Klepet v živo za e-trgovino in storitve

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Ljudje so množično in z veliko hitrostjo napredovali proti digitalni zrelosti, kar je povečalo število internetnih uporabnikov in spletnih trgovin. Svet e-trgovin je postal ena od najhitrejših in najbolj priljubljenih možnosti za kupovanje in prodajo izdelkov na spletu. 

Poleg skrbi, kako pritegniti, udejaniti in spodbuditi prodajo ter zmanjšati odliv kupcev, se je pojavila tudi skrb, kako omogočiti osebno storitev z neosebnimi mediji. Klepet v živo predstavlja rešitev za uspeh pri strankah in investicijsko prednost pri poslovanju na internetu.

Funkcija klepeta v realnem času v vstopničnem sistemu Help desk - LiveAgent
Primer okna za klepet

Kaj je program za podporo v živo?

Če poenostavimo, je klepet v živo le majhno okno, ki se aktivira s klikom na gumb za klepet, vdelan v spletno mesto. Daljši odgovor je, da je del kompleksa programska oprema za pomoč uporabnikom in ena najboljših rešitve za izboljšano komunikacijo in storitve med podjetjem e-trgovine in njegovimi strankami.

Z integracijo pripomočka za klepet v živo na spletni strani trgovine, bodo vaši operaterji za klepet v živo lahko omogočali podporo strankam z svetlobno hitrostjo, vsem zainteresiranim in kupcem. Vodili jih bodo mimo različnih točk prodajnega kanala.

Kako se klepet v živo odraža v primerjavi s telefonom ali email sporočili? 

Klepet v živo predstavlja alternativo tradicionalnim komunikacijskim kanalom in izstopa zaradi več pomembnih prednosti.

Youtube video:

Ko kupec brska po vaši spletni strani, preverja zadnjo ponudbo in je njegovo zanimanje na vrhuncu, si res ne želite, da zaradi pomanjkanja možnosti za takojšnjo pomoč pri težavi potencialno izgubite posel. To je primerljivo s hojo po tradicionalni trgovini, kjer ne morete najti ustrežljivega prodajalca, ko ga potrebujete. 

Uporaba klepeta v živo je udobna možnost za takojšnjo izmenjavo sporočil in od kupca, ki potrebuje pomoč, zahteva najmanj truda, saj mu ni potrebno prekiniti procesa s klicanjem po telefonu ali pisanjem email sporočil. 

V primerjavi s telefonom ali email sporočili je ta platforma poceni za vzdrževanje, saj lahko en sam agent ureja več klepetov istočasno in na ta način zmanjšuje čakalno vrsto. Administratorji lahko vzpostavijo simultane klepete za vsakega agenta individualno. To zagotavlja, da podporno osebje ni preobremenjeno in da stranke dobijo kar najboljšo storitev.

Kako pomemben je klepet v živo za e-trgovsko industrijo?

Za vsako trgovino, online ali tradicionalno, je prvi vtis najpomembnejši. Atraktiven dizajn, tema in logotip so ključni deli podobe blagovne znamke spletne trgovine in spletne prisotnosti. Ko pa pot pripelje na vašo spletno stran, so vaše možnosti brez prave spletne podpore precej na tankem ledu. 

Pozornost spletnega nakupovalca je relativno kratkega veka – okoli 5 do 10 minut.

Za preprečite opustitev vozička v tako majhnem oknu priložnosti, lahko klepetalniki sodelujejo s potencialnimi strankami prek osebnih pozdravov v obliki proaktivno povabilo v klepet.

Kot ostale funkcije klepeta v živo, je tudi to prilagodljivo pojavno okno, ki se lahko na spletni strani pojavi po določenem času med brskanjem stranke na vaši spletni strani. Druga prednost je, da jo lahko agent uporabi za specifičnega kupca ali specifično stran, na primer na strani za plačilo. 

Galerija povabil za klepet v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent

Klepet v živo ni uporaben le pri navzkrižni prodaji, ampak tudi v poprodaji. Med sejo klepeta lahko agent promovira najnovejše izdelke ali ekskluzivne izdelke po meri stranke. To pomeni za klepet v živo in podporo kupcem tudi močno marketinško orodje. 

pregled klepeta je odlična funkcija, ki lahko poglobi povezavo med agenti in strankami. Agentom omogoča spremljanje števila obiskovalcev, ki čakajo v čakalni vrsti, njihovih URL-jev, lokacije ali obnašanja. Z jasno podobo trenutnih spletnih strank lahko agenti dosežejo in samozavestno vodijo vsak pogovor v klepetu in zagotavljajo osebno izkušnjo.

Nadzor spletne strani-pregled klepeta
Primer pregleda klepeta

Z interakcijami s klepetom lahko zgradite svojo zbirko podatkov CRM. Če ste majhno podjetje, ki začenja sestavljati svoj seznam strank, lahko razmislite o uvedbi obrazec pred klepetom. Kupci so pripravljeni deliti svoje osebne podatke v zameno za bolj neposredno in razveseljivo nakupovalno izkušnjo. Obrazec za predhodni klepet je enostavno nastaviti. Ko ustvarite svoj gumb za klepet, kliknite potrditveno polje za: Zahtevajte informacije prek obrazca za predhodni klepet. Od takrat naprej, vsakič, ko je aktiviran gumb za klepet, bo obrazec za predhodni klepet pozval stranke, da delijo svoje podatke.

Kako pomemben je klepet v živo za e-trgovsko industrijo? - App - Uploads - 2021 - 01 - The Pre Chat Form.png
Kako sestaviti obrazec pred klepetom

Čeprav je klepet v živo fantastično sredstvo za konverzije, je prav tako neprecenljiv za taktiko zadrževanja. Kot del strategije podpore za vse kanale lahko podjetja obdržijo povprečno 89 % svojih strank.

Za spletno nakupovanje ni delovnega časa. Stranke pričakujejo, da bodo storitve prejele 24 ur na dan. Razumljivo je, da to ni vedno mogoče. Za sprejem vseh strank LiveAgent Chat omogoča strankam pošiljanje sporočil prek obrazci za stik. Takoj, ko bo skupina za podporo ali določen agent spet na spletu, bo stopila v stik.

Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca

Vse funkcije klepeta v živo so prilagodljive z možnostjo vstavljanja vaše CSS kode za predstavljanje podobe blagovne znamke.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Kako naj agenti upravljajo seje klepeta v e-trgovini? 

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Spletno nakupovanje je bilo trdno uveljavljeno kot način trgovanja prek interneta. Izkušeni in dobro obveščeni zastopniki za klepet v živo pomagajo ustvariti idealno spletno uporabniško izkušnjo.

Biti agent za klepet v živo za spletno trgovino se razlikuje od običajnega maloprodajnega osebja, kar je razvidno iz nabora spretnosti in bontona.

  • Učinkovite računalniške spretnosti
  • Odlična slovnica
  • Večoperativnost
  • Znanje o poslovanju in izdelkih
  • Hitro razmišljanje
  • Odlične komunikacijske spretnosti
  • Profesionalnost in vljudnost

Klepet v živo opremlja agente z dragocenim setom funkcij. Njihova uporaba agentom omogoča hiter in učinkovit odziv na potrebe strank. 

  • Univerzalni predal: Vsaka seja klepeta se pretvori v zahtevke in shrani v univerzalno, skupno prejeto. Vsak klepetalni agent z dostopom lahko poišče in prikaže profil katere koli stranke ali zgodovino prejšnjih interakcij.

Kako naj agenti upravljajo seje klepeta v e-trgovini?  - App - Uploads - 2020 - 03 - Universal Inbox.gif
Primer univerzalnega nabiralnika (kliknite za povečavo)
  • Dokončani odgovori in vnaprej določeni odgovori: pomemben dejavnik za visoko stopnja obiskov ene strani je težava pri prejemu odgovorov na pogosto zastavljena vprašanja, zlasti v fazi odjave. Ne glede na to, ali gre za stroške pošiljanja ali politiko vračila, je mogoče vnaprej pripravljene odgovore in vnaprej določene odgovore pripraviti in prilagoditi v pričakovanju prihodnjih pogostih vprašanj strank.
  • Prikaz tipkanja v realnem času: izbirna, a uporabna funkcija za agente, ki so raje korak naprej strank. Agent lahko opazuje, kaj stranka tipka, in pripravi odgovor, preden stranka pritisne na pošiljanje.

Tipkanje v realnem času
Primer ogleda tipkanja (kliknite za povečavo)
  • Distribucija klepetov: Prenos klepetov na razpoložljivi agenti ali samodejno usmerjanje klepetov z izbiro treh vnaprej določenih možnosti poti – naključna dodelitev, zvonjenje vsem, največja izkoriščenost. Ta funkcija zagotavlja pravično porazdelitev delovne obremenitve med agente in pozitivno storitev za stranke. 

Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)
  • Objavi anketo v klepetu: dovolite svojim kupcem, da posredujejo povratne informacije o seji klepeta, pregledu izdelka ali izbiri glede učinkovitosti agenta. Pozitivne ocene strank lahko nato uporabite kot družbeni dokaz in jih objavite na spletnem mestu, da pridobite napotitve. Zbrane podatke lahko uporabite tudi za ustvarjanje vsebine, v razdelku s pogostimi vprašanji ali blogu. Prav tako lahko odkrije predhodno neprijavljene težave z navigacijskim spletnim mestom, ki pomagajo optimizirati vaše spletno mesto za druge mobilne naprave.

Razvrstitev agentov
Primer razvrstitve agentov (kliknite za povečavo)

Za preizkus hitrosti tipkanja LiveAgent povabi agente, da preizkusijo brezplačno preizkus tipkanja neposredno na spletnem mestu LiveAgent.

Kako naj agenti upravljajo seje klepeta v e-trgovini?  - App - Uploads - 2021 - 01 - Typing Test 1 2.png
Brezplačen test tipkanja

Če si želite ogledati seznam vseh razpoložljivih funkcij klepeta v živo in izvedeti več o njih podrobneje, pojdite na naš stran s funkcijami.

Kako integrirati klepet v živo na vašo spletno stran? 

Integracija gumba za klepet v živo ne bi mogla biti lažja. Edina zahteva je, da kopirate in prilepite kratek Koda HTML iz vašega računa LiveAgent na vaše spletno mesto in je v živo. Ni vam treba prenesti dodatne programske opreme, vendar integracija s programsko opremo tretjih oseb ali aplikacijo je podprta.

Številne spletne trgovine se upravljajo prek aplikacije Shopify in LiveAgentovega programska oprema za klepet je bila razvita z brezhibno integracija in proces selitve v mislih.

Katere so varnostne funkcije klepeta v živo? 

Varnostni pomisleki so na vrhuncu vseh časov. Zaščita podatkov, varnost računa in zasebnost so bistvene teme za vsakogar, ki upravlja in vodi svoje poslovanje na spletu. LiveAgent ni nič drugačen. Tukaj je nekaj najboljših varnostnih funkcij.

Baza znanja

Če bi radi izvedeli več, se obrnite na našo bazo znanja za dodatne informacije.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Zadovoljne stranke so najboljše stranke.

Ponujamo storitve prenosa iz večine priljubljenih rešitev za pomoč uporabnikom.

Značke

Če želite videti razpoložljive pakete, preverite naš cenik.

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico