Brezplačen preizkus

Klepet v živo za industrijo nepremičnin

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Želja po lastništvu doma ali katere koli druge vrste nepremičnine je že sama po sebi človeška. Večina prebivalstva je novo nepremičnino kupila ali jo bo kupila pri pooblaščeni nepremičninski agenciji ali agentu.

To pomeni veliko število dragocenih možnosti. Toda časi, ko je bilo dovolj že, da ste na oknu vaše agencije imeli nalepljen privlačen prikaz nepremičnin, so že davno minili. Seveda je to še vedno nujno, vendar pomemben del odkupne javnosti svojo pozornost preusmerja na splet.

Nakup izdelkov po spletu je lahko težaven. Glavni razlog je ta, da si izdelkov ne morete ogledati v resničnem svetu, preden se odločite.

Še bolj stresno je kupiti nepremičnino na ta način. Želite imeti možnost interakcije, pregledati vsako sobo, prebrati pogodbo in praviloma mora nepremičninski agent takoj odgovoriti na vaša vprašanja in pomisleke.

Telefon je dober način, vendar je klepet v živo bolj priročna in produktivna možnost za spletno komunikacijo.

Ste pripravljeni postaviti prvi del vašega uspeha v storitvi za stranke?

Spravimo se na delo.

Kako lahko klepet v živo podpira nepremičninsko industrijo?

Začnite pravilno s spletno podporo in ponudite pozitivne izkušnje spletnim strankam, ki iščejo svoj novi dom.

Tako imenovano nakupovanje prek oken je priložnost, da potencialni kupec nepremičnine preveri na izložbah nepremičninske agencije.

Možnost, da bi pritegnili pozornost potencialne stranke, je bila preoblikovana tudi na spletu. Opazili so, da je čas, da se pritegne pozornost, od 5 do 10 minut.

Kakšne so prednosti klepeta v živo za pet glavnih kategorij ali nepremičnin?

  • Stanovanjska
  • Komercialna
  • Industrijska
  • Surova zemlja
  • Posebna uporaba

Časovno in strateško pozicionirano proaktivna povabila na klepet na straneh, ki redno ustvarjajo veliko prometa, na primer stran s cenami ali izdelkom.

klepet-v-realnem-času-proaktivno-povabilo-LiveAgent
Primer proaktivnega povabila h klepetu (kliknite za povečavo)

Čeprav je klepet v živo predvsem aktivno orodje za klepetanje v realnem času, ponuja funkcijo za komunikacijo izven delovnega časa, in to je obrazci za stik. Kot pri drugih funkcijah so kontaktni obrazci popolnoma prilagodljivi.

Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca (kliknite za povečavo)

Zaradi različnih razlogov včasih ni mogoče načrtovati ogleda nepremičnine. Toda z dodano funkcijo video klepet, lahko vaši nepremičninski agenti svojim potencialnim kupcem zagotovijo virtualne oglede. LiveAgentov video klepet temelji na brskalniku in ker je del načrta vašega računa, za njegovo izvajanje ne potrebujete nobene dodatne aplikacije tretje osebe. Ustvarite ali izberite gumb za video klepet iz naše galerije in ga postavite na spletno mesto in lahko uživate v pogovoru iz oči v oči v realnem času.

Brskalnik za video klepet v realnem času
Primer video klepeta (kliknite za povečavo)

Klepet v živo lahko prispeva k deležu nepremičninskega posrednika v dobičku, saj je enostavno spremljati stopnjo konverzije in zato natančno nagraditi agenta v smislu provizije.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta (kliknite za povečavo)

Kako se klepet v živo primerja s podporo po telefonu in e-pošti?

Je stroškovno učinkovitejša metoda zagotavljanja spletne pomoči bodočim lastnikom domov, potencialnim strankam in rednim strankam kot telefonska ali e-poštna podpora. Bistvena razlika je v tem, da upravljanje pogovorov v klepetu v živo ni potrebno za izvajanje v velikem številu.

En agent lahko obravnava več klepetov hkrati. Hitri in aktualni odgovori so neprecenljiv prihranek časa. Prilaganje ključnih dokumentov daje strankam predstavo o tem, kakšne pravne in finančne zahteve so potrebne za nakup nepremičnine.

Kako usposobiti nepremičninske agente za klepet v živo?

Uspešne interakcije v klepetu v živo ne bi bilo brez strokovnega in usposobljenega osebja. So bistvena sestavina pozitivne kupčeve izkušnje in navsezadnje tudi konverzije.

Spletna komunikacija se razlikuje od običajne neposredne interakcije, ki so je bile nepremičninske agencije vajene v preteklosti. Če želite zagotoviti zelo osebno in človeško storitev klepeta v živo, obstajajo posebne smernice, ki jih morajo upoštevati vaši nepremičninski posredniki.

Nepremičninski agenti delujejo kot svetovalci, ki vodijo vlagatelje na njihovi poti iskanja nepremičnin, zato imajo praktične usposabljanje in bonton sta ključnega pomena.

https://www.youtube.com/watch?v=IoGqtVXPOn0

Posledično se boste lahko odločili, kateri od vaših agentov naj upravlja vašo storitev klepeta. Stvar je v tem, da niso vsi pripravljeni za to in nekateri so morda bolj nagnjeni k napakam kot drugi.

Kaj lahko klepet v živo omogoči, da izboljšate svoje storitve za stranke?

  • Večkanalna podpora
  • Izboljšana povprečna čakalna doba
  • Zmanjšana količina e-pošte
  • Višja stopnja pretvorbe
  • Zmanjšana stopnja obiskov ene strani
  • Priročna komunikacija
  • Povečana zavzetost
  • Višja ocena zadovoljstva strank

Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.ú>

Lauren Freedman – Real estate agent

Glavne funkcije klepeta v živo

Klepet v živo in njegove funkcije so del naše večkanalne programske opreme za podporo.

  • Univerzalna mapa »Prejeto«: Vsaka seja klepeta se pretvori v zahtevke in shrani v univerzalno mapo »Prejeto« v skupni rabi. Vsak klepetalni agent z dostopom lahko poišče in prikaže profil katere koli stranke ali zgodovino prejšnjih interakcij
Klepet v živo za industrijo nepremičnin
Primer univerzalne mape (kliknite za povečavo)
  • Proaktivna povabila na klepet: ustavite čas nedejavnosti in počakajte, da potencialne stranke začnejo pogovor v klepetu. Klepet v živo skrajša čakalni čas in aktivno ponuja roko pomoči v obliki proaktivnega povabila na klepet.
Galerija vabil klepeta
Primer galerije vabil na klepet (kliknite za povečavo)
  • Določeni odgovori in vnaprej določeni odgovori: neprecenljiv prihranek časa za odgovarjanje na pogosto zastavljena vprašanja. Za vzdrževanje zdrav nabiralnik.
  • Pregled klepeta: Želite izvedeti več o obiskovalcih vašega spletnega mesta in se vnaprej pripraviti na vsak klepet ? Ne iščite več. Pregled klepeta predstavlja splošno sliko števila obiskovalcev, ki čakajo v čakalni vrsti, URL-je, lokacijo ali druge koristne informacije.
Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta (kliknite za povečavo)
  • Distribucija klepetov: Prenos klepetov na razpoložljivi agenti ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro treh vnaprej določenih možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja izkoriščenost.
Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)
  • Stik obrazci: Strankam omogoča pošiljanje sporočil prek kontaktnega obrazca izven delovnega časa ali ko je določen agent brez povezave.
Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca (kliknite za povečavo)
  • Objava ankete v klepetu: omogoča vnos in povratne informacije strank ter razvrstitev učinkovitosti agenta ali splošnega zadovoljstva z klepetalnica.
Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Integracija klepeta v živo

Domača integracija opravljena pravilno. Enostavno kopirajte in prilepite kratko HTML kodo v vaš račun LiveAgent in gumb za klepet se bo pojavil na vašem ali spletnem mestu vaše stranke, pripravljen za vsako dohodno zahtevo za klepet. Dodatna prednost je integracija s programsko opremo tretjih oseb ali aplikacijo.

Katere so varnostne funkcije klepeta v živo? 

Zaščita podatkov, varnost računa in zasebnost so bistvene teme za vsakogar, ki upravlja in vodi svoje poslovanje na spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tukaj je nekaj najboljših varnostnih funkcij.

Če želite izvedeti več, preberite LiveAgent-ov Pravilnik o zasebnosti.

Baza znanja

Če želite izvedeti več, za dodatne informacije pojdite v našo bazo znanja.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communication tool that can either react to the chat request or serve as an instigator of live chat communication. This is performed by implementing a chat widget, commonly referred to as a chat button on the website.

Why is live chat important for the real estate industry?

The live chat is mainly used for assistance to potential or existing customers, but it can perform well also as a vehicle to drive conversions.

How is live chat more beneficial in comparison to phone and email?

More cost and time effective than phone or email service due to its inherent speed and personalized approach.

How to train real estate customer service agents?

The training and handling of the live chat service are advisable to agents who have an affinity and necessary writing skills to keep the seamless flow of conversation.

What are the main features?

The core features of live chat are: Universal inbox, Customizable chat button and other chat related functions, Proactive chat invitations, Canned responses, and predefined answers, Chat overview, Chat distribution, Contact forms, Post chat survey.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

What are live chat’s security features?

Core security features are: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico