Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klepet v živo za nepremičninsko industrijo

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Želja po lastništvu doma ali katere koli druge vrste nepremičnine je že sama po sebi človeška. Večina prebivalstva je novo nepremičnino kupila ali jo bo kupila pri pooblaščeni nepremičninski agenciji ali agentu.

To pomeni veliko število dragocenih možnosti. Toda časi, ko je bilo dovolj že, da ste na oknu vaše agencije imeli nalepljen privlačen prikaz nepremičnin, so že davno minili. Seveda je to še vedno nujno, vendar pomemben del odkupne javnosti svojo pozornost preusmerja na splet.

Nakup izdelkov po spletu je lahko težaven. Glavni razlog je ta, da si izdelkov ne morete ogledati v resničnem svetu, preden se odločite.

Še bolj stresno je kupiti nepremičnino na ta način. Želite imeti možnost interakcije, pregledati vsako sobo, prebrati pogodbo in praviloma mora nepremičninski agent takoj odgovoriti na vaša vprašanja in pomisleke.

Telefon je dober način, vendar je klepet v živo bolj priročna in produktivna možnost za spletno komunikacijo.

Ste pripravljeni postaviti prvi del vašega uspeha v storitvi za stranke?

Spravimo se na delo.

Kako lahko klepet v živo podpira nepremičninsko industrijo?

Začnite pravilno s spletno podporo in ponudite pozitivne izkušnje spletnim strankam, ki iščejo svoj novi dom.

Tako imenovano nakupovanje prek oken je priložnost, da potencialni kupec nepremičnine preveri na izložbah nepremičninske agencije.

Možnost, da bi pritegnili pozornost potencialne stranke, je bila preoblikovana tudi na spletu. Opazili so, da je čas, da se pritegne pozornost, od 5 do 10 minut.

Kakšne so prednosti klepeta v živo za pet glavnih kategorij ali nepremičnin?

  • Stanovanjska
  • Komercialna
  • Industrijska
  • Surova zemlja
  • Posebna uporaba

Časovno in strateško postavljena proaktivna povabila na klepet na spletnih straneh, ki rutinsko generirajo velike prometne številke, na primer na straneh s cenami ali na strani z izdelki.

klepet-v-realnem-času-proaktivno-povabilo-LiveAgent
Primer proaktivnega povabila h klepetu (kliknite za povečavo)

Čeprav je klepet v živo predvsem aktivno orodje za klepet v realnem času, ponuja funkcijo za komunikacijo zunaj delovnega časa, to so kontaktni obrazci. Tako kot pri drugih funkcijah so tudi kontaktni obrazci popolnoma prilagodljivi.

Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca (kliknite za povečavo)

Zaradi različnih razlogov ogledi nepremičnine včasih ni mogoče določiti. Toda z dodano funkcijo video klepeta lahko vaši nepremičninski posredniki svojim virtualnim ogledom omogočijo potencialne kupce. Video klepet LiveAgent temelji na brskalniku in ker je del vašega načrta računa, za njegovo izvajanje ne potrebujete nobene dodatne aplikacije tretje osebe. Ustvarite ali izberite gumb za video klepet v naši galeriji in ga postavite na spletno mesto, tako da boste lahko sproti uživali v pogovoru iz oči v oči.

Brskalnik za video klepet v realnem času
Primer video klepeta (kliknite za povečavo)

Klepet v živo lahko v delih dobička posreduje nepremičninski posrednik, saj je enostavno spremljati stopnjo pretvorbe in zato natančno nagraditi agenta glede provizije.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta (kliknite za povečavo)
Give it a go

Kako se klepet v živo primerja s podporo po telefonu in e-pošti?

Je stroškovno učinkovitejša metoda zagotavljanja spletne pomoči bodočim lastnikom domov, potencialnim strankam in rednim strankam kot telefonska ali e-poštna podpora. Bistvena razlika je v tem, da upravljanje pogovorov v klepetu v živo ni potrebno za izvajanje v velikem številu.

En agent lahko istočasno obravnava več klepetov. Hitri in aktualni odzivi so neprecenljiv prihranek časa. Priložitev vitalnih dokumentov strankam predstavi, katere pravne in finančne zahteve so potrebne za nakup nepremičnine.

Kako usposobiti nepremičninske agente za klepet v živo?

Uspešne interakcije v klepetu v živo ne bi bilo brez strokovnega in usposobljenega osebja. So bistvena sestavina pozitivne kupčeve izkušnje in navsezadnje tudi konverzije.

Spletna komunikacija se razlikuje od običajne neposredne interakcije, ki so je bile nepremičninske agencije vajene v preteklosti. Če želite zagotoviti zelo osebno in človeško storitev klepeta v živo, obstajajo posebne smernice, ki jih morajo upoštevati vaši nepremičninski posredniki.

Nepremičninski agenti delujejo kot svetovalci, ki vlagatelje vodijo na poti iskanja nepremičnin, zato je nujno praktično usposabljanje in bonton.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0

Posledično boste lahko sprejeli izvršno odločitev, kateri od vaših agentov bo upravljal vašo storitev klepeta. Stvar je v tem, da za to niso vsi odrezani in nekateri so morda bolj nagnjeni k napakam kot drugi.

Kaj lahko klepet v živo omogoči, da izboljšate svoje storitve za stranke?

  • Večkanalna podpora
  • Izboljšana povprečna čakalna doba
  • Zmanjšana količina e-pošte
  • Višja stopnja pretvorbe
  • Zmanjšana stopnja obiskov ene strani
  • Priročna komunikacija
  • Povečana zavzetost
  • Višja ocena zadovoljstva strank

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.

Lauren Freedman – Real estate agent

Glavne funkcije klepeta v živo

Klepet v živo in njegove funkcije so del naše večkanalne programske opreme za podporo.

  • Univerzalna mapa Prejeto: Vsaka seja klepeta se pretvori v zahtevke in shrani v univerzalno mapo Prejeto. Vsak agent za klepet z dostopom lahko išče in prikaže profil katere koli stranke ali zgodovino prejšnjih interakcij
Klepet v živo za nepremičninsko industrijo
Primer univerzalne mape (kliknite za povečavo)
  • Proaktivna povabila na klepet: ustavite čas nedejavnosti in počakajte, da sledi pričnejo s klepetom. Klepet v živo skrajša čakalno dobo in aktivno nudi pomoč v obliki proaktivnega vabila na klepet.
Galerija vabil klepeta
Primer galerije vabil na klepet (kliknite za povečavo)
  • Pregled klepeta: Bi radi izvedeli več o obiskovalcih vašega spletnega mesta in bili predhodno pripravljeni na klepet? Ne iščite več. Pregled klepeta predstavlja splošno sliko števila obiskovalcev, ki čakajo v čakalni vrsti, URL-jev, lokacije ali drugih koristnih informacij.
Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta (kliknite za povečavo)
  • Distribucija klepeta: prenos klepetov na razpoložljive agente ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro treh vnaprej določenih možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja uporaba.
Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)
  • Kontaktni obrazec: Omogoča odjemalcem pošiljanje sporočil prek kontaktnega obrazca zunaj delovnega časa ali kadar določen agent ni povezan.
Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca (kliknite za povečavo)
  • Anketa po klepetu: omogoča vnos in povratne informacije strank ter razvrstitev učinkovitosti agenta ali splošno zadovoljstvo s klepetom.
Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Integracija klepeta v živo

Native integracija opravljena pravilno. Preprosto kopirajte in prilepite kratko kodo HTML v svoj račun LiveAgent in gumb za klepet se bo pojavil na vašem spletnem mestu ali strani vaše stranke, pripravljen za vsako dohodno zahtevo za klepet. Dodatna prednost je integracija s programsko opremo ali aplikacijo tretje osebe.

Katere so varnostne funkcije klepeta v živo? 

Zaščita podatkov, varnost računa in zasebnost sta bistveni temi za vsakogar, ki upravlja in posluje v spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tu je nekaj glavnih varnostnih funkcij.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent-ov Pravilnik o zasebnosti.

Baza znanja

Če želite izvedeti več, za dodatne informacije pojdite v našo bazo znanja.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico