Klaus integration
Kaj je Klaus?
Klaus je programska oprema za zagotavljanje kakovosti in pregled pogovorov s strankami, ki skupinam za podporo strankam olajša interno pošiljanje povratnih informacij. Z notranjimi ocenami in drugimi funkcijami je izboljšanje uspešnosti vaše ekipe enostavno.
Kako ga uporabljate?
Klaus integracija v LiveAgent omogoča enostavno pošiljanje povratnih informacij svoji ekipi. Ko aktivirate integracijo, lahko naložite zahtevke LiveAgent. Nato jih lahko ocenite glede na različna merila, presodite kakovost zahtevkov in vidite šibke točke svojih agentov.

Prednosti
- Ocenite svoje agente in zahtevke v LiveAgent
- Dajte povratne informacije po različnih kriterijih
- Izboljšajte tok dela
- Upravljajte z učinkovitostjo vaših agentov
Frequently Asked Questions
Kaj je Klaus?
Klaus je platforma, ki upravitelju/nadzorniku omogoča, da oceni uspešnost podpore ali storitve za stranke v podjetju.
Zakaj bi Klaus vključili v službo za pomoč uporabnikom LiveAgent?
Z integracijo Klaus boste dobili boljši pregled nad delom svojih agentov in omogočili, da učinkovito pošljete povratne informacije svoji ekipi.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Zagotovite odlične storitve za stranke
LiveAgent ponuja večkanalno programsko opremo za podporo strankam z AI, klepetom v živo in vstopničnim sistemom. Preizkusite brezplačno!