Brezplačen preizkus

Klepet v živo za avtomobilsko industrijo

Navdušite svoje stranke in povečajte njihovo zadovoljstvo.
  • ✓ Brez stroškov nastavitve   
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacija
Programska oprema za pomoč uporabnikom

Prihodnost avtomobilske industrije je svetla

S hitrim tehnološkim razvojem v avtomobilski industriji, se prodajalci avtomobilov osredotočajo na modernizacijo podpore strankam in spletne prodaje.

Vedno več ljudi najprej obišče spletno stran prodajalca, preden se osebno odpravi v salon.

Na spletnih straneh prodajalcev avtomobilov ne iščemo več samo kontaktnih podatkov. V današnjih časih je postala digitalni salon z vsemi možnostmi in izbiro, kot jo imamo v fizični obliki.

Enako, kot v fizičnem salonu, morajo biti vaše potencialne stranke, tudi na vaši strani, sprejete in vodene s strani prijaznih in z znanjem podkovanih asistentov.

Kako torej lahko povečate prodajo in zadovoljstvo strank ter skrajšate odzivni čas?

Rešitev, ki jo iščete, je klepet v živo.

Ste pripravljeni na višjo prestavo?

Kaj je klepet v živo? 

Celotna izkušnja s strankami postaja digitalizirana. S pametnimi telefoni in ostalimi pametnimi napravami, so ljudje na spletu kjerkoli in kadarkoli. To še posebej velja za generacijo milenijcev.

Kupovanje avtomobila je za večino strank emocionalen in osebni dogodek. Naj gre za prvi avto ali za zadnji model, stranke si vedno vzamejo čas in previdno premislijo o vseh možnostih, šele potem pa se odločijo za vozilo svojih sanj.

Potrošniki dandanes pričakujejo inteligentno spletno podporo in oseben pristop, ko se odločajo za nakup novega vozila.

S programsko opremo za klepet v živo jim lahko pomagate na poti in pomembno vplivate na njihovo odločanje.

YouTube video player

V preteklosti je bil klepet precej osnoven. Ker so se zahteve in nakupovalne navade strank spremenile, se je začel tudi pospešen razvoj programske opreme za klepet.

Kar je včasih bila ena od možnosti komuniciranja s podjetjem, je sedaj nujen in najbolj popularen komunikacijski kanal.

Kje se začne?

Vsak pogovor se začne s preprostim klikom na gumb za klepet v živo. Včasih se imenuje pripomoček za klepet v živo, je majhen mehurček, vdelan v spletno mesto, običajno v spodnjem desnem kotu.

Najbolj pogosto je nameščen na osnovni strani ali pa na strani z izdelki. Priporočamo pa, da ga namestite na najbolj obiskane strani oziroma na strani, ki imajo za vas največjo strateško vrednost.

Prilagodite gumb za klepet v programski opremi za podporo strankam - LiveAgent
Primer gumba za klepet v živo (kliknite za povečavo)

Namesto klicanja in obiskovanja salonov ter dogovarjanja za sestanek z nekom, lahko stranke klepetajo s predstavnikom salona kar preko spletne strani.

Prodajalci lahko strankam na tak način tudi podajajo informacije, ki jih le-te ne vedo oziroma pričakujejo (lahko jim povedo vse o garanciji proizvajalca za določeno vozilo ali o kreditnih pogojih).

Realnočasovna funkcija klepeta v vstopničnem sistemu - LiveAgent
Primer klepeta v živo (kliknite za povečavo)

Ko se z novim avtom zapeljete na cesto, se v vas zbudijo čustva, ki so povezana s svobodo.

Enake občutke vam ponuja LiveAgent z možnostjo prilagoditve pripomočka za klepet, da se bo ujemal s podobo vaše znamke in naredil vašo stran bolj dinamično ter privlačno.

Izbirate lahko med najbolj priljubljenimi vnaprej oblikovanimi predlogami v galeriji gumbu za klepet ali pa lahko ustvarite ikono za klepet po meri.

Galerija gumbov v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer galerije gumbov za klepet (kliknite za povečavo)

Vsaka opcija je popolnoma prilagodljiva za mobilni prikaz, tako ostaja oblika enaka na vsaki napravi.

Dobro je razmišljati vnaprej in ustvariti pravila odgovarjanja za vaše zaposlene v podpori strankam.

Poenostavili smo vam in pripravili nekaj predlog tukaj.

Kako klepet v živo dopolnjuje telefonske klice, podporo po elektronski pošti in prodajo?

Ena najpogostejših pritožb strank je, da ne dobijo takojšnjega odgovora, ko kontaktirajo podporo preko telefona ali elektronske pošte.

Vsaka zamuda lahko pomeni izgubo stranke in upad prodaje.

Razlogi so lahko v pomanjkanju osebja ali napačni programski opremi za podporo.

V primerjavi s telefonskimi klici in elektronsko pošto lahko implementacija klepeta v živo zmanjša izzive, s katerimi se srečuje služba za podporo strankam.

Operaterji lahko preko klepeta v realnem času ponudijo pomoč stranki. Nič več čakanja na odgovor.

Ne samo to, operater lahko opravlja več klepetov naenkrat. V klasičnem klicnem centru lahko agent opravlja klic ali odgovarja na elektronsko pošto, redko pa oboje hkrati.

Če želite preprečiti preobremenitev skupine za podporo, lahko nastavite distribucijo klepetov in izberete eno od treh samodejnih smeri poti:

  • Naključno dodajanje
  • Zvonjenje vsem
  • Maksimalni izkoristek
Distribucija klepeta
Primer distribucije klepeta (kliknite za povečavo)

Za lajšanje obremenjenosti lahko nastavite nižjo in višjo prioriteto za posameznega agenta, čas preusmeritve, čas neaktivnosti in celo čas premora.

V primeru, da zahtevki za klepet postanejo preobremenjujoči, lahko nastavite največjo dolžino čakalne vrste. Ko je limit dosežen, gumb avtomatično spremeni dosegljivost v “offline” ali pa postane neviden na vaši strani.

S klikom na “offline” gumb, bo stranka lahko izpolnila predklepetni obrazec. Ko bo vaša ekipa spet pripravljena sprejemati stranke, bo imela že vse potrebne informacije in bo lahko kontaktirala stranko.

Funkcija največje dolžine čakalne vrste - LiveAgent
Primer “offline” gumba (kliknite za povečavo)

Na ta način lahko izboljšate učinkovitost vaših agentov in poskrbite, da bo vsak zahtevek sprejet.

In še ena odlična stvar. Z integracijo standardnih družbenih omrežij lahko zmanjšate možnost, da na kakšno sporočilo strank ne bi odgovorili.

Če povzamemo, je klepet v živo bolj stroškovno učinkovita komunikacija, kot pa telefon in elektronska pošta. To so razlogi:

  • Krajši povprečni čas čakanja
  • Najmanjši trud strank
  • Zmanjšana količina prihajajočih sporočil
  • Povečana vključenost
  • Izboljšana oblika spletne strani

Race ahead of your competition

Prednosti klepeta v živo za prodajalce avtomobilov

Avtomobilska industrija je zelo konkurenčna. Zato lahko svojim strankam, poleg produktov in cen, pokažete vrednost skozi svojo podporo strankam.

My definition of ‘innovative’ is providing value to the customer

Mary Barra – CEO of General Motors

Prodajni cikel je ponavadi sestavljen iz petih stopenj:

  1. Zavedanje
  2. Samoraziskovanje
  3. Posvetovanje
  4. Nakup
  5. Zadrževanje

Da bi prišli od 1. do 5. stopnje, morate stranki ponuditi direkten stik z vašo ekipo. To velja še posebej za začetek prodajnega cikla.

Povezava s stranko preko klepeta v živo je udobna rešitev za reševanje njenih “bolečin” na poti skozi prodajni cikel.

Če boste svoje stranke vodili skozi faze, boste razumeli njihove potrebe in v zameno prejeli številne ugodnosti.

YouTube video player

Poglejmo si štiri glavne koristi uporabe klepeta v živo v avtomobilski industriji.

Zbiranje potencialnih strank

Vaša avto hiša morda ni odprta 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vendar to ne pomeni, da vaše stranke ne bodo obiskale vašega spletnega mesta. Tudi ko niste aktivni, bi morale vaše stranke imeti možnost, da vam pošljejo sporočilo.

Dodajte obrazec za stik na vaše spletno mesto in strankam omogočite, da izberejo oddelek, s katerim želijo stopiti v stik. Na ta način lahko zberete tudi dragocene potencialne stranke, tudi če je vaše podjetje zaprto, in jih pozneje uporabite v svoji strategiji e-poštnega trženja.

Funkcija kontaktnih obrazcev v programski opremi za klepet v živo - LiveAgent
Primer kontaktnega obrazca (kliknite za povečavo)

Zmanjšana stopnja obiskov samo ene strani

Nastavite proaktivna povabila na klepet na strateških straneh, kot sta stran za odkup ali cena, da bi pritegnili sodelovanje in povečali konverzije v klepetu v živo.

Proaktivna vabila h klepetu so avtomatska, pop-up sporočila, ki vam omogočajo ciljati na točno določeno vrsto strank, kreirati vaše promocije ali priporočati podobne izdelke. Vse to lahko storite s proaktivnimi vabili.

Za različne skupine strank se lahko kreira več vabil h klepetu. Recimo za nove in stare stranke.

Galerija vabil na klepet - LiveAgent
Primer galerije vabil na klepet (kliknite za povečavo)

V kombinaciji z pregled klepetov, lahko dobite izčrpen vpogled v stanje vaše platforme za klepet, na primer, koliko obiskovalcev je v čakalni vrsti, razpoložljivi agenti ali čas, ki so ga stranke porabile za brskanje po določenih straneh.

Z zbranimi informacijami lahko proaktivno povabite stranke h klepetu.

Mockup-Website monitoring-chat overview
Primer pregleda klepetov (kliknite za povečavo)

Če imate podjetje, ki se ukvarja s prodajo rabljenih avtomobilov, veste koliko časa je potrebnega, da potencialni kupec najde pravo osebo na pravi spletni strani. S klepetom v živo se lahko povežete neposredno s potencialno stranko.

Vključitev več funkcij v eno strategijo je odličen način za zmanjšanje stopnje zapuščenosti in zajemanje potencialnih strank za vaš prodajni vod.

Analitika povečane stopnje konverzij

Recimo, da želite izvedeti dejanske podatke o konverzijah iz klepeta v živo. Z LiveAgentom lahko. Aktiviranje vtičnika vdelanega sledenja klepetu vam omogoča merjenje splošnega vpliva klepeta v živo na konverzije. Tako boste bolje razumeli prihodke, ki jih ustvarja klepet v živo.

Vgrajeno sledenje v klepetu
Primer v klepet vgrajenega sledenja (kliknite za povečavo)

Ampak to še ni vse. Če želite pregledati prizadevanja za pomoč strankam, lahko ustvarite do 11 poročil o storitvah za stranke. Rezultati lahko razkrijejo možnosti za izboljšave.

Poročila v programski opremi za podporo - LiveAgent
Primer poročil (kliknite za povečavo)

Ustvarjajte razmerja na dolgi rok

Z LiveAgentom lahko sestavite tudi forum skupnosti in baze znanja, kjer lahko stranke dostopajo do člankov, komentirajo ali celo prispevajo sami. To je odličen način za zagotavljanje podpore tudi za stranke, ki imajo raje samopostrežno storitev.

Forum
Primer foruma (kliknite za povečavo)

Povečajte svojo angažiranost v družbenih medijih

Neizkoriščanje moči, ki jo družabni mediji lahko imajo na donosnost naložbe podjetja je napaka, ki jo mnoga podjetja še vedno delajo.

Ljudje danes uporabljajo družbena omrežja za vse. Zato je dobro imeti orodje za klepet, da se lahko povežejo z vašim podjetjem.

Integrirajte platforme družbenih omrežij na vašo LiveAgent kontrolno ploščo in reagirajte na vsako objavo ali oceno.

Add new fuel to your customer service

Ključne funkcije klepeta v živo za prodajalce avtomobilov

Vsak klepetalnik igra bistveno vlogo pri izkušnji strank. Njihova prizadevanja, poklicni bonton in interakcije so tisto, kar na koncu pripelje do pozitivnega izida.

YouTube video player

Čeprav marketing ni direktno vplete, pozitivna izkušnja potrošnika pripomore k potencialnemu nakupu. Če je stranka deležna odlične storitve, je bolj pripravljena deliti svoje kontaktne informacije.

Toda tudi če so vaši agenti za klepet strogo osredotočeni na storitev za stranke v razmerju , usposabljanje o uporabi klepeta v živo in njegovih funkcij za ustvarjanje nepozabne in prilagojene izkušnje je ključnega pomena.

Zaradi anonimne narave klepeta v živo lahko agenti včasih pozabijo, da je na drugi strani tudi človek. In medčloveška interakcija je tista, ki razlikuje klepet v živo od bota za klepet.

Torej, katere funkcije so idealne za osebno izkušnjo stranke?

Pogled tipkanja v realnem času

Navdušite stranke s hitrimi in natančnimi odgovori na njihova vprašanja, še preden kliknejo pošlji. Kako? S pogledom tipkanja v realnem času lahko agenti v realnem času opazujejo, kaj stranka piše, in pripravijo svoj odgovor.

Tipkanje v realnem času
Primer pregleda tipkanja v realnem času (kliknite za povečavo)

Spletni obiskovalci

Vnaprejšnja priprava je vedno dobra strategija. Spremljajte vedenje svojih spletnih obiskovalcev, iz katere države so ali kakšen je njihov naslov IP in izkoristite pridobljene podatke v pogovor v klepetu.

Funkcija zgodovine vstopnice - LiveAgent
Primer online obiskovalcev (kliknite za povečavo)

Video klepet

Funkcija, ki resnično uteleša filozofijo osebne interakcije. Če želite svojim strankam ponuditi spletno izkušnjo v trgovini, ne iščite dlje kot video klepet.

Na vašo spletno stran namestite gumb za video klepet in ga uporabljajte za komunikacijo z vašimi strankami.

 Video klepet v realnem času v vašem brskalniku
Primer video klepeta (kliknite za povečavo)

Vnaprej določeni odgovori in vnaprej pripravljeni odgovori

Ti odgovori rešijo agente pred morebitnimi slovničnimi napakami in ohranjajo slog pogovora dosleden. Vnaprej določeni odgovori in predvideni odgovori na rutinske poizvedbe strank prihranijo čas in težave pri sestavljanju novega odgovor na vsako vprašanje.

Večjezični pripomočki za klepet

Če imate opravka z mednarodno stranko, lahko zagotovite večjezična podpora.

Konfigurirajte pripomoček za klepet v želeni jezik vaše baze strank in usmerite komunikacijo do določenega agenta, ki lahko govori jezik.

Jezikovno prilagodljivi pripomočki - LiveAgent
Primer večjezičnega pripomočka za klepet (kliknite za povečavo)

Anketa pred klepetom

Preden začnejo s klepetom, lahko vaši agenti s predklepetno anketo vprašajo stranke za kontaktne informacije.

Klepet v živo za avtomobilsko industrijo
Primer predklepetne ankete (kliknite za povečavo)


Anketa po klepetu

Vedno obstaja možnost izboljšav. Po vsaki seji lahko stranke ocenijo agentovo delo in pustijo komentar, ali pa zahtevajo kopijo pogovora.

Funkcija ocenjevanja agenta - LiveAgent
Primer ocene agenta (kliknite za povečavo)

Anketa po klepetu sporoča, da vaš zastopnik ceni mnenja vaše baze strank.

Interni klepet

Naj bo komunikacija odprta tudi interno. Tudi agenti včasih potrebujejo pomoč in z notranjim klepetom lahko stopijo v stik z drugimi agenti tako, da jim pošljejo zasebno sporočilo, vse med klepetom, ki poteka.

Predstava internega klepeta
Primer internega klepeta (kliknite za povečavo)

Accelerate your customer service

Naj imamo zunanjo podporo za klepet v živo?

Notranji sodelavci vedo največ o vaših artiklih in storitvah. Nekatera podjetja pa nimajo finančnih sredstev ali pa celo nimajo oddelka za podporo strankam.

Najboljše je, da se strankam posveti vaš zaposleni, kot v vašem fizičnem salonu.

Glavna sposobnost klepeta v živo je hitrost. Stranke pričakujejo hiter odziv in če to ni mogoče, je mogoče bolje najeti zunanje sodelavce za podporo v klepetu v živo.

Preden oddate svoje klepetalnice v živo zunanji skupini za pomoč strankam, je ključnega pomena izmeriti učinkovitost vaše storitve za stranke. Te meritve storitev za stranke lahko spremljate neposredno iz svojega računa LiveAgent.

Tudi če oddate zunanjim izvajalcem klepeta v živo, imate še vedno enostaven dostop do datotek vaših strank, zahvaljujoč univerzalni nabiralnik.

Klepet v živo za avtomobilsko industrijo
Primer enotnega predala (kliknite za povečavo)

Poganja vgrajen CRM, vsaka seja klepeta ali sporočilo se pretvori v zahtevke in shrani na enem mestu.

Vaša zunanja ekipa lahko še vedno dela kot dodatek k vašemu podjetju, ne da bi zaradi tega zapostavljala vaše stranke. To lahko vključuje tudi družbena omrežja.

Veliko zunanjih operaterjev je odličnih predstavnikov podpore strankam in strokovnjakov na svojem področju.

Povzetek

Nekaj je jasno – v podjetju mora biti vedno nekdo, ki odgovarja na vprašanja strank. Če to lahko počnete na več platformah in s svetlobno hitrostjo, boste nagrajeni z zvestobo strank in najboljšim povračilom investicije.

Kako integrirati klepet v živo na stran vašega podjetja za prodajo avtomobilov?

Integracija ne bi mogla biti lažja. Za to ne potrebujete znanja programiranja.

Ko imate ustvarjen LiveAgent račun, le kopirate in prilepite kratko HTML kodo.

To je to – nameščanje dodatne programske opreme ni potrebno.

Če pa želite integrirati tretjo programsko opremo za izboljšanje izkušnje vaših strank, lahko to storite preko naših ali pa Zapier integracij.

Varnostne funkcije klepeta v živo

Nobena spletna stran ni zaupanja vredna, če ne vključuje primernih varnostnih funkcij.

Zaščita podatkov in spletna varnost sta prioriteti vsakega podjetja, ki želi biti zaupanja vredno in pritegniti zveste stranke.

LiveAgent varnostne funkcije bodo pripomogle k dodatni zaščiti podatkov za vaše podjetje in za vaše stranke.

To so varnostne funkcije, ki jih ponuja LiveAgent:

Respond at a lighting speed

Viri znanja

Če bi želeli izvedeti več o našem programu za klepet v živo, pojdite na strani naše akademije, ali pa si oglejte naš portal za podporo strankam.

Klepet v živo kot del večkanalnega sistema za pomoč uporabnikom

Potrošniki niso vezani le na en komunikacijski kanal. Pogosto “skačejo” iz enega v drugega.

Klepet v živo je le en del kompleksnega sistema za podporo strankam, ki vključuje vstopnice, klicni center, upravljanje z družbenimi omrežji in še veliko več.

Začnite pogovor po telefonu, nadaljujte z elektronsko pošto in končajte s klepetom v živo – vse v enem vmesniku.

YouTube video player

Celoten služba za pomoč prodajalcem avtomobilov in njena funkcije pooblaščajo vašo podporo strankam za doseganje večje produktivnosti in izjemnih rezultatov.

Prijavite se že danes in videli boste povečanje prihodkov in zadovoljstva vaših strank.

Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer

FAQ

What is live chat software?

Live chat software is a communication channel that the automotive industry can utilize and enhance its customer service efforts. It is a web-based instant messaging app in the form of a customizable chat button.

How live chat complements phone, email support, and sales?

Phone and email are unable to match the speed of service that live chat can. Compared to the phone call and email support, chat agents can handle multiple chats simultaneously and set up automatic route distribution, all in real-time. This leads to - reduced average waiting time, lowest-customer effort, decreased volume of incoming messages, increased engagement, and improved website design.

Benefits of live chat for car dealers

To show value to the customer during the five stages of the sales cycle, car dealerships can benefit from utilizing live chat. The four leading benefits: leads capture, decreasing bounce rate, improving conversion analytics, the formation of long-lasting relationships, enhanced social media presence.

Key live chat features for car dealerships

By following the rules of chat etiquette, agents can deliver a positive and personalized experience. Not only that, but they can generate hot leads with features like real-time typing-view, online visitors, video chat, predefined answers, canned responses, multi-language chat, pre-chat survey, internal chat, or agent ranking.

Should you outsource your live chat support?

Track the customer service metrics before deciding to outsource your live chat operatives. If the results of the reports lead to outsourcing, you can still have access to your customers' profiles, all stored in the universal inbox.

How to integrate live chat to your automotive dealership website?

No additional software is required. Just sign up and login into your LiveAgent account. From there, you have to copy and paste an HTM code and integrate your live chat button on your website. If you want to enhance your customer service capabilities, you can integrate with other service systems.

Live chat security features

LiveAgent provides combined security features for the data protection and cybersecurity of its users: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR, API security

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico