Klepet v živo za e-trgovino in storitve je učinkovit način za povečanje zadovoljstva strank in izboljšanje poslovanja. Omogoča takojšnjo pomoč in komunikacijo s strankami, kar je ključno pri izgubi posla. Klepet v živo je enostaven za uporabo in omogoča tudi dodatne marketinške aktivnosti. Poiščite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje in izkoristite prednosti klepeta v živo za vašo e-trgovino ali storitve.
Ljudje so množično in z veliko hitrostjo napredovali proti digitalni zrelosti, kar je povečalo število internetnih uporabnikov in spletnih trgovin. Svet e-trgovin je postal ena od najhitrejših in najbolj priljubljenih možnosti za kupovanje in prodajo izdelkov na spletu.
Poleg skrbi, kako pritegniti, udejaniti in spodbuditi prodajo ter zmanjšati odliv kupcev, se je pojavila tudi skrb, kako omogočiti osebno storitev z neosebnimi mediji. Klepet v živo predstavlja rešitev za uspeh pri strankah in investicijsko prednost pri poslovanju na internetu.
Če poenostavimo, je klepet v živo le majhno okno, ki se aktivira s klikom na gumb za klepet, vdelan v spletno mesto. Daljši odgovor je, da je del kompleksa programska oprema za pomoč uporabnikom in ena najboljših rešitve za izboljšano komunikacijo in storitve med podjetjem e-trgovine in njegovimi strankami.
Z integracijo pripomočka za klepet v živo na spletni strani trgovine, bodo vaši operaterji za klepet v živo lahko omogočali podporo strankam z svetlobno hitrostjo, vsem zainteresiranim in kupcem. Vodili jih bodo mimo različnih točk prodajnega kanala.
Klepet v živo predstavlja alternativo tradicionalnim komunikacijskim kanalom in izstopa zaradi več pomembnih prednosti.
Ko kupec brska po vaši spletni strani, preverja zadnjo ponudbo in je njegovo zanimanje na vrhuncu, si res ne želite, da zaradi pomanjkanja možnosti za takojšnjo pomoč pri težavi potencialno izgubite posel. To je primerljivo s hojo po tradicionalni trgovini, kjer ne morete najti ustrežljivega prodajalca, ko ga potrebujete.
Uporaba klepeta v živo je udobna možnost za takojšnjo izmenjavo sporočil in od kupca, ki potrebuje pomoč, zahteva najmanj truda, saj mu ni potrebno prekiniti procesa s klicanjem po telefonu ali pisanjem email sporočil.
V primerjavi s telefonom ali email sporočili je ta platforma poceni za vzdrževanje, saj lahko en sam agent ureja več klepetov istočasno in na ta način zmanjšuje čakalno vrsto. Administratorji lahko vzpostavijo simultane klepete za vsakega agenta individualno. To zagotavlja, da podporno osebje ni preobremenjeno in da stranke dobijo kar najboljšo storitev.
Za vsako trgovino, online ali tradicionalno, je prvi vtis najpomembnejši. Atraktiven dizajn, tema in logotip so ključni deli podobe blagovne znamke spletne trgovine in spletne prisotnosti. Ko pa pot pripelje na vašo spletno stran, so vaše možnosti brez prave spletne podpore precej na tankem ledu.
Pozornost spletnega nakupovalca je relativno kratkega veka – okoli 5 do 10 minut.
Za preprečite opustitev vozička v tako majhnem oknu priložnosti, lahko klepetalniki sodelujejo s potencialnimi strankami prek osebnih pozdravov v obliki proaktivno povabilo v klepet.
Kot ostale funkcije klepeta v živo, je tudi to prilagodljivo pojavno okno, ki se lahko na spletni strani pojavi po določenem času med brskanjem stranke na vaši spletni strani. Druga prednost je, da jo lahko agent uporabi za specifičnega kupca ali specifično stran, na primer na strani za plačilo.
Klepet v živo ni uporaben le pri navzkrižni prodaji, ampak tudi v poprodaji. Med sejo klepeta lahko agent promovira najnovejše izdelke ali ekskluzivne izdelke po meri stranke. To pomeni za klepet v živo in podporo kupcem tudi močno marketinško orodje.
pregled klepeta je odlična funkcija, ki lahko poglobi povezavo med agenti in strankami. Agentom omogoča spremljanje števila obiskovalcev, ki čakajo v čakalni vrsti, njihovih URL-jev, lokacije ali obnašanja. Z jasno podobo trenutnih spletnih strank lahko agenti dosežejo in samozavestno vodijo vsak pogovor v klepetu in zagotavljajo osebno izkušnjo.
Z interakcijami s klepetom lahko zgradite svojo zbirko podatkov CRM. Če ste majhno podjetje, ki začenja sestavljati svoj seznam strank, lahko razmislite o uvedbi obrazec pred klepetom. Kupci so pripravljeni deliti svoje osebne podatke v zameno za bolj neposredno in razveseljivo nakupovalno izkušnjo. Obrazec za predhodni klepet je enostavno nastaviti. Ko ustvarite svoj gumb za klepet, kliknite potrditveno polje za: Zahtevajte informacije prek obrazca za predhodni klepet. Od takrat naprej, vsakič, ko je aktiviran gumb za klepet, bo obrazec za predhodni klepet pozval stranke, da delijo svoje podatke.
Čeprav je klepet v živo fantastično sredstvo za konverzije, je prav tako neprecenljiv za taktiko zadrževanja. Kot del strategije podpore za vse kanale lahko podjetja obdržijo povprečno 89 % svojih strank.
Za spletno nakupovanje ni delovnega časa. Stranke pričakujejo, da bodo storitve prejele 24 ur na dan. Razumljivo je, da to ni vedno mogoče. Za sprejem vseh strank LiveAgent Chat omogoča strankam pošiljanje sporočil prek obrazci za stik. Takoj, ko bo skupina za podporo ali določen agent spet na spletu, bo stopila v stik.
Vse funkcije klepeta v živo so prilagodljive z možnostjo vstavljanja vaše CSS kode za predstavljanje podobe blagovne znamke.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Spletno nakupovanje je bilo trdno uveljavljeno kot način trgovanja prek interneta. Izkušeni in dobro obveščeni zastopniki za klepet v živo pomagajo ustvariti idealno spletno uporabniško izkušnjo.
Biti agent za klepet v živo za spletno trgovino se razlikuje od običajnega maloprodajnega osebja, kar je razvidno iz nabora spretnosti in bontona.
Klepet v živo opremlja agente z dragocenim setom funkcij. Njihova uporaba agentom omogoča hiter in učinkovit odziv na potrebe strank.
Univerzalni predal: Vsaka seja klepeta se pretvori v zahtevke in shrani v univerzalno, skupno prejeto. Vsak klepetalni agent z dostopom lahko poišče in prikaže profil katere koli stranke ali zgodovino prejšnjih interakcij.
Prikaz tipkanja v realnem času: izbirna, a uporabna funkcija za agente, ki so raje korak naprej strank. Agent lahko opazuje, kaj stranka tipka, in pripravi odgovor, preden stranka pritisne na pošiljanje.
Distribucija klepetov: Prenos klepetov na razpoložljivi agenti ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro treh vnaprej določenih možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja izkoriščenost. Ta funkcija zagotavlja pravično porazdelitev delovne obremenitve med agente in pozitivno storitev za stranke.
Objavi anketo v klepetu: dovolite svojim kupcem, da posredujejo povratne informacije o seji klepeta, pregledu izdelka ali izbiri glede učinkovitosti agenta. Pozitivne ocene strank lahko nato uporabite kot družbeni dokaz in jih objavite na spletnem mestu, da pridobite napotitve. Zbrane podatke lahko uporabite tudi za ustvarjanje vsebine, v razdelku s pogostimi vprašanji ali blogu. Prav tako lahko odkrije predhodno neprijavljene težave z navigacijskim spletnim mestom, ki pomagajo optimizirati vaše spletno mesto za druge mobilne naprave.
Za preizkus hitrosti tipkanja LiveAgent povabi agente, da preizkusijo brezplačno preizkus tipkanja neposredno na spletnem mestu LiveAgent.
Če si želite ogledati seznam vseh razpoložljivih funkcij klepeta v živo in izvedeti več o njih podrobneje, pojdite na naš stran s funkcijami.
Integracija gumba za klepet v živo ne bi mogla biti lažja. Edina zahteva je, da kopirate in prilepite kratek Koda HTML iz vašega računa LiveAgent na vaše spletno mesto in je v živo. Ni vam treba prenesti dodatne programske opreme, vendar integracija s programsko opremo tretjih oseb ali aplikacijo je podprta.
Številne spletne trgovine se upravljajo prek aplikacije Shopify in LiveAgentovega programska oprema za klepet je bila razvita z brezhibno integracija in proces selitve v mislih.
Varnostni pomisleki so na vrhuncu vseh časov. Zaščita podatkov, varnost računa in zasebnost so bistvene teme za vsakogar, ki upravlja in vodi svoje poslovanje na spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tukaj je nekaj najboljših varnostnih funkcij.
Več podatkovnih centrov
Če bi radi izvedeli več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.
Če želite videti razpoložljive pakete, preverite naš cenik.
Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.
Izkušnja strank vključuje vse interakcije med strankami in podjetji, ki zagotavljajo učinkovito, uporabno in zadovoljivo izkušnjo. Pomembni stebri uporabniške izkušnje vključujejo personalizacijo, poštenost, pričakovanja, reševanje problemov, poenostavitev storitev in empatijo. Za izboljšanje izkušnje strank je ključno razumevanje strank in zagotavljanje odlične storitve ter zanesljive povratne informacije.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team