Ne glede na vrsto podjetja, ki ga vodite, je zagotavljanje podpore, ki jo potrebujejo, eden najpomembnejših dejavnikov uspeha. Ker vaše podjetje nenehno raste, lahko ohranjanje dobrega delovnega poteka postane velik izziv, neuspeh pa lahko izniči vse delo, ki ste ga opravili kot ekipa za napredek.
Čeprav vam je uspelo pritegniti več potencialnih strank kot običajno, je vaša sposobnost ohranjanja rasti v veliki meri odvisna od učinkovitosti vaše podpore strankam. To še posebej velja, ker lahko nove stranke ali stranke na začetku potrebujejo pomoč, ko se prilagajajo vašim izdelkom in storitvam. Tu vam lahko vstopnični sistem zelo pomaga. Čeprav niso povsem nova tehnologija, so vstopnični sistemi še vedno vrhunski, ko gre za podporo strankam. Večina sodobnih podjetij, zlasti spletnih, ne bi mogla delovati brez njih.
Kaj je vstopnični sistem za prijavo težav?
Vstopnični sistem za prijavo težav je platforma za podporo strankam, ki pomaga izboljšati celoten potek dela vaše ekipe za podporo strankam. Strankam in strankam s težavami omogoča, da predložijo zahtevke za podporo strankam, ki jih je mogoče določiti glede na nujnost, rešiti s predlogami, če je preprosta zadeva, ali celo usmeriti k specializiranim članom ekipe, če je kaj resnejše.
Ker se večina strank ne želi obrniti na podporo za stranke, če jim ni treba, sistemi za izdajo vstopnic ponujajo možnosti, da stranke poskušajo sami rešiti težave. Zato prihajajo z razdelki s pogostimi vprašanji, baze znanja, članki s navodili in klepetalni roboti za stranke uporabiti, ko zadenejo steno.
Sistem prijav za težave daje vaši ekipi jasen pregled nad trenutno delovno obremenitvijo in ji pomaga pri prioriteto zahtevkov na podlagi glede na nujnost ali čas čakanja na odgovor, težave s poti do specializiranega osebja in drugo, odvisno od njegovih značilnosti.
Vstopnični sistem je odličen način za poenostavitev vaše podpore strankam, ki zagotavlja, da bodo vsi svoje težave rešili čim hitreje možno. Večina sistemov za prijavo težav uporablja obrazce za stik kot glavno sredstvo za stik, ki ga je mogoče dodatno spremeniti, da ustreza vaši blagovni znamki. in zagotoviti lažjo oddajo zahtevkov.
Zakaj v svojem podjetju uporabljati sistem za prijavo težav?
Skrb za vaše stranke se morda ne zdi težava, ko prvič odprete svoje podjetje, vendar lahko spremljanje na stotine zahtev postane zelo težko, ko rastete. Navsezadnje je zadovoljstvo strank povezano z nekaterimi bistvenimi poslovnimi meritve uspeha, kot so konverzija, zadrževanje, zvestoba strank. Kljub temu vpliva tudi na ugled blagovne znamke v širšem smislu, zato je pomemben cilj vsakega podjetja.
Čeprav nobeno podjetje nima popolne storitve za stranke, jih med seboj loči kako rešujejo težave. Stranke so običajno razumni ljudje in razumejo, da so nazadovanja del vsakega posla. Če pa jih ne morete obveščati, jim dajte časovnico, da rešijo svojo prijavo, ali se ne odzovete na njihove poizvedbe; postali bodo jezni in bodo morda celo prenesli svoj posel drugam.
S pravo programsko opremo za pomoč uporabnikom lahko zagotovite, da vaše ekipe za pomoč strankam pravočasno obravnavajo vsako težavo s strankami. Sistem za prijavo težav to doseže z avtomatizacijo, dobro organiziranim uporabniškim vmesnikom in zagotavljanjem enotne mape Prejeto za zahteve po storitvah ne glede na njihov vir. Z drugimi besedami, vaši skupini za podporo strankam ne bo treba razmišljati o več težavah naenkrat, ampak težave odpravljati eno za drugo.
Tukaj je kratek pregled prednosti, ki jih dobite s pravim orodjem za pomoč uporabnikom:
- Rešitev za pomoč strankam
Cilj sistema za izdajo vstopnic je pomagati vam pri reševanju težav strank veliko učinkoviteje. To je ključnega pomena za manjše ekipe ali ekipe, ki dnevno obravnavajo na tisoče zahtev. Sistem bo razdelil kritične karte med vaše zaposlene, kar bo vodilo do hitrejšega časa reševanja vstopnic, saj bodo zahteve preusmerjene do prvega razpoložljivega agenta.
Medtem ko bo večina težav običajna vprašanja, ki jih lahko hitro rešite, bodo nekatere morda zahtevale bolj zapletene rešitve. Ker vaši zaposleni rešujejo težave, bo platforma za pomoč strankam spremljala vse poizvedbe strank. To vam omogoča, da dodatno izboljšate svojo splošno podporo strankam, tako da ustvarite bazo podatkov o rešenih težavah, na katere se agenti lahko sklicujejo, da zagotovijo hitro reševanje prijav.
- Upravljanje odnosov s strankami
Komunikacija je ključnega pomena, ko gre za uspešno vodenje podjetja in izgradnjo zaupanja s strankami. Če njihove prošnje naletijo na gluha ušesa, z njimi v smislu zaupanja ne boste prišli daleč.
Vstopnični sistemi za podporo uporabnikom zagotavljajo agentom vsa orodja, potrebna za vzpostavitev neprekinjenega pogovora z določenimi strankami. Z drugimi besedami, ustvari bazo vseh prejšnjih pogovorov in težav, s katerimi se je stranka soočila. Nato lahko kateri koli agent nadaljuje tam, kjer je prejšnji končal, in se izogne nadlegovanju strank in temu, da se jim zdi, da njihove težave za blagovno znamko niso pomembne. Prav tako lahko dobijo vpogled v karakter stranke, zato so lahko še posebej previdni pri tistih, ki nagnjeni k temu, da so prevladujoči.
Seveda je do vseh teh podatkov mogoče dostopati v realnem času. To pomeni, da lahko agenti hitro vskočijo, se poglobijo in zagotovijo odlično izkušnjo podpore, ne glede na to, kdo je pred tem upravljal stranko. V nekaterih primerih jim bo zgodovina vstopnic strank omogočila celo takojšnjo rešitev težave, saj se nekatere težave ponavljajo.
- Izdaja zahtevkov v službi za pomoč uporabnikom
Niso vse težave s strankami enake, zato je pomembno, da prednostno določite, komu morate najprej pomagati. Sistem prijav za težave vam bo pomagal določiti prednost vseh dohodnih e-poštnih sporočil prek pravil za avtomatizacijo, ki jih v večini primerov lahko nastavi vaša ekipa da ustrezajo njihovim prioritetam. Bistveno je razumeti, da se prednostne naloge spreminjajo glede na trenutne situacije, in velika prednost je, da lahko prilagodimo tisto, kar velja za eno.
S pravo rešitev za storitve za stranke zagotavljate hiter način, da stranke poiščejo pomoč za svoje težave. Različne komunikacijske kanale lahko preprosto združite na enem mestu, tako da strankam prepustite uporabo kanalov, ki jih imajo raje, da poiščejo pomoč, medtem ko je za agente lepo in urejeno.
Ko ena od vaših strank odda prijavnico, lahko nastavite samodejno sporočilo o tem, kaj se bo zgodilo. Običajno je njihova težava rešena takoj, ko član skupine za podporo doseže svojo vstopnico, vendar je lahko več kot to. Lahko jim date časovnico, jih obvestite, ko je njihova prijava rešena, zaprosite za povratne informacije, dodatne informacije itd. Vse to bo pospešilo vaš potek dela in pomagalo graditi zaupanje vaših strank.
- Poročila strank
Poročila strank imajo tudi več prednosti. Na voljo so za pomoč agentom pri spremljanju zgodovine zahtevkov strank in prejšnjih stikov, lahko pa jih uporabite tudi za prepoznavanje šibkih točk v vašem pristopu k podpori strankam ali celo opozoriti na ponavljajoče se težave, ki jih je treba rešiti. Na primer, lahko spremljamo napake programske opreme prek poročil strank, kar razvijalcem omogoča vpogled v njeno delovanje v praksi. To pomeni, da jih je mogoče uporabiti za izboljšanje vaše storitve kot celote, ne le z reševanjem posameznih težav.
Videli boste lahko, ali potrebujete več osebja, da bo vse potekalo nemoteno. Ogledali si boste lahko tudi poročila o uspešnosti in videli, katere težave so za vašo ekipo problematične.
- Storitveni agenti
S sistemom za prijavo težav bodo vaši zaposleni lahko veliko bolj učinkovito in učinkoviteje organizirali svoje dnevne naloge. V nasprotju z vlečenjem v več različnih smereh med običajnim delovnim dnevom bodo vaši zaposleni vsako vprašanje obravnavali po prednostnem vrstnem redu.
Poleg tega se bo produktivnost agentov drastično povečala, saj bodo lahko sledili vsaki posamezni listini in učinkovito reševali težave. Uspešnost agenta je še en pomemben dejavnik pri zagotavljanju podpore strankam, saj želite, da so vsi čim bolj učinkoviti.
Sistem prijav za težave vam omogoča, da sledite uspešnosti vsakega notranjega uporabnika in ustvarite podrobna poročila o storitvah za stranke. S tem boste lahko ugotovili, kateri zaposleni potrebujejo dodatno usposabljanje in ali morate zaposliti več zaposlenih. Ocenjevanje njihove uspešnosti vam bo takoj omogočilo, da vidite, kako se sčasoma spreminja.
- Programska oprema baze znanja
Večina programskih rešitev vstopničnih sistemov višjega razreda ima vgrajeno bazo podatkov, ki vam omogoča, da sami nastavite – pogosta vprašanja o storitvah. V primeru, da ima stranka pogosto težavo, ki se pojavlja ves čas, lahko preprosto poišče rešitev brez predložitve zahtevka. Zunanja baza znanja ponuja za obe strani koristno situacijo. Vašim strankam pomaga dobiti odgovore, ki jih potrebujejo, ne da bi morali čakati, da se odzove vaša podpora za stranke. Prav tako zmanjša vaše skupne stroške, saj ne potrebujete agenta, ki bi obravnaval vsako malenkost.
Za vašo ekipo lahko nastavite tudi notranjo bazo znanja za podporo strankam. Vsi člani vaše IT ekipe lahko dostopajo do informacij, ki jih potrebujejo, z ene nadzorne plošče, ko je sistem na mestu.
Baza znanja ni vključena v vsako rešitev, vendar lahko vedno dodate integracije tretjih oseb, da bo dostopna.
- Portali za stranke
Portal za stranke je običajno osrednji del v nastavitvi podpore za stranke blagovne znamke. Vsebuje nekaj stvari, ki smo jih že omenili, na primer razdelek s pogostimi vprašanji in bazo znanja, vendar je običajno kraj, kjer uporabniki oddajo svoje zahtevke. Portal za stranke v večini primerov omogoča tudi sledenje zahtevkom, ki strankam omogoča, da ostanejo v zanki, ne da bi dejansko stopile v stik z nekom.
Portali za stranke imajo še eno pomembno lastnost – prepoznavnost blagovne znamke. Za razliko od drugih oblik oddaje zahtevkov, kot so e-pošta, družbeni mediji in telefonski klici, vam portali za stranke omogočajo, da v celoti prilagodite, kaj vidijo vaše stranke. S tem boste lahko ponovno potrdili sporočilo svoje blagovne znamke in zagotovili, da se ujema s smernicami blagovne znamke, ki jih poskušate projicirati.
Portali za stranke so izhodišče za večino strank, ki se soočajo s težavo, saj so uradno jedro vašega procesa podpore strankam, zato mora biti na mestu.
- Možnosti integracije
Večina programskih rešitev višjega razreda ponuja tudi polno integracijo z drugo programsko opremo. Poleg tega vam domače integracije z vašim obstoječim CRM omogočajo spremljanje zgodovine nakupov in kontaktnih podatkov vaše stranke ter se izognete dvojnemu vnosu podatkov. Na splošno to poenostavi celoten postopek. Ko bo vaša skupina za podporo izvedla več podrobnosti o stranki, bo lahko zagotovila prilagojeno podporo.
Poleg integracij CRM, najbolj priljubljene rešitve službe za pomoč uporabnikom ponujajo številne druge možnosti integracije tretjih oseb. Seznam se bo razlikoval glede na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, ki jo uporabljate, vendar v večini primerov lahko uporabite integracije za zagotavljanje posebne pomoči svojim strankam. To lahko pomeni dodajanje stvari, kot so ankete, obrazci, integracije avtomatizacije, Google Preglednice, klepetalni roboti (če ga še nima), skupinski klepet, kot je Slack, orodja za upravljanje projektov, kot je Trello, in tako naprej.
Možnosti integracije so običajno precej raznolike in izbira službe za pomoč uporabnikom bo delno povezana z razpoložljivostjo integracij, ki jih potrebujete vsak dan.
No trouble at all
Improve the efficiency of your customer support and ensure that every issue is dealt with as soon as possible by using LiveAgent.
Najboljše funkcije vstopničnega sistema
Danes lahko najdete na stotine različnih sistemov za izdajo zahtevkov v službi za pomoč uporabnikom, zato je najti najboljšega pogosto lažje reči kot narediti. Mnoge od teh programskih rešitev ponujajo na desetine funkcij, zato morate razumeti, katere od njih so ključne za vaše delovanje. Tukaj je kratek pregled vseh ključnih funkcij, ki jih morate vedno iskati pri izbiri programske opreme za pomoč uporabnikom za vaše podjetje.
Univerzalna mapa “Prejeto”
Univerzalni nabiralnik je morda najpomembnejša lastnost katerega koli vstopničnega sistema, saj pomaga združiti vse kanale za podporo strankam v enega . Z drugimi besedami, pomagal vam bo racionalizirati zahtevke iz e-pošte, družbenih medijev, klepeta v živo, telefona itd. Vsi člani podpore za stranke bodo lahko dostopali do univerzalne mape Prejeto za pregledovanje poizvedb in upravljanje zahtevkov.
Hibridni vstopni par bo pomagal povečati produktivnost vaše ekipe, saj bo agentom zagotovil način za sledenje vsem interakcijam ne glede na vir . Torej, če stranka najprej stopi v stik s podporo prek klepeta, vendar za naslednjo interakcijo preklopi na e-pošto, bodo vaši agenti še vedno imeli dostop do vseh interakcij na enem mestu.
Avtomatizacija distribucije zahtevkov je še ena pomembna prednost univerzalne mape »Prejeto«. Z nastavitvijo lastnih pravil za avtomatizacijo postopka izdajanja zahtevkov se izognete, da bi agenti porabili čas za določanje prioritet zahtev in jim omogočili, da se osredotočijo na reševanje težav. Dejstvo, da lahko nastavite lastna časovna pravila, pravila dejanj, prioritete, nastavite odgovornosti določenih agentov in oddelkov prispeva k prilagodljivosti te funkcije.
Množične akcije
Programska oprema, ki jo izberete, mora imeti napredne možnosti izdajanja zahtevkov, ki vam omogočajo pravilno upravljanje zahtevkov. Na primer, napredna avtomatizacija vam omogoča, da množično naredite naslednje stvari:
- Rešite zahtevke
- Prenesite zahtevke
- Izbrišite zahtevke
- Označite zahtevke kot neželeno pošto
- Označite zahtevke kot neželene
- Dodajte in odstranite oznake
- Spremenite ravni SLA
- Pošljite e-pošto
- Dodajte in odstranite opombe
- URL-ji klica
- Očistite zahtevke
- Preložite zahtevke
- Pošljite odgovore
Seveda bodo člani vaše ekipe lahko tudi ročno spreminjali stvari, če bo potrebno.
Očiten primer uporabe množičnih dejanj je ravnanje z vsiljeno pošto. Avtomatizirani roboti običajno obravnavajo neželeno poslovno e-pošto in kanale za podporo strankam z lažnimi zahtevami – če jih prejmete veliko, jih lahko preprosto označite kot vsiljeno pošto in jih pošljete v koš.
Vse te funkcije vam bodo omogočile, da v celoti racionalizirate podporo strankam in jo po potrebi povečate. Ko bo vaša ekipa za podporo strankam ustvarila kategorije po meri, bodo lahko težave reševale veliko učinkoviteje.
Filtri
Ko podjetja rastejo, je zahtevkov vse več, a tudi bolj niansirane in raznolike. Kategorizacija in filtriranje prek zahtev je bistvenega pomena za ekipe za podporo strankam, ki si prizadevajo zagotoviti najboljšo možno storitev.
Filtri jim bodo omogočili, da segmentirajo vstopnice in jim dajo prednost glede na točko izvora, trenutno raven SLA, čakalni čas in resnost situacije.
Poleg tega bodo lahko začeli reševati zahtevek, odšli domov in se naslednji dan preprosto vrnili tja, kjer so bili. S segmentiranjem zahtevkov v pravilne kategorije bo vaša ekipa za podporo strankam lahko hitro odgovorila na vsa vprašanja, saj jim bo jasno, kateri zahtevek trenutno potrebuje njihovo pozornost.
Predloge za e-pošto
Predloge za e-pošto so tudi funkcija, ki naredi veliko razliko.
S to možnostjo lahko ustvarite predloge po meri, ki vključujejo samodejno izpolnjene odgovore. To bo znatno skrajšalo odzivni čas zahtevkov. Ta seznam pripravljenih odgovorov, znan tudi kot pospravljeni odgovori, omogoča agentom, da hitreje rešijo ponavljajoče se težave, tako da vnaprej pripravljen odgovor.
Kadar koli se prikaže zahtevek s tem opisom, lahko agent poišče ustrezen odgovor v svoji bazi podatkov, ga prilepi in nato zapre zahtevek, takoj ko je bila odobrena. Je hiter, ne zahteva malo ali nič truda in deluje dosledno.
CRM
Vsaka platforma za storitve za stranke je zasnovana tako, da vam pomaga izboljšati splošen odnos s strankami. CRM-ji ali orodja za upravljanje odnosov s strankami bi vam morala omogočiti, da organizirate svoje stike, pregledate njihovo spletno zgodovino vstopnic , in segmentirati stranke po več merilih.
CRM-ji ekipe poenostavijo upravljanje stikov, zgodovino zahtevkov in opombe agentov, s čimer pomagajo ekipam vzdrževati svojo nenehno rastočo bazo podatkov organizirano, natančno in enostavno za upravljanje.
Obstaja veliko različnih možnosti, ki vam pomagajo popolnoma organizirati svoje stranke v skupine stikov, kontaktna polja ali podjetja, odvisno od tega, kaj potrebujete.
Poročanje
Ne glede na orodja, ki jih uporabljate, je vaša ekipa za podporo strankam tako dobra kot zastopniki sami. Če želite sestaviti ekipo ljudi, ki jim je resnično mar za storitve za stranke, boste morali spremljati njihovo uspešnost. Funkcija poročanja je ključnega pomena, ko gre za to, saj lahko služba za pomoč uporabnikom spremlja uspešnost agenta in vam zagotovi vseobsegajoče poročilo, tako da lahko dobite vpogled v njihovo učinkovitost. Seveda vam bo to pomagalo ugotoviti, ali je vaša trenutna ekipa dosegla svojo mejo in ali morate najeti dodatno pomoč.
Bistvo je, da boste imeli popoln pregled analitike celotne operacije. Od poročil posameznih agentov do poročil oddelkov in poročil o kanalih boste lahko pozorno spremljali vse, kar se dogaja. To vam ne bo samo pomagalo odpraviti morebitne težave, ampak bo tudi pripomoglo k izboljšanju splošne izkušnje strank.
Pregled funkcij
Nobenega dvoma ni, da boste naleteli na množico različnih orodij za pomoč uporabnikom, ki jih lahko preizkusite, vendar mnoga od njih ne bodo imela vseh funkcij, ki jih potrebujete. Zato morate vedno upoštevati samo tista orodja, ki imajo vgrajene funkcije, kot so:
- Večkanalna komunikacija
- Integracija e-pošte
- Vgrajena funkcija klepeta v realnem času
- Enostavno upravljanje klicnega centra, ki razdeli vse klice na razpoložljive agente
- Neposredna integracija družbenih medijev, ki povleče povpraševanje strank z vaših strani družbenih medijev
- Samopostrežni portal, ki pomaga zmanjšati število zahtevkov
- Usmerjanje za nastavitev sistema za upravljanje čakalne vrste za hitro dokončanje zahtevkov. Prepričajte se, da so podprte vse vrste usmerjanja
- Enostavno spremljanje časa zaposlenih, pa tudi možnost optimizacije delovnega procesa s pravočasnim iskanjem šibkih povezav
- Orodje za podrobno poročanje za enostavno oceno učinkovitosti podpore strankam
- Avtomatizacija za pospešitev stvari
- Usmerjanje na ustrezne oddelke za posebne naloge
- SLA (vzorčne pogodbe o ravni storitev)
- Oznake za lažjo segmentacijo zahtevkov
- Upravitelj opravil za pomoč pri določanju prioritet
- CRM integracija
- Delovni čas za obveščanje strank, ko ravnate z zahtevki
- Kontaktni obrazci za lažjo oddajo zahtevkov in spremljanje
- Druga integracija tretjih oseb
Vaš cilj bi moral biti izbrati orodje za pomoč uporabnikom s čim več od teh funkcij. Zdaj, odvisno od vaše situacije, morda ne boste potrebovali vseh teh funkcij. Kljub temu je večina teh standardnih v industriji službe za pomoč uporabnikom in čeprav jih morda ne boste potrebovali vseh zdaj, boste verjetno, ko se bo število zahtevkov, ki prihajajo, začelo povečevati.
Koliko stane sistem za prijavo težav?
Večina sistemov za pomoč uporabnikom ponuja nekaj različnih načrtov cen za podjetja različnih velikosti, ko gre za skupne stroške. Seveda imajo vse različne cene, odvisno od funkcij, ki jih izberete, in vstopničnega sistema ki ga izberete. Glede na navedeno morate pred nakupom vedno preveriti, kako se izračunajo cene.
Cena nekaterih programov za pomoč uporabnikom temelji na tem, koliko uporabnikov ima na mesec, medtem ko drugi ponujajo cenovni model po meri, ki je idealen za velika podjetja. Če vodite manjše podjetje, boste verjetno morali izračunati svojo ceno na uporabnika na mesec. Če želite zagotoviti najboljši rezultat, je najboljše, kar lahko storite, da se obrnete na ponudnika programske opreme in ga prosite, naj vam pošlje več podrobnosti ali preprosto primerjate možnosti sami.
20 najboljših ponudnikov
1. LiveAgent
LiveAgent je ena najpogosteje uporabljenih rešitev za podporo službam za pomoč uporabnikom. To je popolnoma rešitev v oblaku. Ima več kot 180 funkcij in uporabniku prijazen vmesnik. Poleg tega, da ponuja odlično integracijo na primer z Zapierjem, Google Analytics, MailChimp, CRM, CMS, je idealen tudi za povečanje vaše podpore za stranke. Pričakujete lahko gladko delujočo rešitev in odlično platformo za podporo strankam z vsemi bistvenimi funkcijami.
Ključne funkcije:
- Neomejeno število agentov
- Univerzalna mapa “Prejeto”
- Hibridni vstopnični sistem
- Avtomatizirana distribucija zahtevkov
- Oznake
- Dodeljevanje in prenos zahtevkov med agenti in oddelki
- SLA
- Skupine stikov po meri
- Filtri, opombe, e-poštne predloge
- Vsekanalna komunikacija
- Kontaktni obrazci
- Baza znanja
- Klepet v živo
- Družbeni mediji
- Klicni center
- Poročanje
- Gamifikacija
- Delitev in združevanje zahtevkov
- Mobilne aplikacije
- Zaznavanje konflikta agentov
- Razvrstitev agentov
Prednosti:
- Intuitivna nadzorna plošča
- Več kot 180 funkcij
- Vgrajen CRM
Slabosti:
- Brez chatbota
- Zmedeno za začetnike
- Brez integracije WhatsApp
Cena:
Poleg brezplačne različice z omejenimi funkcijami se načrt cen vozovnic začne pri 15 USD na agenta na uporabnika.
A trouble ticket system is just one part of a complex help desk solution
Learn all about LiveAgent by signing up for a 14-day free trial. Just click here to get started now.
2. HubSpot
HubSpot je ena najbolj priljubljenih programov za pomoč strankam. Čeprav deluje dobro kot samopostrežno orodje, pomaga tudi vaši ekipi, da je bolj produktivna. Ta sistem je kot nalašč za gradnjo lastne baze znanja za shranjevanje interne dokumentacije, idealen pa je tudi za ustvarjanje anket o povratnih informacijah strank. S funkcijami, kot so cevovod povleci in spusti, ki je enostaven za uporabo, boti, avtomatizacija in integracije, bo vaša ekipa dosegla povsem novo raven storitev za stranke.
Ključne funkcije:
- Podrobno sledenje težavam s strankami in organizacija zahtevkov
- Avtomatizirajte zahtevke
- Zahtevajte prednostno razvrščanje za hitrejše reševanje težav
- Poročila po meri za vsakega agenta
- Integracija z brezplačnim HubSpotovim CRM
- Večkanalna podpora
- Enostavno usmerjanje
- Analitika zahtevkov
Prednosti:
- Odličen CRM
- Priljubljene funkcije programske opreme za storitve za stranke (zahtevki, e-pošta ekipe, e-pošta in klepet za vstopnico, roboti za ustvarjanje zahtevkov)
- Možnosti samopostrežbe
- Enostaven za uporabo
Slabosti:
- Za tehnično podporo morate plačati
- Lahko je malo drago
Cene:
Vrhunska programska oprema za storitve za stranke HubSpot stane 45,00 USD na mesec na dva uporabnika, z možnostjo nadgradnje na pakete Professional in Enterprise. Vsak ima dodatne funkcije.
3. Služba za podporo ProProfs
ProProfs Help Desk je še en odličen vstopnični sistem v službi za pomoč uporabnikom z naprednimi funkcijami in vmesnikom, ki je enostaven za uporabo. Z njegovo uporabo imajo agenti dostop do skupne mape »Prejeto«, tako da lahko preprosto spremljajo, kaj je v teku. Poleg tega lahko zahtevke razvrstite, razvrstite po prioritetah, označite in dodelite v skladu s pravili, ki jih določite. Z njim lahko ustvarite podrobno notranjo in zunanjo bazo znanja, ki bo vašim strankam pomagala 24 ur na dan. Zahtevke lahko razdelite na podzahtevke, če imate več kot dve skupini za podporo strankam.
Ključne funkcije:
- Dostop in upravljanje vseh pogovorov prek skupne mape Prejeto
- Vnaprej pripravljeni odgovori
- Funkcija zaznavanja trkov agenta preprečuje deljenje zahtevkov
- Avtomatizirane ankete za enostavno ustvarjanje povratnih informacij
- Sledi in poroča o vsej uspešnosti agenta v realnem času
Prednosti:
- Skupna mapa Prejeto
- Odlične možnosti baze znanja
- Podpora za klepet v živo
- Sledenje uspešnosti
Slabosti:
- Ni dovolj integracij
- Ni idealno za večja podjetja
Cena:
Cene se začnejo pri 15 USD na mesec na agenta.
4. Freshdesk
Freshdesk je bil ustvarjen leta 2010, da bi podjetjem pomagal priti do strank, ki potrebujejo pomoč. Z leti so ga izboljšali in razširili v popoln vstopnični sistem. Programska oprema se osredotoča na povečanje učinkovitosti vaše ekipe in racionalizacijo delovnih tokov. S funkcijami, kot je skupni nabiralnik ekipe za enostavno upravljanje vstopnic, podpora za vse kanale, pripravljeni odgovori in številnimi drugimi, je to ena izmed najljubših rešitev službe za pomoč uporabnikom na trgu.
Ključne funkcije:
- Dodeljevanje zahtevkov in upravljanje nalog
- Avtomatizirano usmerjanje
- Podrobna katalogizacija in kategorizacija kontaktov
- Vgrajena orodja za sodelovanje
- Ustvarjanje in upravljanje vsebin
- Sledenje in segmentacija pritožb strank
Prednosti:
- Popolnoma prilagodljiv vstopnični sistem
- Podrobno spremljanje vseh aktivnosti
- Zelo enostavna za namestitev in integracijo z drugimi programskimi orodji
- Ekipno sodelovanje na najvišji ravni
Slabosti:
- Pomanjkanje podrobnih cenovnih možnosti za osnovne uporabnike
- Težko se je navaditi
Cena:
- Začetna cena je 15 $ na mesec na agenta.
5. Podpora Zendesk
Zendesk Support je ena izmed najbolj zaupanja vrednih blagovnih znamk, ko gre za podporo strankam. Programska oprema je opremljena z različnimi možnostmi podpore strankam, ki so lepo zložene v eno lahko dostopno bazo podatkov. Ko vse nastavite, boste lahko upravljali vstopnice, zagotovili vnaprej določene odgovore in ustvarili povratne informacije z integriranimi anketami. Poleg tega ponuja tudi odlična poročila o uspešnosti in sledenje zaposlenih.
Ključne funkcije:
- Popolno upravljanje in sledenje računa
- Upravljanje imenovanja in nalog
- Zapisovanje klicev, snemanje in poročanje
- Vgrajen klicni center
- Večkanalni vstopnični sistem
- Baza znanja
- Prilagodljivo izdajanje zahtevkov
Prednosti:
- Enostaven za uporabo
- Odlične integracije
- Dobro deluje na mobilnih napravah
Slabosti:
- Nekatere funkcije stanejo dodatno
- Njihova podpora strankam lahko včasih traja predolgo, da se odzove in ima morda robotski pristop
Cena:
Cene se začnejo pri 19 USD na mesec na uporabnika.
6. RingCentral kontaktni center
RingCentral kontaktni center je programska rešitev za pomoč uporabnikom v oblaku, ki ponuja celoten nabor funkcij, potrebnih za zagotavljanje visokokakovostne podpore strankam. Pomaga vam lahko spremljati povpraševanje strank iz več kanalov, pa tudi uspešnost članov vaše ekipe. Glavni poudarek programske opreme je na timskem sodelovanju in omogoča vašim agentom, da hitro najdejo informacije, ki jih potrebujejo. Prav tako se odlično integrira s platformami, kot so SalesForce, Oracle, Service Now in številne druge.
Ključne funkcije:
- Opozorila / stopnjevanje
- Vgrajen klicni center, beleženje klicev, snemanje in skriptiranje
- Prepoznavanje glasu
- Popolno upravljanje čakalne vrste
- Klepet v realnem času
- Podrobna orodja za poročanje
Prednosti:
- Odlične lastnosti timske komunikacije
- Veliko različnih možnosti usmerjanja in podrobnega sledenja
- Enostavno upravljanje zahtevkov
- Veliko možnosti integracije
Slabosti:
- Pomanjkanje integracije WhatsApp
- Občasno zaostajanje (čeprav je to lahko individualna težava, saj za te informacije uporabljamo ocene uporabnikov)
Cena:
- Cene se začnejo pri 19,99 USD na uporabnika na mesec.
7. Služba za podporo SolarWinds
SolarWinds Service Desk je še ena odlična programska rešitev za pomoč uporabnikom, idealna za srednja in velika podjetja. To je rešitev v oblaku, ki vključuje funkcije, kot so pametno izdajanje zahtevkov, avtomatizacija delovnega toka in popolno upravljanje podpore strankam. Z njim lahko spremljate uspešnost infrastrukture in programske opreme v celotnem podjetju in tako zagotovite, da je vse v brezhibnem delovnem stanju. Z naprednim upravljanjem sredstev in podrobno analitiko boste hitro izboljšali uspešnost svojih delavcev in poskrbeli, da bodo vaše stranke zadovoljne.
Ključne funkcije:
- Sledenje in upravljanje sredstev
- Avtomatizirano usmerjanje
- Večkanalni vstopnični sistem
- Prilagodljiva blagovna znamka
- Klicni center in upravljanje incidentov
- Sledenje zaposlenih
- Upravljanje z bazo znanja
- Popolnoma prilagodljivi predlogi odgovorov
Prednosti:
- Nizki stroški
- Podpora v več jezikih
- Brezplačno za tri agente
Slabosti:
- Visoke zahteve po strojni opremi
- Za nekatere uporabnike je lahko drago
Cena
Brezplačno različico lahko uporabite za največ tri agente. Plačan načrt se začne pri 20 USD na agenta.
8. Sledilnik zahtev
Če iščete brezplačno rešitev za prodajo zahtevkov za vaše malo podjetje, je Request Tracker odlična izbira. Je odprtokoden, kar pomeni, da ga lahko spremenite, da sledite zahtevkom in izboljšate svoj celoten potek dela. Ta vmesnik je preprost za uporabo in deluje odlično na vseh napravah. Programska oprema ponuja tudi popolno podporo PGP za upravljanje datotek. Videti je zastarelo, vendar delo opravi brezplačno.
Ključne funkcije:
- Orodja za timsko sodelovanje
- Preprosta nadzorna plošča
- Upravljanje z bazo znanja
- Orodja za poročanje in analitiko
- Upravljanje zahtevkov
- Spremljanje časa vseh članov ekipe
Prednosti:
- Brezplačno za vse
- Dobro za mala podjetja
- Večkanalni vstopnični sistem
Slabosti:
- Zapleten in zastarel uporabniški vmesnik
Cena:
- Programska oprema je brezplačna z omejenimi funkcijami. Različica PRO se začne pri 125 USD na mesec na funkcijo.
9. Spiceworks
Spiceworks je brezplačna storitev za prodajo zahtevkov, ki ponuja veliko funkcij in je precej prilagodljiva. Je programska rešitev za podporo strankam, ki ponuja popolno integracijo s številnimi različnimi aplikacijami. Spiceworks je kot nalašč za upravljanje zalog in spremljanje zaposlenih. Deluje kot rešitev v oblaku ali lokalni program in ponuja tudi aplikacijo za pametne telefone. Kontaktne obrazce je mogoče popolnoma prilagoditi in ni omejitev glede števila zahtevkov, ki jih lahko upravljate, ali naprav, ki jih lahko povežete z enim računom.
Ključne funkcije:
- Brezplačno
- Prilagodljivi obrazci za oddajo
- Brez omejitev glede števila zahtevkov, ki jih lahko upravljate, ali naprav, ki jih lahko povežete s svojim računom
- Nadzor in spremljanje dostopa
- Avtomatizirano usmerjanje
- Prilagodljiva blagovna znamka
- Upravljanje zmogljivosti
Prednosti:
- Brezplačno
- Enostaven za uporabo in nastavitev
- Zagotavlja podporo na vseh napravah
- Odlična funkcionalnost
Slabosti:
- Zastonj nadomestijo s prikazovanjem oglasov
- Podatkov ni mogoče prenesti iz oblaka v lokalne strežnike
Cena:
- Spiceworks je popolnoma brezplačen.
10. Samanage
Samanage je platforma za izdajanje zahhtevkov za stranke, ki zagotavlja, da ima vaša skupina za podporo vse, kar potrebuje za zagotavljanje visokokakovostnih storitev. Portal storitev je popolnoma prilagodljiv in omogoča vašim zaposlenim, da hitro obravnavajo zahteve in ustvarijo podrobna poročila o vsakem incidentu. Prav tako vam omogoča, da nastavite lastna pravila avtomatizacije za usmerjanje zahtevkov, upravljanje težav itd. Nazadnje ponuja fantastično bazo znanja s podrobnimi možnostmi samopostrežne podpore.
Ključne funkcije:
- ITIL pripravljena služba za pomoč uporabnikom
- Odlične nadzorne plošče in podrobno poročanje
- Sledenje življenjskemu ciklu sredstev
- Podroben samopostrežni portal, baza znanja in katalog storitev
- Razširljivo za podjetja vseh velikosti
Prednosti:
- Enostaven za uporabo in organiziranje
- Sledenje zahtevkom in enostavna komunikacija
- Močna poročila
- Enostavna dodelitev zahtevkov
- Prilagodljive funkcije za boljši potek dela
Slabosti:
- Ni samodejnih posodobitev statusa zahtevka
- Skupine in dovoljenja je lahko težko nastaviti
Cena:
- Cena se začne pri 19 USD na mesec na agenta.
Provide a holistic customer service experience
With LiveAgent, you can go beyond of what a standard ticketing system can offer.
11. osTicket
osTicket je vstopnični sistem za podporo, ki vsebuje vse potrebne funkcije, ki jih lahko v celoti prilagodite potrebam vašega podjetja. Poleg standardnih funkcij za upravljanje zahtevkov ta programska oprema odlično obdeluje dohodne zahteve. Uporabite ga lahko za nastavitev polj, skupin, obrazcev in čakalnih vrst po meri. Programska oprema bo prepoznala zahtevka in ga samodejno poslala pravemu agentu. Osnovna različica je brezplačna, vendar različica v oblaku stane 9 $ na mesec na uporabnika.
Ključne funkcije:
- Avtomatizirano usmerjanje
- Odličen samopostrežni portal
- Upravljanje s SLA
- Osnovno upravljanje zahtevkov
- Konfiguracija delovnega toka
Prednosti:
- Preprosta programska oprema vstopničnega sistema, idealna za mala podjetja
- Z vsako posodobitvijo so dodane nove funkcije
- Omogoča ustvarjanje spletnih in e-poštnih zahtevkov
- Popolnoma prilagodljiv
- Enostaven za nastavitev
Slabosti:
- Brez mobilne aplikacije
- Za nastavitev potrebujete spletnega skrbnika, ki obvlada PHP in Apache
Cena:
- Lokalna programska oprema je brezplačna, medtem ko različica v oblaku stane 9 USD na mesec.
12. Zoho Desk
Zoho Desk je še en popoln sistem za izdajo vstopnic, ki vaši skupini za podporo strankam nudi vse, kar potrebujejo za hitro in učinkovito odpravljanje težav. Je popoln dodatek, če že uporabljate Zoho CRM, saj vam omogoča popolno sinhronizacijo baze podatkov, kar vam omogoča pregled vseh obstoječih dejavnosti uporabnikov in zgodovine vstopnic. Nekatere funkcije vključujejo prednostno razvrščanje vstopnic, podrobno sledenje in uporabno bazo znanja. Omogoča tudi podporo za mobilne aplikacije.
Ključne funkcije:
- Prilagodljivi samopostrežni portali
- Zahtevki za vse kanale, vključno z omrežji družbenih medijev
- Avtomatizirano označevanje zahtevkov in analiza razpoloženja
- Enostavna integracija z Zoho CRM in drugimi poslovnimi orodji
- Večjezična podpora
Prednosti:
- Programsko opremo lahko uporabljajo trije agenti brezplačno
- Klepet v realnem času
- Upravljanje zahtevkov
Slabosti:
- Brez sledenjaa
- Brezplačna različica je na voljo le trem uporabnikom
Cena:
Če imate več kot tri zastopnike, se cenovni načrt začne pri 12 USD na agenta na mesec.
13. HappyFox
S HappyFoxom lahko vaši agenti prejemajo zahtevke po več kanalih in obravnavajo težave z ene nadzorne plošče. Vse dohodne karte so prikazane na posebni strani, kjer lahko vsi vaši agenti vidijo aktualna povpraševanja. Različica Premium vam omogoča upravljanje vseh sredstev v vaši organizaciji, ustvarjanje zahtevkov po meri in hitrejše odzivanje na vsak zahtevek z vnaprej pripravljenimi dejanji. Uporabite ga lahko tudi za vzpostavitev baze znanja za nadaljnje izboljšanje uporabniške izkušnje.
Ključne funkcije:
- Odličen vstopnični sistem in upravljanje zahtevkov
- Opremljena dejanja za hitrejše odzive
- Enostavno upravljanje zahtevkov
- Spremljanje zahtevkov, analitika in poročanje
- Prilagodljive samopostrežne strani
- Avtomatizacija zahtevkov
- Popolno orodje za upravljanje sredstev
Prednosti:
- Enostavno deljenje zahtevkov med oddelki
- Prilagodljiva pametna pravila
- Prednosti označevanja in samodejna dodelitev oznak
- Sledenje zahtevku
Slabosti:
- Nekateri uporabniki poročajo, da so osnovne funkcije skrite za plačljivim zidom
Cena:
Nimajo tradicionalnih cen, vendar se lahko obrnete na njih, da dobite ponudbo glede na vaše zahteve, kar je za nekatere uporabnike prednost.
14. Služba za podporo Jira
Služba za podporo Jira je najboljša izbira, če želite ustvariti, upravljati in organizirati več projektov hkrati. Omogoča enostavno zagotavljanje podpore za več izdelkov ali oddelkov, saj lahko ustvarite posebne projekte za vsako temo. Z uporabo Confluence lahko zgradite impresivno bazo znanja za vso interno dokumentacijo.
Ključne funkcije:
- Upravljanje zahtevkov in incidentov
- Sledenje in upravljanje sredstev
- Združevanje incidentov
- Pametne funkcije za boljši potek dela
- Upravljanje znanja s Confluence
Prednosti:
- Možnost ustvarjanja nadzornih plošč in filtrov po meri
- Možnost ukvarjanja z več projekti hkrati
- Enostavno upravljanje nalog
- Enostaven za uporabo
- Integracija z Confluence
Slabosti:
- Počasne hitrosti nalaganja
- Ustvarjanje novih vrst zahtev je preveč zapleteno
Cena:
- Začetni cenovni načrt je 19 $ na mesec.
15. Služba za pomoč uporabnikom Mojo IT
Mojo IT Helpdesk je najboljša možnost za uporabnike G Suite, saj ponuja popolno integracijo s platformo. Nastavite ga lahko za dodeljevanje vstopnic prek več kanalov in upravljanje vsega z ene nadzorne plošče. Prav tako vam lahko pomaga spremljati vaš inventar, dodeliti vstopnice agentom in ustvariti podrobna poročila.
Ključne funkcije:
- Enostavno sledenje zahtevkov prek večih kanalov
- Prilagodljiva blagovna znamka
- Shramba baze znanja za interne dokumente
- Upravljanje sredstev in zalog IT
- Nadzor omrežja
- Odličen samopostrežni portal
Prednosti:
- Enostaven za uporabo in nastavitev
- Vgrajeno orodje za poročanje z meritvami zadovoljstva strank
- Nove funkcije se nenehno dodajajo
- Odlična podpora strankam
Slabosti:
- Ni prilagodljive prioritete zahtevkov
Cena:
- Cenovni načrt se začne pri 29 USD na mesec za deset agentov.
16. Freshservice
Freshservice je programska oprema vstopničnega sistema, ustvarjena za izboljšanje vaše splošne podpore strankam. Ima veliko različnih možnosti upravljanja zahtevkov, pomaga pa vam tudi pri sledenju vseh sredstev in vzpostavitvi samopostrežne zunanje baze podatkov. Nadzorna plošča ponuja podrobne informacije o uspešnosti vsakega agenta, kar vam omogoča, da najdete šibke točke in še dodatno izboljšate podporo strankam.
Ključne funkcije:
- Večkanalni vstopnični sistem
- Odlično upravljanje SLA na podlagi prioritet
- Prilagodljiva baza znanja in pripravljeni odgovori
- Preproste funkcije avtomatizacije
- Samopostrežni portal
Prednosti:
- Portal za stranke po meri in vstopnični sistem
- Integracija s funkcijo klepeta v živo Freschat
- Enostavno sledenje in integracija sredstev
- Podpora za mobilne aplikacije in sledenje zahtevkov
Slabosti:
- Nekatere funkcije zahtevajo kodiranje za nastavitev
Cena:
- Začetni načrt je na voljo za 19 $ na mesec na agenta.
17. Vision Helpdesk
Vision Helpdesk je še ena zanesljiva rešitev, ki jo je v bitki preizkusilo veliko uporabnikov. Programska oprema omogoča agentom, da sodelujejo pri hitrejšem reševanju zapletenih težav, in omogoča upravljanje vsakodnevnih nalog. Je enostaven za uporabo in lahko poveča produktivnost vaše ekipe.
Ključne funkcije:
- Zagotovite popolno podporo prek e-pošte, telefona ali klepeta
- Prilagodljiva avtomatizirana pravila in merila
- SLA in pravila za stopnjevanje za boljši potek dela
- Pravila opozoril
- Avtomatizirajte več operacij zahtevkov
- Sledenje zahtevkom, dodelitev in obvestila
Prednosti:
- Dostopno
- Večkanalni
- Upravljanje z opravili
- Enostavna timska komunikacija
- Integracija z vtičniki za družbena omrežja
Slabosti:
- Kompleksna integracija z drugimi platformami
- Ni dovolj integracij
Cena:
- Začetni načrt cen je 12 USD na agenta na mesec.
18. ManageEngine ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus je napreden vstopnični sistem, ki ga lahko namestite na svojo napravo ali zaženete iz oblaka. Je zelo prilagodljiva platforma, idealna za velike ekipe za podporo strankam, saj ponuja dodatke, kot so klepet v živo, upravljanje incidentov, vodenje projektov. Če se odločite za premium načrt, boste lahko v realnem času odgovorili na vprašanja strank prek oddaljenega dostopa.
Ključne funkcije:
- Najboljša praksa delovnih tokov ITSM
- Integracije z aplikacijami za upravljanje IT
- Pametna avtomatizacija
- Obširno poročanje
- Popolnoma prilagodljiv
Prednosti:
- Enostaven za uporabo
- Rešitve za oddaljeni dostop
- Možnosti lahko razširite z dodatki
- Odlično za velike podporne ekipe
Slabosti:
- Zapleteno upravljanje uporabnikov
- Brez samodejnega dodeljevanja
- Omejena orodja za poročanje
Cena:
- Začetni cenovni načrt je 10 USD na uporabnika na mesec.
19. Jitbit
Jitbit je daleč eden najpreprostejših sistemov za prodajo vstopnic, ki jih lahko dobite. Nastavitev je preprosta in omogoča upravljanje vseh vstopnic v realnem času. Hkrati boste lahko spremljali vso dejavnost vstopnic in celo odpirali priloge, ne da bi preklapljali med zavihki ali prosili člane ekipe za dodatne informacije. Na voljo je z mobilno aplikacijo, ki omogoča dostop do vseh informacij na poti.
Ključne funkcije:
- E-poštna služba za pomoč uporabnikom
- Enostavna postavitev
- Zmogljiva orodja za upravljanje
- Mobilna aplikacija za enostaven dostop
- Skupni nabiralnik
- Zmogljivi sprožilci avtomatizacije
- Pripravljeni odgovori in baza znanja
Prednosti:
- Izjemno enostaven za nastavitev in uporabo
- Čist vmesnik
- Odlična analitika in sledenje meritev
- Dobro za začetnike
Slabosti:
- Brez brezplačne različice
- Na trenutke nerodno
Cena:
- Začetni načrt cen je 29 USD na mesec na agenta.
20. LiveChat
LiveChat je programska rešitev za pomoč uporabnikom, ki pomaga vašim strankam in vašim prodajnim ekipam. Ima zanimivo funkcijo pripomočka za klepet, ki jo lahko dodate na svoje spletno mesto in tako zagotovite takojšnjo podporo svojim strankam. Razen tega LiveChat ponuja upravljanje vseh kanalov z ene nadzorne plošče, ki je preprosta za uporabo. Ima številne integracije tretjih oseb, ki znatno razširijo njegove funkcionalnosti.
Ključne funkcije:
- Množica uporabnih funkcij
- Integracija z več platformami
- Enostaven za uporabo
- Ena skupna nadzorna plošča
- Prilagodljiv
- Enostavno usmerjanje zahtevkov
Prednosti:
- Integracija z omrežji družbenih medijev in drugimi platformami
- Enostavne možnosti usmerjanja
- Večkanalni vstopnični sistem
- Ena skupna nadzorna plošča
Slabosti:
- Zamuda pri spremljanju agenta
- Za nekatere je lahko nekoliko drago
Cena:
- Začetni načrt je na voljo za 16 $ na mesec na agenta.
Primerjava 5 najboljših sistemov za prijavo težav
Zgoraj smo vam dali vse, kar morate vedeti o najboljših sistemih za izdajanje zahtevkov za prijavo težav. Zdaj je čas, da si ogledamo pet najboljših možnosti in zakaj so odlična izbira.
1. LiveAgent
LiveAgent si zasluži prvo mesto, ker vstopnični sistem ponuja največ funkcij. Edina programska oprema, ki se lahko približa temu, kar ponuja, sta LiveChat in Freshdesk. LiveAgent ponuja popoln vstopnični sistem za težave s podporo za vse kanale, skupno mapo »Prejeto« in je znan kot sistem za pomoč uporabnikom vse v enem.
Prejel je več nagrad, vključno z najboljšo programsko opremo za pomoč uporabnikom na Capterra in ga pogosto uporabljajo podjetja in organizacije po vsem svetu. Ponuja vse, kar potrebujete, po dostopni ceni.
Provide a holistic customer service experience
With LiveAgent, you can go beyond of what a standard ticketing system can offer.
2. Freshdesk
Freshdesk je še ena priljubljena programska oprema za pomoč uporabnikom, ki je zasnovana za učinkovitejšo storitev za stranke. Ponuja veliko dobrih funkcij, vendar ima omejene možnosti integracije in ne deluje dobro s SalesForce. Razen težave s tem, da ne morete filtrirati neželene e-pošte, programska oprema ponuja vse bistvene funkcije za boljšo storitev za stranke.
Kljub temu se je uvrstil na naš seznam petih najboljših, ker je enostaven za uporabo in je idealen za podjetja vseh velikosti.
3. Podpora Zendesk
Kot smo že omenili, je podpora Zendesk vodilna na trgu med sistemi za pomoč uporabnikom, vendar ima omejene funkcije. Zendesk zahteva, da kupite dodatke, da dobite najboljše funkcije, ki so lahko dobre za organizacije, ki iščejo osnovno nastavitev, vendar niso idealne za tiste, ki želijo odkleniti njegov polni potencial. Morda boste težko stopili v stik z njihovo podporo za stranke, a razen tega je zelo dober v tem, kar počne.
Poleg tega prihaja z zapletenim poročanjem, ki ga je morda težko razlagati in iz njega črpati dragocene informacije.
4. Klepetvživo
LiveChat je še ena najbolj ocenjena rešitev za pomoč uporabnikom med podjetji po vsem planetu. Ponuja odlično integracijo s priljubljenimi platformami in ima funkcije, kot so enostavno usmerjanje, prilagodljive nadzorne plošče in podpora za vse kanale. Vendar je nekoliko dražji, njegova nadzorna plošča pa je za nove uporabnike nekoliko preveč zapletena.
Prav tako nima različice v oblaku in mora biti nameščen v vaši napravi.
5. Upravljanje storitev Jira
Jira Service Management je odlična možnost za velike podporne ekipe, ki se morajo vsak dan soočiti z ogromnimi količinami zahtevkov. Osredotoča se na vodenje več projektov hkrati z ene nadzorne plošče. Čeprav ponuja nekaj odličnih funkcij, je lokalna programska oprema, zato so vaše komunikacijske možnosti bolj omejene.
Čeprav ne gre za sistem za pomoč uporabnikom v oblaku, potrošnikom še vedno ponuja številne dragocene funkcije.
Primerjava 5 najboljših sistemov za prijavo težav
Sistem podpore po e-pošti | Capterra ocena | Brezplačna različica | Brezplačen preizkus | Začetna cena |
LiveAgent | 4.7/5 (approx. 1K reviews) | DA | DA | $15 na agenta/mesec |
Freshdesk | 4,5/5 (približno 2,3 tisoč ocen) | DA | DA | $18 /mesec |
Podpora Zendesk | 4,4/5 (približno 2,6 tisoč ocen) | NE | DA | $19 /mesec |
Klepetvživo | 4,6/5 (približno 1,1 tisoč ocen) | NE | DA | $16 /mesec |
Upravljanje storitev Jira | 4.4/5 (270 ocene) | DA | DA | $16 /mesec |
Zaključek
Če želite izbrati najboljši sistem za prijavo težav za svoje potrebe, morate upoštevati veliko različnih funkcij. Tukaj je kratek vodnik za vprašanja in odgovore, ki vam bo pomagal sprejeti najboljšo možno odločitev.
Kateri sistem za prijavo težav je pravi za vaše podjetje?
Odgovor na to vprašanje je odvisen od potreb in ciljev vašega podjetja. Manjša podjetja lahko dobijo tisto, kar potrebujejo, z brezplačnimi programskimi rešitvami, medtem ko večja podjetja potrebujejo več funkcij in paket za veliko več agentov. Na splošno je LiveAgent odlična izbira, ker je idealen za vse velikosti podjetij in ga je enostavno razširjati.
Najboljše vse-v-enem rešitve sistema za prijavo težav
Če iščete najboljšega med vstopničnimi sistemi v službi za pomoč uporabnikom, mora naš glas iti na LiveAgent in LiveChat. Obe rešitvi ponujata širok nabor funkcij, veliko različnih možnosti usmerjanja in upravljanja, ki so potrebni za zagotavljanje najboljše možne podpore strankam.
Najboljši sistem za prijavo težav z vgrajenim klepetom v živo, klicnim centrom, socialnimi mediji in portalom za stranke
LiveAgent je kot najboljši vsestranski vstopnični sistem zagotovo najboljša in najbolj popolna rešitev, ki jo lahko dobite. Z njim lahko dosežete svoje stranke prek več kanalov, ustvarite pa lahko tudi podrobne profile strank za še boljšo uporabniško izkušnjo.
Najboljši sistem za prijavo težav glede funkcij
Ponovno prevzame LiveAgent, saj ponuja okoli 200 funkcij, katerih cilj je zagotavljanje visokokakovostne podpore strankam.
Vstopnični sistem za težave z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo
Ker LiveAgent ponuja toliko funkcij in je prejel nagrado za najboljšo vrednost na več spletnih mestih, je zagotovo najboljša možnost za vaš denar.
Najvišje ocenjen sistem za prijavo težav
LiveAgent ima skupno oceno 4,7 na Capterri, tako da je to zagotovo najvišje ocenjen vstopnični sistem za težave, ki ga lahko dobite .
Najlažji sistem za prijavo težav za nastavitev in uporabo
Obstaja veliko preprostih vstopničnih sistemov, ki jih lahko uporabite, vendar LiveAgent odlično združuje preprosto uporabo z naprednimi funkcijami.
Experience LiveAgent today
Take a tour or book a demo and explore how LiveAgent works.
Frequently Asked Questions
What is a trouble ticket system?
A trouble ticketing system is a special type of software designed to help manage and maintain customer inquiries. It’s a tool designed to help streamline your customer support team and allow them to provide the highest level of support faster and more efficiently.
What is the difference between a trouble ticket system and an email?
Email support is a popular method of communicating with customers, but it’s not nearly as efficient as a trouble ticketing system. A helpdesk software solution is able to collect user inquiries from multiple platforms, not only emails, making sure that all customers are helped on time. These systems are able to save your organization a lot of time and money while helping build your brand’s identity and relationship with your customers.
What's the difference between cloud-based and on-premise trouble ticket systems?
Some trouble ticketing systems are available in both options, but generally speaking, a cloud-based solution is always a better option. Since both your data and ticketing require you to be online, you can provide full customer support from anywhere in the world in real-time. An on-premise system limits your team member’s options to only one device or location.
What is an omnichannel trouble ticket system solution?
An omnichannel trouble ticketing system solution is a software solution that is able to collect all customer inquiries into a single dashboard. That way, all inquiries will be answered in a timely manner, regardless of where they originate from.
What are the key features of an effective trouble ticket system?
Every effective trouble ticket system offers full integration with other platforms, omnichannel ticketing, easy-to-navigate shared dashboard, automation features, and so on. It also needs an excellent knowledge base that will further improve the efficiency of your support team in the future.
What are the benefits of using a trouble ticket system?
A trouble ticket system provides a lot of benefits, some more visible than others. However, the biggest benefit is making sure that all of your customers get the high-quality support they deserve. It’s an ideal tool for building strong customer relationships as well as your brand’s identity. It can also help you get the most out of your customer support team by organizing tickets. Once your team fixes an issue, the system will remember the solution, allowing you to create a self-service portal.
What is the best trouble ticket system?
Our award for the best trouble ticket system goes to LiveAgent, which offers the most value for the money.
Why is help desk software important?
The software you choose to use when providing customer support is very important. Not all software solutions offer the same features and capabilities. You want to get a system that is able to improve the overall user experience in every way possible. These special software programs are designed to do exactly that.
How do you manage queues in the trouble ticket system?
Managing queues can be very complicated, especially when you have thousands of inquiries every day. However, advanced software systems like LiveAgents are able to help you streamline your entire operation by organizing all tickets into one dashboard. Once you set up your external and internal knowledge databases, you can create a self-service portal to speed things up even further. That way, your customers will be able to sort all minor issues alone, leaving more room for your team to address the more complex issues. With automated workflows and the right monitoring practices, your support team will be able to answer far more inquiries than without using this software.
How does trouble ticket system software work?
A trouble ticket system collects all user inquiries from multiple channels and sorts them according to the rules you choose in one shared dashboard. Your support agents can then resolve one issue at a time, making sure that all customers are answered and helped as soon as possible. Most of these software solutions offer advanced features designed to help you improve the workflow even further. The bottom line is – the same number of people can help far more users than classic email support or phone support team.
Delite ta članek
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.