate več agentov ali povečate število zmogljivosti, ki jih imate, resna sprememba vstopničega sistema za izdajanje vozovnic v službi za pomoč uporabnikom. Vedno je pomembno preveriti, kako daleč lahko greste s sistemom, preden se zavežete. Ohranjanje enakega sistema čim dlje je stroškovno najučinkovitejša pot naprej.

Omejitve programske opreme

Nekatere programske rešitve imajo morda vse, kar potrebujete, medtem ko nimajo vseh funkcij v vstopničnem sistemu v službi za pomoč uporabnikom. To je v redu, vendar morate upoštevati omejitve programske opreme v smislu zaščite prihodnosti in ne trenutne odločitve. Seveda morda ne boste potrebovali vseh funkcij, ki jih ponuja programska oprema, vendar morate v prihodnosti upoštevati svoje potrebe.

Integracija je pomemben del katere koli programske opreme, saj omogoča združevanje procesov v en intuitiven vmesnik in prihranek časa. Če rešitev vse-v-enem, ki jo iščete, nima vseh zmožnosti, ki jih iščete, preverite, s katerimi programi so integrirani, saj bi lahko zmanjšali zastoj na stroškovno učinkovit način. Hkrati bi morala biti programska oprema, ki temelji na oblaku, sposobna obravnavati nepričakovane motnje interneta. Nazadnje, pomanjkanje brezplačne preizkusne ali brezplačne različice lahko oteži tudi določitev, ali bo programska oprema delovala v skladu z vašimi potrebami.

Vstopnični sistem za podporno službo

Možnosti sodelovanja

Podporno osebje je bilo doslej obravnavano kot edini agent, vendar v mnogih operacijah temu ni tako. Sistemi službe za pomoč uporabnikom bi morali podpirati ekipe in jim omogočati sodelovanje pri vprašanjih. Uspeh in neuspeh organizacije je redkokdaj na hrbtu ene osebe. Noben posel ne more uspevati na tak način. Če vaši ekipi omogočite sodelovanje prek internega klepeta, interne baze znanja, prilog ali opomb v zahtevku, je dodana vrednost in učinkovitost.

Opombe programske opreme za klepet v živo v klepetu - LiveAgent

Demo različica preprostega vstopničnega sistema

To, da si lahko nekaj pogledaš sam, je vedno najboljši način, da nekaj oceniš. Na primer, razmislite o razliki med tem, da vam nekdo opisuje sliko, in da jo lahko vidite sami.

Oba scenarija bosta imela zelo različne rezultate za vaše razumevanje slike. Enako deluje za demo različico katere koli programske opreme. Zamisel o njegovih aplikacijah lahko razumete, medtem ko gledate demonstracijo delovanja, v nasprotju z branjem o tem. Demo različica vam omogoča, da se seznanite s postavitvijo in preverite, ali izdelek deluje za vas.  

Vstopnični sistem za podporno službo
Stand out from your competitors with a strong
customer service culture

Kateri je najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom?

Najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom je tisti, ki naredi vaše delovanje učinkovitejše in strankam omogoči samopostrežne možnosti, da zmanjšajo obremenitev vašega zaposlenega. Rešitve, kot je LiveAgent, imajo robustne možnosti prilagajanja za ustvarjanje delovnih tokov, ki so specifični za vaše podjetje. Najboljši sistem je tisti, ki najbolj ustreza vašim edinstvenim zahtevam.

Kateri je najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom za mala podjetja?

Ko ste majhno podjetje, bi morali biti cilj vaše izbire donosnost naložbe, vrednost in razširljivost. Zato je iskanje sistema, ki ustreza vašim potrebam po razumni ceni, idealen scenarij.

Ponudniki preprostih vstopničnih sistemov ponujajo brezplačno različico svoje programske opreme z omejenimi zmogljivostmi. LiveAgent ponuja brezplačen načrt, ki vam ponuja osnove vsega, kar potrebujete za začetek, na primer gumb za klepet, osnovno poročanje in portal za stranke. Druga možnost po razumni ceni je Zoho Desk, ki ponuja tudi brezplačno različico. Od tam se lahko odločite za nadgradnjo na plačljivi načrt.

Kateri je najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom za srednja podjetja?

Ker vaše podjetje še naprej raste, je na srednjem trgu vstopničnih sistemov v službi za pomoč uporabnikom več možnosti, saj več denarja pomeni več funkcij. Na tej točki imate verjetno vse večjo ekipo agentov in morali bi se osredotočiti na njihovo združevanje s sistemi, ki spodbujajo sodelovanje in se lahko integrirajo z različnimi aplikacijami, ki jih že imate, in tistimi, ki jih nameravate razvijati. Vendar pa se je treba še vedno osredotočiti na vrednost, saj verjetno ne želite prekiniti proračuna za preveč funkcij.

LiveAgent lahko integrira več kot 190 programov na tej ravni, vključno z družbenimi mediji. Socialni mediji so dragoceni za vaše marketinške kampanje, še posebej, če ste nastajajoča blagovna znamka. Odgovarjanje na vprašanja in pomisleke na družbenih medijih bo pomagalo razširiti vašo blagovno znamko in ustvariti nepozabne interakcije s strankami. Tako kot drugi vstopnični sistemi v službi za pomoč uporabnikom se tudi integrira s Slackom, da pomaga ohranjati povezavo članov ekipe. Druga odlična možnost je Jira Service Desk, saj se ponaša tudi z velikim izborom možnosti integracije.

Kateri je najboljši vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom za velika podjetja?

Velika podjetja lahko naredijo vse. Zdaj, ko si lahko privoščite vse prednosti, je čas, da si ogledate vse funkcije, ki jih želite in potrebujete. Toda iskanje vrednosti je še vedno najboljši način delovanja, ne glede na to, s koliko denarja morate delati.

Močna zasedba prostora, Zendesk in Jira Service Desk, ponujata nekatere lastnosti, ki jih drugi nimajo, kot je enotna prijava. Enotna prijava uporabnikom omogoča dostop do programske opreme z uporabo obstoječih poverilnic, kot je prijava z Google Računom.

To ne pomeni, da so edine možnosti. Glede na to, kaj potrebujete kot veliko podjetje v obliki podpore strankam, je morda bolje izbrati stroškovno učinkovitejšo možnost, ki vsebuje tisto, kar potrebujete. Na primer, LiveAgent ima številne funkcije, medtem ko je njegova najvišja raven storitev razumna cena, s podobno vrednostjo kot nekateri sistemi za pomoč uporabnikom, ki stanejo veliko več.

Looking for great ticketing system?

LiveAgent can help you rapidly improve your customer service. Curious about all the opportunities?

Prednosti uporabe sistema za prodajo vstopnic v službi za pomoč uporabnikom

Čeprav lahko podporo strankam upravljate brez službe za pomoč uporabnikom, bosta čas in trud, ki ga potrebujete, stal več stroškov dela kot uporaba vstopničnega sistema v službi za pomoč uporabnikom. Učinkovitost je ena od prednosti takšnega sistema.

Ne samo, da bo ta vrsta storitve ustvarila učinkovito delovno okolje, ki zaposlenim prepreči, da bi morali razvrščati več platform za ročno reševanje različnih težav, ampak jih bo tudi združila, saj jim bo omogočila sodelovanje pri vprašanjih. Poleg tega bo zmanjšal njihovo delovno obremenitev z ustvarjanjem samopostrežnih možnosti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Ustvarite lahko poteke dela, da optimizirate čas, potreben za reševanje težave, kar bo povečalo količino zahtevkov, ki jih lahko rešite, tako da bodo vaše stranke zadovoljne.

Omogočajo tudi konsolidacijo več načinov interakcije s strankami na enem mestu in ga katalogizirajo v funkcionalnem prostoru, ki je enostaven za uporabo. Možnosti, da so e-poštna sporočila, klepet v živo, telefonski klici in poizvedbe v družabnih medijih združeni na enem mestu, ni nekaj za posmeh. To je učinkovita izraba obratovalnih stroškov. Vsi ti podatki, zabeleženi in pripravljeni z vpogledi v težave, s katerimi se stranke soočajo, se lahko nato uporabijo za pomoč pri sprejemanju drugih odločitev zunaj storitev za stranke.

Primer vstopničnega sistema - LiveAgent

Za strošek vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate učinkovitost zaposlenih in povečate vrednost vaše blagovne znamke z ustvarjanjem pozitivne izkušnje s storitvami za stranke, ki bo povečala zvestobo strank. Zadrževanje strank je cenejše od pridobivanja strank in ljudje so pripravljeni plačati več za boljšo storitev za stranke. Po Hubspotu je “68 odstotkov potrošnikov pripravljenih plačati več za izdelke in storitve blagovne znamke, ki jim zaupajo, da zagotavljajo odlične storitve.”

Dobra izkušnja s storitvami za stranke je vse v današnjem svetu in vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom vam bo pomagal pri zagotavljanju.

Uvedba vstopničnega sistema v službi za pomoč uporabnikom

Implementacija vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom je preprosta, saj je veliko spletnih. Na splošno izberete enega od načrtov, ki so na voljo pri ponudniku programske opreme, ustvarite račun, namestite programsko opremo, prilagodite nadzorno ploščo in portal za stranke, dodate vtičnike in drugo. V primeru LiveAgenta so stvari, kot je funkcija klepeta v živo, tako preproste kot kopiranje in lepljenje kode na vaše spletno mesto.

Stroški vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom

Stroški vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom so odvisni od ponudnika, vendar na splošno spadajo pod mesečno obračunavanje glede na število agentov, do katerih imate dostop do sistema. Na splošno dobite sistemske funkcije, vendar plačate za več dostopa. Nekateri imajo mesečno nadomestilo, ki omogoča določeno število agentov ali možnost, da imajo več, drugi pa ponujajo letno pristojbino za nižje stroške.

Pomembna stvar, ki si jo morate zapomniti, ko razmišljate o stroških vstopničnega sistema v službi za pomoč uporabnikom, je vrednost, ki jo dobite za to mesečno naročnino. Ceno sistema je treba pretehtati glede na prihranke, ki jih boste prejeli z njegovo implementacijo, kar bi se moralo hitro povrniti. To se zgodi, ker se cena na vozovnico zmanjša glede na stroške dela, saj bi moral vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom narediti vaše poslovanje učinkovitejše.

Cenovni modeli vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom

Ko pogledate strukture cen ponudnikov vstopničnih sistemov v službi za pomoč uporabnikom, boste pogosto ugotovili, da so mesečne pristojbine izračunane na agenta. Vsaka oseba v ekipi, ki je prijavljena v sistem, bo dodala k mesečnemu plačilu. LiveAgent sledi temu modelu cen. SolarWinds dodaja tudi dodatne stroške na napravo na mesec.

Drugi prevladujoči model oblikovanja cen, ki ga boste videli na trgu vstopničnih sistemov službe za pomoč uporabnikom, je načrt za licenco, ki omogoča določeno število agentov. JitBit je eden od teh vrst ponudnikov in omogoča tudi letno plačilo za znižanje stroškov.

Our employees have easily gotten used to LiveAgent. Working with LiveAgent is easy and intuitive.

Atomer

Kaj si stranke mislijo o vstopničnem sistemu za informacijsko službo vse v enem LiveAgent?

Sli.do je spletna aplikacija, ki predavateljem omogoča, da z anketami pritegnejo občino in se z njimi neposredno pogovarjajo, ko postavljajo vprašanja. Evo, kaj imajo povedati o LiveAgentu:

»Dogodki in sestanki so zelo dinamično okolje. Vse se ves čas spreminja, zato nam klepet v živo in telefonski klici pomagajo ostati blizu naših strank, e-pošta pa nam po drugi strani pomaga pri določanju prioritet ključnih pogovorov, ki jih imamo z njimi. Torej označujemo e-poštna sporočila, ustvarjamo oznake za določena e-poštna sporočila in dodeljujemo različne prioritete. Največja stvar pri LiveAgentu je, da lahko upravlja vse z enega mesta, ne glede na to, ali gre za telefonski klic, klepet ali e-pošto. Kot rezultat, z našimi strankami se je zelo enostavno pogovarjati tudi v najbolj obremenjenem času. LiveAgent nam torej omogoča hitrejši stik in zagotovimo nemoten in uspešen dogodek za našo stranko.«

Druga ocena je od Atomer, podjetja, ki strankam omogoča najem popolnoma v celoti spletnega sistema za enostavno ustvarjanje spletnih trgovin ali spletnih mest. Ta podvig je zahteval robusten vstopnični sistem za pomoč uporabnikom in po več testiranjih so se odločili za LiveAgent, ker jim najbolj ustreza. Rekli so:

“Naši zaposleni so se zlahka navadili na LiveAgent. Delo z LiveAgentom je enostavno in intuitivno. LiveAgent je orodje, s katerim vsak dan pomagamo strankam, in tega smo zelo veseli. Zagotavlja popolno raven preglednosti med nami in stranko.”

20 najboljših ponudnikov vstopničnega sistema

1. LiveAgent

Domača stran LiveAgent

Leta 2006 se je LiveAgent začel, ker ustanovitelji niso našli odličnega orodja za podporo strankam, ki bi omogočalo klepet v živo, zato so ga naredili. Leta 2011 so razširili funkcije programske opreme, tako da so vključili vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom. Zdaj ima LiveAgent več kot 45 funkcij izdajanja zahtevkov in več kot 190 integracij ter podporo integracij tretjih oseb ter je enostaven za uporabo in nastavitev. Njegove funkcije službe za pomoč uporabnikom izboljšujejo produktivnost, hkrati pa povečujejo zadrževanje strank in konverzije. Izbirna mobilna aplikacija je vključena v vsak načrt.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

LiveAgent je zelo razširljiva možnost z robustno stopnjo prilagajanja in možnostmi za integracijo v eno samo platformo. S široko paleto funkcij in integracij je prilagodljiv tako, da ustreza potrebam malih in velikih podjetij, ki segajo v vse panoge.

Ključne funkcije

  • Pripravljena sporočila
  • Avtomatizirana distribucija zahtevkov
  • Na stotine integracij
  • Samopostrežni portal in forum

Prednosti in slabosti

LiveAgent je močna izbira za tiste z nizkim proračunom, saj ima razumno ceno tudi na najvišji stopnji. Vendar pa ne podpira enotne prijave SAML za podjetja z več sto zaposlenimi, kot drugi sistemi, ki temeljijo na podjetju.

Cena

Brezplačno Zahtevek – $15/agenta/mesec Zahtevek + Klepet – $29/agenta/mesec Vse vključeno – $49/agenta/mesec

2. Zoho Desk

Vstopnični sistem za podporno službo

Leta 2016 so uvedli vstopnični sistem za pomoč uporabnikom, ki se brezhibno integrira s številnimi aplikacijami, ki jih je razvil Zoho. Skupno so med množico aplikacij za vsako raven poslovanja, ki še vedno upada vsakih nekaj mesecev, dosegli več kot 60 milijonov uporabnikov. Poleg tega imajo celovito in cenovno dostopno programsko opremo v oblaku.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Zoho Desk je razširljiv sistem od enega zaposlenega do več sto. Uporabniki Zoho imajo tudi dodano knjižnico izdelkov Zoho, ki se integrirajo z Zoho Desk.

Ključne funkcije

  • Večkanalno
  • Avtomatizacija delovnega toka
  • Integracija platforme
  • Samopostrežna baza znanja
  • Umetna inteligenca

Prednosti in slabosti

Čeprav je cena razumna, je z možnostjo dodajanja lahkega agenta dodatnih 6 USD na mesec (in 50 brezplačnih lahkih agentov na najvišji ravni. Lahki agenti imajo omejene privilegije službe za pomoč uporabnikom, saj niso del skupine za podporo strankam, vendar lahko podpirajo stranke interakcije storitev. Manjka tudi enotna prijava SAML, njegova integracija CRM pa je z drugim izdelkom iz Zoho. Ena od glavnih značilnosti, ki ga ločuje, je njegova AI Zia, ki je močan dodatek podpornemu osebju, vendar ki je na voljo samo za najvišjo stopnjo. Poleg tega imajo dodatno ugodnost znižane cene, če se zaračunavajo letno.

Cena

Brezplačno Standard – $20/agenta/mesec ($14/agenta/letno) Professional – $35/agenta/mesec ($23/agenta/letno) Enterprise – $50/agenta/mesec ($40/agenta/letno)

3. HappyFox

HappyFox Domača stran

Spletna služba za pomoč uporabnikom, ki se hitro nastavi, HappyFox ponuja ogromno možnosti prilagajanja, upravljanja administracije in varnostnih funkcij, ki bodo koristile velikemu podjetju. Poleg tega je enostaven za uporabo in ponuja številne funkcije, ki omogočajo samopostrežbo strank, da olajšajo obremenitev vaših agentov.

Priporočljivo za srednje velika in velika podjetja

Ker ni brezplačne možnosti in se njihove cene začnejo pri 29 USD na agenta na mesec, ni lahka prodaja za tiste, ki imajo proračun. Prednost je, da ponujajo neomejene storitve agentov, vendar omejujejo letne zahtevke za obsežnejše operacije. Podjetje zagotavlja enotno prijavo in orodja za vzdrževanje upravljanja in varnosti za velika podjetja.

Ključne funkcije

  • Večkanalno
  • Enostavno za uporabo
  • Notranja in zunanja baza znanja
  • Prilagajanje
  • Administrativne in varnostne funkcije

Prednosti in slabosti

Za vse načrte je potrebno 5 agentov, vendar je težko oceniti, ali je to dobro ali slabo, ne da bi poznali strukturo cen.

Cena

Cene niso na voljo, vendar ponujajo štiri stopnje cen, ki temeljijo na agentu, od 29 USD/agenta/mesec. Obstajajo tudi štiri stopnje neomejenih zastopnikov z omejitvami zahtevkov in polja po meri. Omejitve se začnejo pri 10.000 zahtevkih na leto in desetih poljih po meri, najvišja stopnja pa ima 250.000 zahtevkov na leto in 200 polj po meri.

4. Help Scout

Vstopnični sistem za podporno službo

Help Scout, ki ji zaupa več kot 12.000 podjetij v 140 državah, je platforma za podporo strankam, ustvarjena z mislijo na rastoča podjetja. Kot rezultat osredotočenosti Help Scout na stranke, omogoča tudi sodelovanje med člani ekipe, kar se je uveljavilo z desetletnimi izkušnjami.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Help Scout je zasnovan tako, da raste z vašim podjetjem in podpira vse velikosti podjetij. Najnižje stopnje se začnejo s širokim naborom funkcij. Storitev vključuje naprednejšo varnost, kot so funkcije, skladne s HIPAA, in zmogljivosti enotne prijave s srednjim in najvišjim načrtom.

Ključne funkcije

  • Skupna mapa Prejeto
  • Baza znanja
  • Upravljanje s strankami
  • Skladnost
  • SSO/SAML
  • Varnost

Prednosti in slabosti

Ponujajo 15-dnevno preskusno različico svojih dveh nižjih stopenj, vendar najvišja stopnja, čeprav kaže robustne funkcije, ki bi jih iskalo katero koli podjetje, nima navedene cene. Help Scout je možnost, ki podjetjem omogoča, da nadgradijo svoj načrt glede na obseg podjetja. Ne ponuja brezplačne različice.

Cena

Standard – $25/agenta/mesec ($20/agenta/letno) Plus – $40/agenta/mesec ($35/agenta/letno) Enterprise – moram stopiti v stik

5. KB Podpora

Domača stran podpore KB

Čeprav ni tako pogost kot drugi vstopnični sistemi na tem seznamu, se KB Support osredotoča na to, da je najboljši vtičnik podpornega orodja za spletna mesta WordPress in e-trgovine.

Priporočljivo za mala in srednja podjetja

Ta izdelek je namenjen zagonu podjetij v spletu, z vtičniki, posebej za integracijo WordPressa in e-trgovine.

Ključne funkcije

  • Obrazci za oddajo
  • Zahtevki za goste
  • Baza znanja z možnostjo omejevanja člankov
  • Dovoljenja agenta
  • Samodejna dodelitev
  • SLA sledilnik

Prednosti in slabosti

Medtem ko ima podpora KB nizke letne stroške obračunavanja, pa zahteva enoletno obveznost po plačilu. Imajo možnost nakupa določenih vtičnikov, vključenih v vsako stopnjo načrta, tako da se lahko odločite, kaj potrebujete in kaj ne potrebujete, čeprav imajo paketi precejšen popust. Poleg stroškov je pomanjkljivost ta, da pri delu ni tehnologije pametnega dodeljevanja; samo dodeljuje naključno ali na podlagi aktivnih zahtevkov na uporabnika.

Cena

Za posamezno spletno mesto, ki se zaračuna letno (cena se poveča na spletno mesto do neomejenega paketa): Starter – $74 Professional – $102 Enterprise – $150

6. Zendesk

Domača stran Zendesk

Zendesk je eden najbolj znanih vstopničnih sistemov službe za pomoč uporabnikom in ima veliko možnosti, ki se začnejo pri 19 USD na agenta na mesec, z osnovami in njihovim načrtom, pripravljenim za podjetja, ki se začne pri 215 USD na agenta na mesec. Tej vrhunski storitvi zaupajo podjetja, kot sta Uber in Netflix, ter več kot 160.000 svetovnih podjetij.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Zendesk ponuja načrte za vsako velikost podjetja in brezplačno preskusno različico za vsako raven.

Ključne funkcije

  • Klepet v živo
  • Forumi skupnosti
  • Robot za odgovarjanje
  • Baza znanja
  • Integracija družbenih medijev
  • Sandbox test
  • Lahke licence za dostop

Prednosti in slabosti

Funkcije Zendeska so obsežne, z načrti, ki segajo od malih podjetij do ravni podjetij. Zaračunava se letno ali iz meseca v mesec, za Zendesk ni nobenih obveznosti izven teh pogojev (ni povračila za preklic ali znižanje stopnje).

Cena

Skupina za podporo – 19 $ na agenta/mesec letno Podpora Professional – 49 USD na agenta/mesec letno Podporno podjetje – 99 USD na agenta/mesec letno Skupina Suite – 49 USD na agenta/mesec letno Rast paketa – 79 USD na agenta/mesec letno Suite Professional – 99 USD na agenta/mesec letno Suite Enterprise – 150 USD na agenta/mesec letno Najvišja stopnja – 215 $ na agenta/mesec letno

7. Vision Helpdesk

Domača stran Vision Helpdesk

Medtem ko ponuja številne možnosti službe za pomoč uporabnikom, od storitev za stranke do podpore za IT, je Vision Helpdesk vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom, ki se osredotoča na vaše zaposlene z možnostmi igerifikacije in funkcijami za sodelovanje, ki spodbujajo pozitivno delovno okolje. Vendar to ne pomeni, da izgubijo izpred oči stranke, ki strankam ponuja večkanalni pristop za interakcijo s podporo.

Priporočeno za mala podjetja

Ta sistem bo ustvaril centralizirano službo za pomoč uporabnikom za vaše podjetje s prilagodljivimi delovnimi tokovi. Čeprav je cenovno ugoden, nima globine funkcij, ki jih potrebujejo nekatera večja podjetja.

Ključne funkcije

  • Avtomatizacija
  • Gamifikacija
  • Zaračunavanje
  • Večkanalni

Prednosti in slabosti

Čeprav je na voljo tako v oblaku SaaS kot v licencah za prenos, je licenca za oblak SaaS na voljo samo v ZDA, Združenem kraljestvu, EU in Indiji. Vendar pa imajo 30-dnevno brezplačno preskusno različico programske opreme brez obveznosti.

Ta sistem je bolj usmerjen v plačljive ure storitve za stranke kot splošne storitve za stranke, funkcija klepeta v živo pa je ločen nakup.

Cena

Starter – 12 $ na agenta na mesec, zaračunan letno / 15 $ na agenta, ki se obračunava mesečno Pro – 20 $ na agenta na mesec, ki se zaračunava letno / 25 $ na agenta, ki se obračunava mesečno

8. HubSpot

Vstopnični sistem za podporno službo

Tako kot drugi na tem seznamu je tudi HubSpot nastavljen tako, da raste z vami in je prepoznavno ime, saj imajo veliko drugih izdelkov, ki se pogosto uporabljajo. Začnete lahko z brezplačnim načrtom od zaupanja vrednega imena na internetu in lahko uporabite prilagodljivo podporo in enostavno vključitev, da bolje razumete svoje stranke.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Sistem HubSpot je možnost, ki se bo prilagodila vašemu podjetju tako z brezplačnimi kot plačljivimi različicami, odvisno od potreb vašega podjetja. Višje stopnje ponujajo bistvene funkcije za veliko podjetje, ko raste.

Ključne funkcije

  • Usmerjanje zahtevkov
  • Ankete NPS
  • Enotna prijava
  • Slack integracija
  • Dovoljenja na ravni polja

Prednosti in slabosti

Ponujajo brezplačno različico s številnimi bistvenimi funkcijami, ki jih potrebujete za začetek. Kljub temu se avtomatizacija zahtevkov začne šele po načrtu 50 USD na mesec, ki vključuje dva agenta in možnost dodajanja več za 25 USD na začetni ravni. Na najvišji ravni je to letna obveznost.

Cena

Starter – začne se pri 50 USD/mesec mesečno (začne se pri dveh plačanih uporabnikih) Professional – začne se pri 400 USD/mesec mesečno (začne se pri petih plačanih uporabnikih) Enterprise – Začne se pri 1200 USD na mesec, zaračunan pri 14 400 USD na leto (Začne se pri 10 plačanih uporabnikih)

9. Front

Vstopnični sistem za podporno službo

Front, ki se trži kot rešitev za službo za pomoč uporabnikom, ki ustvarja bolj prilagojeno izkušnjo za stranke, Front odstrani številke zahtevkov, da bi stranki ponudil osebni odgovor. Je enostavno in intuitivno, avtomatizacija pa spremlja dodeljevanje poizvedb pravemu članu skupine za podporo.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Front je zelo razširljiv sistem z do desetimi soigralci na spodnji ravni, 50 na drugem in neomejeno na vrhu.

Ključne funkcije

  • Mapa Prejeto za skupino
  • Analitika
  • Predloge sporočil
  • Pravila
  • Naloge

Prednosti in slabosti

Ni vstopničnega sistema, deluje pa tako, da organizira podporo prek skupnih nabiralnikov in jih dodeli s samodejnim uravnavanjem obremenitve. Čeprav vstopnični sistem ne avtomatizira dodelitev, lahko ustvarite pravila, ki bodo to storila (pravila po meri so na voljo samo na ravni 49 USD).

Obstaja tudi celoletna obveznost.

Cena

Starter – 19 USD na osebo, na mesec, zaračunano letno Prime – 49 $ na osebo na mesec, zaračunano letno

10. AzureDesk

Domača stran AzureDesk

Ta sistem je cenovno ugodna možnost za mala in srednja podjetja, ki skušajo poenostaviti izkušnjo uporabe sistema za pomoč uporabnikom. Ponuja možnosti prilagajanja in integracijo aplikacij tretjih oseb.

Priporočljivo za mala in srednja podjetja

Medtem ko je vrednost za stroške pri Azure desk visoka, dejstvo, da imajo samo en načrt, ki nima funkcij na ravni podjetja, omejuje njegovo uporabnost na mala in srednja podjetja.

Ključne funkcije

  • Upravljanje zahtevkov
  • Neomejen poštni predal
  • Integracije aplikacij
  • Poročanje
  • Sodelovanje
  • Baza znanja

Prednosti in slabosti

Na voljo je 14-dnevna brezplačna preizkusna različica; vendar je na voljo samo ena možnost načrta. Načrt ima veliko funkcij, vendar je obseg razširljivosti omejen. Za podjetja ni naprednih funkcij, kot sta varnost ali upravljanje.

Cena

One plan – 33 USD na uporabnika na mesec, zaračunanih letno, in 50 USD na uporabnika na mesec, ki se zaračunavajo mesečno.

11. SupportBee

Domača stran SupportBee

SupportBee je vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom, katerega cilj je zgraditi delovno okolje za sodelovanje, tako da si lahko člani skupine za podporo strankam pomagajo pri reševanju težav s strankami. Prek skupne mape »Prejeto«, ki je enostavna za nastavitev in je optimizirana za mobilne naprave, je SupportBee prilagodljiv sistem, ki temelji na skupini.

Priporočljivo za mala podjetja

Ta sistem ponuja vse osnove, ki bi jih potrebovali za ustanovitev ekipe za pomoč strankam. Vendar pa ne zagotavlja podpore, ki bi jo morda potrebovala večja podjetja.

Ključne funkcije

  • Skupna mapa Prejeto
  • Baza znanja
  • Portal za stranke
  • Integracija aplikacij

Prednosti in slabosti

Čeprav so zelo dostopne, funkcije in funkcionalnost SupportBee niso tako obsežne ali obsežne kot tiste, ki jih ponujajo druga podjetja po isti ceni. Prav tako je programska oprema portala za stranke na voljo samo na višji ravni. Toda na splošno gre za poenostavljen sistem izdajanja zahtevkov, ki bo dobro deloval za manjša podjetja.

Cena

Startup – 15 USD/uporabnika/mesec ali 13 USD/uporabnika/mesec obračunava se letno Enterprise – 20 USD/uporabnika/mesec ali 17 USD/uporabnika/mesec obračunava se letno

12. Freshdesk

Domača stran Freshdesk

Freshdesk, ki ji zaupa več kot 40.000 podjetij, vključno s HP, Pearson in American Express, je platforma za storitve za stranke vse v enem. S prilagodljivo platformo Freshdesk, izvorno podporo za vse kanale in funkcijami za sodelovanje lahko vaše podjetje poenostavi delo in zadovolji vaše stranke.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Ta sistem je zgrajen tako, da se prilagaja s cenovno ugodnimi možnostmi v različnih poslovnih okoliščinah.

Ključne funkcije

  • Integracija storitev za sporočanje
  • Samopostrežna z boti in UI
  • Avtomatizacija
  • Sodelujoče
  • Funkcije upravljanja in varnosti
  • Upravljanje identitete in dostopa

Prednosti in slabosti

Obstaja brezplačna različica z osnovami, ki jih podjetje potrebuje za začetek, in neomejenimi agenti. Po tem se vsaka stopnja napreduje in vključuje funkcije, ki jih boste potrebovali, ko rastete. Vendar se usmerjanje na podlagi spretnosti ne začne do najvišje stopnje.

Cena

Blossom– 15 $/agenta/mesec, zaračunano letno – 19 $/agenta/mesec, zaračunano mesečno Garden – 35 USD/agenta/mesec, zaračunano letno – 45 USD/agenta/mesec, zaračunano mesečno Estate – $49/agenta/mesec, zaračunano letno – $69/agenta/mesec, zaračunano mesečno Forest – $99 /agenta/mesec, zaračunano letno – $125/agenta/mesec, zaračunano mesečno

13. Awesome Support

Domača stran Awesome Support

Kot vtičnik za podporo za WordPress je Awesome Support preprosta in enostavna za nastavitev ter ima veliko dodatkov, vključenih v vsako raven paketa. Ponujajo “najbolj super” službo za pomoč uporabnikom in vtičnik za podporo za WordPress z več kot 10.000 aktivnimi namestitvami.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Čeprav obstajajo velika spletna mesta, ki temeljijo na WordPressu, kot so Microsoftove novice in BBC America, je to najboljše za manjše podjetje, saj mora vključevati več varnostnih in upravljalnih funkcij, da je uporabnejše višje. Toda tudi če so ti za večje podjetje nepotrebni, so neomejeni zastopniki velika prodajna točka.

Ključne funkcije

  • Brez provizij za agenta
  • Prilagodljivo
  • Zgodovina zahtevkov
  • Sledenje časa
  • Samodejne dodelitve zahtevkov

Prednosti in slabosti

Čeprav ponujajo neomejeno število agentov in neomejene zahtevke, se boste morali zavezati, da boste izdelek uporabljali eno leto. Prednost je, da je vsak nivo zelo dostopen za vsako poslovno raven, vendar nimajo možnosti, ki bi jih potrebovalo veliko podjetje.

Cena

Standard – $149 na leto Pro – $229 na leto Enterprise – $ 289 na leto Agency – $409 na leto

14. TeamSupport

Domača stran TeamSupport

TeamSupport, ki mu zaupajo Fujifilm, Comcast in NBA, je spletni sistem za podporo strankam med podjetji z večkanalno podporo, ki olajša sodelovanje in poenostavi težave s podporo strankam z integracijo s programsko opremo, ki je že v vašem tehničnem paketu.

Priporočljivo za velika podjetja

Podporna storitev tega sistema ponuja veliko, vendar je začetni strošek na agenta na mesec visok, kar pomeni, da je za nekatera manjša podjetja morda nedosegljiv.

Ključne funkcije

  • Namensko izdelan za B2B
  • Upravljanje zahtevkov
  • Upravljanje s strankami
  • Integracije
  • Samopostrežni portal za stranke

Prednosti in slabosti

Številne funkcije se osredotočajo na storitve za stranke B2B in IT podporo. Pomanjkljivost je v tem, da najnižja stopnja stane 50 USD na agenta na mesec, kar je relativno drago v primerjavi z nekaterimi drugimi vstopničnimi sistemi za pomoč uporabnikom s podobnimi funkcijami in nižjo ceno.

Cena

Cene odražajo popuste za letni obračun. Support Desk – $50 na agenta na mesec Enterprise– $69 na agenta na mesec

15. Freshservice

Domača stran Freshservice

Freshservice je rešitev za upravljanje IT storitev v oblaku. Tako kot njegov dvojnik v službi za pomoč uporabnikom je to enostaven za uporabo, vseobsegajoč sistem z resno paleto funkcij.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Razširljivost te platforme ji omogoča delo za podjetja katere koli velikosti, ko rastejo.

Ključne funkcije

  • Avtomatizacija
  • UI chatbots
  • Integracije
  • Hitra izvedba
  • Platforma brez kode

Prednosti in slabosti

Ponujajo 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje z vključenimi vsemi funkcijami. Spodbujajo sodelovanje v okviru svojih funkcij. Zagotavljajo varnostne funkcije, ki ščitijo podatke v oblaku z upravljanjem dostopa in šifriranjem za podatke med prenosom. Brezplačne različice žal ni.

Cena

Vsaka raven ima možnost iz meseca v mesec, ki je 10 USD več za Starter in Growth ter 20 USD več za Pro in Enterprise.

Starter: 19 USD na agenta na mesec, ki se obračunava letno. Growth: 49 USD na agenta na mesec, ki se zaračuna letno. Pro: 89 $ na agenta na mesec, ki se zaračuna letno.‍ Enterprise: 109 USD na agenta na mesec, ki se obračunava letno.

16. ManageEngine Service Desk Plus

Domača stran ManageEngine Service Desk Plus

Več kot 100.000 organizacij, kot sta Disney in Honda, zaupa ManageEngineu za upravljanje svoje IT. Njihov sistem Service desk Plus je IT-rešitev v oblaku, ki že več kot deset let osrečuje stranke in IT strokovnjake.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Čeprav ima ManageEngine Service Desk Plus številne funkcije, ga je brez poznavanja podrobnosti o stroških težko priporočiti podjetjem določene velikosti. Zdi se, da se cenovni načrti dobro prilagajajo vsaki ravni poslovanja. Z Zoho sodelujejo tudi pri uporabi svojega pomočnika Zia AI kot potencialne prve kontaktne točke za stranke.

Ključne funkcije

  • Najboljša praksa delovnih tokov ITSM
  • Pametna avtomatizacija
  • Integracija
  • Brezšidno prilagajanje
  • Poročanje

Prednosti in slabosti

Brezplačne različice ni. Obstaja poskusno obdobje, vendar dolžina ni znana. Na voljo je tudi demo. Cene niso določene, obstaja pa možnost pridobitve ponudbe.

To je vseobsegajoča IT storitev z zmogljivimi funkcijami za izboljšanje storitev vaše organizacije, vključno z upravljanjem sredstev in težav.

Cena

Imajo tri cenovne načrte, Standard, Professional in Enterprise, vendar ti stroški niso razkriti na spletnem mestu. Za informacije o cenah jih boste morali kontaktirati.

17. Kayako

Domača stran Kayako

Več kot 131.000 agentov nudi podporo z uporabo Kayaka, od Sega do MTV-ja do Acerja. Sistem je zgrajen tako, da je oseben in enostaven. Je hiter za implementacijo in enostaven za uporabo ter ima edinstvene funkcije, kot je SingleView, ki jih izvajajo za prilagajanje poti stranke.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

To je sistem, ki ga lahko uporabljajo vse ravni poslovanja, saj vam njegove funkcije omogočajo boljše razumevanje vaših strank, kar je edinstveno za Kayako. Prav tako je zelo ugoden za vsako poslovno raven, od 15 USD na agenta na mesec.

Ključne funkcije

  • SingleView
  • Klepet v živo
  • Samopostrežna
  • Sodelovanje
  • integracije

Prednosti in slabosti

Sistem SingleView, ki spremlja potovanje stranke po vašem spletnem mestu, vašemu agentu omogoča zagotavljanje storitev za stranke v kontekstu vaše uporabniške izkušnje. Vsekanalni nabiralnik in SingleView sta na voljo v najnižji stopnji cenovnih načrtov.

Brezplačne različice ni, obstaja pa 14-dnevna brezplačna preizkusna različica in demo. Na žalost nima funkcije enotne prijave.

Cena

Inbox – $15 na agenta na mesec Growth – $30 na agenta na mesec Scale – $60 na agenta na mesec

18. SolarWinds

Domača stran SolarWinds

SolarWinds je sodobna rešitev za upravljanje IT storitev (ITSM), ki vključuje vse funkcije službe za pomoč uporabnikom, ki je edinstvena za ta sistem.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Ta sistem ima cenovne strukture za vsako poslovno raven in ga je enostavno povečati, ko rastete.

Ključne funkcije

  • Upravljanje incidentov
  • Upravljanje premoženja IT
  • Portal storitev za zaposlene
  • Baza znanja
  • Upravljanje sprememb
  • Večfaktorsko preverjanje

Prednosti in slabosti

30-dnevna popolna brezplačna preizkusna različica. Demo na zahtevo. Razumne cene. Ta sistem ima orodja za avtomatizacijo, ki pomagajo dati prav zahtevek v roke pravemu članu ekipe. Vendar pa ni brezplačne različice.

Cena

Pri zaračunavanju letno:

Team – $19 na agenta na mesec, dodatnih 0,10 USD na napravo na mesec Business – $39 na agenta na mesec, dodatnih $0.30 na napravo na mesec Professional – $69 na agenta na mesec, dodatnih $0.50 na napravo na mesec Enterprise – $89 na agenta na mesec, dodatnih $0.70 na napravo na mesec

19. JitBit

Domača stran JitBit

Z njihovo programsko opremo, ki se uporablja pri Adobe in Microsoftu, je JitBit storitev v oblaku SaaS z enotno prijavo ter skladnostjo z GDPR in HIPAA. S pravili za avtomatizacijo JitBit pomaga organizirati vaše vstopnice in prihraniti čas vaše ekipe.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Z razširljivostjo in varnostjo tega sistema se lahko razširite in pridobite storitve, ki jih potrebujete, ko vaše podjetje raste.

Ključne funkcije

  • Enotna prijava
  • Skladnost s HIPAA
  • Mreža zahtevkov
  • Baza znanja
  • Pripravljeni odgovori

Prednosti in slabosti

21-dnevno brezplačno preskusno obdobje je po potrebi podaljšano. Za ustvarjanje spletnega mesta za delo in testiranje traja nekaj sekund. Ima stalno ceno na mesec, vendar omejuje število agentov na vsaki ravni, vendar najvišje.

“Powered by Jitbit” ni skrit do najvišje stopnje. Brez brezplačne različice.

Cena

Freelancer: stane 29 $ in samo 1 agent. Startup: stane 69 $ za do 4 agente. Company: stane 129 $ za do 7 agentov. Enterprise: stane 249 $ za do 9 agentov, z 29 $ na dodatnega agenta.

20. Jira Service Desk

Domača stran JIRA Service

Tako kot Zoho je tudi Jira del omrežja aplikacij, kar pomeni, da se lahko integrira z vsemi aplikacijami pod tem okriljem. Izdelek Jira v tej panogi je zasnovan za hitrost, da vam pomaga hitreje odgovoriti na vprašanja in povečati zadovoljstvo strank. Njihovo storitev uporabljajo Domino, Square in Twitter, če naštejemo le nekatere.

Priporočeno za podjetja vseh velikosti

Ta sistem dobro deluje za vse nivoje poslovanja, saj ponuja brezplačno možnost in cenovno ugodne stopnje, ki se razširijo na podjetje. Vsaka raven zagotavlja šifriranje v mirovanju in med prenosom.

Ključne funkcije

  • Upravljanje sprememb
  • Upravljanje konfiguracije
  • Obvladovanje težav
  • Upravljanje premoženja
  • Upravljanje znanja
  • Varnost in skladnost

Prednosti in slabosti

Obstaja brezplačna različica s številnimi funkcijami, zainteresirana podjetja pa lahko rezervirajo demo v živo.

Vendar so stroški podjetja zaklenjeni za kontaktnim obrazcem.

Cena

Standard – 20 $ na agenta (povprečno) 60 $ na mesec Premium – 40 $ na agenta (povprečno) 120 $ na mesec

Primerjava vstopničnega sistema službr za pomoč uporabnikom

Ko primerjate vstopnične sisteme službe za pomoč uporabnikom, je bistveno, da si ogledate značilnosti platforme in njihove ocene. Če primerjate pet najboljših rešitev, LiveAgent, Zendesk, Freshdesk, Front in Zoho Desk, lahko vidite, kako se primerjajo.

LiveAgent

LiveAgent je cenovno ugoden in ponuja brezplačno različico programske opreme ter robustne funkcije. Obstaja na stotine funkcij in integracij, ki jih je treba prilagoditi potrebam katerega koli podjetja. Ključne funkcije vključujejo pripravljena sporočila, avtomatsko distribucijo zahtevkov, portal za stranke in forum. LiveAgent se dosledno uvršča na vrh visoko ocenjenih rešitev za pomoč uporabnikom, s povprečno oceno uporabnikov 4,7 od 5.

Zendesk

Veliko velikih podjetij uporablja to programsko opremo. Ponuja številne funkcije, ki bodo podjetjem v pomoč, kot so klepet v živo, varnost, forumi skupnosti, bot za odgovore, baza znanja, integracije družbenih medijev, test peskovnika in licence za lažji dostop. Uporabniki programsko opremo v povprečju ocenijo s 4,3 od 5 zvezdic.

Freshdesk

Na tisoče podjetij zaupa Freshdesku za upravljanje interakcij s strankami. Ponujajo številne funkcije, kot so integracija storitev za sporočanje, samopostrežba z boti in umetno inteligenco, upravljanje in varnost ter upravljanje identitete in dostopa. Freshdesk ima povprečno oceno 4,4 zvezdice.

Front

Front ponuja edinstven pogled na programsko opremo za pomoč uporabnikom z odpravo tradicionalne karte. Namesto tega so svojo programsko opremo zasnovali tako, da lahko agenti za pomoč strankam zagotovijo bolj prilagojene odzive svojim strankam. Njegove vrhunske funkcije vključujejo predale za ekipo, analitiko, predloge sporočil, pravila in naloge. Front je od svojih uporabnikov v povprečju prejel 4,6 zvezdice.

Zoho Desk

Zoho Desk je vsekanalna programska oprema za pomoč uporabnikom po razumni ceni, ki se lahko širi s podjetji, ko rastejo. Ima številne funkcije, kot so avtomatizacija delovnega toka, integracija platforme, samopostrežna baza znanja in umetna inteligenca. Programska oprema ima povprečno 4,4 zvezdice od strank.

Programska oprema Help DeskOcena CapterraSpletna osnovaBrezplačna različicaBrezplačen preizkusZačetna cena
LiveAgent4,7/5 (približno 1.000 ocen)DADADA$15 na agenta/mesec
Zendesk4,3/5 (približno 2,7 tisoč ocen)DANEDA$19 na agenta/mesec
Freshdesk4,4/5 (približno 2,3 tisoč ocen)DADADA$18 na agenta/mesec
Front4.6/5 (približno 210 pregledov)DANEDA$19 na agenta/mesec
Zoho Desk4.4/5 (približno 1.6K pregledov) DADADA$14 na agenta/mesec

Ali je preizkusna različica vstopničnega sistema za pomoč uporabnikom uporabna?

Preskusna različica je vedno v pomoč pri odločanju med vstopničnimi sistemi službe za pomoč uporabnikom. Preden se zavežete k storitvi, morate izkusiti, kako jo bo vsak dan uporabljati. Storitev bi lahko imela vse funkcije, ki jih iščete, in še vedno ni primerna za vas. Včasih občutek sistema ni pravi in ga morate preizkusiti, da vidite. Je kot srajca; lahko izgleda dobro na lutki, vendar vam ne ustreza.

Enako velja za vse vaše stranke. Izbrali so vašo blagovno znamko, ker deluje zanje. Zato jo morate preizkusiti, preden kupite.

Still not decided which software is best for you?

Get a trial version of the help desk ticketing system

Trenutno je LiveAgent na voljo za 14-dnevno preskusno različico njihovega paketa all-inclusive, pri čemer kreditna kartica ni potrebna. Za prijavo in začetek testne vožnje boste potrebovali manj kot minuto. Več o tem tukaj.

Zaključek

Razpravljali smo o številnih prednostih vstopničnega sistema službe za pomoč uporabnikom in o tem, kako to velja za vaše podjetje. Z naraščajočim številom spletnih uporabnikov vsi pričakujejo visokokakovostne storitve za stranke in podporo. Ta vidik je razlika med obdržanjem in izgubo stranke. Vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom podpira vas in vaše podjetje pri ustvarjanju najboljše izkušnje s storitvami za stranke z izboljšanjem vaših delovnih tokov z avtomatizacijo. Prav tako ustvari uporabne podatke iz vsake zabeležene transakcije stranke in skrajša vaš čas na zahtevek, tako da jih da v roke, ki so najbolj primerne za delo.

Obstaja več načinov, kako lahko vstopnični sistem službe za pomoč uporabnikom koristi vašim skupinam za pomoč strankam, tako da vse, kar potrebujejo, zberejo na enem mestu, ki je enostaven za uporabo. Izbirate lahko med številnimi možnostmi, vendar samo vi veste, katera je najboljša za vas.

FAQ

What is a help desk ticketing system?

A help desk ticketing system is a centralized system that logs customer queries, customer requests, and customer interactions for cost-effective and speedy access for support staff to sort and resolve. This type of desk software helps streamline the process performed by support staff through automated workflows.

How does the help desk ticketing system work?

This system works by creating tickets, which are logs of customer service interactions with a customer. The system creates a ticket once communication from any platform is sent. Tickets are assigned to customer service agents manually or automatically. For the best customer service experience, a help desk ticket system organizes and catalogs tickets based on the pre-set rules.

What are the key features of an effective help desk ticketing system?

Standard features include a hybrid ticketing system, mass actions, filters, tags, contact fields, and more. These features work together to simplify the tasks of customer service agents to make them more efficient, which increases customer satisfaction.

How to choose a help desk ticketing system?

Choosing the right help desk software can be challenging because many have similar features but distinct strengths or weaknesses. The criteria to help you decide which is best for you as you access each system you consider are commitments, pricing, support, provided contact options, ability to scale up or down, software limitations, collaboration options. While some may be the best overall, they may not be the best for whatever your particular circumstances may be, so consider these aspects of each provider alongside the features they offer that you may need.

What are the top providers of help desk ticketing systems?

These options have been chosen as the top help desk ticketing options because of their robust features, scalability, and cost-effectiveness for businesses of all sizes: 1. LiveAgent; 2. Zendesk; 3. Freshdesk; 4. Zoho desk

What is the best help desk ticketing system?

The best help desk ticketing system is one that makes your operation more efficient. Whether it helps by empowering self-serve options for customers to reduce your employee's workload daily, like LiveAgent, or it has robust customization options that allow you to create workflows specific to your business, like HappyFox, choosing depends on what you need. The best system is the one that you see working best for your unique circumstances.

What are the benefits of using a help desk ticketing system?

This service creates an effective work environment that will keep your employees from manually sorting through several platforms to address different issues and facilitate collaboration. It will reduce their workload by self-service options that will enhance the user experience. It will help you develop workflows that will optimize the time it takes to solve an issue, which will increase the volume of tickets you can resolve, organize them into groups, and ultimately keep the customers happy.

How to implement a help desk ticketing system?

Implementing a help desk ticketing solution is often relatively straightforward. You create an account with the software provider, choose an appropriate plan, and configure the system to your needs. In the case of LiveAgent, integrating things like the live chat function are as simple as copying and pasting code into your website to include that functionality.

What is the cost of the help desk ticketing system?

The cost of a help desk ticketing system depends on the provider, but it generally falls under a monthly billing by the number of agents you have accessing the system. Overall, you get the features, but you are paying for more access. Some have a monthly fee that allows a certain number of agents or the ability to have more, while others offer an annual fee to lower costs.

Is a trial version of the help desk ticketing system useful?

A trial version is always helpful when deciding between help desk ticketing systems, as it gives you the power to experience what it will be like to use it every day. This is important before committing to a service because it could have all the features you are looking for and still not be suitable for you. Sometimes the feel of a system is not right, and you need to try it on to see. It is like a shirt; it can look good on the mannequin and be objectively nice but still not feel right for you.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico