Ali bi se radi bolj osredotočili na podporo strankam z namensko programsko opremo? LiveAgent je prava izbira.
LiveAgent je najboljša rešitev za zagotavljanje podpore strankam. Ponuja vam veliko funkcij in več kot 175 integracij za razumno ceno.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Bistvo
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Gist ne ponuja vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Gist ponuja klepet v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Gist ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Gist ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Gist ponuja integracijo s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Gist ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Gist ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
|
Gist ne ponuja integracije Viber.
|
App
Integracije aplikacije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Gist ponuja integracijo WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Gist ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Gist ne ponuja foruma za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Gist ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Gist ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Gist ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Gist ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Gist ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Gist ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Gist ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Gist ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Gist ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Gist ne ponuja neomejene podpore 24/7.
|
Ko gre za zagotavljanje odlične podpore strankam, morate imeti zanesljivo in dobro znano programsko opremo. LiveAgent je prav to, odlična programska oprema službe za pomoč uporabnikom, ki nudi vse, kar potrebujete za odlično podporo strankam in upravljanje.
LiveAgent ima vse – e-pošto, najhitrejši pripomoček za klepet v živo, družbene medije, podporo klicnega centra in bazo znanja med drugimi funkcijami in integracijami. Ne izgubljajte časa z nezanesljivo programsko opremo. Preklop na LiveAgent je preprost.
Klepet v živo je bistven del podpore strankam, če želite, da vas stranke hitro dosežejo z vašega spletnega mesta.
LiveAgent ima najhitrejši pripomoček za klepet v živo na trgu, s hitrostjo prikaza klepeta v 2,5 sekunde. Hitreje od tega ne morete dobiti ničesar. Vse kar morate storiti je, da se pripravite na dohodna sporočila.
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.
Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.
Z več kot 175 funkcijami službe za pomoč bo zagotavljanje podpore kos torte.
Dajte svojim strankam možnost, da se z vami povežejo na bolj osebni ravni. Nastavitev lastnega virtualnega klicnega centra je enostavna in opravljena v nekaj minutah.
Povežete lahko svoj brskalnik, telefon ali katero koli drugo opremo po vaši izbiri in sprejemate klice tako kot prek telefona. LiveAgent poskrbi za vse namesto vas, tako da ni potrebe po zunanjih ponudnikih.
Ne zadovoljite se z ničemer, izberite enega najboljših. LiveAgent vam ponuja najboljša orodja, funkcije in integracije za razumno ceno. Izberete lahko enega od treh cenovnih načrtov in dobite točno tisto, kar potrebujete. In če to ni dovolj, lahko vedno kupite ločene funkcije, ne da bi preplačali. Dobite točno to, kar plačate, brez dodatnih stroškov in brez skrbi, da bi uničili svoj proračun.
Za več informacij si oglejte naše možnosti oblikovanja cen.
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
Zagotovite najboljšo oskrbo strank in organizirajte svoje poizvedbe z zahtevki
Cene programske opreme službe za pomoč uporabnikom vstopnic se lahko gibljejo od brezplačne do zelo drage. To je odvisno od številnih dejavnikov. Preden se odločite za izbiro sistema, morate vedno upoštevati nekaj stvari. Stroški se lahko razlikujejo zaradi funkcij in njihove kakovosti, števila integracij po meri, priljubljenosti izbrane blagovne znamke, uporabnosti v različnih scenarijih, razširljivosti in veliko drugih dejavnikov. Obstaja nekaj cenovnih modelov, ki jih je treba upoštevati, da se prepričate, da je sistem službe za pomoč uporabnikom vreden in ustreza vašemu poslovnemu modelu.
Modeli določanja cen na vstopnico vam omogočajo, da plačate tisto, kar potrebujete. Ta cenovni model je idealen za službe za pomoč uporabnikom z majhnim številom vstopnic strank. Največja slabost je lahko pomanjkanje motivacije za agente za podporo, saj je vsaka obdelana prijava enaka večji vsoti, plačani ponudniku storitev.
Modeli za določanje cen licenc lahko vključujejo licence za enega ali več uporabnikov. Vsi, ki jo imajo, lahko programsko opremo uporabljajo neomejeno dolgo, dokler je plačana cena. Cena za licenco je lahko pavšalna ali na podlagi naročnine.
Podobno kot pri licenčnem cenovnem modelu lahko plačate pavšalni znesek ali naročnino, ki vam omogoča uporabo programske opreme za prodajo vozovnic v več napravah. Končna vsota skladov za vsako napravo, uporabljeno v službi za pomoč uporabnikom.
Model, ki temelji na agentu, je najpogostejši in najbolj zaželen, saj vam daje poštene pogoje. Vaša cena je odvisna od števila uporabnikov programske opreme. Programsko opremo lahko uporabljajo z vsemi plačljivimi funkcijami brez omejitev, določenih z vozovnicami ali časom izvajanja.
Seznanite se z rešitvami za izdajanje vstopnic in se poučite o zavezah programske opreme. Ti vključujejo osnovne cene, zahteve glede programske ali strojne opreme, vgrajene funkcije, integracije, podprte komunikacijske kanale s strankami in celo podporo strankam za uporabnike službe za pomoč uporabnikom . Ko dobite vse pomembne informacije, se lahko premišljeno odločite, katera programska oprema je najboljša za vašo situacijo.
Najpogostejša vprašanja v zvezi z izbiro najboljše programske opreme za prodajo vstopnic za vaše podjetje vključujejo možnosti oblikovanja cen. Cene programske opreme za prodajo vstopnic so odvisne od nekaj dejavnikov, kot so osnovne funkcije, integracije, zanesljivost in drugo. Upoštevajte vse te možnosti in primerjajte cenovne ravni, da zagotovite, da boste dobili programsko opremo, ki jo potrebujete, brez preplačila.
Vsaka programska oprema službe za pomoč uporabnikom bi morala nuditi odlično podporo. Zato so uporabniku prijazne samopostrežne možnosti in možnosti neposrednega stika nujne. Stranke LiveAgent se lahko kadar koli obrnejo na našo linijo za podporo 24/7 prek e-pošte, klepeta v živo ali telefona. Za samopostrežne možnosti lahko brskate tudi po naši zunanji bazi znanja strank.
Zagotovite odlično podporo strankam z izbiro orodij, ki vam pomagajo doseči vsak pomemben kanal strank. Svojim strankam na primer omogočite, da vas kontaktirajo prek e-pošte, klepeta v živo, klicev ali celo družbeni mediji. Z dodatkom portala za stranke in zunanje baze znanja lahko zagotovite, da bodo vaše stranke našle želeno možnost.
Ali se počutite preobremenjeni s dohodnimi zahtevami? Vsaka dobra programska oprema za prodajo vozovnic vam lahko pomaga pri povečanju, kadar koli je to potrebno, in ustvari prostor za več agentov za podporo strankam. Deluje tudi obratno. Kadar koli se vam zdi, da preplačujete za funkcije, ki jih ne uporabljate, se lahko vrnete na prejšnjo različico.
Vaša ekipa za podporo strankam mora imeti vse potrebno za zagotavljanje podpore. Ni nujno, da so omejitve programske opreme slaba stvar, zlasti za centre za pomoč uporabnikom, ki ne potrebujejo vseh orodij in funkcij programska oprema lahko ponudi. Upoštevajte vse, kar potrebujete, in izberite najboljše možnosti za pošteno ceno
Predstavniki službe za pomoč strankam bi morali delovati kot enota. Izkoristite orodja za sodelovanje službe za pomoč, delite profile strank in preprosto sodelujte pri vprašanjih strank. Vsakdo se lahko oglasi. LiveAgent vam lahko pomaga z opombami, oznakami, kontaktne informacije in razdelitev vstopnic strank, kadar je to potrebno.
Leta 2006 se je LiveAgent začel, ker ustanovitelji niso našli odličnega orodja za podporo strankam ki je omogočal klepet v živo, zato so ga naredili sami. Leta 2011 so razširili funkcije programske opreme, tako da so vključili sistem izdajanja vozovnic za pomoč uporabnikom. Zdaj ima LiveAgent več kot 45 funkcij izdajanja vstopnic in več kot 200 integracij ter podporo integracij tretjih oseb ter je enostaven za uporabo in nastavitev. Njegove funkcije za prodajo vstopnic službi za pomoč uporabnikom izboljšujejo produktivnost, hkrati pa povečujejo zadrževanje strank in konverzije. Izbirna mobilna aplikacija je vključena v kateri koli načrt. Lahko se obrnete tudi na nastavitev integracij po meri.
LiveAgent je zelo razširljiva možnost z robustno stopnjo prilagajanja in možnostmi za integracijo v eno platformo. S svojim obsežnim naborom funkcij in tesnimi integracijami ga je mogoče prilagoditi tako, da ustreza potrebam tako majhnih kot velikih podjetij, ki obsegajo širok spekter panog.
LiveAgent je dobra izbira za tiste z omejenim proračunom, saj ima razumno ceno, tudi na najvišji ravni. Vendar pa ne podpira enotne prijave SAML za podjetja z več sto zaposlenimi.
Brezplačno
Majhno – 9 $/agent/mesec
Srednje – 29 $/agent/mesec
Veliko – 49 $/agent/mesec
Leta 2016 so uvedli sistem izdajanja vstopnic za pomoč uporabnikom, ki se integrira s številnimi aplikacijami, ki jih je razvil Zoho. Skupaj so med množico aplikacij za vsako raven poslovanja, ki še vedno pade vsakih nekaj mesecev, dosegli več kot 60 milijonov uporabnikov. Poleg tega imajo celovito programsko opremo v oblaku po razumni ceni.
Zoho Desk je razširljiv sistem od enega zaposlenega do več sto. Uporabniki Zoho imajo tudi dodano knjižnico izdelkov Zoho, ki se integrirajo z Zoho Desk.
Čeprav je cena razumna, je možnost dodajanja lahkega agenta dodatnih 6 USD na mesec (in 50 brezplačnih lahkih agentov na najvišji ravni). Lahki agenti imajo omejene privilegije službe za pomoč uporabnikom, saj niso del ekipe za podporo strankam, lahko pa podpirajo interakcije s storitvami za stranke. Prav tako nima enotne prijave SAML, njegova integracija upravljanja odnosov s strankami (CRM) pa je z drugim izdelkom od Zoho. Ena od glavnih značilnosti, ki ga ločuje, je njegov AI Zia, ki je močan dodatek k podpornemu osebju, vendar je na voljo samo za najvišjo raven. Poleg tega imajo dodatno ugodnost znižane cene, če se zaračunajo letno
Brezplačno
Standardno – 20 $/agent/mesec (14 $/agent/letno)
Profesionalno – 35 $ /agent/mesec (23 USD/agent/letno)
Podjetje – 50 USD/agent/mesec (40 USD/agent/letno)
Primerjava LiveAgent in Zoho Desk
Spletna služba za pomoč uporabnikom, ki se hitro nastavi, HappyFox ponuja ogromno možnosti prilagajanja, upravljanje administracije in varnostne funkcije, ki bodo koristile velikim podjetjem. Poleg tega je enostaven za uporabo in ponuja številne funkcije, ki strankam omogočajo lažjo samopostrežno storitevdelovno obremenitev vaših agentov.
Ker ni brezplačne možnosti in se njihove možnosti oblikovanja cen začnejo pri 29 USD na agenta na mesec, prodaja za tiste z omejenim proračunom ni lahka. Dobra stran je, da ponujajo neomejene agentske storitve, vendar omejujejo število vstopnic na leto za obsežnejše operacije. Podjetje ponuja enotno prijavo in orodja za vzdrževanje upravljanja in varnosti za velika podjetja.
Za vse načrte je zahtevanih 5 agentov, vendar je težko oceniti, ali je to dobro ali slabo, ne da bi poznali strukturo cen.
Cene niso takoj na voljo, vendar ponujajo štiri stopnje cen na podlagi agentov, ki se začnejo pri 29 USD/agent/mesec. Obstajajo tudi štiri stopnje neomejenega števila agentov z vstopnicami in omejitvami polja po meri. Omejitve se začnejo pri 10.000 vstopnicah na leto in desetih poljih po meri, najvišja stopnja pa ima 250.000 vstopnic na leto in 200 polj po meri.
Primerjava LiveAgent in HappyFox
Help Scout, ki ji zaupa več kot 12.000 podjetij v 140 državah, je platforma za podporo strankam, zgrajena z mislijo na rastoča podjetja. Zaradi osredotočenosti Help Scout na stranke omogoča tudi sodelovanje med člani ekipe, kar je bilo uveljavljeno z desetletnimi izkušnjami.
Help Scout je zasnovan tako, da raste z vašim podjetjem in podpira podjetja vseh velikosti. Najnižje ravni se začnejo s širokim naborom funkcij. Storitev vključuje naprednejšo varnost, kot so funkcije, skladne s HIPAA, in zmožnosti enotne prijave s srednjim in najvišjim paketom.
Nudijo 15-dnevno preskusno različico svojih dveh nižjih ravni, vendar najvišja raven, čeprav prikazuje robustne funkcije, ki bi jih iskalo vsako podjetje, nima navedene cene. Help Scout je možnost, ki podjetjem omogoča, da nadgradijo svoj načrt glede na obseg podjetja. Ne ponuja brezplačne različice.
Standardno – 25 $/agent/mesec (20 $/agent/letno)
Plus – 50 $/agent/mesec (40 $/agent/letno)Enterprise – Na zahtevo (samo letno)
Primerjava LiveAgent in Help Scout
Čeprav ni tako pogost kot drugi sistemi za izdajanje vstopnic službi za pomoč uporabnikom na tem seznamu, se podpora KB osredotoča na to, da je najboljši vtičnik orodja za podporo WordPressu in spletnim mestom e-trgovine.
Ta izdelek je namenjen ustanavljanju podjetij v spletu z vtičniki posebej za WordPress in integracijo e-trgovine.
Čeprav ima podpora KB nizke letne stroške zaračunavanja, je po plačilu potrebna enoletna obveznost. Imajo možnost nakupa določenih vtičnikov, ki so vključeni v vsako raven načrta, tako da se lahko odločite, kaj boste počeli in česa ne potrebujete, čeprav imajo paketi precejšen popust. Poleg stroškov je slabost ta, da na delu ni tehnologije pametnega dodeljevanja; samo dodeli naključno ali na podlagi aktivnih vstopnic na uporabnika.
Za posamezno spletno mesto, zaračunano letno (cena se zviša na spletno mesto do neomejenega paketa):
Začetni – 74 $
Professional – 102 $
Enterprise – 150 $
Primerjava LiveAgent in Help Scout
Zendesk je eden najbolj znanih sistemov za izdajo vstopnic za pomoč uporabnikom in ponuja veliko možnosti, ki se začnejo pri 19 € na agenta na mesec z osnovnimi funkcijami, njihov načrt, pripravljen za podjetja, pa se začne pri 99 € na agenta na mesec. Tej vrhunski storitvi zaupajo podjetja, kot sta Uber in Netflix, ter več kot 160.000 svetovnih podjetij.
Zendesk ponuja načrte za vsako velikost podjetja in brezplačno preskusno različico za vsako raven.
Funkcije Zendeska so obsežne, z načrti, ki segajo od majhnih podjetij do ravni korporacije. Zaračunava se letno ali iz meseca v mesec, zunaj teh pogojev ni nobene obveznosti do Zendeska (za preklic ali znižanje ni vračila).
Ekipa za podporo – 19 USD na agenta/mesec zaračunano letno
Support Professional – 49 USD na agenta/mesec zaračunano letno
Support enterprise – 99 $ na agenta/mesec zaračunano letno
Suite Team – 59 $ na agenta/mesec zaračunano letno
Rast zbirke – 99 $ na agenta /mesec zaračunano letno
Suite Professional– 125 USD na agenta/mesec zaračunano letno
Suite Enterprise – 199 USD na agenta/mesec zaračunano letno
Primerjava LiveAgent in Zendesk
Medtem ko ponuja številne možnosti službe za pomoč uporabnikom, od storitev za stranke do podpore IT, je Vision Helpdesk sistem izdajanja vstopnic službi za pomoč uporabnikom, ki se osredotoča na vaše zaposlene s funkcijami sodelovanja in igrifikacije, ki spodbujajo pozitivno delovno okolje. Vendar to ne pomeni, da izgubijo izpred oči stranko, ki strankam ponuja večkanalni pristop za interakcijo s podporo.
Ta sistem bo ustvaril centralizirano službo za pomoč za vaše podjetje s prilagodljivimi poteki dela. Čeprav je cenovno ugoden, nima širokega nabora funkcij, ki jih potrebujejo nekatera večja podjetja.
Medtem ko je Vision Helpdesk na voljo v oblaku SaaS in licencah za prenos, je licenca v oblaku SaaS na voljo samo v ZDA, Združenem kraljestvu, EU in Indiji. Imajo pa 30-dnevno brezplačno preskusno različico programske opreme brez obveznosti.
Ta sistem je bolj usmerjen k plačljivim uram storitev za stranke kot k splošnim storitvam za stranke, funkcija klepeta v živo pa je ločen nakup.
Starter – 12 $ na agenta na mesec, zaračunano letno / 15 $ na agenta, zaračunano iz meseca v mesec
Pro – 20 $ na agenta na mesec, zaračunano letno / 25 USD na agenta zaračunano iz meseca v mesec
Satelitska služba za pomoč – 24 USD na agenta na mesec zaračunano letno / 30 USD na agenta zaračunano iz meseca v mesec
Pro Service Desk – 32 USD na agenta na mesec zaračunano letno / 40 USD na agenta zaračunano iz meseca v mesec
Ent Service Desk – 48 USD na agenta na mesec zaračunano letno / 60 USD na agenta zaračunavajo iz meseca v mesec
Primerjava službe za pomoč uporabnikom LiveAgent in Vision
Tako kot drugi na tem seznamu je HubSpot Service Hub nastavljen tako, da raste z vami in je prepoznavenble ime, saj ponujajo številne druge izdelke. Začnete lahko z brezplačnim načrtom zaupanja vrednega imena v internetu, uporabite pa lahko tudi prilagodljivo podporo in enostavno vkrcanje, da boste bolje razumeli svoje stranke.
Sistem HubSpot Service Hub je možnost, ki se bo prilagodila vašemu podjetju z brezplačnimi in plačljivimi različicami, odvisno od potreb vašega podjetja. Višje ravni ponujajo bistvene funkcije za veliko podjetje, ki raste.
Nudijo brezplačno različico s številnimi bistvenimi funkcijami, ki jih potrebujete za začetek. Kljub temu se avtomatizacija vstopnic ne začne, dokler ni na voljo načrt za 50 USD na mesec, ki vključuje dva agenta in možnost dodajanja dodatnih uporabnikov za 25 USD vsakega na začetna raven. Na najvišji ravni je to letna obveznost.
Brezplačna orodja
Začetna – Začne se pri 50 $/mesec z mesečnim obračunom (Začne se pri dveh plačanih uporabnikih)
Profesionalno – Začne se pri 450 $/mesec zaračunava se mesečno (Začne se pri petih plačanih uporabnikih)
Enterprise – Začne se pri 1.200 USD/mesec, zaračuna se pri 14.400 USD/leto (Začne se pri 10 plačanih uporabnikih)
Primerjava LiveAgent in Hubspot Service Hub
Front, ki se trži kot rešitev službe za pomoč uporabnikom, ki ustvarja bolj prilagojeno izkušnjo za stranke, odstrani številke vstopnic, da stranki ponudi oseben odgovor. Je enostaven in intuitiven, avtomatizacija pa spremlja dodeljevanje poizvedb pravemu članu ekipe za podporo.
Front je visoko razširljiv sistem z do desetimi soigralci na spodnji ravni, 50 na drugi in neomejeno na zgornji.
Sistema izdajanja vstopnic ni, vendar deluje tako, da organizira podporo prek skupnih nabiralnikov in jih dodeljuje prek samodejnega uravnoteženja obremenitve. Čeprav sistem izdajanja vozovnic ne avtomatizira dodelitev, lahko sestavite pravila, ki bodo to storila (pravila po meri so na voljo samo na ravni ravni 49 USD).
Obstaja tudi celoletna zaveza.
Začetni – 19 USD na osebo, na mesec, zaračunano letno
Rast – 49 USD na osebo, na mesec, zaračunano letno
Obseg – 99 $ na osebo, na mesec, zaračunano letno
Ta sistem je cenovno ugodna možnost za mala in srednje velika podjetja, ki želijo poenostaviti izkušnjo uporabe sistema službe za pomoč uporabnikom. Ponuja možnosti prilagajanja in integracijo aplikacij tretjih oseb.
Čeprav je razmerje med ceno in ceno pri mizi Azure visoko, dejstvo, da imajo samo en načrt, ki nima funkcij na ravni podjetja, omejuje njegovo uporabnost na mala in srednja podjetja
Na voljo je 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje; vendar je na voljo samo ena možnost načrta. Načrt ima veliko funkcij, vendar je obseg razširljivosti omejen. Za podjetja ni naprednih funkcij, kot sta varnost ali upravljanje.
En načrt – 33 USD na uporabnika na mesec, zaračunano letno (50 USD na uporabnika na mesec, zaračunano mesečno).
SupportBee je sistem za izdajanje vstopnic službi za pomoč uporabnikom, katerega namen je zgraditi sodelovalno delovno okolje, tako da si lahko člani skupine za podporo strankam med seboj pomagajo pri reševanju težav strank. Prek skupnega predala, ki ga je enostavno nastaviti in je optimiziran za mobilne naprave, je SupportBee prilagodljiv timski sistem.
Ta sistem ponuja vse osnove, ki jih potrebujete za ustanovitev ekipe za pomoč strankam. Vendar pa ne nudi podpore, ki bi jo morda potrebovala večja podjetja.
Čeprav so funkcije in funkcionalnosti SupportBee zelo dostopne, niso tako obsežne ali celovite kot tiste, ki jih ponujajo druga podjetja po enaki ceni. Poleg tega je programska oprema portala za stranke na voljo samo na višji ravni. Toda na splošno je to poenostavljen sistem izdajanja vozovnic, ki bo dobro deloval za manjša podjetja.
Zagon – 15 USD / uporabnik/mesec ali 13 USD / uporabnik/mesec zaračunano letno
Enterprise – zaračunano 20 USD / uporabnik/mesec ali 17 USD / uporabnik/mesec letno
Primerjava LiveAgent in SupportBee
Freshdesk, ki mu zaupa več kot 40.000 podjetij, vključno s HP-jem, Pearsonom in American Expressom, je vsestranska platforma za pomoč uporabnikom. Z razširljivo platformo Freshdesk, izvorno večkanalno podporo in funkcijami za sodelovanje lahko vaše podjetje poenostavi delo in preseže pričakovanja strank.
Ta sistem je narejen za prilagajanje s cenovno dostopnimi možnostmi v različnih poslovnih okoliščinah.
Na voljo je brezplačna različica z osnovami, ki jih podjetje potrebuje za začetek. Nato vsaka stopnja napreduje in vključuje funkcije, ki jih boste potrebovali, ko boste rasli. Vendar se usmerjanje na podlagi spretnosti ne začne pred najvišjo stopnjo.
Brezplačno
Rast – 15 € /agent/mesec, zaračunano letno – 18 €/agent/mesec, zaračunano mesečno
Pro – € 49/agent/mesec, zaračunano letno – 59 €/agent/mesec, zaračunano mesečno
Enterprise – 79 €/agent/mesec, zaračunano letno – 95 €/agent/mesec, zaračunano mesečno
Primerjava LiveAgent in Freshdesk
Kot podporni vtičnik za WordPress je Awesome Support preprost, enostaven za nastavitev in ima veliko dodatkov, vključenih v vsako raven paketa. Ponujajo »najbolj osupljivo« službo za pomoč in vtičnik za podporo za WordPress z več kot 10.000 aktivnimi namestitvami.
Čeprav obstajajo velika spletna mesta, ki temeljijo na WordPressu, kot sta Microsoft News in BBC America, je to najboljše za manjše podjetje, saj mora vključiti več varnostnih in upravljalnih funkcij, da bo bolj uporabno višje. Tudi če so ti za večje podjetje nepotrebni, so neomejeni agenti velika prodajna točka.
Čeprav ponujajo neomejeno število agentov in vstopnic, se boste morali zavezati, da boste izdelek uporabljali eno leto. Prednost je, da je vsaka stopnja zelo dostopna za katero koli poslovno raven, vendar nimajo možnosti, ki bi jih potrebovalo veliko podjetje.
Standardno – 149 USD na leto
Pro – 229 USDna leto
Podjetje – 289 USD na leto
Agencija – 409 USD na leto
TeamSupport, ki mu zaupajo Fujifilm, Comcast in NBA, je spletni sistem za podporo strankam med podjetji. Ima večkanalno podporo, ki olajša sodelovanje in poenostavi vstopnice za podporo strankam z integracijo s programsko opremo, ki je že v vašem kompletu orodij.
Podporna storitev tega sistema lahko ponudi veliko, vendar je začetni strošek na agenta na mesec visok, kar pomeni, da je za nekatera manjša podjetja morda nedosegljiva.
Številne funkcije se osredotočajo na storitve za stranke B2B in podporo IT. Slaba stran je, da najnižja stopnja stane 49 USD na agenta na mesec, kar je razmeroma drago v primerjavi z nekaterimi drugimi sistemi za izdajo vozovnic za pomoč uporabnikom s podobnimi funkcijami in nižjo ceno.
Osnovna podpora – 49 USD na agenta na mesec
Podpora za podjetja – 69 USD na agenta na mesec
Celoten paket za podporo strankam strong> – 119 USD na agenta na mesec
Primerjava LiveAgent in TeamSupport
Freshservice je rešitev za upravljanje storitev IT v oblaku. Tako kot njegov primerek v službi za pomoč uporabnikom je to sistem, ki je enostaven za uporabo in vključuje vse, z resno paleto funkcij.
Razširljivost te platforme ji omogoča, da deluje za podjetja katere koli velikosti, ko rastejo.
Nudijo 21-dnevno brezplačno preskusno obdobje z vsemi aktiviranimi funkcijami. Spodbujajo sodelovanje v okviru svojih funkcij. Zagotavljajo varnostne funkcije, ki ščitijo podatke v oblaku z upravljanjem dostopa in šifriranjem za podatke med prenosom. Na žalost ni brezplačne različice.
Začetni: 15 € na agenta na mesec, zaračunano letno.
Rast: 40 € na agenta na mesec, zaračunano letno.
Pro: 80 € na agenta na mesec, zaračunano letno.
Enterprise: 405 € na agenta na mesec, zaračunano letno.
Več kot 100.000 organizacij, kot sta Disney in Honda, zaupa ManageEngineu pri upravljanju njihove IT. Njihov sistem Service desk Plus je IT-rešitev v oblaku, ki že več kot deset let osrečuje IT-strokovnjake in stranke.
Čeprav ima ManageEngine Service Desk Plus širok nabor funkcij, ga je brez poznavanja podrobnosti o stroških težko priporočiti podjetjem določene velikosti. Zdi se, da se cenovni načrti dobro prilagajajo vsaki ravni poslovanja. Prav tako sodelujejo z Zoho, da bi uporabili svojega pomočnika Zia AI kot potencialno prvo kontaktno točko za stranke.
Brezplačne različice ni. Za vsak primerek servisne službe je na voljo 30-dnevno preskusno obdobje, na voljo pa je tudi predstavitev.
To je vseobsegajoča storitev IT z zmogljivimi funkcijami za izboljšanje storitev vaše organizacije, vključno z upravljanjem sredstev in težavami.
Stojard – 12 USD na tehnika na mesec zaračunano mesečno (10 USD na tehnika na mesec letno)
Professional – 23 USD na tehnika na mesec zaračunano mesečno (21 USD na tehnika na mesec letno)Podjetje – 58 USD na tehnika na mesec, zaračunano mesečno (50 USD na tehnika na mesec letno)
Več kot 131.000 agentov zagotavlja podporo z uporabo Kayaka, od Sege do MTV do Acerja. Sistem je zasnovan tako, da je oseben in preprost. Je hiter za implementacijo, enostaven za uporabo in ima edinstvene funkcije, kot je SingleView, ki jih uporabljajo za prilagoditev potovanja za ustrezne stranke.
To je sistem, ki ga lahko uporabljajo vse poslovne ravni, saj vam njegove funkcije omogočajo boljše razumevanje vaše baze strank, kar je edinstveno za Kayako. Prav tako je zelo dostopen za vse poslovne ravni, od 12,50 USD na agenta na mesec.
Sistem SingleView, ki sledi strankinemu potovanju po vašem spletnem mestu, vašemu agentu omogoča zagotavljanje storitev za stranke v okviru vaše izkušnje s strankami. Večkanalni nabiralnik in SingleView sta na voljo v najnižji ravni cenovnih paketov.
Brezplačne različice ni, obstajata pa 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje in predstavitev. Na žalost nima funkcije enotne prijave.
Zlati podporni načrt – 12,50 USD na agenta na mesec
Platinum podporni načrt – 25 USD na agenta na mesec
Primerjava LiveAgent in Kayako
SolarWinds je sodobna rešitev za upravljanje IT storitev (ITSM), ki vključuje vse funkcije službe za pomoč uporabnikom, ki je edinstvena za ta sistem.
Ta sistem ima strukture cen za vsako poslovno raven in ga je enostavno prilagajati, ko rastete.
30-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Predstavitve na zahtevo. Razumne cene. Ta sistem ima orodja za avtomatizacijo, ki pomagajo dati pravo vstopnico v roke pravemu članu ekipe. Vendar brezplačne različice ni.
Ekipa – 19 € na agenta na mesec, dodatnih 0,10 € na napravo na mesec
Podjetje – 39 € na agenta na mesec, dodatnih 0,30 € na napravo na mesec
Professional – 69 € na agenta na mesec, dodatnih 0,50 € na napravo na mesec
Enterprise – 89 € na agenta na mesec, dodatnih 0,70 € na napravo na mesec.
Primerjava LiveAgent in SolarWinds
S svojo programsko opremo, ki jo uporabljata Adobe in Microsoft, je služba za pomoč uporabnikom JitBit storitev SaaS v oblaku z enotno prijavo in skladnostjo z GDPR in HIPAA. S pravili avtomatizacije JitBit pomaga organizirati vaše vstopnice in prihrani čas vaši ekipi.
Z razširljivostjo in varnostjo tega sistema se lahko razširite in dobite storitve, ki jih potrebujete, ko vaše podjetje raste.
21-dnevno brezplačno preskusno obdobje je mogoče po potrebi podaljšati. Ustvarjanje spletnega mesta, s katerim lahko delate in ga testirate, traja nekaj sekund. Ima dosledno ceno na mesec, vendar omejuje število agentov na vsaki ravni, razen na visokiocena
»Powered by Jitbit« ni skrit do najvišje stopnje. Ni brezplačne različice.
Samostojni delavec: stane 29 USD in samo 1 agent.
Zagon: stane 69 USD za do 4 agente.
Podjetje strong>: stane 129 USD za do 7 agentov.
Enterprise: stane 249 USD za do 9 agentov, z 29 USD na dodatnega agenta.
Tako kot Zoho je tudi Jira del omrežja aplikacij, kar pomeni, da se lahko integrira z vsemi aplikacijami pod tem dežnikom. Izdelek Jira v tej industriji je zasnovan za hitrost, da vam pomaga hitreje odgovarjati na vprašanja in povečati zadovoljstvo strank. Njihovo storitev uporabljajo Domino, Square in Twitter, če naštejemo le nekatere.
Ta sistem dobro deluje na vseh ravneh poslovanja, saj ponuja brezplačno možnost in cenovno ugodne stopnje, ki se razširijo na podjetja. Vsaka raven zagotavlja šifriranje v mirovanju in med prenosom.
Na voljo je brezplačna različica s številnimi funkcijami, zainteresirana podjetja pa lahko rezervirajo predstavitev v živo.
Vendar pa so stroški podjetja zaklenjeni za kontaktnim obrazcem.
Brezplačno – Do 3 agenti
Standardno – 21 USD na agenta (povprečno) na mesec
Premium – 47 USD na agenta (povprečno) na mesec
Podjetje – Zaračunava se letno, na voljo z 201 agentom ali več
Primerjava LiveAgent in Jira Service Desk
Preizkusna različica je vedno v pomoč, ko se odločate med sistemi za izdajanje vstopnic službi za pomoč uporabnikom. Preden se odločite za storitev, bi morali izkusiti, kako bo videti, če jo uporabljate vsak dan. Storitev lahko vsebuje vse funkcije, ki jih iščete, pa še vedno ni primerna za vas. Včasih občutek sistema ni pravi in ga morate preizkusiti, da vidite. Je kot par kavbojk, lahko izgleda dobro na lutki, vendar vam ne ustreza.
Enako velja za vse vaše stranke. Izbrali so vašo blagovno znamko, ker deluje zanje. Zato ga morate preizkusiti, preden ga kupite.
Trenutno je LiveAgent na voljo za 14-dnevno preskusno različico njihovega paketa all inclusive brez kreditne kartice. Prijava in začetek testne vožnje vam bo vzel manj kot minuto.
Razen če se želite osredotočiti samo na pripravljena sporočila, bi moralo biti vaše osebje usposobljeno tako za osnovne kot tudi za napredne vidike izdaje vstopnic in podpore strankam. Zato mora biti programska oprema za prodajo vstopnic enostavna za vsakogar, tudi v zapletenih scenarijih dogodkov, in pomagati vašim agentom, da se naučijo uporabljati popolnoma opremljeno programsko opremo službe za pomoč uporabnikom. Sistem LiveAgent ponuja priročen vodnik za zagon, ki bo vsakogar naučil, kako nastaviti vse in začeti. Akademija je polna člankov, ki pokrivajo celoten spekter sistemov službe za pomoč uporabnikom, kot so izdajanje vstopnic, klepet v živo, klicni center in še več. Poleg tega lahko vašim agentom pomaga pri učenju, kako postati popolni strokovnjaki v službi za pomoč uporabnikom in zanesljivi agenti za pomoč strankam.
Interakcija s stranko ne zahteva vedno vsakega orodja, storitvenega kanala ali napredne funkcije, ki so vam na voljo. Različna podjetja zahtevajo različne rešitve v zvezi z izzivi prodaje vstopnic. Preplačilo za funkcije, ki jih ne boste nikoli uporabljali, lahko zmanjša učinkovitost agenta in povzroči zaplete z vašo platformo za pomoč strankam. Poskrbite, da boste v celoti izkoristili brezplačne preizkuse, da ugotovite, kaj vam ustreza in kaj ne.
Preizkusi so pomembni, ker nam omogočajo, da preizkusimo sistem in njegov vmesnik s funkcijami. Ne preskočite brezplačnega preizkusa zaradi domiselnega govora, ki ga preberete na spletnem mestu. Brezplačne preskusne različice vam omogočajo, da preizkusite osnovne funkcije in vam pokažejo, kako ravnati s kompleksnimi dogodki in situacijami v vsakodnevni podpori strankam.
Vmesnik službe za pomoč uporabnikom s funkcijami, ki jih trenutno plačujete, je morda dovolj, toda ali ste pomislili, kaj se bo zgodilo, ko nadgradite? Večina robustnih sistemov za prodajo vozovnic ponuja različne plačljive pakete, kime z ali brez nekaterih funkcij. Prepričajte se, da ste izbrali rešitev, ki vam bo omogočila nadgradnjo in ustregla vašim potrebam, kadar bo to potrebno.
Ob predstavitvenih klicih na stotine organizacij vpraša nekaj ključnih stvari. Najprej morate ugotoviti, za kaj boste plačali. Vprašajte o podprtih možnostih vozlišča ali kanala za komunikacijo s strankami, funkcijah, vključenih v načrte, in podprtih integracijah tretjih oseb z drugo programsko opremo. Nato sledijo možnosti oblikovanja cen. Skupni stroški lastništva so ena ključnih prioritet.
Implementacija programske opreme za prodajo vozovnic je na splošno enostaven postopek, ki se lahko v nekaterih pogledih razlikuje. Glavna razlika je med spletno in aplikacijsko programsko opremo. Na splošno preskočite postopek namestitve s spletnimi rešitvami in jih začnete uporabljati takoj. Vse kar potrebujete je, da vnesete svoj e-poštni naslov in se registrirate za brezplačno preskusno različico. Ko potrdite svoj e-poštni naslov, se lahko prijavite in se seznanite s platformo službe za pomoč uporabnikom. LiveAgent na primer že od samega začetka ponuja priročen vodnik za začetek. Vsakega novega uporabnika vodi skozi nekaj preprostih korakov, ki mu pomagajo nastaviti novo rešitev.
Najboljši sistem izdajanja vstopnic službi za pomoč uporabnikom je tisti, ki naredi vaše delovanje učinkovitejše in strankam omogoča samopostrežne možnosti za zmanjšanje delovne obremenitve vaših zaposlenih. Rešitve, kot je LiveAgent, imajo robustne možnosti prilagajanja za ustvarjanje delovnih tokov, ki so specifični za vaše podjetje. Najboljši sistem je tisti, ki najbolj ustreza vašim edinstvenim zahtevam.
Ko ste malo podjetje, bi morali biti cilj vaše izbire donosnost naložbe, vrednost in razširljivost. Zato je iskanje sistema, ki ustreza vašim potrebam po dostopni ceni, idealen scenarij.
Ponudniki enostavnih sistemov za prodajo vstopnic ponujajo brezplačno različico svoje programske opreme z omejenimi zmogljivostmi. LiveAgent ponuja brezplačen načrt, ki vam ponuja osnove vsega, kar potrebujete za začetek, na primer gumb za klepet, osnovno poročanje in portal za stranke. Druga cenovno ugodna možnost je Zoho Desk, ki ponuja tudi brezplačno različico. Od tam se lahko odločite za nadgradnjo na plačljivi načrt.
Medtem ko vaše podjetje še naprej raste, je na srednjem trgu sistemov za prodajo vstopnic več možnosti, saj več denarja pomeni več funkcij. Na tej točki verjetno imate rastočo ekipo agentov službe za pomoč uporabnikom. Morali bi se osredotočiti na njihovo povezovanje s sistemi, ki spodbujajo sodelovanje in se lahko integrirajo z različnimi aplikacijami, ki jih že imate, in tistimi, ki jih nameravate razširiti. Še vedno pa se morate osredotočiti na vrednost, saj verjetno ne želite preseči proračuna za preveč funkcij.
LiveAgent lahko integrira več kot 190 programov na tej ravni, vključno s socialnimi mediji. Družbeni mediji so dragoceni za vaše marketinške akcije, še posebej, če ste obetavna blagovna znamka. Odgovarjanje na vprašanja in pomisleke na družbenih medijih bo pomagalo razširiti vašo blagovno znamko in ustvariti nepozabne interakcije s strankami. Tako kot drugi sistemi za izdajanje vstopnic službi za pomoč uporabnikom se tudi integrira s Slackom, da pomaga ohranjati brezhibno komunikacijo med člani ekipe. Druga odlična možnost je Jira Service Desk, ker se ponaša tudi z ogromnim izborom integracijskih možnosti.
Velika podjetja lahko dajo vse od sebe. Zdaj, ko si lahko privoščite vse, je čas, da si ogledate vse funkcije, ki jih želite in potrebujete. Toda iskanje vrednosti je še vedno najboljši način ukrepanja, ne glede na to, s koliko denarja morate delati.
Najmočnejši na svetu, LiveAgent, Zendesk in Jira Service Desk, ponujajo nekatere lastnosti, ki jih drugi nimajo, kot so funkcije sodelovanja, avtomatizacije in enotna prijava. Enotna prijava omogoča uporabnikom dostop do programske opreme z uporabo obstoječih poverilnic, kot je prijava z Google Računom.
To ne pomeni, da so to edine možnosti. Odvisno od tega, kaj potrebujete kot veliko podjetje v obliki podpore strankam, bo morda bolje, da izberete stroškovno učinkovitejšo možnost, ki ima tisto, kar potrebujete. Na primer, LiveAgent ima obilico funkcij, medtem ko ima njegova najvišja raven storitev razumno ceno, ki ponuja podobno vrednost kot nekateri sistemi službe za pomoč uporabnikom, ki stanejo veliko več.
Razpravljali smo o številnih prednostih sistema izdajanja vstopnic službi za pomoč uporabnikom in o tem, kako to velja za vaše podjetje. Programska oprema za prodajo vstopnic je postala eno najpomembnejših orodij za podporo strankam. Z naraščajočim amnožice spletnih uporabnikov vsi pričakujejo visokokakovostne storitve in podporo strankam. Ta vidik je ključna razlika med ohranjanjem in izgubo stranke. Sistem izdajanja vstopnic za pomoč uporabnikom podpira vas in vaše podjetje pri ustvarjanju najboljše izkušnje s storitvami za stranke z izboljšanjem delovnih tokov z avtomatizacijo. Iz vsake zabeležene transakcije stranke ustvari tudi uporabne podatke in skrajša vaš čas na vstopnico, tako da jih preda v roke, ki so najprimernejši za to delo.
Če se zanašate na prave komunikacijske kanale in imate dobro usposobljene agente za podporo strankam, je lahko sistem izdajanja vstopnic za pomoč strankam dragocen dodatek k vaši strategiji storitev za stranke. Pridobite pravo programsko opremo za prodajo vozovnic za svojo službo za pomoč in se z lahkoto odzovite na zahteve po storitvah.
Odkrijte zmogljivosti orodja za klepet LiveAgent, ki omogoča komunikacijo v realnem času z več kot 15 naprednimi funkcijami, vključno s skupno rabo zaslona in vgrajenimi proaktivnimi povabili k klepetu. Izboljšajte storitve za stranke in povečajte konverzije z LiveAgent – preizkusite brezplačno zdaj!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.